Nee. Zelfs toch maar naar de huisarts geweest. Gaat goedkomen.quote:
OK niks ernstigs mag ik hopenquote:Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Zelfs toch maar naar de huisarts geweest. Gaat goedkomen.
Moin.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Zelfs toch maar naar de huisarts geweest. Gaat goedkomen.
Dit is ook een mooiequote:
Zouden dat echte artsen zijn? Die ene is wel heel erg gladjes...quote:
Geen idee, maar het spel is wel prachtig.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden dat echte artsen zijn? Die ene is wel heel erg gladjes...
Ik vroeg me dat ook af .... Ook wel erg toevallig dat die 2e er zo omheen liep en wat doen ze daar in hun kleding ...quote:Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden dat echte artsen zijn? Die ene is wel heel erg gladjes...
Is ookquote:Op woensdag 12 september 2018 10:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee, maar het spel is wel prachtig.
Die jongere gast zat zo te zwiepen met z'n haar en hoofd. Maar misschien is het gewoon een hele ijdele arts...quote:Op woensdag 12 september 2018 10:42 schreef chufi het volgende:
Ik vroeg me dat ook af .... Ook wel erg toevallig dat die 2e er zo omheen liep en wat doen ze daar in hun kleding ...
Toen hij zat te spelen, dacht ik nog.....hoe zou hij opereren, al ervan uitgaande dat hij in de OK zou werken.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ookhoewel die andere met die gast me meer deed. Misschien omdat het wat gevoeligere muziekstuk was.
[..]
Die jongere gast zat zo te zwiepen met z'n haar en hoofd. Maar misschien is het gewoon een hele ijdele arts...
jaaa dat dacht ik ookquote:Op woensdag 12 september 2018 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toen hij zat te spelen, dacht ik nog.....hoe zou hij opereren, al ervan uitgaande dat hij in de OK zou werken.
Succes!quote:Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:
Jongons ik heb me opgegeven voor een introductieles drummen
Nice, lekker rammen.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Prisha het volgende:
Ik kan alleen geen noten lezen, geen idee of dat een probleem is. Ze wilden dat je dat vooraf aangaf of je dat kon of niet. Ach ja, introductie. Moet kunnen.
Ik snap niet wat ik hierin zie. Een dingetje met een stokje naar beneden en andere met stokje omhoog en dan een kruisje ipv een bolletje, Maar wat het betekent?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij drummen gaat het qua noten lezen hoofdzakelijk om 'de tel', de notatie is ook iets anders.
Kijk eens goed naar het bovenstaande plaatje en laat dat even op je inwerken.
Hint, een piano heeft ruim 7 octaven, een drumstel afhankelijk van de samenstelling (basis drumstel) vaak maar net 1 octaaf.
Die noot waar kick staat betekent dat je de kick moet intrappen met je voetpedaal. enz.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik hierin zie. Een dingetje met een stokje naar beneden en andere met stokje omhoog en dan een kruisje ipv een bolletje, Maar wat het betekent?
ah ok dat is wat duidelijkerquote:Op woensdag 12 september 2018 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die noot waar kick staat betekent dat je de kick moet intrappen met je voetpedaal. enz.
Ik bedoel te zeggen dat een drumstel maar een paar 'noten' heeft, itt een piano die er 88 heeft.
Je hebt op een drumstel dus geen 8 C noten, in het balkje hierboven zie je wat je wel hebt en welke noten het zijn, die moet je onthouden.
De plek van links naar rechts geeft de tel aan, en die is ben drums het belangrijkst.
Je hoeft voor drums dus niet veel noten te kunnen lezen, maar wel de tel rangorde goed snappen.
dat gebeurt niet zomaarquote:
14 October...dus even wachten nogquote:Op woensdag 12 september 2018 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de dag dat je rammen mag ?
yep (een beetje)quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:
Er is online genoeg info te vinden ook, en leerzame YT's.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
14 October...dus even wachten nog
[..]
yep (een beetje)
Ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2018 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is online genoeg info te vinden ook, en leerzame YT's.
quote:
Als je over wat aangeboren ritme beschikt, lukt het vast.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
het lijkt mij het moeilijkst om die dingen tegelijk te doen
Kun jij drummen?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je over wat aangeboren ritme beschikt, lukt het vast.
Nee, speel wat gitaar en keyboard. Schoonzoon was een goede drummer.quote:
ehhh ja nou. Dat is misschien nog wel een dingetje. We gaan het zienquote:Op woensdag 12 september 2018 12:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je over wat aangeboren ritme beschikt, lukt het vast.
Hopen dat van alle aangeboren dingen juist die ertussen zit.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ehhh ja nou. Dat is misschien nog wel een dingetje. We gaan het zien
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ehhh ja nou. Dat is misschien nog wel een dingetje. We gaan het zien
oh wow, deze is prachtig (tekst ook mooi). Bizar, het beginnetje lijkt op Waves van Mr. Probz, die was ik net aan het luisteren.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ooit een live versie op cassette gehad die ging door merg en been, helaas vind ik die nergens meer.
Zo heb ik er weleens bij gelopenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk, Tilly, was je hier bang voor? Een fake tan gone totally wrong...super dark![]()
[ afbeelding ]
Oempa loempaquote:Op woensdag 12 september 2018 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo heb ik er weleens bij gelopen
owjjj shitquote:Op woensdag 12 september 2018 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo heb ik er weleens bij gelopen
Ze heeft een lichte huid EN al een self tan op d’r huid en dan ook nog EXTRA DARK eroverheen ???? Dan vraag je er gewoon omquote:Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj shit![]()
![]()
het begin is wel leuk...deed me meteen aan jou denken en je spray tan
Het is zeker mooier dan schurfterig oranjequote:Op woensdag 12 september 2018 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind vrouwen met een bleke huid vaak mooier.
Blijft ook langer 'jonger'.
Daar ga ik niet naast lopen.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is zeker mooier dan schurfterig oranje
Is ook. De zon doet echt roofbouw op je huid. Die meiden vinden dat allemaal leuk als ze jong zijn, maar moet je ze zien als ze tegen de 40 lopen. Iedereen als een malle opzoek naar verjongingsserums vanwege de oude getaande huid en rimpels.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind vrouwen met een bleke huid vaak mooier.
Blijft ook langer 'jonger'.
I know, right?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze heeft een lichte huid EN al een self tan op d’r huid en dan ook nog EXTRA DARK eroverheen ???? Dan vraag je er gewoon om
Bekijk je die Rachel Hazes eens.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ook. De zon doet echt roofbouw op je huid. Die meiden vinden dat allemaal leuk als ze jong zijn, maar moet je ze zien als ze tegen de 40 lopen. Iedereen als een malle opzoek naar verjongingsserums vanwege de oude getaande huid en rimpels.
Bleke huid is wel lastig omdat je altijd moet oppassen, altijd zonnebrand op moet hebben. Zelfs op dagen zoals vandaag ga ik niet zonder factor 50 op m'n gezicht de deur uit.
Aan de andere kant, ik wordt altijd stukken jonger geschat en op deze leeftijd is dat wel heerlijk ook(kan ook wel door de sproetjes komen trouwens....of een combi)
Neemt niet weg dat het soms gewoon mooier staat als je iets een kleur hebt.
Nee nooit. Ze zeiden toen ik ging trouwen dat ik dat moest doen omdat m'n jurk mooier zou staan. Heb het niet gedaan.quote:
En dat is geen zelf tan, dat is een creme met een kleurtje die je aan het einde van de dag er weer af wast. Heb dat drie keer gebruikt of zo.quote:
Gisteren vroeg een vrouw aan mij, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee nooit. Ze zeiden toen ik ging trouwen dat ik dat moest doen omdat m'n jurk mooier zou staan. Heb het niet gedaan.
Ik had je ook jonger geschatquote:Op woensdag 12 september 2018 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren vroeg een vrouw aan mij, hoe oud ben jij eigenlijk?
Bleek ik ouder dan haar te zijn, dat had ze niet verwacht.
oh god dat gedonder begint natuurlijk ook binnenkort weerquote:
Ik heb nog camouflagesmink met bruin en zwart.quote:
Wijs want het gaat zo vaak fout en dan baal je helemaal. Een vriendin van me moest onlangs naar een of ander belangrijk feestje in een jurk, en die vroeg last minute hey ik heb zo’n selftan product, vertel ff hoe het werkt, dan kan ik mooi met een tan op de foto straks. Heb ‘t haar maar afgeraden om te gebruiken, want je kan het beter eerst in alle rust en veiligheid (zonder aanstaande fotosessies) uitproberen.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee nooit. Ze zeiden toen ik ging trouwen dat ik dat moest doen omdat m'n jurk mooier zou staan. Heb het niet gedaan.
2 week terug al de chocoletters hier in de Superquote:Op woensdag 12 september 2018 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh god dat gedonder begint natuurlijk ook binnenkort weer![]()
Ik zag pepernoten alweer in de winkel. Bizar toch altijd. We zitten nog in de zomer.
je zou maar als een gestreakte oempa loempa op zo'n event aankomenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wijs want het gaat zo vaak fout en dan baal je helemaal. Een vriendin van me moest onlangs naar een of ander belangrijk feestje in een jurk, en die vroeg last minute hey ik heb zo’n selftan product, vertel ff hoe het werkt, dan kan ik mooi met een tan op de foto straks. Heb ‘t haar maar afgeraden om te gebruiken, want je kan het beter eerst in alle rust en veiligheid (zonder aanstaande fotosessies) uitproberen.
Maarja, het is wel mooier, als het goed lukt.Maar voor een belangrijke dag oid kan je beter zo’n professionele spray tan laten doen. Zelf geen ervaring mee, maar dat lijkt meestal wel goed te gaan.
oh ja dat klopt, je had de meest gewilde letter gekocht jaquote:Op woensdag 12 september 2018 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week terug al de chocoletters hier in de Super
afbakbroodjes met ham/kaas en een ei? Dat lust ik wel eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet brood halen....want ik wil mijn brunch.
Vraag me af in hoeverre zonnebank studio’s hun klandizie hebben zien afnemen de laatste jaren. Het is toch een stuk minder gangbaar en populair dan vroeger.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
je zou maar als een gestreakte oempa loempa op zo'n event aankomen![]()
Ze probeerden me eerst onder een zonnebank te krijgen. Hell no!!! Idiots.
Vriendin van me probeerde idd eerst die zelf tan en het werd streperig. Toen zei ze dat ze een zonnebank kuur geboekt had. En zo bleek is ze niet. Ze weet hoe ik daarover denk en ze was al helemaal verontschuldigend en aanvallend tegelijk toen ze het vertelde.
Ik denk ik zeg maar niets. Haar lichaam. Hoe minder ik zei hoe meer ze zich verontschuldigde. Was wel grappig eigenlijk
Ik ook wel en nu heb ik honger.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
afbakbroodjes met ham/kaas en een ei? Dat lust ik wel eigenlijk.
Ze zullen het wel iets zien afnemen maar er zijn nog zat mensen die erheen gaan. Kijk maar naar die Utopia vrouwen. Allemaal. Zonnebanken en bakken in de zon (paar uitzonderingen daargelaten en die uitzonderingen hadden een iets groter herseninhoud).quote:Op woensdag 12 september 2018 13:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre zonnebank studio’s hun klandizie hebben zien afnemen de laatste jaren. Het is toch een stuk minder gangbaar en populair dan vroeger.
True, insmeren met olijfolie en bakken maarquote:Op woensdag 12 september 2018 13:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zullen het wel iets zien afnemen maar er zijn nog zat mensen die erheen gaan. Kijk maar naar die Utopia vrouwen. Allemaal. Zonnebanken en bakken in de zon (paar uitzonderingen daargelaten en die uitzonderingen hadden een iets groter herseninhoud).
yep.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
True, insmeren met olijfolie en bakken maar
Ik vind het ook vak een lelijk soort bruin. Sowieso vrouwen die dat doen en/of allerlei middeltjes op de huid smeren vind ik maar niets. Met een beetje make-up is niets mis maar ga niet als een verfdoos over straat.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre zonnebank studio’s hun klandizie hebben zien afnemen de laatste jaren. Het is toch een stuk minder gangbaar en populair dan vroeger.
quote:Op woensdag 12 september 2018 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het vroeger wel lekker hoor om even een zonnebankie te pakken maar sinds je daar niet meer mag roken ben ik afgehaakt.
Flauw van ze, niks mag meer tegenwoordig!quote:Op woensdag 12 september 2018 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het vroeger wel lekker hoor om even een zonnebankie te pakken maar sinds je daar niet meer mag roken ben ik afgehaakt.
quote:Op woensdag 12 september 2018 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2018 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toen hij zat te spelen, dacht ik nog.....hoe zou hij opereren, al ervan uitgaande dat hij in de OK zou werken.
Middag.quote:
Het is niet te beschrijven hoe brak ik mij voel.quote:
Ik besteed bijzondere aandacht aan mijn haar, maar dat lijkt me vrij logisch, lang haar vergt nu eenmaal verzorging.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:11 schreef TillyB het volgende:
Alhoewel er misschien ook wel meer mensen met hun uiterlijk bezig zijn tegenwoordig
Toch denk ik dat veel mensen zich veel meer bewust zijn van wat ze dragen tegenwoordig dan bv in de jaren 90? Sowieso vrouwen wel. Daarnaast is de make-up/beauty industrie ontploft de laatste 10 jaar door de komst van tutorials op youtube en andere social media eromheen. En zelfs de mensen die er niet zo van houden zijn zich wel meer bewust van hun keuzes om iets niet te doen heb ik het idee, omdat je tegenwoordig meer een uitzondering bent als je er niet van houdt.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik besteed bijzondere aandacht aan mijn haar, maar dat lijkt me vrij logisch, lang haar vergt nu eenmaal verzorging.
En ik draag graag kleding waarin ik mij prettig voel maar dat was het wel.
Het kopen op internet heeft daaraan ook wel bijgedragen, denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mensen zich veel meer bewust zijn van wat ze dragen tegenwoordig dan bv in de jaren 90? Sowieso vrouwen wel. Daarnaast is de make-up/beauty industrie ontploft de laatste 10 jaar door de komst van tutorials op youtube en andere social media eromheen. En zelfs de mensen die er niet zo van houden zijn zich wel meer bewust van hun keuzes om iets niet te doen heb ik het idee, omdat je tegenwoordig meer een uitzondering bent als je er niet van houdt.
Ja maar, niet iedereen gaat voor de volle 100% met al die hypes mee.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mensen zich veel meer bewust zijn van wat ze dragen tegenwoordig dan bv in de jaren 90? Sowieso vrouwen wel. Daarnaast is de make-up/beauty industrie ontploft de laatste 10 jaar door de komst van tutorials op youtube en andere social media eromheen. En zelfs de mensen die er niet zo van houden zijn zich wel meer bewust van hun keuzes om iets niet te doen heb ik het idee, omdat je tegenwoordig meer een uitzondering bent als je er niet van houdt.
Grote kans dat ik afval als iets een hype wordt.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja maar, niet iedereen gaat voor de volle 100% met al die hypes mee.
Til doelde op de jeugd, niet op ons.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grote kans dat ik afval als iets een hype wordt.
Ook dat, en kledingwinkels zoals H&M en Zara die sneller op trends kunnen inspelen door regelmatig nieuwe items toe te voegen ipv twee keer per jaar een nieuwe collectie.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kopen op internet heeft daaraan ook wel bijgedragen, denk ik.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 12 september 2018 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja maar, niet iedereen gaat voor de volle 100% met al die hypes mee.
Maakt ook niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |