Wat is er niet aan te snappen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat rommelig is de Davis Cup op deze manier zeg. Die uitzending op Ziggo Sport begrijp ik al helemaal niet...
Dat ze continu schakelen tussen partijen en dat ze live en niet-live door elkaar afspelen. Het is wat overzichtelijker als ze gewoon één partij uitzenden en eventueel in de changeovers updates geven over andere partijen.quote:
Niet zo heel gek toch?quote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
WTF .. Pique heeft vrouwtje erbij gehaald om te openen met wat gezang ...
Ziggo, maar ja niet hetr gratis kanaal..quote:Op zondag 24 november 2019 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie? Ik kan het alleen vinden op de Unibetstream.
Dit weekend zijn alle Ziggo sport zenders gratisquote:Op zondag 24 november 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziggo, maar ja niet hetr gratis kanaal..
Goeie tip, bedankt.quote:Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef papert het volgende:
[..]
Dit weekend zijn alle Ziggo sport zenders gratis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 24 november 2019 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal.Ben blij dat Canada niet heeft gewonnen, omdat ik geen zin had in dat lied van ze. Kennen jullie dat?
Dit is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mee eens.quote:
Ja, zeg dat wel.quote:Op zondag 24 november 2019 21:27 schreef chufi het volgende:
Beetje abrupt afgebroken uitzending ....
Morgen vallen ze knieeen er weer af en we zien hem weer bij RG!quote:Op zondag 24 november 2019 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Wel knap dat Nadal zo laat in het seizoen opeens fit genoeg is voor het spelen van 2 wedstrijden op een dag en dat meerdere dagen achter elkaar
Voor die kazakken niet hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat een teleurstelling worden. Of ben ik te negatief?
#NEXTGENLIONSquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
We gaan zo beginnen boys. Live @ Ziggi
Haase tegen iemand die er weinig van kan. Come on!!!!!11
klasse jinxquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
En vervolgens pakt Haase 4 games op rij. Haase veel beter.
Lolquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:46 schreef Norrage het volgende:
MP met een onderhandse service binnengesleept![]()
![]()
https://twitter.com/ZiggoSport/status/1235879871257161729quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:46 schreef Norrage het volgende:
MP met een onderhandse service binnengesleept![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |