Nee. Zelfs toch maar naar de huisarts geweest. Gaat goedkomen.quote:
OK niks ernstigs mag ik hopenquote:Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Zelfs toch maar naar de huisarts geweest. Gaat goedkomen.
Moin.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Zelfs toch maar naar de huisarts geweest. Gaat goedkomen.
Dit is ook een mooiequote:
Zouden dat echte artsen zijn? Die ene is wel heel erg gladjes...quote:
Geen idee, maar het spel is wel prachtig.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden dat echte artsen zijn? Die ene is wel heel erg gladjes...
Ik vroeg me dat ook af .... Ook wel erg toevallig dat die 2e er zo omheen liep en wat doen ze daar in hun kleding ...quote:Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden dat echte artsen zijn? Die ene is wel heel erg gladjes...
Is ookquote:Op woensdag 12 september 2018 10:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen idee, maar het spel is wel prachtig.
Die jongere gast zat zo te zwiepen met z'n haar en hoofd. Maar misschien is het gewoon een hele ijdele arts...quote:Op woensdag 12 september 2018 10:42 schreef chufi het volgende:
Ik vroeg me dat ook af .... Ook wel erg toevallig dat die 2e er zo omheen liep en wat doen ze daar in hun kleding ...
Toen hij zat te spelen, dacht ik nog.....hoe zou hij opereren, al ervan uitgaande dat hij in de OK zou werken.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ookhoewel die andere met die gast me meer deed. Misschien omdat het wat gevoeligere muziekstuk was.
[..]
Die jongere gast zat zo te zwiepen met z'n haar en hoofd. Maar misschien is het gewoon een hele ijdele arts...
jaaa dat dacht ik ookquote:Op woensdag 12 september 2018 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toen hij zat te spelen, dacht ik nog.....hoe zou hij opereren, al ervan uitgaande dat hij in de OK zou werken.
Succes!quote:Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:
Jongons ik heb me opgegeven voor een introductieles drummen
Nice, lekker rammen.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:
Jongons ik heb me opgegeven voor een introductieles drummen
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Prisha het volgende:
Ik kan alleen geen noten lezen, geen idee of dat een probleem is. Ze wilden dat je dat vooraf aangaf of je dat kon of niet. Ach ja, introductie. Moet kunnen.
Ik snap niet wat ik hierin zie. Een dingetje met een stokje naar beneden en andere met stokje omhoog en dan een kruisje ipv een bolletje, Maar wat het betekent?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij drummen gaat het qua noten lezen hoofdzakelijk om 'de tel', de notatie is ook iets anders.
Kijk eens goed naar het bovenstaande plaatje en laat dat even op je inwerken.
Hint, een piano heeft ruim 7 octaven, een drumstel afhankelijk van de samenstelling (basis drumstel) vaak maar net 1 octaaf.
Die noot waar kick staat betekent dat je de kick moet intrappen met je voetpedaal. enz.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik hierin zie. Een dingetje met een stokje naar beneden en andere met stokje omhoog en dan een kruisje ipv een bolletje, Maar wat het betekent?
ah ok dat is wat duidelijkerquote:Op woensdag 12 september 2018 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die noot waar kick staat betekent dat je de kick moet intrappen met je voetpedaal. enz.
Ik bedoel te zeggen dat een drumstel maar een paar 'noten' heeft, itt een piano die er 88 heeft.
Je hebt op een drumstel dus geen 8 C noten, in het balkje hierboven zie je wat je wel hebt en welke noten het zijn, die moet je onthouden.
De plek van links naar rechts geeft de tel aan, en die is ben drums het belangrijkst.
Je hoeft voor drums dus niet veel noten te kunnen lezen, maar wel de tel rangorde goed snappen.
dat gebeurt niet zomaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |