abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181917725
TS loopt welbewust een risico en wil dat nu gaan verhalen op de ene partij die er niks aan kan doen :|W
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 13:35:36 #52
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_181918653
Vergeef mijn onwetendheid, maar ik begrijp nog steeds niet waarom TS geweigerd is bij de gate? Wellicht kan TS daar wat over uitweiden zonder weer in emoties te vervallen als "de beveiliging deed het expres".
pi_181918791
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
TuiFly heeft een ondeugdelijk product verkocht.
Het vliegtuig is nooit opgestegen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181918796
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Vergeef mijn onwetendheid, maar ik begrijp nog steeds niet waarom TS geweigerd is bij de gate? Wellicht kan TS daar wat over uitweiden zonder weer in emoties te vervallen als "de beveiliging deed het expres".
Zal in eerste instantie vast iets zijn van niet aannemelijk kunnen maken dat hij op moment x ook weer Amerika uitging.

Dat daarna het misloopt kan weer andere redenen hebben.
pi_181918815
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zal in eerste instantie vast iets zijn van niet aannemelijk kunnen maken dat hij op moment x ook weer Amerika uitging.

Dat daarna het misloopt kan weer andere redenen hebben.
De Amerikaanse beambten die hier in Europa die voorselectie maken zullen er idd wel geen vertrouwen in hebben gehad dat hij ook weer terug zou gaan, ook niet na het alsnog boeken van een terugvlucht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 september 2018 @ 14:27:05 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_181919304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
1: In hun documenten staat nog steeds retourticket nodig bij aankomst.
En waarom vertaal jij dat als: bij aankomst kun je een retourticket kopen?

Dit betekent simpelweg dat je bij aankomst in het bezit moet zijn van een retourticket. Dat had je niet. Daar ben je op aangesproken.

Het kan Tui niet schelen of je zo'n ticket hebt maar de beveiliging wel. Jij voldoet niet aan de voorwaarden dus pikken ze je eruit.

Ik gok op basis van je posts hier dat je eigen houding ervoor gezorgd heeft dat de beveiliging zich niet gehaast heeft om jou alsnog netjes op tijd te laten inchecken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_181920409
quote:
Esta hadden we ook.

Los van dit alles volgens consumentenrecht heb ik niks met die beambte te maken.
Ik heb alleen met TuiFly te maken als consument.
TuiFly moet de geleden schade vergoeden en die verhalen op de werkgever van de beambte.

2: We waren op tijd met alle geldige documenten bij de incheck balie.

Consumentenrecht.
Als ik een bedorven product koop kan ik de winkelier hiervoor aansprakelijk stellen.
(De fabrikant kan ook)
Los van de schuldvraag de winkelier dient mij de schade te vergoeden.
En dient deze te verhalen op de fabrikant.
Ook al heeft de winkelier hier geen schuld.

Dat is toendertijd ten gevolge van europese regelgeving ingevoerd in het nieuw burgelijk wetboek.
3. Sinds wanneer is de United States de fabrikant van een TUI-ticket? :?

Klok ... klepel ... :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_181922008
quote:
Esta hadden we ook.

Los van dit alles volgens consumentenrecht heb ik niks met die beambte te maken.
Ik heb alleen met TuiFly te maken als consument.
TuiFly moet de geleden schade vergoeden en die verhalen op de werkgever van de beambte.

2: We waren op tijd met alle geldige documenten bij de incheck balie.

Consumentenrecht.
Als ik een bedorven product koop kan ik de winkelier hiervoor aansprakelijk stellen.
(De fabrikant kan ook)
Los van de schuldvraag de winkelier dient mij de schade te vergoeden.
En dient deze te verhalen op de fabrikant.
Ook al heeft de winkelier hier geen schuld.

Dat is toendertijd ten gevolge van europese regelgeving ingevoerd in het nieuw burgelijk wetboek.
Tenzij in de voorwaarden staat, dat ze het product mogen vernietigen, als een bepaalde instantie vind, dat het product in jouw handen een gevaar is.
.
pi_181922098
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:12 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Een heel juridisch geklooi om mijn geld terug te krijgen.
Nee hoor, wees gerust.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_181922445
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Enkele tickets zijn een "red flag" bij immigratiediensten, dan lijkt het net alsof je niet de intentie hebt om terug te keren naar de bestemming.
Als je daar woont en na lange tijd weer terug keert is het geen issue, maar op een toeristen visum is dat erg verdacht
En niet alleen in de VS.....
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 17:48:54 #61
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_181922510
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Enkele tickets zijn een "red flag" bij immigratiediensten, dan lijkt het net alsof je niet de intentie hebt om terug te keren naar de bestemming.
Als je daar woont en na lange tijd weer terug keert is het geen issue, maar op een toeristen visum is dat erg verdacht
En niet alleen in de VS.....
Dat weet ik, echter komt TS niet verder dan "De beveiliging deed het expres". Dat is zo ongeloofwaardig dat er wat anders aan de hand moet zijn; welk voordeel kan een beveiligingsbeambte er nou bij hebben om TS dusdanig te vertragen dat hij zijn vlucht gaat missen?
  zaterdag 15 september 2018 @ 18:08:40 #62
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181922813
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat weet ik, echter komt TS niet verder dan "De beveiliging deed het expres". Dat is zo ongeloofwaardig dat er wat anders aan de hand moet zijn; welk voordeel kan een beveiligingsbeambte er nou bij hebben om TS dusdanig te vertragen dat hij zijn vlucht gaat missen?
Misschien is TS getint sommige mensen doen dat hoor
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_181922839
quote:
Kan je eens een tijdlijn plaatsen met hoe het is gegaan van aankomst tot niet meer kunnen inchecken en wat het onderwerp was waarover ze door bleven vragen...

Dus niet in algemene termen als expres/bewust etc. Maar de onderwerpen waarover ze doorvroegen
pi_181923323
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
TS vertelt niet het hele verhaal
Dat zie je wel vaker in WGR als niet iedereen meehuilt met je verhaal ;)
pi_181923377
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 18:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

TS vertelt niet het hele verhaal
Dat zie je wel vaker in WGR als niet iedereen meehuilt met je verhaal ;)
Volgens mij is het verhaal met "ik had geen retourticket" wel compleet hoor.... dan kun je schijnheilig alsnog een retourticket gaan kopen, maar dan ben je al te laat, die had je moeten hebben voor je je bij de beambte meldde.

Het lijkt me ook sterk dat de beambte gezegd heeft dat hij nog maar een retourticket moest gaan kopen, dat lijkt me eigen initiatief om vervolgens nogmaals een incheckpoging te doen.
Maar die beambte zit daar niet omdat ze een dom blondje is, dus die trapte daar niet in... jammer, maar helaas.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_181923430
Nouja sommige zaken missen in de OP als:
Wat was het doel van de reis, vakantie ?
Hoe lang wilde hij in de VS blijven ?
Waarom kocht hij een enkel en geen retour ? (retour is vaak net zo duur)
pi_181923445
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 18:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Nouja sommige zaken missen in de OP als:
Wat was het doel van de reis, vakantie ?
Hoe lang wilde hij in de VS blijven ?
Waarom kocht hij een enkel en geen retour ? (retour is vaak net zo duur)
Dit is eigenlijk de enige vraag die idd van belang is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_181923652
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 18:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk de enige vraag die idd van belang is.
Nee, dít is de enige vraag die van belang is:
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:28 schreef Tobiel het volgende:

[..]

Als je het allemaal al weet, wat loop je hier dan te janken?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_181929612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dus jij wil hier beweren dat de beveiligingsbeambte jou express ophield zodat jij jouw vlucht zou missen?
Aparter is dat er security staat bij de in check?
Ik ben vorig jaar geweigerd omdat ik een 0 had ingevuld op mijn esta ipv een o. Kwam gelukkig nog wel goed. Maar kwas beveiliging tegen bij de gate/security niet de in check.

[ Bericht 4% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 15-09-2018 22:47:25 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_181931359
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Aparter is dat er security staat bij de in check?
Ik ben vorig jaar geweigerd omdat ik een 0 had ingevuld op mijn esta ipv een o. Kwam gelukkig nog wel goed. Maar kwas beveiliging tegen bij de gate/security niet de in check.
Ik had de security ook bij de wachtrij voor het inchecken. Volgens mij redelijk standaard.
pi_181936151
Wat ik vreemd vind is dat je al gecontroleerd word voordat je door de douane gaat, in Nederland check je in, en daarna door de douane, was het iemand van de douane of van een particulier bedrijf?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181938062
2 jaar zijn we gevlogen zonder retour ticket en zonder problemen door de douane gekomen.

Men schrijft vreemd dat je al gecontroleerd wordt voordat je door de douane gaat.
Dat lijkt een beetje op kgb toestanden in de USSR tijdens Stalins bewind.
Wie weet wat er op de achtergrond wat wij niet weten rond circuleert.
Maar ja dat is tegenwoordig iets van deze moderne tijd lijkt het.

Volgens mensen van tifly was die persoon niet in dienst van tuifly
maar van ict homeland security.
Wat mij vreemd lijkt wat zoeken die mensen bij daar ver van de VS grens.
Ik denk dat deze info niet klopt (Brussel airport niet schiphol)

Op schiphol lopen ook mensen rond protech security welke per 1 jan 2019 wordt opgeheven
Het punt is dat die beveiligingsbeamb tijd heeft gerekt om een makkelijker reden te hebben om toegang te weigeren.
Een reden als uw gezicht bevalt me niet of iets dergelijks is moeileker dan om gewoon te zeggen de incheck tijd is verstreken
Better secure than safe.zal ze wel gedacht hebben.

Dus als men drie uur van tevoren op het vliegveld bent en dan 15 minuten voor sluit naar de incheck gaat moet men theoretisch geen probleem hebben.
Iets dat mij niet interesseert. Ook 15 minuut voordat de incheck sluit is op tijd.
Anders moeten ze de inchecktijd veranderen naar 2 uur voor vlucht en dan de incheck sluiten 2 urr voor vlucht.

Dus Tuifly al dan niet door hun schuld heeft een ondeugdelijk product geleverd..
Volgens consumenten recht zijn zij aansprakelijk voor de schade.
Zij schreven ook nog retourticket bij aankomst niet bij vertrek.
Verder zijn er nog vele regels in de algemene voorwaarden die op de zwarte c.q. grijze lijst staan.
Dus juridisch niet geldig zijn.

Ondanks dat een hoop andere mensen hier anders over denken.
De algemene opvatting is gewoon niet correct en te kort door de bocht
Groet Radwanski
  zondag 16 september 2018 @ 11:42:09 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181938069
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:41 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
2 jaar zijn we gevlogen zonder retour ticket en zonder problemen door de douane gekomen.
Wanneer zijn jullie 2 jaar gevlogen zonder retourticket?
En ook vanaf Brussel?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 16 september 2018 @ 11:44:51 #74
39237 crew  H_T
2733
pi_181938102
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:41 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:

Ondanks dat een hoop andere mensen hier anders over denken.
De algemene opvatting is gewoon niet correct en te kort door de bocht
Groet Radwanski
Waarom open je dan een topic met een vraag in WGR in plaats van gewoon een tirade in KLB?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_181938124
was eigelijk beter niet goed opgelet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')