I know, right?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze heeft een lichte huid EN al een self tan op d’r huid en dan ook nog EXTRA DARK eroverheen ???? Dan vraag je er gewoon om
Bekijk je die Rachel Hazes eens.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ook. De zon doet echt roofbouw op je huid. Die meiden vinden dat allemaal leuk als ze jong zijn, maar moet je ze zien als ze tegen de 40 lopen. Iedereen als een malle opzoek naar verjongingsserums vanwege de oude getaande huid en rimpels.
Bleke huid is wel lastig omdat je altijd moet oppassen, altijd zonnebrand op moet hebben. Zelfs op dagen zoals vandaag ga ik niet zonder factor 50 op m'n gezicht de deur uit.
Aan de andere kant, ik wordt altijd stukken jonger geschat en op deze leeftijd is dat wel heerlijk ook(kan ook wel door de sproetjes komen trouwens....of een combi)
Neemt niet weg dat het soms gewoon mooier staat als je iets een kleur hebt.
Nee nooit. Ze zeiden toen ik ging trouwen dat ik dat moest doen omdat m'n jurk mooier zou staan. Heb het niet gedaan.quote:
En dat is geen zelf tan, dat is een creme met een kleurtje die je aan het einde van de dag er weer af wast. Heb dat drie keer gebruikt of zo.quote:
Gisteren vroeg een vrouw aan mij, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee nooit. Ze zeiden toen ik ging trouwen dat ik dat moest doen omdat m'n jurk mooier zou staan. Heb het niet gedaan.
Ik had je ook jonger geschatquote:Op woensdag 12 september 2018 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren vroeg een vrouw aan mij, hoe oud ben jij eigenlijk?
Bleek ik ouder dan haar te zijn, dat had ze niet verwacht.
oh god dat gedonder begint natuurlijk ook binnenkort weerquote:
Ik heb nog camouflagesmink met bruin en zwart.quote:
Wijs want het gaat zo vaak fout en dan baal je helemaal. Een vriendin van me moest onlangs naar een of ander belangrijk feestje in een jurk, en die vroeg last minute hey ik heb zo’n selftan product, vertel ff hoe het werkt, dan kan ik mooi met een tan op de foto straks. Heb ‘t haar maar afgeraden om te gebruiken, want je kan het beter eerst in alle rust en veiligheid (zonder aanstaande fotosessies) uitproberen.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee nooit. Ze zeiden toen ik ging trouwen dat ik dat moest doen omdat m'n jurk mooier zou staan. Heb het niet gedaan.
2 week terug al de chocoletters hier in de Superquote:Op woensdag 12 september 2018 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh god dat gedonder begint natuurlijk ook binnenkort weer![]()
Ik zag pepernoten alweer in de winkel. Bizar toch altijd. We zitten nog in de zomer.
je zou maar als een gestreakte oempa loempa op zo'n event aankomenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wijs want het gaat zo vaak fout en dan baal je helemaal. Een vriendin van me moest onlangs naar een of ander belangrijk feestje in een jurk, en die vroeg last minute hey ik heb zo’n selftan product, vertel ff hoe het werkt, dan kan ik mooi met een tan op de foto straks. Heb ‘t haar maar afgeraden om te gebruiken, want je kan het beter eerst in alle rust en veiligheid (zonder aanstaande fotosessies) uitproberen.
Maarja, het is wel mooier, als het goed lukt.Maar voor een belangrijke dag oid kan je beter zo’n professionele spray tan laten doen. Zelf geen ervaring mee, maar dat lijkt meestal wel goed te gaan.
oh ja dat klopt, je had de meest gewilde letter gekocht jaquote:Op woensdag 12 september 2018 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week terug al de chocoletters hier in de Super
afbakbroodjes met ham/kaas en een ei? Dat lust ik wel eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet brood halen....want ik wil mijn brunch.
Vraag me af in hoeverre zonnebank studio’s hun klandizie hebben zien afnemen de laatste jaren. Het is toch een stuk minder gangbaar en populair dan vroeger.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
je zou maar als een gestreakte oempa loempa op zo'n event aankomen![]()
Ze probeerden me eerst onder een zonnebank te krijgen. Hell no!!! Idiots.
Vriendin van me probeerde idd eerst die zelf tan en het werd streperig. Toen zei ze dat ze een zonnebank kuur geboekt had. En zo bleek is ze niet. Ze weet hoe ik daarover denk en ze was al helemaal verontschuldigend en aanvallend tegelijk toen ze het vertelde.
Ik denk ik zeg maar niets. Haar lichaam. Hoe minder ik zei hoe meer ze zich verontschuldigde. Was wel grappig eigenlijk
Ik ook wel en nu heb ik honger.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
afbakbroodjes met ham/kaas en een ei? Dat lust ik wel eigenlijk.
Ze zullen het wel iets zien afnemen maar er zijn nog zat mensen die erheen gaan. Kijk maar naar die Utopia vrouwen. Allemaal. Zonnebanken en bakken in de zon (paar uitzonderingen daargelaten en die uitzonderingen hadden een iets groter herseninhoud).quote:Op woensdag 12 september 2018 13:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre zonnebank studio’s hun klandizie hebben zien afnemen de laatste jaren. Het is toch een stuk minder gangbaar en populair dan vroeger.
True, insmeren met olijfolie en bakken maarquote:Op woensdag 12 september 2018 13:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zullen het wel iets zien afnemen maar er zijn nog zat mensen die erheen gaan. Kijk maar naar die Utopia vrouwen. Allemaal. Zonnebanken en bakken in de zon (paar uitzonderingen daargelaten en die uitzonderingen hadden een iets groter herseninhoud).
yep.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
True, insmeren met olijfolie en bakken maar
Ik vind het ook vak een lelijk soort bruin. Sowieso vrouwen die dat doen en/of allerlei middeltjes op de huid smeren vind ik maar niets. Met een beetje make-up is niets mis maar ga niet als een verfdoos over straat.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre zonnebank studio’s hun klandizie hebben zien afnemen de laatste jaren. Het is toch een stuk minder gangbaar en populair dan vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |