Dit soort figuren? Rustig aan hequote:Op zaterdag 22 september 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom lukt het dit soort figuren wel
Ik had mijn eerste ook binnen 2 minuten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja .. Allemaal...quote:Op zaterdag 22 september 2018 14:07 schreef minthy het volgende:
Wtf... Dacht een nieuwe te zien, verandert ie in Ditto
Of in een chikorita.quote:Op zaterdag 22 september 2018 14:07 schreef minthy het volgende:
Wtf... Dacht een nieuwe te zien, verandert ie in Ditto
Dit Alluresquote:Op zaterdag 22 september 2018 10:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Gen 8 Pokémon die nu een ditto wordt. Tijdens event kan het een chikorita worden.
https://www.reddit.com/r/(...)_this_just_happened/
ik deed voor t eerst mee met community day. 6 shinies. Ik heb niet eens een shiny magikarp!!quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach ik had pas een shiny magikarp na 1500 magikarps.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik deed voor t eerst mee met community day. 6 shinies. Ik heb niet eens een shiny magikarp!!
Klinkt als mijn ochtend op de lucky eggs na (gebruik ze niet)quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik
Ben vanmorgen 2 uur in de stad geweest tijdens het event.
Met een groepje een Raid gewonnen en een mewtwo gescoordmet de allerlaatste bal die ik had.
Verder een hele hoop chikorita's...
Met 2 lucky eggs was het prima Xp-en
Zover ik weet nietquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Is de netwerk error al opgelost na raids?
Vanmorgen vanuit huis drie shiniesquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben tot nu toe nog geen 1 shiny tegen gekomen![]()
Ben vanmorgen 2 uur in de stad geweest tijdens het event.
Met een groepje een Raid gewonnen en een mewtwo gescoordmet de allerlaatste bal die ik had.
Verder een hele hoop chikorita's...
Met 2 lucky eggs was het prima Xp-en
2 raids gedaan, helaas niet gevangen, 2e raid heb ik 11 van de 12 ballen mis gegooidquote:Op zaterdag 22 september 2018 10:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wil je het laten weten als ie er is? Want dan fiets ik ff langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |