abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 augustus 2024 @ 20:11:49 #201
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214680841
Dit kan wel eens een heel tegenvallend seizoen gaan worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 11 augustus 2024 @ 22:14:40 #202
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_214683858
Dit zag je al wel aankomen, bijna alle uitblinkers zijn de afgelopen paar weken vertrokken en tot nu toe zijn enkel wat KKD-spelers en een Scandinavisch gokje erbij gekomen. Hopelijk geeft deze onnodige nederlaag (Fortuna hoef je écht niet thuis 0-2 van te verliezen) inzicht dat die ± ¤ 8M aan opgehaalde transfergelden voor een aanzienlijk deel mogen worden gebruikt om vervangers te halen.
  Moderator dinsdag 10 september 2024 @ 10:04:54 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214939717
quote:
Omwonenden tackelen volksclub Go Ahead Eagles: "Dat stadion moet hier weg"

Dat is even schrikken geblazen voor Go Ahead Eagles. De Deventer volksclub, die de steun geniet van een grote schare fanatieke supporters in de stad, werkt aan een uitbreiding van De Adelaarshorst. In het plan, dat de stadioncapaciteit moet verhogen van 10.000 naar 13.000 plaatsen, heeft de voetbalclub de gemeente Deventer mee. Maar een groep omwonenden ziet kansen om Go Ahead pootje te lichten. En dan gaat het ze niet alleen om de uitbreidingspannen.

Want de buurtbewoners hebben niet alleen bezwaar ingediend tegen de uitbreiding, maar willen door het inschakelen van een gerenommeerd advocatenkantoor uit Amsterdam afdwingen dat het complete stadion verdwijnt. Het wordt tijd dat de Adelaars hun horst verlaten en uitvliegen naar een ander nest buiten de stad, stellen de bezwaarmakers.

Directeur reageert

Algemeen-directeur Jan-Willem van Dop is verbouwereerd over de actie van de buren die het niet meer zien zitten om naast het voetbalstadion te wonen. "Dit valt ons buitengewoon rauw op het dak", luidt de reactie. Natuurlijk, de clubleiding wist dat de tweede fase van de in 2015 ingezette stadionverbouwing niet bij iedereen de handjes op elkaar zou krijgen. De eerste fase, met de poort van het Home of Football en de Leo Halle-tribune aan de Vetkampstraat, verliep op rolletjes.

Maar het was ook bekend dat bij de achterburen aan de Brinkgreverweg wat meer weerstand bestond tegen de bouw van een hogere tribune. Van Dop had wel gerekend op een schouderduw van die kant, maar niet dat de club in volle ren op het doel af op het laatste moment keihard zou worden getackeld.

Klachten op supportersavond

Het balletje begon te rollen op een supportersavond, zo'n anderhalve week geleden. Van Dop liet toen de aanwezige voetbalfans weten dat er flink wat klachten bij de omgevingsdienst IJsselland waren over de overlast van het stadion en dat de verbouwing van De Adelaarshorst waarschijnlijk niet volgens planning in de zomer van 2025 kan worden uitgevoerd. Hij verwachtte dat de ingediende zienswijze op het ontwerpbesluit, waarin het uitbreidingsplan van Go Ahead Eagles de goedkeuring van de gemeente Deventer krijgt, een of meer jaren vertraging gaat opleveren. De zienswijze was op 20 augustus jongstleden, de laatste dag voor het verstrijken van de bezwarentermijn, ingediend.

Soep heter dan opgediend

Inmiddels blijkt dat in de zienswijze, die op gemeentehuis van Deventer ligt, is de soep nog heter is dan opgediend. De zienswijze is verpakt in een stevig dossier met vijftig bezwaarpunten tegen het stadion van Go Ahead Eagles op de huidige locatie in een oudere woonwijk uit de jaren 1925-1935. Waarom het stadion daar weg moet wordt breed uiteengezet door advocatenkantoor AVC dat in de arm is genomen door aanwonenden. Zij willen zich op dit moment van de procedure nog niet met naam en toenaam bekend maken. Het gaat volgens een gemeentewoordvoerder in ieder geval om 19 huishoudens.
"Wij dragen Go Ahead Eagles een warm hart toe, maar de uitbreiding zoals voorgesteld is onaanvaardbaar en we verzoeken het college de vergunning niet te verlenen", zegt de advocaat namens de bewoners. De groep zal naar de rechter stappen als de vergunning toch wordt verleend.

De bewoners gaan in de zienswijze een stap verder. 'De Engelse setting van een stadion met open hoeken in een woonwijk zal bij vergroting van de capaciteit leiden tot meer publiek, meer wedstrijden en meer evenementen. De overlast voor de buurt wordt groter. De omgeving is niet geschikt voor het verwerken van grote bezoekersstromen. Het stadion past niet in een landelijke visie voor een goede ruimtelijke ordening', luidt de dringende oproep van de bewoners richting Deventer om het stadion te verplaatsen naar een plek waar een betaaldvoetbalorganisatie met ambitie meer op zijn plaats zou zijn. Er wordt verwezen naar clubs als AZ, Ajax, FC Groningen en meer recent Cambuur die in een vergelijkbare situatie met een oud stadion in een woonomgeving ook kozen voor een nieuwe locatie buiten de stad.

Vervangende vergunningen

Het advocatenkantoor is van mening dat de gemeente Deventer niet wegkomt met het nemen van een ontwerpbesluit. Gelet op de regels voor bezoekersaantallen, die in de nieuwe setting van De Adelaarshorst zouden oplopen tot meer dan 250.000 stadionbezoekers per jaar, is de gemeente verplicht om een nieuwe omgevingsvisie op te stellen. Met daaraan gekoppeld de nodige vervangende vergunningen voor milieu, veiligheid, openbare orde, verkeer en bomenkap op basis van technische rapporten. "Hoogstwaarschijnlijk zou deze locatie in een nulsituatie als ongeschikt voor een betaald voetbalstadion worden beoordeeld."

In de zienswijze wordt de gemeente Deventer ook een planschaderisico voorgehouden. De afstand van erfgrens tussen de woningen aan de Brinkgeverweg en het stadion is nu 11,5 meter. Dat wordt na de verbouwing twee meter korter. De nieuwe tribune van de B-side valt bovendien twee meter hoger uit. Een situatie die de achterburen ervaren als een verdere aantasting van het woongenot. Uitzicht op groen maakt plaats voor een stenen muur en uit een meegeleverde zonne-studie zou moeten blijken dat omwonenden beduidend meer schaduwwerking van het stadion moeten slikken dan de gemeente Deventer veronderstelt. "Voor de parkeerbehoefte van de extra te verwachten auto's is al helemaal niets geregeld."

Ambitie en stabiele rol

De bezwaarmakers verwijten de gemeente op voorhand dat de belangen van omwonenden worden weggeschreven tegen de ambities van een betaaldvoetbalorganisatie, die een groter stadion wil om een stabiele rol op het hoogste voetbal niveau in Nederland te kunnen spelen. Met daarbij de vooruitzichten op meer Europese wedstrijden. "Maar ook dan zou een nieuw stadion op een geschikte locatie aan de rand van de stad meer voor de hand liggen dan met oogkleppen op vasthouden aan uitbreiding binnen een woonwijk."
De gemeente Deventer neemt een aantal weken de tijd om de zienswijze op het ontwerpbesluit tegen het licht te houden. Voor Go Ahead Eagles rest nu niet anders dan even plaats te nemen op de reservebank en toe te kijken hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt. De voetbalclub zal niet graag wil vertrekken van De Adelaarshorst. Om financiële reden, maar ook op emotionele gronden, geniet voetballen in De Adelaarshorst de absolute voorkeur.

Rood-gele troetelbeer

De volksclub is historisch en sociaal verbonden aan de Vetkampstraat, dé plek aan de andere zijde van het stadion waar de club door de bewoners als een rood-gele troetelbeer wordt gekoesterd. Wat niet vreemd is, want de Vetkampstraat deelt samen met de wijk Voorstad dezelfde bloedgroep met Go Ahead dat hier in 1920 (toen nog) aan de rand van de stad kwam te voetballen. Aan de Brinkgeverweg en de Henri Dunantlaan wonen mensen die de band met de volksclub in mindere mate voelen.

Go Ahead stelt vanaf 2022 intensief overleg te hebben gepleegd met juist deze bewoners om de plannen voor een nieuwe IJsseltribune en B-side goed te kunnen voorbereiden. "Juist op verzoek van de buren zijn de laatste anderhalf jaar de nodige wijzigingen in de plannen aangebracht. Dit tot volle tevredenheid van de meeste bewoners", aldus Van Dop. Eerder al werd de oude stadioningang aan de Brinkgreverweg gesloten en kunnen daar de bezoekers ook niet meer achterom het stadion langs de achtertuin van de bewoners lopen.
De club dacht goed te hebben meegedacht met de belangen van de aanwonenden, totdat in het zicht van de finish de bewoners ineens uit de klankbordgroep stapte. "De clubleiding luistert slecht en communiceert niet", klonk het verwijt van die kant.

Cultureel erfgoed

Maar volgens Van Dop is de inspraak bepaald geen wassen neus geweest. Hij stelt dat 90 procent van de omwonenden tevreden is met Go Ahead als buurman en het stadion graag in de wijk wil houden. Wie de stroom aan massale reacties de afgelopen dagen in sociale en lokale media volgt, komt tot de conclusie dat Go Ahead Eagles de steun geniet van heel veel Deventenaren, die zowel club als De Adelaarshorst graag aan de Vetkampstraat zien blijven. "Het is cultureel erfgoed van Deventer en daar blijf je vanaf", klinkt het ferm. En wie daar niet mee kan leven, of kan wonen, gaat zelf maar verhuizen. Het is een vaak geuite mening over de kwestie die dezer dagen in Deventer flink de tongen losmaakt.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)tadion-moet-hier-weg
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 september 2024 @ 10:06:32 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214939726
Ik hoop niet voor die mensjes dat ooit de adressen op straat komen te liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214939750
Aangezien het stadion er al sinds 1920 staat en de bewoners vermoedelijk ver daarna hun nest hebben betrokken verklaar ik de klacht hierbij ongegrond.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 09:40:02 #206
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_216860482
FINALISTEN _O_
  vrijdag 28 februari 2025 @ 09:40:31 #207
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_216860486
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:11 schreef -XOR- het volgende:
Dit kan wel eens een heel tegenvallend seizoen gaan worden.
Had gekund.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 09:41:01 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216860489
EaglesGoden
  vrijdag 28 februari 2025 @ 10:02:21 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216860665
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 09:40 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Had gekund.
_O_ _O_
Omgekeerde jinx, wat een goden, en dan met bij vlagen goed voetbal ook. Van trots steekt mijn oostelijk accent de laaste dagen af en toe de kop op.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 10:06:19 #210
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216860709
quote:
wat een hoop tekst

Je zal dit maar hebben geschreven 5 uur lang
graag op anoniem
  vrijdag 28 februari 2025 @ 10:43:00 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_216861066
💗💛

Iedere keer als ik me niet kan voorstellen dat het nog beter gaat met de club sportief gezien, verrassen ze me weer! Waar ik dacht dat het behalen van Europees voetbal vorig seizoen een unicum zou zijn geweest (al helemaal na de leegloop in de zomer) is de kans gewoon weer levensgroot dat het of wel via de KNVB beker, dan wel via play-offs nog eens zou gaan lukken. What a time to be alive!

Eind maart gaat de kaartverkoop van start, het is vurig hopen dat het ook mij lukt om een kaartje te bemachtigen...
  zondag 2 maart 2025 @ 09:34:26 #212
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_216890961
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef Xurk het volgende:
Iedere keer als ik me niet kan voorstellen dat het nog beter gaat met de club sportief gezien, verrassen ze me weer!
Ik bedoel maar _O-
pi_216891323
Bedankt voor het kampioenschap boys
Groot fan van User Wotte
  zondag 2 maart 2025 @ 10:08:50 #214
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_216891412
Waar gaat het eindigen? Ik hield er na de leegloop van afgelopen zomer in elk geval 0% rekening mee dat vorig seizoen geëvenaard zou kunnen worden, laat staan wellicht zelfs overtroffen! :D
  zondag 2 maart 2025 @ 10:49:07 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216891840
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 10:08 schreef Xurk het volgende:
Waar gaat het eindigen? Ik hield er na de leegloop van afgelopen zomer in elk geval 0% rekening mee dat vorig seizoen geëvenaard zou kunnen worden, laat staan wellicht zelfs overtroffen! :D
Als zelfs Victor Edvardsen goed gaat voetballen kun je nog een eind komen!
pi_216893125
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 10:08 schreef Xurk het volgende:
Zonder gisteren Nauber en Breum, heel bizar.
  maandag 31 maart 2025 @ 15:55:06 #217
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217242538
Ik had er nog weinig hoop op gezien de berichtgeving (seizoenskaarthouders hadden al 14K van de beschikbare kaarten opgekocht) en het feit dat ik duizend wachtenden voor me in de wachtrij had zitten om 15.00 uur, maar het is me zojuist gelukt om een kaartje voor de bekerfinale te bemachtigen O+
  maandag 31 maart 2025 @ 16:10:48 #218
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217242742
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:55 schreef Xurk het volgende:
Ik had er nog weinig hoop op gezien de berichtgeving (seizoenskaarthouders hadden al 14K van de beschikbare kaarten opgekocht) en het feit dat ik duizend wachtenden voor me in de wachtrij had zitten om 15.00 uur, maar het is me zojuist gelukt om een kaartje voor de bekerfinale te bemachtigen O+
  maandag 31 maart 2025 @ 18:39:44 #219
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217244169
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:55 schreef Xurk het volgende:
Lekker, maat. Geniet ervan :)
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2025 @ 13:34:48 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_217429939
Succes vanavond..................... ^O^ 1-2.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 april 2025 @ 21:41:33 #221
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217435254
GENOT _O_
@Xurk B:)B
  maandag 21 april 2025 @ 22:00:52 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217435416
Graag een eerste reactie van @Xurk
  maandag 21 april 2025 @ 22:03:00 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217435432
Gefeliciteerd! :)
pi_217435481
Leuk voor GAE

Maar.. RIP UEFA coëfficient. Je hebt geen reet aan dit soort clubjes in Europa
  maandag 21 april 2025 @ 22:15:01 #225
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217435554
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk voor GAE

Conference league zou prima zijn voor Go Ahead zeker als ze de ploeg intact kunnen houden.

Europa league is wel echt te hoog gegrepen.
pi_217435708
quote:
Leuk voor GAE

Debiele reactie in een club topic, voegt zowaar nog minder toe dan GAE in de EL.

Wat een fantastische prijs _O_
  maandag 21 april 2025 @ 22:42:20 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217435752
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Debiele reactie in een club topic, voegt zowaar nog minder toe dan GAE in de EL.

Wat een fantastische prijs _O_
Des te knapper omdat de twee beste spelers van voor de winterstop, O. Edvardsen en Breum zijn weggevallen.
  maandag 21 april 2025 @ 22:44:09 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217435771
quote:
Leuk voor GAE

Juist goed nieuws als een AZ straks in de voorronde komt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 april 2025 @ 22:50:27 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217435801
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Des te knapper omdat de twee beste spelers van voor de winterstop, O. Edvardsen en Breum zijn weggevallen.
Antman _O_
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2025 @ 07:34:07 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_217436367
Gefeliciteerd jongens...... ^O^

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:16:17 #231
318507 Jester65
Stay frosty
pi_217436976
Over wederopstanding gesproken... ^O^
  Redactie Sport dinsdag 22 april 2025 @ 13:52:03 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217438915
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Juist goed nieuws als een AZ straks in de voorronde komt
Potten maken gelukkig niks meer uit in de EL en het feit dat ze 8 potjes daar mogen spelen zal voor bijvoorbeeld een Breum ook wel een reden zijn om te blijven. Er zullen er wel een paar zijn die voor het geld kiezen (Antman, Edvardsen, Deijl wellicht). Simonis zie ik sowieso nog wel een jaartje blijven.

Als je dit redelijk intact kunt houden en 1 of 2 prima Eredivisie-versterkingen kunt halen zal GAE daar wel 1 of 2 potjes kunnen winnen tegen de mindere teams. Dan nog een paar keer gelijkspelen en je bent er. Maar ja, tegen een Chelsea of Leipzig is dit wel kansloos natuurlijk. Wel leuk voor de supporters uiteraard.

Doorgaan wordt lastig maar het zal geen 8 nederlagen worden, en met een beetje geluk komen AZ en Utrecht in de perenleague terecht en kunnen die punten harken. Het blijft jammer dat het voor Go Ahead dit jaar tegen Brann niet lukte, want ik denk dat dit team best een eind had kunnen komen in de perenleague.

Ik snap het negatieve sentiment wel maar dit hoeft allemaal niet slecht uit te pakken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 18:31:53 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217440483
quote:
Leuk voor GAE

Altijd zo'n onzin dit :')
What can change the nature of a man?
  woensdag 23 april 2025 @ 23:21:14 #234
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217452248
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag een eerste reactie van @:Xurk
Waar te beginnen? :D Wel wat verlaat voor een eerste reactie, maar maandagavond ben ik niet meer op FOK! geweest en ik had gisteren geen vrij genomen ( :') ), dus was flink brak aan het werk en vroeg naar bed gegaan.

Maar wát een avond! Heel dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Ik kan me nog goed herinneren hoe de club eind jaren '90 / begin jaren '00 steeds verder weg zakte in het moeras van de eerste divisie en op sterven na dood was. Na de eerste promotie in 2013 was het al groot feest en na een paar keer heen en weer leek het weer gedaan, er werd troosteloos onderaan de KKD gebungeld en in de beker verloren van Jodan Boys. Nooit durven dromen dat ze 6 jaar later jaarlijks hoger zouden eindigen in de Eredivisie en de KNVB beker zouden winnen O+

De wedstrijd afgelopen maandag was verre van de beste die ik van hen heb gezien, maar oh wat was het spannend. Zo'n penalty tegen als je in een typische 0-0 wedstrijd zit is zo ontzettend zuur. Bij 'onze' penalty in de 98ste minuut hield ik het bijna niet meer, werd bijna gek van de spanning in mijn lijf. Des te mooier was de ontlading die volgde, waarbij ik mijn stem de vernieling in heb geholpen voor deze week en veel bier over me heen heb gekregen terwijl we allemaal elkaar in de armen vielen. Het leek wel alsof we toen al hadden gewonnen :P

Gek genoeg was ik een stuk minder zenuwachtig tijdens de strafschoppenreeks, het scheelt dat De Busser al had laten zien een penalty te kunnen stoppen (die helaas overgenomen moest worden) en dat Kowet eerder tegen Sparta al had laten zien érg goed penalties te kunnen nemen. Toen AZ begon te missen kon het bijna niet meer misgaan en was het enkel wachten totdat we massaal konden gaan feesten na weer een foutloze reeks ;) Ik heb nog lang vol ongeloof alles wat er loskwam bewonderd, legendarische avond!

Overigens was dit mijn eerste keer in de Kuip en wellicht deels door een roze bril bekeken maar wat een stadion hoor! Zeker met 18 duizend GAE supporters op een hoopje om sfeer te maken ^O^

En nu nog altijd niet gewend aan het idee dat er alweer om een volgende prijs gestreden mag worden (Johan Cruijff Schaal) en dat er gewoon 4 Europese avonden in de Adelaarshorst gaan zijn -- bij de gedachte aan een Chelsea of Juventus die de Vetkampstraat inrijden schiet ik steeds in de lach :D Hier volop van genieten, voor je het weet is het voorbij en zit je weer in magere KKD-jaren :X Maar voorlopig het vertrouwen in de mensen die de club deze successen hebben gebracht.

Overigens ben ik het eens met de bovenstaande posters; het is erg flauw om puur op basis van het feit dat GAE een kleine club is al te zeggen dat het slecht is voor de coëfficienten. Ik maak me zelf ook geen illusies dat ze alle ploegen op een hoopje gaan spelen in de EL, maar als ze dit seizoen zo vlak voor het einde nog altijd maar twee punten achter plek 5 staan, 2x van CL achtste finalist PSV winnen, gelijkspelen tegen (bijna) kampioen Ajax, 2x gelijk spelen tegen toekomstige #3 of 4 Utrecht, en zowel Twente als AZ in de beker verslaan -- die allen Europees prima hebben gepresteerd dit jaar en/of volgend jaar weer Europees van de partij zijn? Dan kunnen ze uiteraard best in Europa ook wel wát puntjes sprokkelen. Zeker in een uitverkochte Adelaarshorst >:)
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 09:05:18 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_217453626
@Xurk Ik zal het kort houden. Koester deze tijden van je club. "Wij" (Den Bosch) hebben het nog steeds over 40 jaar geleden. Toen we de bekerfinale haalden tegen Feijenoord in de Kuip, en toen we net geen Europees voetbal speelden door 5e en 6e te worden. Legendarisch is de winst met 3-0 tegen Ajax met van Basten Rijkaard en Koeman. Wim van der Horst scoorde een hattrick en de Vliert stond op z'n kop. Zuig het op, inhaleer diep, maar niet over je longen. :)

Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 11:13:38 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_217454598
Bosvelt stopt....................

https://www.ad.nl/voetbal(...)ger-bekend~a26d847a/

donderdag 24 april 2025 @ 11:35:03 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217454720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 11:13 schreef tong80 het volgende:
Bosvelt stopt....................

https://www.ad.nl/voetbal(...)ger-bekend~a26d847a/

Hij stopt niet, hij gaat zich bezighouden met wat hij het liefste doet namelijk scouten.
  donderdag 24 april 2025 @ 13:12:46 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217455556
O ja de Cruyff Schaal mogen ze nu ook nog spelen, inderdaad.

Zal wel even wennen worden voor ze, een overvol programma. Al mogen ze wederom de eerste ronde van de beker overslaan.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 14:53:53 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_217456370
  donderdag 24 april 2025 @ 19:17:35 #240
268491 fetX
pi_217458438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:21 schreef Xurk het volgende:

[..]
Waar te beginnen? :D Wel wat verlaat voor een eerste reactie, maar maandagavond ben ik niet meer op FOK! geweest en ik had gisteren geen vrij genomen ( :') ), dus was flink brak aan het werk en vroeg naar bed gegaan.

Maar wát een avond! Heel dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Ik kan me nog goed herinneren hoe de club eind jaren '90 / begin jaren '00 steeds verder weg zakte in het moeras van de eerste divisie en op sterven na dood was. Na de eerste promotie in 2013 was het al groot feest en na een paar keer heen en weer leek het weer gedaan, er werd troosteloos onderaan de KKD gebungeld en in de beker verloren van Jodan Boys. Nooit durven dromen dat ze 6 jaar later jaarlijks hoger zouden eindigen in de Eredivisie en de KNVB beker zouden winnen O+

De wedstrijd afgelopen maandag was verre van de beste die ik van hen heb gezien, maar oh wat was het spannend. Zo'n penalty tegen als je in een typische 0-0 wedstrijd zit is zo ontzettend zuur. Bij 'onze' penalty in de 98ste minuut hield ik het bijna niet meer, werd bijna gek van de spanning in mijn lijf. Des te mooier was de ontlading die volgde, waarbij ik mijn stem de vernieling in heb geholpen voor deze week en veel bier over me heen heb gekregen terwijl we allemaal elkaar in de armen vielen. Het leek wel alsof we toen al hadden gewonnen :P

Gek genoeg was ik een stuk minder zenuwachtig tijdens de strafschoppenreeks, het scheelt dat De Busser al had laten zien een penalty te kunnen stoppen (die helaas overgenomen moest worden) en dat Kowet eerder tegen Sparta al had laten zien érg goed penalties te kunnen nemen. Toen AZ begon te missen kon het bijna niet meer misgaan en was het enkel wachten totdat we massaal konden gaan feesten na weer een foutloze reeks ;) Ik heb nog lang vol ongeloof alles wat er loskwam bewonderd, legendarische avond!

Overigens was dit mijn eerste keer in de Kuip en wellicht deels door een roze bril bekeken maar wat een stadion hoor! Zeker met 18 duizend GAE supporters op een hoopje om sfeer te maken ^O^

En nu nog altijd niet gewend aan het idee dat er alweer om een volgende prijs gestreden mag worden (Johan Cruijff Schaal) en dat er gewoon 4 Europese avonden in de Adelaarshorst gaan zijn -- bij de gedachte aan een Chelsea of Juventus die de Vetkampstraat inrijden schiet ik steeds in de lach :D Hier volop van genieten, voor je het weet is het voorbij en zit je weer in magere KKD-jaren :X Maar voorlopig het vertrouwen in de mensen die de club deze successen hebben gebracht.

Overigens ben ik het eens met de bovenstaande posters; het is erg flauw om puur op basis van het feit dat GAE een kleine club is al te zeggen dat het slecht is voor de coëfficienten. Ik maak me zelf ook geen illusies dat ze alle ploegen op een hoopje gaan spelen in de EL, maar als ze dit seizoen zo vlak voor het einde nog altijd maar twee punten achter plek 5 staan, 2x van CL achtste finalist PSV winnen, gelijkspelen tegen (bijna) kampioen Ajax, 2x gelijk spelen tegen toekomstige #3 of 4 Utrecht, en zowel Twente als AZ in de beker verslaan -- die allen Europees prima hebben gepresteerd dit jaar en/of volgend jaar weer Europees van de partij zijn? Dan kunnen ze uiteraard best in Europa ook wel wát puntjes sprokkelen. Zeker in een uitverkochte Adelaarshorst >:)
Mooi hoor! Geniet ervan! :)
  Moderator donderdag 24 april 2025 @ 22:55:11 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217460934
quote:

[..]

B:)B
  vrijdag 25 april 2025 @ 08:31:05 #242
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217462004
quote:

[..]

Mooi verhaal.

Het lijkt mij juist een opmaat naar een stabiele eredivisieclub de komende jaren. Go Ahead wordt nu ook interresant voor de wat betere spelers om naar Deventer te komen. Dat zal voor betere resultaten zorgen.
  vrijdag 25 april 2025 @ 09:28:06 #243
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217462315
Dank voor de leuke reacties en likes :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 08:31 schreef RamboDirk het volgende:
Het lijkt mij juist een opmaat naar een stabiele eredivisieclub de komende jaren. Go Ahead wordt nu ook interresant voor de wat betere spelers om naar Deventer te komen. Dat zal voor betere resultaten zorgen.
Precies, dat is wel wat ik hoop uiteraard. Een paar spelers zullen wellicht onhoudbaar blijken (James, Breum, Antman) maar hopelijk blijft er een redelijke kern over (i.t.t. de exodus vorige zomer) en is de selectie op peil zodra het seizoen start. Er zullen echt wel redelijk wat spelers zijn die ook willen genieten van de gevolgen van hun succes en in de Europa League tegen mooie tegenstanders willen spelen i.p.v. naar bijv. een Championshp team in Engeland gaan voor de poen. En dit succes maakt GAE zowel aantrekkelijker voor spelers die anders wellicht niet zouden komen, plus dat het financieel wat extra ruimte geeft om interessante spelers te halen. Waarbij ze wel moeten waken om niet hun scouting apparaat wat voorheen zo goed werkte met een klein budget volledig om te gooien en zoals Ajax allerlei dure miskopen te doen.

Het wordt sowieso interessant! De meest recente succesverhalen van gepromoveerde clubs die ik me kan herinneren zijn AZ eind jaren '90 die ook razendsnel klommen en uiteindelijk zelfs de halve finale Uefa Cup haalden en kampioen werden, en Heracles die nooit meer dan een bescheiden eerste divisie club was maar ook in 2005 uit het niets promoveerde en vervolgens op een gegeven moment vaste prik in het linkerrijtje werden.

Daar tegenover staan alle clubs die ooit stabiele Eredivisie clubs waren maar nu allemaal jaarlijks niet uit de KKD weten te ontsnappen (waarvan Roda JC het meest schrijnend is). Dat had ik vooral in mijn achterhoofd toen ik die zin in mijn vorige post schreef. Maar voorlopig gelukkig geen reden om daar serieuze angst voor te hebben!
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 09:22:53 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_217491595
Net Deijl in Rondo op Ziggo. Sympathieke en intelligente gast. gestudeerd en kennis van zaken. Dat is een blijvertje.

dinsdag 29 april 2025 @ 10:50:11 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217492109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:22 schreef tong80 het volgende:
Net Deijl in Rondo op Ziggo. Sympathieke en intelligente gast. gestudeerd en kennis van zaken. Dat is een blijvertje.

Kandidaat voor De Slimste Mens?
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 13:44:47 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_217493033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Kandidaat voor De Slimste Mens?
Zeker, net als ik.

dinsdag 29 april 2025 @ 13:49:00 #247
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217493064
quote:
Geen schorsing, maar berisping voor Go Ahead-speler Edvardsen om spandoek Goes

Victor Edvardsen ontloopt een schorsing na het tonen van een spandoek waarop hij AZ-verdediger Wouter Goes als een hond aan een ketting vasthoudt.
BRON
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:18:02 #248
268491 fetX
pi_217899414
twitter
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:19:47 #249
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217899423
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Zonde zeg ;(

Ook wel vrij vroeg voor Simonis.
pi_217899479
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zonde zeg ;(

Ook wel vrij vroeg voor Simonis.
Of het enige moment. Iets over treinen zou Koeman zeggen.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:29:22 #251
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217899492
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:27 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Of het enige moment. Iets over treinen zou Koeman zeggen.
Dat lijkt me niet zo. Ten minste als je kwaliteiten hebt.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 10:04:22 #252
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217899698
Tsja, ik ben uiteraard gekleurd. Maar ik begrijp niet waarom (aangezien je toch drie weken geleden hebt bijgetekend en overal verkondigt dat je "in principe bij GAE blijft") je i.p.v. als grote held Europa in gaat met de club, ervoor kiest om naar een BL middenmoter te gaan waar je de kans aanwezig is dat je semi-degradatievoetbal gaat spelen als het even tegenzit en aangezien je geen krediet hebt er zomaar weer ontslagen kan worden.

Ik vind Simonis een held, laat dat gezegd zijn. Maar hij heeft ook uitgebreid verteld over hoe erg hij in de stress zat toen GAE afgelopen zomer eerst Europees werd uitgeschakeld en vervolgens de eerste paar wedstrijden in de Eredivisie verloor. Dat is qua stressniveau niets vergeleken bij wat op hem af gaat komen bij een club die in de subtop van de BL hoort te spelen, als het niet zo lekker zou lopen. HIj heeft immers slechts één seizoen ervaring als hoofdtrainer.

Dit lijkt mij typisch weer een geval van te vroeg de sprong wagen en je carrière mogelijk de slop in helpen voordat het goed en wel begonnen is.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 10:09:16 #253
318507 Jester65
Stay frosty
pi_217899724
Ja, dat herken ik wel. Ik snap dat het uiteindelijk zo werkt, maar ergens snap ik het ook niet.

Ik lees overigens net dat Dave Vos weg moet bij Ajax. Zou me niet verbazen als Go Ahead een balletje opgooit bij hem.
pi_217911239
Melvin Boel is de topkandidaat _O_.

Dat wordt een grote show buiten de lijnen.
  woensdag 11 juni 2025 @ 14:59:03 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217911759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:09 schreef Jester65 het volgende:
Ja, dat herken ik wel. Ik snap dat het uiteindelijk zo werkt, maar ergens snap ik het ook niet.

Ik lees overigens net dat Dave Vos weg moet bij Ajax. Zou me niet verbazen als Go Ahead een balletje opgooit bij hem.
Was kennelijk wel in beeld geweest, maar het lijkt nu inderdaad Melvin Boel te gaan worden.
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:55:41 #256
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217918856
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Dus het is nu Simonwas.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 12 juni 2025 @ 10:56:28 #257
318507 Jester65
Stay frosty
pi_217918866
Nu, we zullen het snel weten, want Simonis is officieel vertrokken. Zo snel kan dat gaan. Al geldt dat natuurlijk ook voor Boel, als dat doorgaat is hij ook al na een jaar weg bij Dordrecht.
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:53:02 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217919347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Was kennelijk wel in beeld geweest, maar het lijkt nu inderdaad Melvin Boel te gaan worden.
Denk dat Boel gelijk even aanbelt bij Feyenoord voor een huurspeler of 2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_217919368
https://x.com/GAEagles/status/1933094439552950661

Melvin Coltrui Boel tekent voor drie jaar _O_.

De stagiair/persvoorlichter van Dordt afgelopen seizoen likete nog mijn tweets over zijn escapades in de mixed zone. @WheeledWarrior @maxi-mus @Immerdebestebob

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Alaphilippe_ op 12-06-2025 12:01:54 ]
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:12:03 #260
318507 Jester65
Stay frosty
pi_217919462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Melvin Boel is de topkandidaat _O_.

Dat wordt een grote show buiten de lijnen.
Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, is hij zo heetgebakerd?
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:18:49 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217919514
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2025 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/GAEagles/status/1933094439552950661

Melvin Coltrui Boel tekent voor drie jaar _O_.

De stagiair/persvoorlichter van Dordt afgelopen seizoen likete nog mijn tweets over zijn escapades in de mixed zone. @:wheeledwarrior @:Maxi-mus @:immerdebestebob

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genot.
pi_217919936
twitter
pi_218115199
*RIP Peter Rufai*

https://nos.nl/artikel/25(...)d-rufai-61-overleden

Niet oud geworden, slechts 61 jaar
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 11 juli 2025 @ 20:08:00 #264
318507 Jester65
Stay frosty
pi_218187187
Kowet zou zo'n 1,2 miljoen overhouden aan de transfer van Beukema naar Napoli.
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 juli 2025 @ 09:23:41 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_218190339
Supporters die dan richting Bommel komen? Op het schitterende sportpark De Watertoren.

Er zijn ook ontwikkelingen rondom de wedstrijden van PAOK Thessaloniki die in Zaltbommel worden gespeeld. Op 23 juli wordt PAOK Thessaloniki - Apollon Limassol in Zaltbommel gespeeld. Aanvang is 17.00 uur. De wedstrijd tegen De Graafschap gaat niet meer door. Ook is er een wedstrijd gepland tegen Go Ahead Eagles. Op dit moment zijn we nog met de gemeente Zaltbommel in gesprek over toegang voor supporters.

zaterdag 12 juli 2025 @ 09:42:42 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218190415
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 20:08 schreef Jester65 het volgende:
Kowet zou zo'n 1,2 miljoen overhouden aan de transfer van Beukema naar Napoli.
Dat is een lekkere bonus. Eens kijken of ze het weten te investeren.
Tot nu toe alleen Margharet aangetrokken. Daar word je toch niet vrolijk van.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:47:15 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218400239
Antman was toch wel iets van 15 miljoen waard?
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 20:41:02 #268
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_218400664
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antman was toch wel iets van 15 miljoen waard?
Voor Kowet een record, maar inderdaad in de huidige markt niet echt indrukwekkend. Maar als kleine club heb je helaas blijkbaar ook niet echt voordeel van een soort "Ajax taks", zelfs niet voor de sterspelers.

Hopelijk houden ze Breum nu wel binnenboord, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet.

Ik laat me morgen graag verrassen, maar aangezien het begin van het seizoen traditiegetrouw vrij matig is en PSV ondanks de vertrokken spelers niet echt zwakker lijkt te zijn geworden verwacht ik een flinke nederlaag ;)
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:18:09 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218400894
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 20:41 schreef Xurk het volgende:

[..]
Voor Kowet een record, maar inderdaad in de huidige markt niet echt indrukwekkend. Maar als kleine club heb je helaas blijkbaar ook niet echt voordeel van een soort "Ajax taks", zelfs niet voor de sterspelers.

Hopelijk houden ze Breum nu wel binnenboord, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet.

Ik laat me morgen graag verrassen, maar aangezien het begin van het seizoen traditiegetrouw vrij matig is en PSV ondanks de vertrokken spelers niet echt zwakker lijkt te zijn geworden verwacht ik een flinke nederlaag ;)
Sja, als je pas spelers aan gaat trekken halverwege augustus, kun je natuurlijk nooit goed beginnen.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:31:00 #270
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_218621562
Thuis:
• Aston Villa
• Sporting Braga
• FCSB
• VfB Stuttgart

Uit:
• RB Salzburg
• Olympique Lyon
• OGC Nice
• Panathinaikos

Hele mooie affiches zitten ertussen! Helaas wel weinig kans op punten...
  Moderator donderdag 2 oktober 2025 @ 20:39:16 #271
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218921105
Erg mooi jongens, geniet ervan.
pi_218921110
Are you watching PSV, Ajax?!
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:40:41 #273
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218921121
GENOT _O_
  donderdag 2 oktober 2025 @ 21:03:25 #274
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_218921315
♥️💛

Niet gedacht dat Kowet als eerste Nederlandse club de drie punten zou pakken dit seizoen (en er zijn toch al 9 kansen geweest nu)! En dan ook nog eens tegen een aansprekende naam, uit :D
pi_218922565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:39 schreef Nober het volgende:
Are you watching PSV, Ajax?!
+ Feyenoord, AZ en Utrecht
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport donderdag 2 oktober 2025 @ 23:22:05 #276
pi_218922632
Bedankt voor het enigszins redden van onze waardeloze coëfficiënt.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:41:23 #277
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219089187
WAT
EEN
GENOT
_O_
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:41:46 #278
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219089199
Aston Flotilla _O-
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:45:27 #279
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219089271
Historisch.
Knap.
  Moderator donderdag 23 oktober 2025 @ 20:46:02 #280
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219089286
*O*
pi_219089348
_O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_219089388
Helden _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport donderdag 23 oktober 2025 @ 20:54:52 #283
pi_219089437
quote:
Leuk voor GAE

Ach
pi_219089484
Dit kan helemaal niet.

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 23 oktober 2025 @ 21:14:23 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219089738
Fantastisch :D

twitter
pi_219089934
Groot Respect.

Geniet er van. Ik denk dat hier over 70-80 jaar nog over gesproken wordt.

'Opa, hoe dan?'
En terecht.
1947-2016
pi_219092502
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:27 schreef Red_85 het volgende:
Groot Respect.

Geniet er van. Ik denk dat hier over 70-80 jaar nog over gesproken wordt.

'Opa, hoe dan?'
En terecht.
Ja, zoals FC Groningen tegen Atletico Madrid en Inter Milaan, en NEC tegen FC Barcelona.
Of FC Amsterdam dat Inter Milaan ook uitschakelde.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:42:06 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219092910
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 07:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ja, zoals FC Groningen tegen Atletico Madrid en Inter Milaan, en NEC tegen FC Barcelona.
Exact
1947-2016
pi_219093037
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 07:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Binnen de clubs zal dat vast spelen.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:01:00 #290
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_219093346
Fantastisch dit, ik heb gisteren in de woonkamer staan springen wederom :D Wat had ik hier graag bij willen zijn, maar als ClubCard-houder (SCC zou ik er niet uithalen want ik kan niet naar genoeg wedstrijden) ben je als allerlaatste aan de beurt met kaartverkoop, waardoor er slechts kruimels over waren voor alle EL thuiswedstrijden die binnen enkeke seconden weg waren.

Maar goed, bij de loting ging ik ervan uit dat alleen de eerste wedstrijd wat kansen bood op een overwinning en de rest nederlagen zouden zijn met wellicht een gelijkspel hier en daar als stunt. Maar juist die werd (onterecht, dat wel) verloren, terwijl er vervolgens gewoon van zowel Panathinaikos als Aston Villa(!!) gewonnen :D Hier wordt inderdaad nog decennia over gesproken :Y
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:08:31 #291
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219093741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 11:01 schreef Xurk het volgende:
Fantastisch dit, ik heb gisteren in de woonkamer staan springen wederom :D Wat had ik hier graag bij willen zijn, maar als ClubCard-houder (SCC zou ik er niet uithalen want ik kan niet naar genoeg wedstrijden) ben je als allerlaatste aan de beurt met kaartverkoop, waardoor er slechts kruimels over waren voor alle EL thuiswedstrijden die binnen enkeke seconden weg waren.

Maar goed, bij de loting ging ik ervan uit dat alleen de eerste wedstrijd wat kansen bood op een overwinning en de rest nederlagen zouden zijn met wellicht een gelijkspel hier en daar als stunt. Maar juist die werd (onterecht, dat wel) verloren, terwijl er vervolgens gewoon van zowel Panathinaikos als Aston Villa(!!) gewonnen :D Hier wordt inderdaad nog decennia over gesproken :Y
Het meest knappe is nog dat dit gebeurde nadat twee sleutelspelers zoals Nauber en Breum waren uitgevallen. En Edvardsen deed natuurlijk ook al niet mee.

Gewoon zorgen dat er een team staat, dat iedereen vieze meters wil maken en een beetje geluk (met de penalty) en je komt een heel eind. Los van dat Villa het in mijn ogen te makkelijk opvatte allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')