abonnement Unibet Coolblue
pi_185064018

De finale van 60m NK mannen
pi_185064397
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2019 14:05 schreef skysherrif het volgende:

De finale van 60m NK mannen
Was gisteren ook bij Studio Sport (met interview).
  dinsdag 19 februari 2019 @ 10:28:11 #203
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185100267
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Sifan begint gelijk met schroeien, NOP Goden. _O_

Zelfs een wereldrecord geloof ik, aangezien dit een 'nieuw' wereldrecord is (5km op de weg).
Het werpt zijn vruchten af, dat trainen onder de succescoach Salazar, die door Erik Dijkstra nota bene tijdens Per Seconde Wijzer laatst nog, tot twee keer toe, 'omstreden' werd genoemd. Zoveel kritische noten gaan ze bij de NOS niet kraken waarschijnlijk. w/ w/
  dinsdag 19 februari 2019 @ 10:30:18 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185100305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het werpt zijn vruchten af, dat trainen onder de succescoach Salazar, die door Erik Dijkstra nota bene tijdens Per Seconde Wijzer laatst nog, tot twee keer toe, 'omstreden' werd genoemd. Zoveel kritische noten gaan ze bij de NOS niet kraken waarschijnlijk. w/ w/
Nu zitten ze gewoon op hypetrain en over jaar of 20 bij ATS gaan ze zeggen dat ze het altijd hebben geweten.
pi_185100528
WIJ gaan eerst goud winnen op de WK cross. w/

Sifan wil ook het WR op de baan op de 5000m overigens, dat zou pas genot zijn. Al komt Ayana vast weer terug van haar silent ban voor Tokio, dat wordt allemaal nog wel genot. Ook is de altijd irritante Laura Muir alweer aan het vliegen, de middenafstanden blijven interessant. ^O^
Jack does it in real time...
pi_185109295
Hassan gaat zich voorlopig op langere afstanden richten;

quote:
Sifan Hassan gaat zich de komende maanden focussen op de langere afstanden, iets waar ze vorig jaar al hardop over speculeerde. Ze is voornemens dit jaar bij de WK en volgend jaar bij de Olympische Spelen uit te komen op de 5.000 meter en de 10.000 meter.

Tweeënhalf jaar geleden kwam Hassan bij de Spelen van Rio de Janeiro nog uit op de 800 en de 1.500 meter. Op laatstgenoemde afstand greep ze naast eremetaal, terwijl ze vooraf - ondanks een blessureperiode - tot de favorieten werd gerekend.

Op de Spelen van volgend jaar zet Hassan dus in op heel andere afstanden. "Ik ben veel beter geworden op de lange afstanden en kan denk ik goede dingen laten zien", zei ze dinsdag tegen de NOS bij terugkomst uit Monaco. Daar liep ze zondag een wereldrecord op de 5.000 meter op de weg.

Video afspelen 00:25
Hassan loopt wereldrecord op 5 kilometer
"Bij de korte afstanden heb ik nog zoveel energie over als de wedstrijd voorbij is. En ik heb niet een heel goede start. Op de 1.500 meter komt het meer aan op tactiek en wacht iedereen een beetje. Daar is het een beetje misgegaan."

Hassan heeft nog nooit een 10.000 meter op de baan gelopen en mede daarom loopt ze een aantal voorbereidingswedstrijden. Zo doet ze mee aan het WK cross en maakt ze haar opwachting op de halve marathon van Berlijn.

Stage
Zaterdag reist ze af naar de Verenigde Staten voor een trainingsstage. Daar bereidt ze zich voor op het WK cross, dat op 30 maart plaatsvindt. De WK atletiek worden van 28 september tot en met 6 oktober in Doha gehouden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185135377
Jamile Samuel loopt zojuist de limiet op de 60m... echter is de deadline die de atletiekunie stelt al voorbij, maar de officiele deadline verloopt pas morgen.

Wordt een bespreekgeval dus.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:31:15 #208
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185169973
https://nos.nl/artikel/22(...)nning-in-belgie.html

Belgisch genot zo vlak voor de EK in Glasgow. Hommeles tussen de bond en onder andere Nafi Thiam.

quote:
Ze was al olympisch en wereldkampioene en werd afgelopen zomer in Berlijn ook nog eens Europees kampioene op de zevenkamp. Maar veel scheelde het niet of de Belgische topatlete Nafissatou Thiam had die titel nooit veroverd.

Want volgens meerdere Belgische media, waaronder Het Laatste Nieuws (HLN), werd Thiam bijna uit het toernooi gezet, nota bene door haar eigen atletiekfederatie, de Koninklijke Belgische Atletiekbond (KBAB). De reden: zij zou tijdens de EK een verkeerd shirtje hebben gedragen.

Thiam zou het shirt voor de EK 2018 niet hebben willen dragen, omdat dat te strak zou zitten en daarom stuk is gegaan. Bij de eerste drie onderdelen (100 meter horden, hoogspringen en kogelstoten) droeg ze om die reden een shirt van de WK 2017. Tot woede van de nieuwe sponsor, Tempo Team, en de KBAB, die stelt dat Thiam het nieuwe shirt bewust heeft stuk getrokken.

De naam van de nieuwe sponsor prijkte nog niet op het exemplaar van 2017. De bond eiste daarom dat Thiam het shirt zou wisselen. Dat deed ze, maar toen ze voor de start van het vierde onderdeel, de 200 meter, een nieuw nummer moest opspelden was de sponsornaam opnieuw niet zichtbaar.
En, heeft dat nog gevolgen? Ja hoor:

quote:
Dit verhaal komt pas nu, een halfjaar later, aan het licht, omdat de KBAB zijn atleten nu voor een toernooi een contract wil laten tekenen. Volgens HLN kan dat omschreven worden als een "wurgcontract".

Daarin zou de federatie eisen dat atleten tijdens titeltoernooien afstand doen van hun portretrechten, logo's van sponsoren maximaal in beeld brengen en geen logo's van persoonlijke sponsoren dragen, tenzij de KBAB daarvoor toestemming geeft. KBAB-voorzitter Lefebvre bevestigt dat een dergelijk contract is opgesteld.

Het contract had voor donderdag 10.00 uur ondertekend moeten zijn. Wie dat niet deed, mag niet naar de EK indoor van 1 tot en met 3 maart in Glasgow. Wie wel heeft ingestemd, maar zich niet aan de regels houdt, riskeert een boete van 1.000 tot 20.000 euro en zet deelname aan een volgend kampioenschap op de tocht.
Dat is toch genieten he. Ben je als land al het lachertje van de EU, met een droevige Olympische medaillespiegel die enkel en alleen gered wordt door incidentele successen in de atletiek, en dan heb je een soort Maurits Hendriks aan het roer gezet om ook binnen de atletiek de sfeer, die in Belgie vanwege de eeuwigdurende regionale nijd meestal toch al om te janken is, nog eens extra te verzieken en letterlijk de enige sporter die internationaal er boven uit steekt dwars te gaan zitten.

Een van de Borlee's zegt erover:
quote:
De bekendmaking van de Belgische afvaardiging voor de EK indoor zou donderdag om 16.00 uur plaatsvinden, maar is wegens deze kwestie vier dagen uitgesteld. De bondscoach van de 4x400 meter, Jacques Borlée, omschreef de situatie als "een trieste bedoening" en stelde dat de federatie "een oorlog tegen zijn eigen atleten voert".
Het zoveelste geval dus van een bond die zichzelf belangrijker vindt dan zijn sporters.
pi_185187580
quote:
Emotionele Nafi Thiam zegt dat ze afgedreigd werd door Belgische atletiekfederatie: “Ik kan mijn mond niet meer houden”

In de saga van de gedragscode voor atleten had enkel de hoofdrolspeelster van het incident waardoor alles escaleerde nog niet van zich laten horen: Nafi Thiam (24). Al was ze in Berlijn 2018 bijna geen Europees kampioene geworden, want haar eigen federatie dreigde haar te bannen wegens een verkeerd truitje. Nu spuwt Thiam haar gal. Een monoloog van opgekropte woede.

“Ik zou in Berlijn op het EK ter plekke mijn wedstrijdkledij krijgen. Ik had zelf een T-shirt van vorig jaar mee. Twee nieuwe T-shirts voor een kampioenschap is niet veel, ik wil voorbereid zijn als het bijvoorbeeld regent. Ik paste ze, zoals altijd. Omdat ik brede schouders heb, rekte ik een shirt wat uit en het scheurde. De dag nadien begon ik aan het EK met mijn shirt van vorig jaar. Na de derde van vier proeven zei de kinesist mij dat ik van shirt moest wisselen – niet de mensen van de federatie, ook al was ik die verschillende keren tegengekomen – omdat er geen logo van de nieuwe sponsor op stond. Oké, ik wisselde van shirt, kreeg een nieuw borstnummer omdat ik aan de leiding stond van de zevenkamp, werkte de 200 meter af en ging naar het hotel.”

“Toen kwamen Kim en Helena (haar managers, nvdr.) binnen. Plots zegden ze dat mijn federatie ermee dreigde mij uit het EK te gooien omdat het logo niet zichtbaar was. En dat het nu genoeg was, of dat ik anders ook mijn tewerkstellingscontract kwijt was. Ik stond aan de grond genageld. Die eerste dag liep het voor geen meter, alleen daardoor al was ik kapot van de zenuwen. En dan kwamen ze daarmee af.”

“Ik nam mijn ijsbad om te recupereren en begon te huilen, te huilen, te huilen... Cynthia (Bolingo, haar kamergenote op het EK, nvdr.) heeft mij 45 minuten lang getroost… (begint te huilen) Pfff. Dit is zo frustrerend. Sorry, geef mij één minuut om te kalmeren. (loopt weg, komt even later terug) Waar waren we? Die nacht heb ik amper vier, vijf uur geslapen. Ik heb met mijn mama getelefoneerd, ze heeft mij getroost. Cynthia en andere meisjes hebben mij erbovenop geholpen. Een geluk dat ik zo goed omringd was. Als ik alleen was geweest, dan had dit mij de gouden medaille gekost.”

“Op de tweede competitiedag wilde ik niemand van de federatie zien. Gelukkig pakte ik, met Roger (Lespagnard, haar coach, nvdr.), de Europese titel. Op het podium kwam alles naar boven en begon ik te huilen. Ik was op van de zenuwen.”

Verkeerd truitje

“Terwijl dit probleem zo makkelijk had kunnen worden vermeden als we waren gewaarschuwd dat we – ik was niet de enige die het logo niet zichtbaar genoeg droeg, ik ben wel als enige afgedreigd – daar aandacht aan moesten schenken. Weet je hoe klein dat topje en hoe groot dat borstnummer is? Ik ben vooral bezig met mijn competitie. Ik denk niet: Oei, is het logo wel goed zichtbaar? Dat is het laatste van mijn zorgen als mij daar niet op wordt gewezen. Nu kregen de atleten pas op mijn tweede competitiedag een berichtje dat we daarop moesten letten. Dát stoort mij vooral. Niemand overlegt met ons op voorhand, maar ik ben wel meteen afgedreigd, geïntimideerd. Zelfs ervan beschuldigd dat ik opzettelijk mijn T-shirt zou hebben kapotgescheurd. Er was geen enkel begrip.”

“Ik vertegenwoordig al acht jaar België op internationale kampioenschappen en één keer draag ik een verkeerd truitje. En dan gelijk die bedreigingen en beschuldigingen, in het midden van een competitie waarvoor ik me het hele jaar afbeul.”

“Niet voor het eerst ben ik onder druk gezet. Nu mag je T-shirts met sponsorlogo dragen van de internationale atletiekfederatie, maar op het WK van Londen 2017 nog niet. Toch kregen we van de Belgische federatie T-shirts met logo en een wedstrijdtenue zonder logo. Ik heb er geen aandacht aan geschonken, waardoor ik tijdens het hoogspringen toevallig een T-shirt mét logo droeg. De federatie heeft ons bewust zulke T-shirts gegeven, in de hoop dat we die toch zouden dragen, ook al wisten ze dat het niet mocht en we daarvoor gestraft konden worden.”

“Nog zoiets: in het olympische jaar wilde ik mij op een wedstrijd kwalificeren voor het hoogspringen. Een dag voordien vonden de Waalse kampioenschappen plaats en ik ben onder druk gezet om toch deel te nemen. Zo niet zou de federatie de volgende dag geen jury sturen naar mijn hoogspringcompetitie en zouden de resultaten niet worden gehomologeerd.”

“Waarom ik dit nu pas vertel? Ik hou niet van conflicten en schandalen, zeker niet als ik in een zware storm zit. Dan hou ik dat liever voor mezelf. Als er nu die gedragscode niet was geweest die de atleten die naar het komende EK zaalatletiek in Glasgow gaan moeten ondertekenen, dan had ik daar nooit over gesproken. Nu ben ik zo gefrustreerd dat ik mijn mond niet meer wil houden. (haalt de veelbesproken gedragscode boven) Als ik dit lees, komt alles van vorig jaar weer naar boven. Ik ben geblesseerd en ga dus niet naar Glasgow, maar ik zou ook niet tekenen. Ik heb problemen met zowat élke regel.”

Pull met V-hals

“Wat me het meest choqueert? Ik kan niet kiezen. (lachje) Bijvoorbeeld dat we onze portretrechten gratis moeten afstaan. Of dat we geen persoonlijke sponsors mogen dragen. Élke atleet ter wereld heeft persoonlijke sponsors. Die gedragscode is ook te strikt. Altijd zouden we delegatiekledij moeten dragen. Ik wil mij comfortabel voelen. Wij krijgen bijvoorbeeld een pull met een V-hals, daarmee kun je niet sporten. En sorry, maar als ik ga eten, dan doe ik dat in de kleding die ik wil. We worden ook verplicht tot activiteiten na een competitie. Een persconferentie zal ik nooit weigeren, daar gaat het niet over. Maar na mijn competitie wil ik ook weleens mijn familie en vrienden zien. Of na mijn competitie op het WK in Londen vertrok ik meteen op vakantie. Had ik daar misschien moeten blijven, om nóg een ceremonie van de Waalse atletiekbond bij te wonen?”

“Ik heb ook gehoord: Och, als Nafi een boete krijgt van 20.000 euro (indien ze de gedragscode zou schenden, nvdr.), zal haar persoonlijke sponsor Nike wel betalen. Ik weet niet waar ze dat vandaan halen. Dat slaat nergens op. Die gedragscode is pure chantage. Elke atleet wordt gegijzeld. Een federatie wordt geacht atleten te ondersteunen, zodat ze zich in alle sereniteit kunnen concentreren op hun competitie, en ze vooral niet te destabiliseren. Niet de atleten en hun ambities tellen nu, wel het commerciële.”

“Tijdens het EK voelde ik me geen atlete, maar een geldmachine, waaruit ze zo veel mogelijk cash proberen te slaan. De atleten moeten niet lijden onder commerciële belangen. Het gaat er niet om of ik de – tussen aanhalingstekens ­– belangrijkste atlete ben of niet. Het gaat over elke Belgische atleet die ze in de beste omstandigheden aan een competitie moeten laten deelnemen.”

“Uiteraard heeft dit gewogen op mij. Ik ben 24 en ik ben de atletiek nog lang niet beu. Maar als dat nog jaren zou doorgaan, zou ik door dit soort dingen stoppen met atletiek. Ik heb al vaker gezegd: niet de trainingen of de competitie zijn het moeilijkst voor mij, maar alles wat errond hangt.”

“Er moet iets veranderen. Atleten moeten meer worden betrokken. Sindsdien had ik geen contact meer met de beleidsmensen. Ik heb geen vertrouwen meer in de federatie. Ik weet ook niet of dit gesprek gevolgen zal hebben – ik hang voor een stuk af van de federatie. Ook al ben ik er een beetje bang voor, toch ben ik blij dat ik mijn hart kon luchten. Want ja, het zat diep.”
Atletiekbond kijk eens dom. Ja, ho maar.
pi_185187686
Man man man :')
pi_185187755
Ongelofelijk.
  Moderator zaterdag 23 februari 2019 @ 07:52:49 #212
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185187764
Wat een idioten bij de bond :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 26 februari 2019 @ 14:45:29 #213
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  dinsdag 26 februari 2019 @ 15:09:32 #214
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185254833
quote:
Ligt het aan mij, of overkomt topsporters altijd de raarste dingen?
Ondergetekende is nog nooit van een trap gevallen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 februari 2019 @ 15:10:51 #215
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185254856
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:09 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of overkomt topsporters altijd de raarste dingen?
Ondergetekende is nog nooit van een trap gevallen.
Ik wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 26 februari 2019 @ 15:58:42 #216
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_185255840
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik wel.
Impliceer je nou dat je een topsporter bent?
  dinsdag 26 februari 2019 @ 16:12:07 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_185256149
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Impliceer je nou dat je een topsporter bent?
Wereldkampioen hometrainerrijden in de kelder
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 februari 2019 @ 16:16:02 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185256259
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Impliceer je nou dat je een topsporter bent?
Dat wil ik niet specifiek ontkennen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185256374
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat wil ik niet specifiek ontkennen.
Darten is geen sport
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 maart 2019 @ 11:23:52 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185316837
EK indoor is begonnen, live op ES2
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185317575
Vetter 4e op de meerkamp na de horden. Ze liep 8,33
KJT Liep 8,27

De Française Ndama was verreweg het snelst met 8,09

Van Diepen door naar de halve finale op de 400m
Bonevacia kansloos uitgeschakeld.
pi_185318944
Hm, maar 1m75 voor Vetter bij hoogspringen. KJT sprong 1m96
pi_185320581
Lisanne de Witte makkelijk door naar de halve finale. Ze won haar heat en alleen Sprinter was iets sneller.

De drie mannen op de 3km zijn allemaal uitgeschakeld
pi_185320962
Vetter wel weer goed met de kogel en stijgt weer naar 4, maar 12 punten achter de nummer 2.

Nog 2 onderdelen te gaan.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:29:33 #225
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_185321336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 14:51 schreef Max23 het volgende:
Lisanne de Witte makkelijk door naar de halve finale. Ze won haar heat en alleen Sprinter was iets sneller.

De drie mannen op de 3km zijn allemaal uitgeschakeld
Ik las dat Benjamin de Haan 2km op 1 schoen liep. Dan wordt het lastig..
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_185326801
Vetter heeft een blessure en heeft opgegeven.
pi_185326856
Hollandse ziekte zeker? Meerkampers altijd ziek, zwak, misselijk en geblesseerd tijdens toernooien...
Jack does it in real time...
pi_185330112
De Witte als 3e door naar de finale met een PR
  vrijdag 1 maart 2019 @ 22:01:32 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185330125
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 20:06 schreef Max23 het volgende:
Vetter heeft een blessure en heeft opgegeven.
Bal is rond
Gras is groen
pi_185330885
Van Diepen verrassend ook naar de finale :o
pi_185339188
BBC is live met de ochtendsessie

Van Gool won zijn heat op de 60m

Samuel wordt net 4e in haar heat en moet wachten of haar tijd genoeg is
pi_185339226
Baanloting vind ik Indoor op de 400m best belangrijk

Zie net dat De Witte de finale vanavond vanuit baan 1 moet lopen -O-

Van Diepen heeft wel prima baan 4 geloot
pi_185339329
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:27 schreef Max23 het volgende:
Baanloting vind ik Indoor op de 400m best belangrijk

Zie net dat De Witte de finale vanavond vanuit baan 1 moet lopen -O-

Van Diepen heeft wel prima baan 4 geloot
En De Witte heeft al zo'n matige start vaak, dus dat is wel erg ongunstig... Maar wel knap dat ze finales blijft halen.

Wij wachten op Schippuuuuurs...
Jack does it in real time...
pi_185339495
Tijd van Samuel is meer dan genoeg

nog 1 heat en de gedeelde snelste verliezende tijd
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:55:04 #235
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185339597
matige start
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_185339600
Op de 1 of andere manier vind ik Schippers er nu al weer beter uit zien dan toen ze nog bij Raider trainde :')
pi_185339604
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
matige start
7.24 valt dan nog mee, maar voor de titel gaat ze niet meedoen nee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:55 schreef Max23 het volgende:
Op de 1 of andere manier vind ik Schippers er nu al weer beter uit zien dan toen ze nog bij Raider trainde :')
Ik geloof ook meer in dit 'proces' om haar weer natuurlijker te laten lopen, dan het bodybuilderprogramma van kampioenmaker Raider /LeonHaan. Ook al zijn de tijden en het resultaat iets minder nog, het is in ieder geval niet meer zo verkrampt...
Jack does it in real time...
pi_185339622
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:55 schreef DeeBee het volgende:

[..]

7.24 valt dan nog mee, maar voor de titel gaat ze niet meedoen nee.
Mwah. Alleen Swoboda steekt er nu boven uit
pi_185340549
Poe, Talay maar 4e in haar heat. Haar tijd zal wel genoeg zijn.

Nu Nadine w/

Edit: Uitzendtijd van BBC is op dus ze missen de race van Nadine :')

[ Bericht 41% gewijzigd door Max23 op 02-03-2019 13:59:12 ]
pi_185340658
Ze loopt meteen 7,99 :D

Enige vrouw onder de 8 in de series
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:02:13 #241
194695 franklop
Fran knock
pi_185340691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:54 schreef Max23 het volgende:
Poe, Talay maar 4e in haar heat. Haar tijd zal wel genoeg zijn.

Nu Nadine w/

Edit: Uitzendtijd van BBC is op dus ze missen de race van Nadine :')
#werkenbijdebbc
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:09:02 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185347672
Schippers naar de finale.. Samuels niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_185348270
Van Gool ook naar de finale :o
pi_185348310
Van Gool _O_
pi_185349421
Brons voor De Witte :D
pi_185349743
Ook brons voor Van Diepen :D
pi_185349754
Genot in een NR :D
pi_185350027
Dafne ziet er iets minder gespiert uit gelukkig
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:36:34 #249
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185350030
2?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:36:57 #250
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185350041
Swoboda valt zo flauw.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')