abonnement Unibet Coolblue
pi_181909996
WELKOM OP ONS EILAND "DOEZEPWA UTOPIA"
Hosting 2020 Eurovision








Cee's moodboard: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.

Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry. :P )

Samenvatting van de afgelopen tijd:

Slakken en pissenbedden zijn kloothommels.
Pinguïns zijn schatjes.
Lucifer is hot.
Het is nog wachten op het Pannini ESF plaatjes boek.
Is Titanic een wijvenfilm?
Was vroeger alles beter?
Waar we bezig zijn met de ESF teamselectie.
Iedereen krijgt een sticker.
Het wordt heet.
Het ís heet.
Wij hebben een nieuwe burgemeester in A'dam. Meningen zijn verdeeld.
Waar we nog steeds raden naar de leeftijd van de mensen uit de familie Schmeichel.
Het opgetrokken broekje.
Lijkt Toy op Seven Nation Army?
Muggen zijn extreem vervelend.
Cheesecake niet.
Waar we de koffers uitpakken en Greys al begonnen is met hapjes.
Rrrroarrroosteren met Thierry.
Ronaldo zonderbroekje.
Jongleren met Wiwi's.
Grazz is terug!
Zinkende Wiwi's.
murp z'n oren bloeden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 23:11:05 #2
163650 Greys
pi_181910008
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181910156
ik weet dat jullie laatst niet zo positief waren over de opening van 2015 maar vind het toch weer heel mooi hoor :@ Die bolletjes die naar beneden komen haha. En Conchita. En dat Building Bridges liedje met die kindjes.
Koel en donker bewaren
pi_181910196
Tja, Israël, heb er toch wel ambivalente gevoelens over.

Houd dat jullie enigszins bezig?
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:22:27 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181910314
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo. Een gouden plaat in Duitsland voor het verkopen van 100.000 albums. Toe maar.

Ik hoop dat hij weet dat een gouden plaat niet dezelfde betekenis heeft als een gouden plak. Het betekend niet dat je de beste was, maar in een land als Duitsland betekend het dat 0,1% van de bevolking je album goed genoeg vond om te kopen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:22:47 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181910324
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:01 schreef ato het volgende:

[..]

Nog steeds vind ik Spanje ondergewaardeerd afgelopen jaar.
Afgelopen ESF?
Ik vond Spanje juist behoorlijk tegenvallen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 23:23:18 #7
163650 Greys
pi_181910349
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:17 schreef Partigiano het volgende:
Tja, Israël, heb er toch wel ambivalente gevoelens over.

Houd dat jullie enigszins bezig?
We hebben het er in een ander topic (Organisatie songfestival Israël) wel over gehad uiteraard maar feit blijft dat als Israël meedoet aan het ESF en het wint, ze het ook mogen organiseren.
Ik snap wel dat men een voorkeur had voor Tel Aviv boven Jeruzalem als locatie omdat het dan wat minder politiek beladen is.
En het ESF was ook gewoon in Rusland en Oekraïne etc. Nu de EBU heeft besloten dat het Tel Aviv wordt gaan we ons als songfestivalfans lekker bezig houden met het feestelijke gedeelte ervan. Ik ga er zelf toch niet naartoe. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181910476
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zo zo. Een gouden plaat in Duitsland voor het verkopen van 100.000 albums. Toe maar.

Ik hoop dat hij weet dat een gouden plaat niet dezelfde betekenis heeft als een gouden plak. Het betekend niet dat je de beste was, maar in een land als Duitsland betekend het dat 0,1% van de bevolking je album goed genoeg vond om te kopen. :P
Heerlijk relativerende post _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181910561
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben het er in een ander topic (Organisatie songfestival Israël) wel over gehad uiteraard maar feit blijft dat als Israël meedoet aan het ESF en het wint, ze het ook mogen organiseren.
Ik snap wel dat men een voorkeur had voor Tel Aviv boven Jeruzalem als locatie omdat het dan wat minder politiek beladen is.
En het ESF was ook gewoon in Rusland en Oekraïne etc. Nu de EBU heeft besloten dat het Tel Aviv wordt gaan we ons als songfestivalfans lekker bezig houden met het feestelijke gedeelte ervan. Ik ga er zelf toch niet naartoe. :P
Duidelijk, wellicht dat ik nog een kijkje ga nemen in dat topic. Ik vraag me wel af waarom landen ver buiten Europa überhaupt mee mogen doen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 23:35:55 #10
163650 Greys
pi_181910664
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:31 schreef Partigiano het volgende:

[..]

Duidelijk, wellicht dat ik nog een kijkje ga nemen in dat topic. Ik vraag me wel af waarom landen ver buiten Europa überhaupt mee mogen doen.
Dat komt hierdoor:

quote:
Het festival heeft de naam te danken aan het Eurovision TV Distribution Network, een onderdeel van de Europese Radio-unie (EBU). Aan het songfestival kan ieder actief lid van de EBU meedoen, waardoor ook enkele landen die net buiten Europa liggen mee kunnen doen.[1] Het betreft landen in Noord-Afrika, Het Midden-Oosten en West-Azië.
(wiki)

Dus lid zijn van de EBU is belangrijker dan in Europa liggen.

Maar ik snap wel als men bv bedenkingen heeft bij Australië. Die heb ik zelf ook :D Ze zouden destijds éénmalig meedoen wegens jubileumjaar en om ze te belonen voor hun massale kijken midden in de nacht steeds. Het leeft daar enorm. Maar dat is elk jaar verlengd en inmiddels vind ik het wel leuk-achtig dat ze meedoen maar als ze zouden stoppen zou ik het ook niet erg vinden :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 23:36:49 #11
368283 ato
pi_181910686
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Afgelopen ESF?
Ik vond Spanje juist behoorlijk tegenvallen.
No, No, No señor :{w
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter vrijdag 14 september 2018 @ 23:40:18 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_181910748
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:31 schreef Partigiano het volgende:

[..]

Duidelijk, wellicht dat ik nog een kijkje ga nemen in dat topic. Ik vraag me wel af waarom landen ver buiten Europa überhaupt mee mogen doen.
Daar is het ESF-fandom ook een beetje in twee kampen gesplitst, met name wat betreft Australië. Leuk dat ze al een paar jaar mee mogen doen omdat ze zo ontzettend fan zijn van het Songfestival daar, en het was leuk in het begin maar je merkt de laatste paar jaar aan de televotes dat ze niet echt heel welkom zijn (maar dat kan ook aan de matigere liedjes liggen natuurlijk). Feit is wel dat een actieve deelname van een groot land als Australië weer extra geld en media aandacht oplevert en dat is natuurlijk altijd een mooie bijkomstigheid. Want veel winst maken wordt er niet echt gedaan.
Verder mogen landen als Israël deelnemen omdat ze, ondanks dat het technisch niet in Europa ligt, wel onderdeel zijn van (en nu doe ik dit even uit m’n hoofd en wordt het ingewikkeld en misschien niet helemaal kloppend) het Europese uitzend-gebied, de EBU, European Broadcasting Union. Derhalve doen ze al tientallen jaren mee aan het Songfestival, veel langer dan echt Europese landen als bijvoorbeeld Polen.

Ben nu het topic aan het teruglezen, ik heb vanavond weer eens Golden Boy geYouTubed, inderdaad kneitertjevals maar ik word zo vrolijk ervan. *O* De reactie van het publiek tijdens de semi en de finale op het nummer zorgden ervoor dat het bij me opviel en ik er op ging stemmen. :@
  ESF Reporter vrijdag 14 september 2018 @ 23:41:10 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_181910765
Ja dat krijg je ervan Cee als je uren zit te tikken op 1post, dan zijn er zo weer een paar jou voor met een duidelijkere uitleg. oO<
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 23:44:43 #14
163650 Greys
pi_181910846
_O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:50:54 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181910948
Zo. Net mijn verslag van dag tien afgerond en geplaatst. Dus mijn reisverslag eindelijk helemaal klaar :P

En nog belangrijker, morgen eindelijk weer een dag vrij, na acht dagen achtereen werken *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:52:39 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181910976
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:41 schreef Cee het volgende:
Ja dat krijg je ervan Cee als je uren zit te tikken op 1post, dan zijn er zo weer een paar jou voor met een duidelijkere uitleg. oO<
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:54:24 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181910998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:15 schreef Guanabana het volgende:
En dat Building Bridges liedje met die kindjes.
Oh ja toen was Building Bridges het motto. Ook een beetje suf, maar altijd nog beter dan ALLABOARD :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:56:49 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181911043
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:17 schreef Partigiano het volgende:
Tja, Israël, heb er toch wel ambivalente gevoelens over.

Houd dat jullie enigszins bezig?
De hele Israël-Palestina kwestie zal altijd ambivalent blijven. Zelf vind ik dat het gewoon in Israël gehouden hoort te worden. En dat het vast en zeker een geslaagde show gaat worden. Maar tegelijkertijd blijf ik kritisch op de Israëlische houding in de kwestie, evenals de naar de Palestijnen overigens.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:58:07 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181911065
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zo zo. Een gouden plaat in Duitsland voor het verkopen van 100.000 albums. Toe maar.

Ik hoop dat hij weet dat een gouden plaat niet dezelfde betekenis heeft als een gouden plak. Het betekend niet dat je de beste was, maar in een land als Duitsland betekend het dat 0,1% van de bevolking je album goed genoeg vond om te kopen. :P
Betekend een gouden plaat niet, dat je als artiest verplicht bent om minimaal vijf jaar daarna in Duitsland te verblijven? En dat je dus absoluut het land niet meer mag verlaten? Of is dat nou gewoon een gevalletje de wens is de vader van de gedachte.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:59:21 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181911087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Afgelopen ESF?
Ik vond Spanje juist behoorlijk tegenvallen.
Het was live inderdaad heel slecht. En ook nog eens een heel erg suf liedje. Het was de ongelooflijke chemie die er tussen de twee was, waardoor ik het liedje vooraf wel steeds interessanter vond. Maar tijdens de finale sloeg ook dat dood.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 15 september 2018 @ 00:02:54 #21
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181911178
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:40 schreef Cee het volgende:

[..]

Ben nu het topic aan het teruglezen, ik heb vanavond weer eens Golden Boy geYouTubed, inderdaad kneitertjevals maar ik word zo vrolijk ervan. *O* De reactie van het publiek tijdens de semi en de finale op het nummer zorgden ervoor dat het bij me opviel en ik er op ging stemmen. :@
Golden Boy is ook gewoon een ontzettende guilty pleasure. Daar wordt je gewoon spontaan vrolijk van.

En ja kneitervals, ach zo heb je gelijk de link met Australië wel weten te leggen :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181911282
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:40 schreef Cee het volgende:

[..]

Verder mogen landen als Israël deelnemen omdat ze, ondanks dat het technisch niet in Europa ligt, wel onderdeel zijn van (en nu doe ik dit even uit m’n hoofd en wordt het ingewikkeld en misschien niet helemaal kloppend) het Europese uitzend-gebied, de EBU, European Broadcasting Union.
Hier meer over de European Broadcasting Area en wie dus op grond daarvan actief EBU lid mogen worden en daarmee mogen deelnemen aan het Songfestival: https://en.wikipedia.org/wiki/European_Broadcasting_Area (zit ook een kaart bij)

Naast actief EBU lidmaatschap is ook lidmaatschap van de Raad van Europa voldoende om deel te mogen nemen aan het Songfestival. In de praktijk is Kazachstan het enige land dat buiten de European Broadcasting Area ligt, maar door gedeeltelijke ligging in Europa wel kans maakt op lidmaatschap van de Raad van Europa (zijn ze ook mee bezig volgens mij) en op grond daarvan eventueel aan het ESF deel kunnen mogen nemen.

Voor Australië wordt al jaren een uitzondering gemaakt. Volgens de regels zouden zij inderdaad niet mee mogen doen. Australië is (net als veel meer landen over de hele wereld) wel associate lid, maar dat is volgens de regels eigenlijk niet genoeg om deel te mogen nemen aan Eurovisie evenementen zoals het Songfestival.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 01:44:56 #23
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181913412
Je bent er een avond niet endat post zo in. Een nieuw topic. :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:08:39 #24
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181913705
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heerlijk relativerende post _O_
Haha, thnx.
Ik ben ook leuk op feestjes. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:11:18 #25
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181913735
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:36 schreef ato het volgende:

[..]

No, No, No señor :{w
Si, Si, Si señor. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:12:24 #26
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181913742
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:41 schreef Cee het volgende:
Ja dat krijg je ervan Cee als je uren zit te tikken op 1post, dan zijn er zo weer een paar jou voor met een duidelijkere uitleg. oO<
:D O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:14:56 #27
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181913761
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:58 schreef Redefine het volgende:

[..]

Betekend een gouden plaat niet, dat je als artiest verplicht bent om minimaal vijf jaar daarna in Duitsland te verblijven? En dat je dus absoluut het land niet meer mag verlaten? Of is dat nou gewoon een gevalletje de wens is de vader van de gedachte.
Wdb heb ik geen idee, maar ik merk wel ineens dat ik, sinds het lezen van jouw post, die wens deel. :7
Al neig ik meer naar een jaar of 10. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:18:01 #28
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181913792
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het was live inderdaad heel slecht. En ook nog eens een heel erg suf liedje. Het was de ongelooflijke chemie die er tussen de twee was, waardoor ik het liedje vooraf wel steeds interessanter vond. Maar tijdens de finale sloeg ook dat dood.
Ja, die chemie kreeg ik ook niet echt mee. Ik had bij ieder mediaoptreden het idee dat ze een toneelstukje stonden op te voeren. Het was mij iets te...
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:19:02 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181913802
En gewoon omdat het kan... Six in a row baby. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 15 september 2018 @ 02:40:33 #30
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181913971
Golden Boy 💜

Zo aanstekelijk, nu blijft ie weer hangen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181914041
Vind ook wel lullig voor landen hier in Europa die niet mee mogen doen, en er veel moeite voor moeten doen. Zoals Liechtenstein of Kazachstan, en dan heb je ook nog Schotland en Noord Ireland die allemaal graag me willen doen. Australië wandelt dan wel erg makkelijk binnen zo.
  zaterdag 15 september 2018 @ 05:21:31 #32
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181914289
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 02:56 schreef FlyingEagle het volgende:
Vind ook wel lullig voor landen hier in Europa die niet mee mogen doen, en er veel moeite voor moeten doen. Zoals Liechtenstein of Kazachstan, en dan heb je ook nog Schotland en Noord Ireland die allemaal graag me willen doen. Australië wandelt dan wel erg makkelijk binnen zo.
Liechtenstein heeft geen zender die lid is van de EBU, Kazachstan zou ik al niet eens tot Europa rekenen (al weet ik dat sommigen het westelijke deel binnen Europa vinden vallen), daarbij hebben ze ook geen zender die lid is van de EBU.

Schotland en Noord-Ierland zijn gewoon onderdeel van de UK en doen in die zin dus gewoon mee.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 09:32:53 #33
163650 Greys
pi_181915911
Roger slaap je nog weleens? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 10:40:57 #34
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181916830
Potverdikie wat het rustig in de winkel vandaag. Weinig klanten. :{ :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 10:57:35 #35
368283 ato
pi_181916963
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:32 schreef Greys het volgende:
Roger slaap je nog weleens? :o
Dat vraag ik mij ook wel eens af :P
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 10:58:25 #36
368283 ato
pi_181916970
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:40 schreef ijs_beer het volgende:
Potverdikie wat het rustig in de winkel vandaag. Weinig klanten. :{ :')
Ijsbeer, misschien heb ik het gemist maar hoe is het gegaan met je scriptie?
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:36:16 #37
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_181917318
Hoera voor de TT! Man, dat zou me toch een winnaar zijn geweest. Ik vergeet Netta gewoon, veel beter :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 11:39:40 #38
163650 Greys
pi_181917342
Ik denk dat het thema Golden Toy moet worden.

Want klinkt als Golden Boy maar Toy was de laatste winnaar en die haalde goud snapjewel snapjewel oh maar dan krijg je misschien wat rare visuals -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 11:42:37 #39
368283 ato
pi_181917369
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het thema Golden Toy moet worden.

Want klinkt als Golden Boy maar Toy was de laatste winnaar en die haalde goud snapjewel snapjewel oh maar dan krijg je misschien wat rare visuals -O-
Dildo's of zo _O-
Golden showers _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 11:43:18 #40
163650 Greys
pi_181917377
Whoehoehoeeeeee _O-

Golden shoes, golden dildo's, golden showers, everything golllld bebeh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 11:51:00 #41
368283 ato
pi_181917451
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee _O-

Golden shoes, golden dildo's, golden showers, everything golllld bebeh!
Want wij zijn in Tel Aviv *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 12:21:58 #42
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181917740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:58 schreef ato het volgende:

[..]

Ijsbeer, misschien heb ik het gemist maar hoe is het gegaan met je scriptie?
Het was geen scriptie. Maar het op eenagrootste project van m'n opleiding. :P ook wel belangrijk. Afgerond met een voldoende. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181917829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 05:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Liechtenstein heeft geen zender die lid is van de EBU, Kazachstan zou ik al niet eens tot Europa rekenen (al weet ik dat sommigen het westelijke deel binnen Europa vinden vallen), daarbij hebben ze ook geen zender die lid is van de EBU.

Schotland en Noord-Ierland zijn gewoon onderdeel van de UK en doen in die zin dus gewoon mee.
Kazachstan: heeft nu een zender die bij EBU zit, en gaan nu ook voor het eerst meedoen met Junior Eurovisiesongfestival. Alleen wat jij ook al zei ze worden niet gezien als Europa, dus ze worden onder de huidige regels niet uitgenodigd.

Liechtenstein: Zou voor het eerst mee gaan doen aan de Eurovisiesongfestival. Ze hebben nu een zender die de EBU rechten heeft en voldoen aan alle regels. Alleen nu is de grote man achter het hele plan overleden, waardoor ze de plannen hebben doorgeschoven naar 2020.

Schotland: Heeft ook een zender met EBU rechten, en inderdaad doordat ze onder UK vallen mogen ze niet meedoen. Maar Schotland wil best graag als een apart land meedoen. Dit geldt trouwens ook voor Wales, die ook een zender met EBU rechten heeft. Wales deed zelfs mee Eurovision Choir of the Year waar ze 2de werden. En dit jaar doen ze net als Kazachstan voor het eerst mee met Junior Eurovisiesongfestival.

Kosovo: Kosovo is ook nog in gesprek met EBU, waarschijnlijk eind van het jaar meer duidelijkheid of ze Kosovo toelaten.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 12:34:19 #44
163650 Greys
pi_181917881
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:29 schreef FlyingEagle het volgende:

[..]

Kazachstan: heeft nu een zender die bij EBU zit, en gaan nu ook voor het eerst meedoen met Junior Eurovisiesongfestival. Alleen wat jij ook al zei ze worden niet gezien als Europa, dus ze worden onder de huidige regels niet uitgenodigd.

Liechtenstein: Zou voor het eerst mee gaan doen aan de Eurovisiesongfestival. Ze hebben nu een zender die de EBU rechten heeft en voldoen aan alle regels. Alleen nu is de grote man achter het hele plan overleden, waardoor ze de plannen hebben doorgeschoven naar 2020.

Schotland: Heeft ook een zender met EBU rechten, en inderdaad doordat ze onder UK vallen mogen ze niet meedoen. Maar Schotland wil best graag als een apart land meedoen. Dit geldt trouwens ook voor Wales, die ook een zender met EBU rechten heeft. Wales deed zelfs mee Eurovision Choir of the Year waar ze 2de werden. En dit jaar doen ze net als Kazachstan voor het eerst mee met Junior Eurovisiesongfestival.
Het lijkt mij best leuk als 'nieuwe' landen gaan deelnemen maar waar laat je het allemaal qua tijd op zo'n avond :@ Het kan mij niet lang genoeg duren hoor!

Maar zoals Liechtenstein die aan alle regels voldoet is wmb echt welkom. Dan gooien ze Australië er maar uit..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181917921
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee _O-

Golden shoes, golden dildo's, golden showers, everything golllld bebeh!
Golden shoes! Dan moeten de Herreys ook langskomen vind ik :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181917940
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lijkt mij best leuk als 'nieuwe' landen gaan deelnemen maar waar laat je het allemaal qua tijd op zo'n avond :@ Het kan mij niet lang genoeg duren hoor!

Maar zoals Liechtenstein die aan alle regels voldoet is wmb echt welkom. Dan gooien ze Australië er maar uit..
Een halve finale meer, wordt het alleen wat moeilijker om in de finale te komen. Hebben ze ook nog wat hoger inkomsten, en je hebt een show meer.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 12:42:13 #47
163650 Greys
pi_181917982
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:38 schreef FlyingEagle het volgende:

[..]

Een halve finale meer, wordt het alleen wat moeilijker om in de finale te komen. Hebben ze ook nog wat hoger inkomsten, en je hebt een show meer.
Ja maar hoe dan, de dinsdag is al vol met repeteren en juryfinale voor de woensdag, zo ook de donderdag repetitie en juryfinale voor vrijdag. En vrijdag voor zaterdag.

Misschien moeten we het twee weken laten duren *O* Maar dan gaat het allemaal weer veel te veel kosten denk ik. Met huur locatie extra dagen, uitzendrechten op extra avond, verblijf artiesten langer in de hotels etc.

Maar als ze het praktisch kunnen regelen ben ik voor hoor w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 12:42:51 #48
163650 Greys
pi_181917993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Golden shoes! Dan moeten de Herreys ook langskomen vind ik :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181918060
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181918109
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar hoe dan, de dinsdag is al vol met repeteren en juryfinale voor de woensdag, zo ook de donderdag repetitie en juryfinale voor vrijdag. En vrijdag voor zaterdag.

Misschien moeten we het twee weken laten duren *O* Maar dan gaat het allemaal weer veel te veel kosten denk ik. Met huur locatie extra dagen, uitzendrechten op extra avond, verblijf artiesten langer in de hotels etc.

Maar als ze het praktisch kunnen regelen ben ik voor hoor w/
Misschien kan het een anderhalve week worden. Waarop we de shows verplaatsen naar de maandag, woensdag, vrijdag en de grote final op zondag.

Wordt het wel een drukke week van, maar er is elke dag wat te beleven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')