Achquote:Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk voor GAE
Maar.. RIP UEFA coëfficient. Je hebt geen reet aan dit soort clubjes in Europa
Ja, zoals FC Groningen tegen Atletico Madrid en Inter Milaan, en NEC tegen FC Barcelona.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:27 schreef Red_85 het volgende:
Groot Respect.
Geniet er van. Ik denk dat hier over 70-80 jaar nog over gesproken wordt.
'Opa, hoe dan?'
En terecht.
Exactquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, zoals FC Groningen tegen Atletico Madrid en Inter Milaan, en NEC tegen FC Barcelona.
Of FC Amsterdam dat Inter Milaan ook uitschakelde.
Binnen de clubs zal dat vast spelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, zoals FC Groningen tegen Atletico Madrid en Inter Milaan, en NEC tegen FC Barcelona.
Of FC Amsterdam dat Inter Milaan ook uitschakelde.
Het meest knappe is nog dat dit gebeurde nadat twee sleutelspelers zoals Nauber en Breum waren uitgevallen. En Edvardsen deed natuurlijk ook al niet mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:01 schreef Xurk het volgende:
Fantastisch dit, ik heb gisteren in de woonkamer staan springen wederomWat had ik hier graag bij willen zijn, maar als ClubCard-houder (SCC zou ik er niet uithalen want ik kan niet naar genoeg wedstrijden) ben je als allerlaatste aan de beurt met kaartverkoop, waardoor er slechts kruimels over waren voor alle EL thuiswedstrijden die binnen enkeke seconden weg waren.
Maar goed, bij de loting ging ik ervan uit dat alleen de eerste wedstrijd wat kansen bood op een overwinning en de rest nederlagen zouden zijn met wellicht een gelijkspel hier en daar als stunt. Maar juist die werd (onterecht, dat wel) verloren, terwijl er vervolgens gewoon van zowel Panathinaikos als Aston Villa(!!) gewonnenHier wordt inderdaad nog decennia over gesproken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |