Het vliegtuig is nooit opgestegen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 11:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
TuiFly heeft een ondeugdelijk product verkocht.
Zal in eerste instantie vast iets zijn van niet aannemelijk kunnen maken dat hij op moment x ook weer Amerika uitging.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Vergeef mijn onwetendheid, maar ik begrijp nog steeds niet waarom TS geweigerd is bij de gate? Wellicht kan TS daar wat over uitweiden zonder weer in emoties te vervallen als "de beveiliging deed het expres".
De Amerikaanse beambten die hier in Europa die voorselectie maken zullen er idd wel geen vertrouwen in hebben gehad dat hij ook weer terug zou gaan, ook niet na het alsnog boeken van een terugvlucht.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal in eerste instantie vast iets zijn van niet aannemelijk kunnen maken dat hij op moment x ook weer Amerika uitging.
Dat daarna het misloopt kan weer andere redenen hebben.
En waarom vertaal jij dat als: bij aankomst kun je een retourticket kopen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 11:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
1: In hun documenten staat nog steeds retourticket nodig bij aankomst.
3. Sinds wanneer is de United States de fabrikant van een TUI-ticket?quote:Op zaterdag 15 september 2018 11:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Esta hadden we ook.
Los van dit alles volgens consumentenrecht heb ik niks met die beambte te maken.
Ik heb alleen met TuiFly te maken als consument.
TuiFly moet de geleden schade vergoeden en die verhalen op de werkgever van de beambte.
2: We waren op tijd met alle geldige documenten bij de incheck balie.
Consumentenrecht.
Als ik een bedorven product koop kan ik de winkelier hiervoor aansprakelijk stellen.
(De fabrikant kan ook)
Los van de schuldvraag de winkelier dient mij de schade te vergoeden.
En dient deze te verhalen op de fabrikant.
Ook al heeft de winkelier hier geen schuld.
Dat is toendertijd ten gevolge van europese regelgeving ingevoerd in het nieuw burgelijk wetboek.
Tenzij in de voorwaarden staat, dat ze het product mogen vernietigen, als een bepaalde instantie vind, dat het product in jouw handen een gevaar is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 11:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Esta hadden we ook.
Los van dit alles volgens consumentenrecht heb ik niks met die beambte te maken.
Ik heb alleen met TuiFly te maken als consument.
TuiFly moet de geleden schade vergoeden en die verhalen op de werkgever van de beambte.
2: We waren op tijd met alle geldige documenten bij de incheck balie.
Consumentenrecht.
Als ik een bedorven product koop kan ik de winkelier hiervoor aansprakelijk stellen.
(De fabrikant kan ook)
Los van de schuldvraag de winkelier dient mij de schade te vergoeden.
En dient deze te verhalen op de fabrikant.
Ook al heeft de winkelier hier geen schuld.
Dat is toendertijd ten gevolge van europese regelgeving ingevoerd in het nieuw burgelijk wetboek.
Nee hoor, wees gerust.quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:12 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Een heel juridisch geklooi om mijn geld terug te krijgen.
Enkele tickets zijn een "red flag" bij immigratiediensten, dan lijkt het net alsof je niet de intentie hebt om terug te keren naar de bestemming.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Vergeef mijn onwetendheid, maar ik begrijp nog steeds niet waarom TS geweigerd is bij de gate? Wellicht kan TS daar wat over uitweiden zonder weer in emoties te vervallen als "de beveiliging deed het expres".
Dat weet ik, echter komt TS niet verder dan "De beveiliging deed het expres". Dat is zo ongeloofwaardig dat er wat anders aan de hand moet zijn; welk voordeel kan een beveiligingsbeambte er nou bij hebben om TS dusdanig te vertragen dat hij zijn vlucht gaat missen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Enkele tickets zijn een "red flag" bij immigratiediensten, dan lijkt het net alsof je niet de intentie hebt om terug te keren naar de bestemming.
Als je daar woont en na lange tijd weer terug keert is het geen issue, maar op een toeristen visum is dat erg verdacht
En niet alleen in de VS.....
Misschien is TS getint sommige mensen doen dat hoorquote:Op zaterdag 15 september 2018 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, echter komt TS niet verder dan "De beveiliging deed het expres". Dat is zo ongeloofwaardig dat er wat anders aan de hand moet zijn; welk voordeel kan een beveiligingsbeambte er nou bij hebben om TS dusdanig te vertragen dat hij zijn vlucht gaat missen?
Kan je eens een tijdlijn plaatsen met hoe het is gegaan van aankomst tot niet meer kunnen inchecken en wat het onderwerp was waarover ze door bleven vragen...quote:
TS vertelt niet het hele verhaalquote:Op zaterdag 15 september 2018 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
Dat weet ik, echter komt TS niet verder dan "De beveiliging deed het expres". Dat is zo ongeloofwaardig dat er wat anders aan de hand moet zijn; welk voordeel kan een beveiligingsbeambte er nou bij hebben om TS dusdanig te vertragen dat hij zijn vlucht gaat missen?
Volgens mij is het verhaal met "ik had geen retourticket" wel compleet hoor.... dan kun je schijnheilig alsnog een retourticket gaan kopen, maar dan ben je al te laat, die had je moeten hebben voor je je bij de beambte meldde.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:38 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
TS vertelt niet het hele verhaal
Dat zie je wel vaker in WGR als niet iedereen meehuilt met je verhaal
Dit is eigenlijk de enige vraag die idd van belang is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Nouja sommige zaken missen in de OP als:
Wat was het doel van de reis, vakantie ?
Hoe lang wilde hij in de VS blijven ?
Waarom kocht hij een enkel en geen retour ? (retour is vaak net zo duur)
Nee, dít is de enige vraag die van belang is:quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige vraag die idd van belang is.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 11:28 schreef Tobiel het volgende:
[..]
Als je het allemaal al weet, wat loop je hier dan te janken?
Aparter is dat er security staat bij de in check?quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dus jij wil hier beweren dat de beveiligingsbeambte jou express ophield zodat jij jouw vlucht zou missen?
Ik had de security ook bij de wachtrij voor het inchecken. Volgens mij redelijk standaard.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Aparter is dat er security staat bij de in check?
Ik ben vorig jaar geweigerd omdat ik een 0 had ingevuld op mijn esta ipv een o. Kwam gelukkig nog wel goed. Maar kwas beveiliging tegen bij de gate/security niet de in check.
Wanneer zijn jullie 2 jaar gevlogen zonder retourticket?quote:Op zondag 16 september 2018 11:41 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
2 jaar zijn we gevlogen zonder retour ticket en zonder problemen door de douane gekomen.
Waarom open je dan een topic met een vraag in WGR in plaats van gewoon een tirade in KLB?quote:Op zondag 16 september 2018 11:41 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Ondanks dat een hoop andere mensen hier anders over denken.
De algemene opvatting is gewoon niet correct en te kort door de bocht
Groet Radwanski
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |