14 October...dus even wachten nogquote:Op woensdag 12 september 2018 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de dag dat je rammen mag ?
yep (een beetje)quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:
Jongons ik heb me opgegeven voor een introductieles drummen
Er is online genoeg info te vinden ook, en leerzame YT's.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
14 October...dus even wachten nog
[..]
yep (een beetje)
Ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2018 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is online genoeg info te vinden ook, en leerzame YT's.
quote:
Als je over wat aangeboren ritme beschikt, lukt het vast.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
het lijkt mij het moeilijkst om die dingen tegelijk te doen
Kun jij drummen?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je over wat aangeboren ritme beschikt, lukt het vast.
Nee, speel wat gitaar en keyboard. Schoonzoon was een goede drummer.quote:
ehhh ja nou. Dat is misschien nog wel een dingetje. We gaan het zienquote:Op woensdag 12 september 2018 12:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je over wat aangeboren ritme beschikt, lukt het vast.
Hopen dat van alle aangeboren dingen juist die ertussen zit.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ehhh ja nou. Dat is misschien nog wel een dingetje. We gaan het zien
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ehhh ja nou. Dat is misschien nog wel een dingetje. We gaan het zien
oh wow, deze is prachtig (tekst ook mooi). Bizar, het beginnetje lijkt op Waves van Mr. Probz, die was ik net aan het luisteren.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ooit een live versie op cassette gehad die ging door merg en been, helaas vind ik die nergens meer.
Zo heb ik er weleens bij gelopenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk, Tilly, was je hier bang voor? Een fake tan gone totally wrong...super dark![]()
[ afbeelding ]
Oempa loempaquote:Op woensdag 12 september 2018 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo heb ik er weleens bij gelopen
owjjj shitquote:Op woensdag 12 september 2018 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo heb ik er weleens bij gelopen
Ze heeft een lichte huid EN al een self tan op d’r huid en dan ook nog EXTRA DARK eroverheen ???? Dan vraag je er gewoon omquote:Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj shit![]()
![]()
het begin is wel leuk...deed me meteen aan jou denken en je spray tan
Het is zeker mooier dan schurfterig oranjequote:Op woensdag 12 september 2018 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind vrouwen met een bleke huid vaak mooier.
Blijft ook langer 'jonger'.
Daar ga ik niet naast lopen.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is zeker mooier dan schurfterig oranje
Is ook. De zon doet echt roofbouw op je huid. Die meiden vinden dat allemaal leuk als ze jong zijn, maar moet je ze zien als ze tegen de 40 lopen. Iedereen als een malle opzoek naar verjongingsserums vanwege de oude getaande huid en rimpels.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind vrouwen met een bleke huid vaak mooier.
Blijft ook langer 'jonger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |