abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217435708
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk voor GAE

Maar.. RIP UEFA coëfficient. Je hebt geen reet aan dit soort clubjes in Europa
Debiele reactie in een club topic, voegt zowaar nog minder toe dan GAE in de EL.

Wat een fantastische prijs _O_
  maandag 21 april 2025 @ 22:42:20 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217435752
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Debiele reactie in een club topic, voegt zowaar nog minder toe dan GAE in de EL.

Wat een fantastische prijs _O_
Des te knapper omdat de twee beste spelers van voor de winterstop, O. Edvardsen en Breum zijn weggevallen.
  maandag 21 april 2025 @ 22:44:09 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217435771
quote:
Leuk voor GAE

Juist goed nieuws als een AZ straks in de voorronde komt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 april 2025 @ 22:50:27 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217435801
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Des te knapper omdat de twee beste spelers van voor de winterstop, O. Edvardsen en Breum zijn weggevallen.
Antman _O_
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 april 2025 @ 07:34:07 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_217436367
Gefeliciteerd jongens...... ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:16:17 #231
318507 Jester65
Stay frosty
pi_217436976
Over wederopstanding gesproken... ^O^
  Redactie Sport dinsdag 22 april 2025 @ 13:52:03 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217438915
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Juist goed nieuws als een AZ straks in de voorronde komt
Potten maken gelukkig niks meer uit in de EL en het feit dat ze 8 potjes daar mogen spelen zal voor bijvoorbeeld een Breum ook wel een reden zijn om te blijven. Er zullen er wel een paar zijn die voor het geld kiezen (Antman, Edvardsen, Deijl wellicht). Simonis zie ik sowieso nog wel een jaartje blijven.

Als je dit redelijk intact kunt houden en 1 of 2 prima Eredivisie-versterkingen kunt halen zal GAE daar wel 1 of 2 potjes kunnen winnen tegen de mindere teams. Dan nog een paar keer gelijkspelen en je bent er. Maar ja, tegen een Chelsea of Leipzig is dit wel kansloos natuurlijk. Wel leuk voor de supporters uiteraard.

Doorgaan wordt lastig maar het zal geen 8 nederlagen worden, en met een beetje geluk komen AZ en Utrecht in de perenleague terecht en kunnen die punten harken. Het blijft jammer dat het voor Go Ahead dit jaar tegen Brann niet lukte, want ik denk dat dit team best een eind had kunnen komen in de perenleague.

Ik snap het negatieve sentiment wel maar dit hoeft allemaal niet slecht uit te pakken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 18:31:53 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217440483
quote:
Leuk voor GAE

Altijd zo'n onzin dit :')
What can change the nature of a man?
  woensdag 23 april 2025 @ 23:21:14 #234
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217452248
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag een eerste reactie van @:Xurk
Waar te beginnen? :D Wel wat verlaat voor een eerste reactie, maar maandagavond ben ik niet meer op FOK! geweest en ik had gisteren geen vrij genomen ( :') ), dus was flink brak aan het werk en vroeg naar bed gegaan.

Maar wát een avond! Heel dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Ik kan me nog goed herinneren hoe de club eind jaren '90 / begin jaren '00 steeds verder weg zakte in het moeras van de eerste divisie en op sterven na dood was. Na de eerste promotie in 2013 was het al groot feest en na een paar keer heen en weer leek het weer gedaan, er werd troosteloos onderaan de KKD gebungeld en in de beker verloren van Jodan Boys. Nooit durven dromen dat ze 6 jaar later jaarlijks hoger zouden eindigen in de Eredivisie en de KNVB beker zouden winnen O+

De wedstrijd afgelopen maandag was verre van de beste die ik van hen heb gezien, maar oh wat was het spannend. Zo'n penalty tegen als je in een typische 0-0 wedstrijd zit is zo ontzettend zuur. Bij 'onze' penalty in de 98ste minuut hield ik het bijna niet meer, werd bijna gek van de spanning in mijn lijf. Des te mooier was de ontlading die volgde, waarbij ik mijn stem de vernieling in heb geholpen voor deze week en veel bier over me heen heb gekregen terwijl we allemaal elkaar in de armen vielen. Het leek wel alsof we toen al hadden gewonnen :P

Gek genoeg was ik een stuk minder zenuwachtig tijdens de strafschoppenreeks, het scheelt dat De Busser al had laten zien een penalty te kunnen stoppen (die helaas overgenomen moest worden) en dat Kowet eerder tegen Sparta al had laten zien érg goed penalties te kunnen nemen. Toen AZ begon te missen kon het bijna niet meer misgaan en was het enkel wachten totdat we massaal konden gaan feesten na weer een foutloze reeks ;) Ik heb nog lang vol ongeloof alles wat er loskwam bewonderd, legendarische avond!

Overigens was dit mijn eerste keer in de Kuip en wellicht deels door een roze bril bekeken maar wat een stadion hoor! Zeker met 18 duizend GAE supporters op een hoopje om sfeer te maken ^O^

En nu nog altijd niet gewend aan het idee dat er alweer om een volgende prijs gestreden mag worden (Johan Cruijff Schaal) en dat er gewoon 4 Europese avonden in de Adelaarshorst gaan zijn -- bij de gedachte aan een Chelsea of Juventus die de Vetkampstraat inrijden schiet ik steeds in de lach :D Hier volop van genieten, voor je het weet is het voorbij en zit je weer in magere KKD-jaren :X Maar voorlopig het vertrouwen in de mensen die de club deze successen hebben gebracht.

Overigens ben ik het eens met de bovenstaande posters; het is erg flauw om puur op basis van het feit dat GAE een kleine club is al te zeggen dat het slecht is voor de coëfficienten. Ik maak me zelf ook geen illusies dat ze alle ploegen op een hoopje gaan spelen in de EL, maar als ze dit seizoen zo vlak voor het einde nog altijd maar twee punten achter plek 5 staan, 2x van CL achtste finalist PSV winnen, gelijkspelen tegen (bijna) kampioen Ajax, 2x gelijk spelen tegen toekomstige #3 of 4 Utrecht, en zowel Twente als AZ in de beker verslaan -- die allen Europees prima hebben gepresteerd dit jaar en/of volgend jaar weer Europees van de partij zijn? Dan kunnen ze uiteraard best in Europa ook wel wát puntjes sprokkelen. Zeker in een uitverkochte Adelaarshorst >:)
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 09:05:18 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_217453626
@Xurk Ik zal het kort houden. Koester deze tijden van je club. "Wij" (Den Bosch) hebben het nog steeds over 40 jaar geleden. Toen we de bekerfinale haalden tegen Feijenoord in de Kuip, en toen we net geen Europees voetbal speelden door 5e en 6e te worden. Legendarisch is de winst met 3-0 tegen Ajax met van Basten Rijkaard en Koeman. Wim van der Horst scoorde een hattrick en de Vliert stond op z'n kop. Zuig het op, inhaleer diep, maar niet over je longen. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 11:13:38 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_217454598
Bosvelt stopt....................

https://www.ad.nl/voetbal(...)ger-bekend~a26d847a/

donderdag 24 april 2025 @ 11:35:03 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217454720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 11:13 schreef tong80 het volgende:
Bosvelt stopt....................

https://www.ad.nl/voetbal(...)ger-bekend~a26d847a/

Hij stopt niet, hij gaat zich bezighouden met wat hij het liefste doet namelijk scouten.
  donderdag 24 april 2025 @ 13:12:46 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217455556
O ja de Cruyff Schaal mogen ze nu ook nog spelen, inderdaad.

Zal wel even wennen worden voor ze, een overvol programma. Al mogen ze wederom de eerste ronde van de beker overslaan.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 14:53:53 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_217456370
  donderdag 24 april 2025 @ 19:17:35 #240
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217458438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:21 schreef Xurk het volgende:

[..]
Waar te beginnen? :D Wel wat verlaat voor een eerste reactie, maar maandagavond ben ik niet meer op FOK! geweest en ik had gisteren geen vrij genomen ( :') ), dus was flink brak aan het werk en vroeg naar bed gegaan.

Maar wát een avond! Heel dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Ik kan me nog goed herinneren hoe de club eind jaren '90 / begin jaren '00 steeds verder weg zakte in het moeras van de eerste divisie en op sterven na dood was. Na de eerste promotie in 2013 was het al groot feest en na een paar keer heen en weer leek het weer gedaan, er werd troosteloos onderaan de KKD gebungeld en in de beker verloren van Jodan Boys. Nooit durven dromen dat ze 6 jaar later jaarlijks hoger zouden eindigen in de Eredivisie en de KNVB beker zouden winnen O+

De wedstrijd afgelopen maandag was verre van de beste die ik van hen heb gezien, maar oh wat was het spannend. Zo'n penalty tegen als je in een typische 0-0 wedstrijd zit is zo ontzettend zuur. Bij 'onze' penalty in de 98ste minuut hield ik het bijna niet meer, werd bijna gek van de spanning in mijn lijf. Des te mooier was de ontlading die volgde, waarbij ik mijn stem de vernieling in heb geholpen voor deze week en veel bier over me heen heb gekregen terwijl we allemaal elkaar in de armen vielen. Het leek wel alsof we toen al hadden gewonnen :P

Gek genoeg was ik een stuk minder zenuwachtig tijdens de strafschoppenreeks, het scheelt dat De Busser al had laten zien een penalty te kunnen stoppen (die helaas overgenomen moest worden) en dat Kowet eerder tegen Sparta al had laten zien érg goed penalties te kunnen nemen. Toen AZ begon te missen kon het bijna niet meer misgaan en was het enkel wachten totdat we massaal konden gaan feesten na weer een foutloze reeks ;) Ik heb nog lang vol ongeloof alles wat er loskwam bewonderd, legendarische avond!

Overigens was dit mijn eerste keer in de Kuip en wellicht deels door een roze bril bekeken maar wat een stadion hoor! Zeker met 18 duizend GAE supporters op een hoopje om sfeer te maken ^O^

En nu nog altijd niet gewend aan het idee dat er alweer om een volgende prijs gestreden mag worden (Johan Cruijff Schaal) en dat er gewoon 4 Europese avonden in de Adelaarshorst gaan zijn -- bij de gedachte aan een Chelsea of Juventus die de Vetkampstraat inrijden schiet ik steeds in de lach :D Hier volop van genieten, voor je het weet is het voorbij en zit je weer in magere KKD-jaren :X Maar voorlopig het vertrouwen in de mensen die de club deze successen hebben gebracht.

Overigens ben ik het eens met de bovenstaande posters; het is erg flauw om puur op basis van het feit dat GAE een kleine club is al te zeggen dat het slecht is voor de coëfficienten. Ik maak me zelf ook geen illusies dat ze alle ploegen op een hoopje gaan spelen in de EL, maar als ze dit seizoen zo vlak voor het einde nog altijd maar twee punten achter plek 5 staan, 2x van CL achtste finalist PSV winnen, gelijkspelen tegen (bijna) kampioen Ajax, 2x gelijk spelen tegen toekomstige #3 of 4 Utrecht, en zowel Twente als AZ in de beker verslaan -- die allen Europees prima hebben gepresteerd dit jaar en/of volgend jaar weer Europees van de partij zijn? Dan kunnen ze uiteraard best in Europa ook wel wát puntjes sprokkelen. Zeker in een uitverkochte Adelaarshorst >:)
Mooi hoor! Geniet ervan! :)
  Moderator donderdag 24 april 2025 @ 22:55:11 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217460934
quote:

[..]

B:)B
What can change the nature of a man?
  vrijdag 25 april 2025 @ 08:31:05 #242
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217462004
quote:

[..]

Mooi verhaal.

Het lijkt mij juist een opmaat naar een stabiele eredivisieclub de komende jaren. Go Ahead wordt nu ook interresant voor de wat betere spelers om naar Deventer te komen. Dat zal voor betere resultaten zorgen.
  vrijdag 25 april 2025 @ 09:28:06 #243
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217462315
Dank voor de leuke reacties en likes :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 08:31 schreef RamboDirk het volgende:
Het lijkt mij juist een opmaat naar een stabiele eredivisieclub de komende jaren. Go Ahead wordt nu ook interresant voor de wat betere spelers om naar Deventer te komen. Dat zal voor betere resultaten zorgen.
Precies, dat is wel wat ik hoop uiteraard. Een paar spelers zullen wellicht onhoudbaar blijken (James, Breum, Antman) maar hopelijk blijft er een redelijke kern over (i.t.t. de exodus vorige zomer) en is de selectie op peil zodra het seizoen start. Er zullen echt wel redelijk wat spelers zijn die ook willen genieten van de gevolgen van hun succes en in de Europa League tegen mooie tegenstanders willen spelen i.p.v. naar bijv. een Championshp team in Engeland gaan voor de poen. En dit succes maakt GAE zowel aantrekkelijker voor spelers die anders wellicht niet zouden komen, plus dat het financieel wat extra ruimte geeft om interessante spelers te halen. Waarbij ze wel moeten waken om niet hun scouting apparaat wat voorheen zo goed werkte met een klein budget volledig om te gooien en zoals Ajax allerlei dure miskopen te doen.

Het wordt sowieso interessant! De meest recente succesverhalen van gepromoveerde clubs die ik me kan herinneren zijn AZ eind jaren '90 die ook razendsnel klommen en uiteindelijk zelfs de halve finale Uefa Cup haalden en kampioen werden, en Heracles die nooit meer dan een bescheiden eerste divisie club was maar ook in 2005 uit het niets promoveerde en vervolgens op een gegeven moment vaste prik in het linkerrijtje werden.

Daar tegenover staan alle clubs die ooit stabiele Eredivisie clubs waren maar nu allemaal jaarlijks niet uit de KKD weten te ontsnappen (waarvan Roda JC het meest schrijnend is). Dat had ik vooral in mijn achterhoofd toen ik die zin in mijn vorige post schreef. Maar voorlopig gelukkig geen reden om daar serieuze angst voor te hebben!
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 09:22:53 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_217491595
Net Deijl in Rondo op Ziggo. Sympathieke en intelligente gast. gestudeerd en kennis van zaken. Dat is een blijvertje.

dinsdag 29 april 2025 @ 10:50:11 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217492109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:22 schreef tong80 het volgende:
Net Deijl in Rondo op Ziggo. Sympathieke en intelligente gast. gestudeerd en kennis van zaken. Dat is een blijvertje.

Kandidaat voor De Slimste Mens?
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 13:44:47 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_217493033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Kandidaat voor De Slimste Mens?
Zeker, net als ik.

dinsdag 29 april 2025 @ 13:49:00 #247
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217493064
quote:
Geen schorsing, maar berisping voor Go Ahead-speler Edvardsen om spandoek Goes

Victor Edvardsen ontloopt een schorsing na het tonen van een spandoek waarop hij AZ-verdediger Wouter Goes als een hond aan een ketting vasthoudt.
BRON
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:18:02 #248
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217899414
twitter
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:19:47 #249
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217899423
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Zonde zeg ;(

Ook wel vrij vroeg voor Simonis.
pi_217899479
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zonde zeg ;(

Ook wel vrij vroeg voor Simonis.
Of het enige moment. Iets over treinen zou Koeman zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')