abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 10:31:58 #1
368283 ato
pi_181813042
DOEZEPWA UTOPIA
Hosting 2020 Eurovision








Cee's moodboard: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Komen sjoelen bij Henk op 9 sept:
IJs_beer, Greys, Peter, Aoibhin, Grazz, Roger_Epiales, Moira., Monopoly (+ wat mensen van de FOK-crew)

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.

Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht gewoon omdat het kan iets wil posten, hoe slecht je bent met grapjes maken, hoe goed je in spoilers kan posten, hoe goed je door slotjes kan posten, hoe erg je een hekel hebt aan spinnen, of she her lipstick wel on heeft, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, of je droomt van een huisje in spanje, of je tegen herrie kunt en hoe vaak je naar het toilet ging vandaag en hoe je haar zit, wat voor kleren je vandaag aan hebt (of dat je gewoon een dagje in je blote kont loopt), of de koffie al binnen is, en of je kunt om gaan met het beantwoorden van vage vragen.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry. :P )

Samenvatting van de afgelopen tijd:

Slakken en pissenbedden zijn kloothommels.
Pinguïns zijn schatjes.
Rode mieren zijn eetbaar?
Ronaldo zijn we nog niet over uit.
Lucifer is hot.
Het is nog wachten op het Pannini ESF plaatjes boek.
Is Titanic een wijvenfilm?
Was vroeger alles beter of slechter?
Waar we bezig zijn met de ESF teamselectie.
Iedereen krijgt een sticker.
Het wordt een stuk warmer.
Wij hebben een nieuwe burgemeester in A'dam. Meningen zijn verdeeld.
We kunnen ondanks onze verschillende meningen, prima door 1 deur.
Waar we nog steeds raden naar de leeftijd van de mensen uit de familie Schmeichel.
Waar we met opgetrokken broekje en benen naar buiten gericht rondlopen.
Lijkt Toy op Seven Nation Army?
Muggen zijn extreem vervelend.
Cheesecake. Boh. :9~
Waar we de koffers uitpakken en Greys al begonnen is met hapjes.
Waar we feesten op de noordpool.
Rrrroarrroosteren met Thierry.
Ronaldo zonderbroekje.
Jongleren met Wiwi's.
Grazz is terug! w/
Riverdance ruleert _O_
Zinkende Wiwi's
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 10:32:44 #2
368283 ato
pi_181813053
En door..Leuk dat jullie het leuk hadden *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:05:03 #3
163650 Greys
pi_181813587
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:32 schreef ato het volgende:
En door..Leuk dat jullie het leuk hadden *O*
Was serieus supergezellig en ondanks dat ik daar 6.5 uur ben geweest voelde het weer veel te kort om met iedereen te kletsen.

Volgende keer kom je ook he ato *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:08:29 #4
368283 ato
pi_181813643
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Was serieus supergezellig en ondanks dat ik daar 6.5 uur ben geweest voelde het weer veel te kort om met iedereen te kletsen.

Volgende keer kom je ook he ato *O*
Lijkt mij leuk, maar ik heb alleen niets met sjoelen :o
Maar ik heb eerder gezegd, dat ik een keer bij een meeting aanwezig wil zijn.
Dus dat gaat zeker een keer gebeuren. *O* *O* *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_181813674
Ik hoor u nauwelijks uit één oor en kan met moeite mijn benen bewegen. Gaat weer lekker hier. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181813681
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:08 schreef ato het volgende:

[..]

Lijkt mij leuk, maar ik heb alleen niets met sjoelen :o
Maar ik heb eerder gezegd, dat ik een keer bij een meeting aanwezig wil zijn.
Dus dat gaat zeker een keer gebeuren. *O* *O* *O*
Ik was er heel wat uurtjes, denk dat er in totaal een halfuur werd gesjoeld :D Het valt te vermijden.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:12:38 #7
368283 ato
pi_181813705
Ik ben bezig met mijn kast weer te ordenen en ik dacht dat mijn diploma's, daar lagen.
Maar dat is niet zo. -O-

Licht paniek. Betekend wel dat ik moet kijken waar ze wel liggen.
Ik heb het maar op mijn to do list gezet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:13:20 #8
368283 ato
pi_181813729
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor u nauwelijks uit één oor en kan met moeite mijn benen bewegen. Gaat weer lekker hier. :{
Dus niet, luisteren naar je lichaam en goed voor jezelf zorgen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:13:34 #9
163650 Greys
pi_181813733
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:08 schreef ato het volgende:

[..]

Lijkt mij leuk, maar ik heb alleen niets met sjoelen :o
Maar ik heb eerder gezegd, dat ik een keer bij een meeting aanwezig wil zijn.
Dus dat gaat zeker een keer gebeuren. *O* *O* *O*
Sjoelen is gewoon voor de lol en is een leuke ijsbreker juist om iedereen beetje te leren kennen. En tis maar een heel klein onderdeel van de meet ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:13:56 #10
163650 Greys
pi_181813735
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor u nauwelijks uit één oor en kan met moeite mijn benen bewegen. Gaat weer lekker hier. :{
Beterschap :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:14:38 #11
368283 ato
pi_181813747
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik was er heel wat uurtjes, denk dat er in totaal een halfuur werd gesjoeld :D Het valt te vermijden.
Ook dat half uurtje :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_181813761
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:12 schreef ato het volgende:
Ik ben bezig met mijn kast weer te ordenen en ik dacht dat mijn diploma's, daar lagen.
Maar dat is niet zo. -O-

Licht paniek. Betekend wel dat ik moet kijken waar ze wel liggen.
Ik heb het maar op mijn to do list gezet.
Ik snap dat je daarvan in paniek raakt. Mijn middelbare school diploma en CPE diploma zijn ook al twee maanden zoek. :{ Ik zit er nu over te denken om ze opnieuw aan te vragen, maar ook dat kan niet altijd.

Veel succes met zoeken in ieder geval!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181813777
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:13 schreef ato het volgende:

[..]

Dus niet, luisteren naar je lichaam en goed voor jezelf zorgen.
Zal ik doen. Dat met mijn benen heb ik heel vaak als ik grieperig ben; lopen gaat dan ook moeilijk. Is meestal na een dag of 2 wel weer over. Alleen dat met het oor is nieuw.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:18:45 #14
368283 ato
pi_181813809
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Sjoelen is gewoon voor de lol en is een leuke ijsbreker juist om iedereen beetje te leren kennen. En tis maar een heel klein onderdeel van de meet ;)
Er komen genoeg meetings toch?
Ik ben wel nieuwsgierig naar Henk en zijn kroeg, lijkt mij daar ook gezellig.
Oh ja ook naar jullie ben ik nieuwsgierig, nadat ik een paar vluchtig 'in real life' gezien heb afgelopen april.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:19:10 #15
163650 Greys
pi_181813819
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:14 schreef ato het volgende:

[..]

Ook dat half uurtje :P
Ach er was gister ook iemand die daar nog riep JA DAG IK GA ECHT NIET SJOELEN en toen zeiden we 'joh één rondje voor de lol' en uiteindelijk stond ie gewoon drie rondes te sjoelen _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 11:19:19 #16
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181813824
Greys. Waar kennen wij de foto's straks bewonderen? :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181813830
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:14 schreef ato het volgende:

[..]

Ook dat half uurtje :P
Zelfs dát valt te vermijden :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:19:54 #18
163650 Greys
pi_181813836
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Greys. Waar kennen wij straks de foto's straks bewonderen? :)
Ik app ze aan je! Wil je ze nu?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 11:20:31 #19
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181813845
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 11:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik app ze aan je! Wil je ze nu?
Heeft geen haast, maar is wel leuk natuurlijk. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:22:18 #20
368283 ato
pi_181813871
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik snap dat je daarvan in paniek raakt. Mijn middelbare school diploma en CPE diploma zijn ook al twee maanden zoek. :{ Ik zit er nu over te denken om ze opnieuw aan te vragen, maar ook dat kan niet altijd.

Veel succes met zoeken in ieder geval!
Ik heb ze wel gescand en zitten in het computer systeem van mijn werkgever.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:22:46 #21
368283 ato
pi_181813880
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach er was gister ook iemand die daar nog riep JA DAG IK GA ECHT NIET SJOELEN en toen zeiden we 'joh één rondje voor de lol' en uiteindelijk stond ie gewoon drie rondes te sjoelen _O- _O-
Zo ben ik ook weer _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 11:23:19 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181813887
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 11:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik app ze aan je! Wil je ze nu?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 11:39:08 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814122
:W Kom even weer buurten, druk geweest en nauwelijks tijd gehad voor FOK! :R

Afgelopen zaterdag Waylon voor het eerst live gezien (EIC telt niet echt), maar wat een optreden zeg _O_ Was maar een uurtje, maar ik ben helemaal overtuigd. Prima stem, super veel energie en de versie van Outlaw die ze speelden was echt te gek. Ik dacht de hele tijd alleen maar "waar was je band op ESF". Die lui zijn erg goed op elkaar ingespeeld en dat geeft zoveel rust voor de toeschouwers/publiek dat je er echt van kan genieten _O_.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:42:17 #24
163650 Greys
pi_181814164
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:
:W Kom even weer buurten, druk geweest en nauwelijks tijd gehad voor FOK! :R

Afgelopen zaterdag Waylon voor het eerst live gezien (EIC telt niet echt), maar wat een optreden zeg _O_ Was maar een uurtje, maar ik ben helemaal overtuigd. Prima stem, super veel energie en de versie van Outlaw die ze speelden was echt te gek. Ik dacht de hele tijd alleen maar "waar was je band op ESF". Die lui zijn erg goed op elkaar ingespeeld en dat geeft zoveel rust voor de toeschouwers/publiek dat je er echt van kan genieten _O_.
Hoi! Gezellig dat je er weer ff bent. En wat tof om te horen joh, dit was niet een van z'n concerten dan toch want die duren veel langer. Wat was dit ook alweer?
En echt iedereen is zo lovend over hem live, dan is ie ook veel beter in z'n element met z'n band. Blijft jammer dat live spelen niet mag op het ESF. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 11:45:42 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814220
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi! Gezellig dat je er weer ff bent. En wat tof om te horen joh, dit was niet een van z'n concerten dan toch want die duren veel langer. Wat was dit ook alweer?
En echt iedereen is zo lovend over hem live, dan is ie ook veel beter in z'n element met z'n band. Blijft jammer dat live spelen niet mag op het ESF. ;(
Was op Appelpop, main stage (tent), stond aardig vol ook en je zag hem gewoon genieten _O_. Ik zou wel heel graag een echte show van hem willen zien. Al denk ik dat ik dan ook weer een beetje afhaak, want dan komen er veel nummers voorbij die mij niet zo boeien. Nu was het wel prima zo, paar covers, paar van TWCW (zelfs mijn favoriet She Just Wants To Play), Wicked en klaar :D

Hij ging ook gewoon vol gas bij iedere nummer en bedankte publiek een paar keer voor leuk meedoen en luisteren naar country rock.

Ben echt alleen even heen en weer gegaan naar Appelpop voor Waylon :P en 's avonds weer terug voor Golden Earring :P Rest boeide mij niet zo :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 11:48:05 #26
163650 Greys
pi_181814260
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was op Appelpop, main stage (tent), stond aardig vol ook en je zag hem gewoon genieten _O_. Ik zou wel heel graag een echte show van hem willen zien. Al denk ik dat ik dan ook weer een beetje afhaak, want dan komen er veel nummers voorbij die mij niet zo boeien. Nu was het wel prima zo, paar covers, paar van TWCW (zelfs mijn favoriet She Just Wants To Play), Wicked en klaar :D

Hij ging ook gewoon vol gas bij iedere nummer en bedankte publiek een paar keer voor leuk meedoen en luisteren naar country rock.

Ben echt alleen even heen en weer gegaan naar Appelpop voor Waylon :P en 's avonds weer terug voor Golden Earring :P Rest boeide mij niet zo :D
Ik vind het zo mooi om dit te lezen want eiiiiigenlijk komt dit wel een beetje door het songfestival toch? Daarvoor had je niks of weinig met hem volgens mij. :D Echt heel tof dan dat je dit er toch maar aan overgehouden hebt *O*

She just wants to play is samen met Highway of Heartache nu m'n favo nummer voor in de auto. Draai het album nog elke dag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 11:52:49 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814341
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi om dit te lezen want eiiiiigenlijk komt dit wel een beetje door het songfestival toch? Daarvoor had je niks of weinig met hem volgens mij. :D Echt heel tof dan dat je dit er toch maar aan overgehouden hebt *O*

She just wants to play is samen met Highway of Heartache nu m'n favo nummer voor in de auto. Draai het album nog elke dag.
Yup, natuurlijk kende ik Waylon wel, maar ik vond hem altijd maar een wannabe kwal. Eigenlijk heel erg dat je zo op vooroordelen kan leven, maar het gebeurt gewoon. Na bekendmaking van ESF ben ik mij wel iets meer gaan verdiepen in hem (mede dankzij jou) en toen echt iedere dag weer een stukje meer waardering gekregen.

Jaar geleden had ik je voor gek verklaard als je had gezegd dat ik even naar een festival zou gaan om Waylon te zien :P Nu stond ik bijna vooraan te swingen ..... inclusief dochtertje van nog geen twee. Die sliep bijna het hele optreden, totdat Outlaw werd ingezet! Toen werd ze wakker om mee te swingen, want die kent ze goed, omdat ik die veel draai :P

... maar zijn stem _O_ Denk dat ik wel tien keer ben omgedraaid om tegen mijn vrouw te zeggen "tering wat een stem".
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 11:56:44 #28
368283 ato
pi_181814396
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yup, natuurlijk kende ik Waylon wel, maar ik vond hem altijd maar een wannabe kwal. Eigenlijk heel erg dat je zo op vooroordelen kan leven, maar het gebeurt gewoon. Na bekendmaking van ESF ben ik mij wel iets meer gaan verdiepen in hem (mede dankzij jou) en toen echt iedere dag weer een stukje meer waardering gekregen.

Jaar geleden had ik je voor gek verklaard als je had gezegd dat ik even naar een festival zou gaan om Waylon te zien :P Nu stond ik bijna vooraan te swingen ..... inclusief dochtertje van nog geen twee. Die sliep bijna het hele optreden, totdat Outlaw werd ingezet! Toen werd ze wakker om mee te swingen, want die kent ze goed, omdat ik die veel draai :P

... maar zijn stem _O_ Denk dat ik wel tien keer ben omgedraaid om tegen mijn vrouw te zeggen "tering wat een stem".
Wat leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 11:56:57 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814401
Mag je bij Top2000 trouwens nieuwe nummers er in stemmen tegenwoordig? Even Outlaw er in knallen dit jaar? :P
pi_181814487
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor u nauwelijks uit één oor en kan met moeite mijn benen bewegen. Gaat weer lekker hier. :{
-O- Beterschap!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 12:01:41 #31
163650 Greys
pi_181814490
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yup, natuurlijk kende ik Waylon wel, maar ik vond hem altijd maar een wannabe kwal. Eigenlijk heel erg dat je zo op vooroordelen kan leven, maar het gebeurt gewoon. Na bekendmaking van ESF ben ik mij wel iets meer gaan verdiepen in hem (mede dankzij jou) en toen echt iedere dag weer een stukje meer waardering gekregen.

Jaar geleden had ik je voor gek verklaard als je had gezegd dat ik even naar een festival zou gaan om Waylon te zien :P Nu stond ik bijna vooraan te swingen ..... inclusief dochtertje van nog geen twee. Die sliep bijna het hele optreden, totdat Outlaw werd ingezet! Toen werd ze wakker om mee te swingen, want die kent ze goed, omdat ik die veel draai :P

... maar zijn stem _O_ Denk dat ik wel tien keer ben omgedraaid om tegen mijn vrouw te zeggen "tering wat een stem".
Echt heel tof! Zo zie je maar, zelfs metalheads en rockers hebben soms iets aan het songfestival :D

Vond je vrouw het ook wat? Ik zie dat echt voor me he, dat steeds omdraaien _O- Als ik ergens heel enthousiast over ben gil ik ook tig keer LEUK HÈ en GOED HÈ net zo lang tot iemand wel zegt HOU EENS JE MUIL DAN KAN JE HET BETER HOREN :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 12:02:53 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814518
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt heel tof! Zo zie je maar, zelfs metalheads en rockers hebben soms iets aan het songfestival :D

Vond je vrouw het ook wat? Ik zie dat echt voor me he, dat steeds omdraaien _O-
Ja, zij heeft eigenlijk een beetje hetzelfde als dat ik heb ;) Kan het zeker wel waarderen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 12:05:22 #33
163650 Greys
pi_181814546
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, zij heeft eigenlijk een beetje hetzelfde als dat ik heb ;) Kan het zeker wel waarderen.
Gelukkig, dan hoef ik me niet medeschuldig te voelen voor je vrouw _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 12:06:27 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814564
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Gelukkig, dan hoef ik me niet medeschuldig te voelen voor je vrouw _O-
Wij hebben echt bijna zelfde muzieksmaak. Ik vind sommige echt stevige bands wel weer leuker dan dat zij het vind, maar voor de rest bijna 1 op 1 qua smaak :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 12:07:46 #35
163650 Greys
pi_181814590
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wij hebben echt bijna zelfde muzieksmaak. Ik vind sommige echt stevige bands wel weer leuker dan dat zij het vind, maar voor de rest bijna 1 op 1 qua smaak :P
Bofkont :D

Nou dan volgend jaar maar oppas regelen en allebei mee naar EIC, wie weet wat er dan weer voorbij komt. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 12:09:19 #36
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181814629
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 12:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Bofkont :D

Nou dan volgend jaar maar oppas regelen en allebei mee naar EIC, wie weet wat er dan weer voorbij komt. :+
Oh, ik kom volgend jaar sowieso weer :P Boeien wat er komt :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 12:09:59 #37
163650 Greys
pi_181814644
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh, ik kom volgend jaar sowieso weer :P Boeien wat er komt :D
_O_ _O-

Lol hebben we toch wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181815377
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:
Hij ging ook gewoon vol gas bij iedere nummer en bedankte publiek een paar keer voor leuk meedoen en luisteren naar country rock.
Ik vind dit een beetje belerend, Waylon kennende. 'Bedankt en heel goed gedaan kinderen, dat jullie je goed gedragen als publiek en naar mijn superieure genre luisteren'.

Maar ik merk dat ik sinds het ESF een beetje ben afgeknapt op Waylon. Ik wist dat niet eens echt, maar ik merk nu telkens zo'n geirriteerd gevoel als ik aan hem denk.

Sorry let niet op mij.

-O-
Koel en donker bewaren
pi_181815407
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 12:01 schreef Greys het volgende:
Als ik ergens heel enthousiast over ben gil ik ook tig keer LEUK HÈ en GOED HÈ
Haha herkenbaar :P
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 12:59:45 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181815415
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje belerend, Waylon kennende. 'Bedankt en heel goed gedaan kinderen, dat jullie je goed gedragen als publiek en naar mijn superieure genre luisteren'.

Maar ik merk dat ik sinds het ESF een beetje ben afgeknapt op Waylon. Ik wist dat niet eens echt, maar ik merk nu telkens zo'n geirriteerd gevoel als ik aan hem denk.

Sorry let niet op mij.

-O-
Nee, het was helemaal niet belerend. Het was gewoon oprecht. Country Rock is gewoon een genre dat in Nederland niet populair is, dan is het toch best ok dat een artiest zijn publiek bedankt dat ze komen kijken/luisteren/meedoen ook al kennen ze het niet echt? Ik vond het juist super leuk dat hij het zo benoemde.
pi_181815426
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, het was helemaal niet belerend. Het was gewoon oprecht. Country Rock is gewoon een genre dat in Nederland niet populair is, dan is het toch best ok dat een artiest zijn publiek bedankt dat ze komen kijken/luisteren/meedoen ook al kennen ze het niet echt? Ik vond het juist super leuk dat hij het zo benoemde.
Ja ik was er niet bij, zal wel hoor :P

Ligt aan mijn eigen irritatie met hem.
Koel en donker bewaren
pi_181815432
Misschien dat ik dan toch maar weer eens mijn UI en alles moet aanpassen maar dan herkennen jullie me niet meer!
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 13:02:35 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181815463

Iemand heeft Outlaw geupload zie ik _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 13:02:56 #44
163650 Greys
pi_181815471
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje belerend, Waylon kennende. 'Bedankt en heel goed gedaan kinderen, dat jullie je goed gedragen als publiek en naar mijn superieure genre luisteren'.
Huh? :D Kinderen? Superieur? Dat maak je er dan idd zelf van. Die kerel is gewoon trots dat country zo'n groot publiek mag hebben tegenwoordig in NL lijkt me. Net als dat Ilse dat bv ook terecht is, trots. :Y En zijn rockige versie is nog wel wat niche, dus dan helemaal tof dat zo veel mensen komen. Ik vind het juist eerder 'onderdanig' om mensen daarvoor te bedanken dan andersom.

quote:
Maar ik merk dat ik sinds het ESF een beetje ben afgeknapt op Waylon. Ik wist dat niet eens echt, maar ik merk nu telkens zo'n geirriteerd gevoel als ik aan hem denk.

Sorry let niet op mij.

-O-
Ieder z'n ding toch? Geeft niks. Zijn ook mensen die Maan enig vinden en die vind ik stom. Maar je kunt niet NIET op iemand letten die post _O- :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181815501
Oh maar ik vind hem als artiest nog steeds goed en alles hoor! Dat is allemaal het probleem niet.

Maar al dat gezeik met hem heeft bij mij toch een beetje zijn sporen nagelaten ofzo. (Met name die rode loper-opnames en dat allemaal).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 13:04:44 #46
163650 Greys
pi_181815505
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha herkenbaar :P
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 13:05:50 #47
163650 Greys
pi_181815519
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Oh maar ik vind hem als artiest nog steeds goed en alles hoor! Dat is allemaal het probleem niet.

Maar al dat gezeik met hem heeft bij mij toch een beetje zijn sporen nagelaten ofzo. (Met name die rode loper-opnames en dat allemaal).
Dat kan en is je goed recht. En neem gewoon een andere UI hoor, daar wennen we wel aan.

(Ik zie mobiel niet eens UI's :@ :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181815527
Ja even nadenken wat ik zal doen. Ik ben dan weer zo dat het allemaal perfect bij elkaar moet passen en superleuk is als geheel. :') :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 13:52:53 #49
368283 ato
pi_181816132
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan en is je goed recht. En neem gewoon een andere UI hoor, daar wennen we wel aan.

(Ik zie mobiel niet eens UI's :@ :') )
Hoe doe je dat mobiel? Ofwel ik op mijn I pad?
Ik wil ook mijn UI veranderen, maar weet niet hoe het werkt.
Ik heb het wel geprobeerd, maar lukt tot nu toe niet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 13:55:21 #50
368283 ato
pi_181816154
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:02 schreef Kyran het volgende:

Iemand heeft Outlaw geupload zie ik _O_
Klinkt goed en oogt al een stuk beter dan met dat gekrump.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 13:58:49 #51
163650 Greys
pi_181816202
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 13:52 schreef ato het volgende:

[..]

Hoe doe je dat mobiel? Ofwel ik op mijn I pad?
Ik wil ook mijn UI veranderen, maar weet niet hoe het werkt.
Ik heb het wel geprobeerd, maar lukt tot nu toe niet.
Kan geloof ik niet mobiel. Behalve als je ff op Desktopversie klikt maar dat kan op m'n foon in Chrome en geen idee of dat ook op tablet gaat. Ik ben echt een techneut van niks. :')

Heb zelf al honderd jaar dezelfde ava, misschien ook eens vernieuwen. Ooit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 14:01:12 #52
368283 ato
pi_181816246
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan geloof ik niet mobiel. Behalve als je ff op Desktopversie klikt maar dat kan op m'n foon in Chrome en geen idee of dat ook op tablet gaat. Ik ben echt een techneut van niks. :')

Heb zelf al honderd jaar dezelfde ava, misschien ook eens vernieuwen. Ooit.
OK jammer.
Dus het kan alleen op computer?
En iemand anders van de Mods kan het ook niet veranderen?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 14:05:34 #53
163650 Greys
pi_181816319
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:01 schreef ato het volgende:

[..]

OK jammer.
Dus het kan alleen op computer?
En iemand anders van de Mods kan het ook niet veranderen?
Nee een mod kan niet in jouw persoonlijke instellingen rommelen (gelukkig maar ook :P ).

En nee het kan niet alleen op computer, ik kan op m'n mobiel kiezen voor 'desktop versie' ipv mobiele versie. Maar geen idee hoe dat op tablet werkt :@ Heb geen tablet. Sorry. Misschien dat iemand anders het straks hier weet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 14:11:01 #54
368283 ato
pi_181816417
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee een mod kan niet in jouw persoonlijke instellingen rommelen (gelukkig maar ook :P ).

En nee het kan niet alleen op computer, ik kan op m'n mobiel kiezen voor 'desktop versie' ipv mobiele versie. Maar geen idee hoe dat op tablet werkt :@ Heb geen tablet. Sorry. Misschien dat iemand anders het straks hier weet!
Ja is ook waar.

Ik kan wel FOK activeren op mijn mobieltje/telefoon?
Misschien moet ik daar naar kijken, dan moet ik wel weer mijn wachtwoord vinden enzo.

Maar bedankt voor je info Greys.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 10 september 2018 @ 14:35:26 #55
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181816857
Jullie gaan hard.

Psychisch zit ik er half door.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 10 september 2018 @ 14:54:39 #56
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181817175
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:35 schreef sararaats het volgende:
Jullie gaan hard.

Psychisch zit ik er half door.
Sterkte, een knuffel voor jou :*
Je had vrijdag toch bloed geprikt, wanneer krijg je daar de uitslag van?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181817400
Eurovisie 2019 is begonnen.

https://www.rsi.ch/la1/pr(...)anzoni-10858961.html

De songs voor Zwitserland zijn uit
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 15:16:58 #58
163650 Greys
pi_181817543
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:06 schreef Nexum het volgende:
Eurovisie 2019 is begonnen.

https://www.rsi.ch/la1/pr(...)anzoni-10858961.html

De songs voor Zwitserland zijn uit
Oeh! Zal er even een nieuw topic voor maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 10-09-2018 22:49:17 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 september 2018 @ 15:29:43 #59
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181817670
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was op Appelpop, main stage (tent), stond aardig vol ook en je zag hem gewoon genieten _O_. Ik zou wel heel graag een echte show van hem willen zien. Al denk ik dat ik dan ook weer een beetje afhaak, want dan komen er veel nummers voorbij die mij niet zo boeien. Nu was het wel prima zo, paar covers, paar van TWCW (zelfs mijn favoriet She Just Wants To Play), Wicked en klaar :D

Hij ging ook gewoon vol gas bij iedere nummer en bedankte publiek een paar keer voor leuk meedoen en luisteren naar country rock.

Ben echt alleen even heen en weer gegaan naar Appelpop voor Waylon :P en 's avonds weer terug voor Golden Earring :P Rest boeide mij niet zo :D
Gaaf he, Waylon live. Op het festival waar ik hem live zag was het optreden ook een uurtje, was prima zo ;). Heb net de Appelpop-versie van Outlaw geluisterd en was idd ook zo hoe wij Outlaw te horen kregen. Ben het helemaal met je eens, hij is live zo'n geweldige artiest!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 10 september 2018 @ 15:30:38 #60
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181817680
Oh en naar aanleiding van dit topic heb ik ook mijn diploma's opgezocht, had ze na de verhuizing (inmiddels ruim 5 jaar geleden) nog nooit weer gezien _O-
Gelukkig allemaal nog aanwezig :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 15:33:01 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181817724
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:29 schreef MaLo het volgende:

[..]

Gaaf he, Waylon live. Op het festival waar ik hem live zag was het optreden ook een uurtje, was prima zo ;). Heb net de Appelpop-versie van Outlaw geluisterd en was idd ook zo hoe wij Outlaw te horen kregen. Ben het helemaal met je eens, hij is live zo'n geweldige artiest!
Yup! Eens.

Zo'n uurtje is eigenlijk wel geniaal voor bands/artiesten die wel leuk zijn om live te zien, maar niet echt je muzieksmaak zijn :D

Golden Earring was ook een 1h15m ofzo en dan knallen ze mooi de ene na andere hit en heb je geen gare opvullers nodig _O_
  maandag 10 september 2018 @ 15:35:36 #62
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181817768
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yup! Eens.

Zo'n uurtje is eigenlijk wel geniaal voor bands/artiesten die wel leuk zijn om live te zien, maar niet echt je muzieksmaak zijn :D

Golden Earring was ook een 1h15m ofzo en dan knallen ze mooi de ene na andere hit en heb je geen gare opvullers nodig _O_
Ik vind sowieso festivals wel geniaal, als je dan na een halfuurtje een artiest zat bent, loop je gewoon een tent verder :D
Er is altijd wel iets te beleven :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 15:58:34 #63
163650 Greys
pi_181818217
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:02 schreef Kyran het volgende:

Iemand heeft Outlaw geupload zie ik _O_
Tof met dat getetter van hem in het begin!

Had jij deze nou al eens gezien? Zo gaaf hoe hij het oplost als z'n microfoon het niet doet in het begin _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 16:10:11 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181818403
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof met dat getetter van hem in het begin!

Had jij deze nou al eens gezien? Zo gaaf hoe hij het oplost als z'n microfoon het niet doet in het begin _O_

Haha geniaal. Het viel me zaterdag ook al op en nu weer dat hij echt serieus beweegt als Jack Sparrow _O- Kijk maar eens dat begin stukje als zijn mic het niet doet ... gewoon kopie _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 16:15:58 #65
163650 Greys
pi_181818501
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Haha geniaal. Het viel me zaterdag ook al op en nu weer dat hij echt serieus beweegt als Jack Sparrow _O- Kijk maar eens dat begin stukje als zijn mic het niet doet ... gewoon kopie _O-
Ja ik zie wat je bedoelt! Echt exact ook met die zwabber-arm als ie ER IS IETS MIS MET DE MICROFOON roept en die blik erbij ook _O-
Maar dit is zo goed opgelost, ipv dat het publiek baalt dat het even mis gaat met de techniek vinden ze het door hoe hij het oplost juist heel leuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 16:21:23 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181818603
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 16:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik zie wat je bedoelt! Echt exact ook met die zwabber-arm als ie ER IS IETS MIS MET DE MICROFOON roept en die blik erbij ook _O-
Maar dit is zo goed opgelost, ipv dat het publiek baalt dat het even mis gaat met de techniek vinden ze het door hoe hij het oplost juist heel leuk.
Dat zijn de echte artiesten. Jij staat daar en jij moet het doen, als er dan iets tegenzit moet je niet lopen janken, maar improviseren. Dat vind het publiek nooit erg. Beter dat dan dat je als een bang konijntje gaat panieken en niet weet wat je moet doen.
  maandag 10 september 2018 @ 16:22:39 #67
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181818623
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat zijn de echte artiesten. Jij staat daar en jij moet het doen, als er dan iets tegenzit moet je niet lopen janken, maar improviseren. Dat vind het publiek nooit erg. Beter dat dan dat je als een bang konijntje gaat panieken en niet weet wat je moet doen.
Nee precies. Geldt eigenlijk voor iedere baan :P. Gewoon dealen met de situatie. Hij doet dat erg goed!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 16:41:27 #68
163650 Greys
pi_181819016
Oh jongens niet lachen maar ik ben zo vreselijk benieuwd naar deze film. :o Gaga, Bradley Cooper, country, zingen, heeeerlak! :@

En wat is Gaga knap hier zo zonder al die make-up en met bruin haar _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 september 2018 @ 16:47:25 #69
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181819117
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh jongens niet lachen maar ik ben zo vreselijk benieuwd naar deze film. :o Gaga, Bradley Cooper, country, zingen, heeeerlak! :@

En wat is Gaga knap hier zo zonder al die make-up en met bruin haar _O_

O die film lijkt me heerlijk om met mijn dochter te kijken :D.

En inderdaad zeg, Gaga is echt mooi zo "naturel" :o
Vind haar sowieso al een fantastische zangeres, maar hier vind ik haar daarnaast ook echt heel mooi.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181819191
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh jongens niet lachen maar ik ben zo vreselijk benieuwd naar deze film. :o Gaga, Bradley Cooper, country, zingen, heeeerlak! :@

En wat is Gaga knap hier zo zonder al die make-up en met bruin haar _O_

Hoezo lachen, ik heb er ook heel veel zin in :D ^O^
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 16:52:53 #71
163650 Greys
pi_181819202
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

O die film lijkt me heerlijk om met mijn dochter te kijken :D.

En inderdaad zeg, Gaga is echt mooi zo "naturel" :o
Vind haar sowieso al een fantastische zangeres, maar hier vind ik haar daarnaast ook echt heel mooi.
En ze zingen alles live in de film. Cooper ook. :D Hij was de director ook van de film en ze zei 'jij helpt me nog beter en eerlijk te acteren en ik maak van jou een zanger'. Want ze vond films waarin geplaybackt wordt met liedjes altijd een afknapper. Hij heeft anderhalf jaar zangles gehad hiervoor en zij heeft eindeloos vaak met hem geoefend en gezongen, zij op piano en dan samen zingen. Zo aan de trailer te horen staat ie er niet mee voor lul!

Heb er echt zin in *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 16:53:28 #72
163650 Greys
pi_181819212
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoezo lachen, ik heb er ook heel veel zin in :D ^O^
Oh ik was bang dat jullie zouden denken 'echt weer zo'n Greysfilm' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181819216
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ik was bang dat jullie zouden denken 'echt weer zo'n Greysfilm' _O-
Nee nee, Greysfilms zijn met senioren!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 16:57:47 #74
163650 Greys
pi_181819274
quote:
12s.gif Op maandag 10 september 2018 16:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee nee, Greysfilms zijn met senioren!
Whoehoehoeee _O-

(Nou Bradley gaat aardig die kant op in deze film! Potdomme staat hem goed die doorleefde kop.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 16:58:35 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181819288
Sinds Gaga heeft samengewerkt met Metallica mag ik haar wel :P Sowieso wel toffe chick die lekker doet waar ze zin in heeft.
  ESF Reporter maandag 10 september 2018 @ 17:00:30 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_181819314
quote:
12s.gif Op maandag 10 september 2018 16:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee nee, Greysfilms zijn met senioren!
Gieren _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 17:06:19 #77
163650 Greys
pi_181819402
ROTMEIDEN!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 17:06:47 #78
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181819408
something something richting 65.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 17:10:42 #79
163650 Greys
pi_181819500
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
something something richting 65.
Et tu, Brute?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 17:13:07 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181819550
Over ouderdom gesproken, nu weet ik toch niet meer waar ik m'n telefoon heb neergelegd... :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 17:13:53 #81
163650 Greys
pi_181819565
Kijk eens in je hand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 17:14:25 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181819575
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:13 schreef Greys het volgende:
Kijk eens in je hand.
Haha. Nee, dit typ ik op m'n laptop.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 10 september 2018 @ 17:30:05 #83
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181819899
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:13 schreef ijs_beer het volgende:
Over ouderdom gesproken, nu weet ik toch niet meer waar ik m'n telefoon heb neergelegd... :')
Grijs_beer toch :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 17:33:58 #84
163650 Greys
pi_181819982
IJsbeer heeft gister te dicht naast me gezeten. M'n senioriteit is besmettelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 17:41:22 #85
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181820150
Hebbes. Lag in de kelderkast bovenop de pindakaas. :') :|W
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 17:46:27 #86
368283 ato
pi_181820279
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:06 schreef Nexum het volgende:
Eurovisie 2019 is begonnen.

https://www.rsi.ch/la1/pr(...)anzoni-10858961.html

De songs voor Zwitserland zijn uit
*O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 17:47:37 #87
368283 ato
pi_181820303
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:30 schreef MaLo het volgende:
Oh en naar aanleiding van dit topic heb ik ook mijn diploma's opgezocht, had ze na de verhuizing (inmiddels ruim 5 jaar geleden) nog nooit weer gezien _O-
Gelukkig allemaal nog aanwezig :P.
^O^ Bij mij staat het op de To Do list.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 17:52:53 #88
368283 ato
pi_181820438
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof met dat getetter van hem in het begin!

Had jij deze nou al eens gezien? Zo gaaf hoe hij het oplost als z'n microfoon het niet doet in het begin _O_

WoW wat is die man goed.
Ik ga hem ook eens opzoeken als hij hier in de buurt is.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 17:57:22 #89
368283 ato
pi_181820546
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh jongens niet lachen maar ik ben zo vreselijk benieuwd naar deze film. :o Gaga, Bradley Cooper, country, zingen, heeeerlak! :@

En wat is Gaga knap hier zo zonder al die make-up en met bruin haar _O_

Het viel mij de laatste tijd al op, dat zij er best goed uit kan zien zonder dat gekke gedoe en imago.

Origineel is van Barbra Sreisand is ook een mooie film.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 10 september 2018 @ 18:08:30 #90
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181820723
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:41 schreef ijs_beer het volgende:
Hebbes. Lag in de kelderkast bovenop de pindakaas. :') :|W
Niet meteen op de pindakaaspot kijken als je je telefoon kwijt bent :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 18:22:54 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181820936
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 18:08 schreef MaLo het volgende:

[..]

Niet meteen op de pindakaaspot kijken als je je telefoon kwijt bent :')
Sowieso: kijken. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 18:23:39 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181820951
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 17:33 schreef Greys het volgende:
IJsbeer heeft gister te dicht naast me gezeten. M'n senioriteit is besmettelijk.
Bwehehe. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 18:26:20 #93
163650 Greys
pi_181821002
Cornald heeft geantwoord op twitter 'duurt nog wel even..' over de kandidaat voor volgend jaar. Potver _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 september 2018 @ 18:39:53 #94
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181821392
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Sterkte, een knuffel voor jou :*
Je had vrijdag toch bloed geprikt, wanneer krijg je daar de uitslag van?
Bloed was in orde. Het zou van stress komen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 10 september 2018 @ 18:57:56 #95
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181821922
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef Greys het volgende:
Cornald heeft geantwoord op twitter 'duurt nog wel even..' over de kandidaat voor volgend jaar. Potver _O-
Meh :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 19:16:45 #96
368283 ato
pi_181822457
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:26 schreef Greys het volgende:
Cornald heeft geantwoord op twitter 'duurt nog wel even..' over de kandidaat voor volgend jaar. Potver _O-
Kan zijn dat zij bv al Maan hadden want die moest in 2018, maar dat toch iemand anders zich heeft aangemeld met een goed plan en lied. Wij blijven hopen.

Kan je niet nog eens terug tweeter, Wat is even? :P
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 10 september 2018 @ 19:56:18 #97
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181823411
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:41 schreef ijs_beer het volgende:
Hebbes. Lag in de kelderkast bovenop de pindakaas. :') :|W
Goed dat je m hebt gevonden. Anders was het helaas pindakaas.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 21:02:16 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181825133
[quote]10s.gif Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goed dat je m hebt gevonden. Anders was het helaas pindakaas.
[/quote

Hagel-slag :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 21:18:39 #99
163650 Greys
pi_181825666
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 september 2018 @ 21:23:28 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181825811
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goed dat je m hebt gevonden. Anders was het helaas pindakaas.
[/quote

Hagel-slag :+
Dat schiet niet zo lekker :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 21:44:05 #101
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181826346
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 21:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht ehem gif. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181826932
Ik heb I Feel Pretty gekeken, die film van Amy Schumer, en ik heb gehuild. :@ Had er niet zoveel van verwacht maar vond het eigenlijk wel een aanrader (voor onzekere dames :P).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 22:16:13 #103
163650 Greys
pi_181827241
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb I Feel Pretty gekeken, die film van Amy Schumer, en ik heb gehuild. :@ Had er niet zoveel van verwacht maar vond het eigenlijk wel een aanrader (voor onzekere dames :P).
Die krijgt echt overal de meest slechte recensies! Dus ik had van jou als best kritisch filmkijker hier echt níks positiefs over verwacht. :D

Zou hem er bijna om gaan kijken! :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181827364
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Die krijgt echt overal de meest slechte recensies! Dus ik had van jou als best kritisch filmkijker hier echt níks positiefs over verwacht. :D

Zou hem er bijna om gaan kijken! :P
Haha nee ik had het zelf ook niet verwacht. :P Maar komt door het onderwerp denk ik, daar herken ik me in. ;(

En het was heel sympathiek uitgewerkt. Lief, aardig, niet ranzig over de top of heel flauw. Kijk het is geen meesterwerk in vergelijking met 'goede' films, maar in zijn genre vond ik hem prima.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2018 @ 23:00:16 #105
163650 Greys
pi_181828340
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:20 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha nee ik had het zelf ook niet verwacht. :P Maar komt door het onderwerp denk ik, daar herken ik me in. ;(

En het was heel sympathiek uitgewerkt. Lief, aardig, niet ranzig over de top of heel flauw. Kijk het is geen meesterwerk in vergelijking met 'goede' films, maar in zijn genre vond ik hem prima.
Waarschijnlijk ga ik hem uit nieuwsgierigheid toch wel een keer kijken. Ben nu best benieuwd. :D

Ik zit te luisteren naar de Zwitserse inzendingen en ik baal zo dat Sebalter z'n nummer kut is want die had ik nog weleens terug gewild op het ESF. Lekker oppervlakkig puur om z'n leuke hoofd :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 23:31:40 #106
368283 ato
pi_181828998
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ga ik hem uit nieuwsgierigheid toch wel een keer kijken. Ben nu best benieuwd. :D

Ik zit te luisteren naar de Zwitserse inzendingen en ik baal zo dat Sebalter z'n nummer kut is want die had ik nog weleens terug gewild op het ESF. Lekker oppervlakkig puur om z'n leuke hoofd :')
Er worden 13 nummers gepresenteerd, maar toch wil Zwitserland de artiest en het lied intern kiezen?
Ik begrijp deze hele procedure niet 8)7
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 01:44:22 #107
163650 Greys
pi_181830298
Is er een manier om makkelijk te weten te komen hoeveel topics er in deze reeks zitten? Dan geef ik ze vanaf nu een #nr namelijk zodat we niet per se de TT hoeven te wijzigen (omdat ie niet twee keer exact dezelfde TT pikt zeg maar).
Mobiel kan ik het niet zien. Anders had ik van de week wel even handmatig tellen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 september 2018 @ 01:59:46 #108
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181830332
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2018 01:44 schreef Greys het volgende:
Is er een manier om makkelijk te weten te komen hoeveel topics er in deze reeks zitten? Dan geef ik ze vanaf nu een #nr namelijk zodat we niet per se de TT hoeven te wijzigen (omdat ie niet twee keer exact dezelfde TT pikt zeg maar).
Mobiel kan ik het niet zien. Anders had ik van de week wel even handmatig tellen :P
Een snelle manier weet ik niet, maar als ik goed geteld heb zitten we nu in nr 120. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 11 september 2018 @ 08:00:22 #109
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181832437
Hulp komt 2 uurtjes dus nadien nog genoeg tijd om te froebelen of hoe heet dat?

Dit wordt mijn Halloween en hopelijk goed weer hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 11 september 2018 @ 08:01:44 #110
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181832447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 01:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een snelle manier weet ik niet, maar als ik goed geteld heb zitten we nu in nr 120. :D
120 oftewel tien keer Doezepwa :o _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2018 @ 08:28:36 #111
368283 ato
pi_181832612
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

120 oftewel tien keer Doezepwa :o _O_
^O^ w/
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 08:35:32 #112
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181832646
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

120 oftewel tien keer Doezepwa :o _O_
_O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181832777
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

120 oftewel tien keer Doezepwa :o _O_
Wat een timing ook echt :D _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 09:52:31 #114
163650 Greys
pi_181833643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 01:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een snelle manier weet ik niet, maar als ik goed geteld heb zitten we nu in nr 120. :D
Oh geweldig :D

Dankjewel! Mobiel lukte niet, dankjewel! O+

Ik weet dat hiervoor uiteraard ook nog een SC was maar deze is vanaf vorig jaar geloof ik in de nieuwe versie dus toch leuk om weten dat de ween stuk beter loopt *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181836319
Is al bekend wie er voor Doezepwa Utopia? En is diegene sterk genoeg om met wiwi's te jongleren?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 13:27:43 #116
163650 Greys
pi_181836364
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Is al bekend wie er voor Doezepwa Utopia? En is diegene sterk genoeg om met wiwi's te jongleren?
Ik mis ergens een woord in die zin volgens mij? :D Wie er voor Doezepwa Utopia.. wat? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181836953
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik mis ergens een woord in die zin volgens mij? :D Wie er voor Doezepwa Utopia.. wat? :P
naar esf gaat
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 14:45:55 #118
163650 Greys
pi_181837678
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

naar esf gaat
Oh ja _O-

Diegene hoeft niet sterk te zijn want de Wiwi's laten we afzinken. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181838137
Maar als hij of zij meedoet aan een ESF buiten doezepwa utopia kan dat eigenlijk nog niet
pi_181838235
Moest trouwens aan redefine denken net door dit bericht: Spelers Curaçao uit hun dak na monsterzege op Grenada
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:08:20 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181842719
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Moest trouwens aan redefine denken net door dit bericht: Spelers Curaçao uit hun dak na monsterzege op Grenada
De vlag hangt al de hele dag halfstok in huize Redefine ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 19:13:37 #122
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181842797
Grenada was je OS adoptieland?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 19:46:25 #123
163650 Greys
pi_181843405
OMG SHARKNADO OP TV VANAVOND :D :D _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 19:49:36 #124
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181843473
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:46 schreef Greys het volgende:
OMG SHARKNADO OP TV VANAVOND :D :D _O_
Waarrrrr? w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 19:58:13 #125
163650 Greys
pi_181843671
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Waarrrrr? w/
Rtl7 half negen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 11 september 2018 @ 19:58:32 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181843680
Nee }:| ik moet Beter laat dan nooit van je kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 19:59:47 #127
163650 Greys
pi_181843716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:58 schreef yvonne het volgende:
Nee }:| ik moet Beter laat dan nooit van je kijken.
Oh ja doe! (ik neem hem op en kijk na Sharknado want vakantie) _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:11:09 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181843975
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:13 schreef ijs_beer het volgende:
Grenada was je OS adoptieland?
In 2012 ja. En Kirani James is nog steeds (dat was die toen al, mede daarom de adoptie van Grenada) een van mijn favoriete atleten. Maar het is vooral dat ik sindsdien de vlag als ui heb.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 20:53:57 #129
58651 crew  murp
murp
pi_181845057
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 01:01 schreef grazz het volgende:

En al in ONZ gepost?

}:|
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 20:56:33 #130
163650 Greys
pi_181845102
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:53 schreef murp het volgende:

[..]

En al in ONZ gepost?

}:|
_O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 20:58:00 #131
58651 crew  murp
murp
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 20:58:54 #132
163650 Greys
pi_181845157
SHUT YOUR FACE MURP MET JE JAN SMIT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 20:59:39 #133
163650 Greys
pi_181845180
Oh god Sharknado 2 komt morgen ook en donderdag deel 3. Tis SHARKNADOWEEK *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:12:27 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181845453
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
SHUT YOUR FACE MURP MET JE JAN SMIT
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2018 @ 21:19:13 #135
368283 ato
pi_181845655
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef murp het volgende:

Ik heb er zin in *O*
Er zit ook geen kraak en smaak aan -O-
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:24:54 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181845814
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef murp het volgende:

Ik heb er zin in *O*
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:25:15 #137
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181845823
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:59 schreef Greys het volgende:
Oh god Sharknado 2 komt morgen ook en donderdag deel 3. Tis SHARKNADOWEEK *O*
Syfy the asylum films zijn altijd O+
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 21:26:35 #138
58651 crew  murp
murp
pi_181845862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:24 schreef Momo... het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
NOG NIET GEHOORD DAN?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 21:27:59 #139
163650 Greys
pi_181845904
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:26 schreef murp het volgende:

[..]

NOG NIET GEHOORD DAN?
Heb je dat liedje van Jan gehoord samen met Alain Clark en Dinges Hoeheetie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 21:28:37 #140
58651 crew  murp
murp
pi_181845924
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je dat liedje van Jan gehoord samen met Alain Clark en Dinges Hoeheetie?
een 3-some?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 21:28:38 #141
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 21:29:06 #142
163650 Greys
pi_181845942
Ik vind dat liedje dus vreselijk en leuk tegelijk. Tegen niemand zeggen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 21:29:36 #143
58651 crew  murp
murp
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 21:31:48 #144
163650 Greys
pi_181846011
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:29 schreef murp het volgende:
wat zingt ie nasaal
Wie van de drie? _O-

Alain zeker? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:35:28 #145
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181846087
Ik heb nu pas door dat het vandaag 11 september is :@
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 21:35:56 #146
58651 crew  murp
murp
pi_181846099
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie van de drie? _O-

Alain zeker? :P
Alain ja
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 21:36:15 #147
58651 crew  murp
murp
pi_181846106
Vond het wel een grappig nummertje
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 21:39:32 #148
58651 crew  murp
murp
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:42:30 #149
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181846266
Murp.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 21:43:18 #150
163650 Greys
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2018 @ 21:52:52 #151
368283 ato
pi_181846538
quote:
Ik vind dit leuker klinken dan ik zie.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181846566
quote:
Ik vind dat nummer echt verschrikkelijk. En 100%NL draait hem helemaal grijs.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:01:55 #153
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181846839
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:05:41 #154
58651 crew  murp
murp
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:06:50 #155
163650 Greys
pi_181846995
Ja sorry heh }:|
Je moest ff een songfestivalontgroening.

Murpie wat wil je voor soort liedje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181847022
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:05 schreef murp het volgende:

[..]

mn oren bloeden ;(
:o Verka is just tof _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:09:02 #157
163650 Greys
pi_181847047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:o Verka is just tof _O_
Ja maar we moeten murp misschien wat meer geleidelijk laten wennen aan de eurovisiewereld, dit was misschien iets te bruusk. :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:10:18 #158
163650 Greys
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:11:31 #159
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181847108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:o Verka is just tof _O_
Maar als het als een verrassing komt kan ik me voorstellen dat je jezelf afvraagt wat de neuk dat dan weer is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:12:17 #160
163650 Greys
pi_181847132
Murp van wat voor muziek hou je normaal? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181847138
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar we moeten murp misschien wat meer geleidelijk laten wennen aan de eurovisiewereld, dit was misschien iets te bruusk. :@ _O-
Oh ja dan snap ik het. Verka is wel ESF voor gevorderden natuurlijk :D

Nog maar even wachten met het jodelen dus :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:13:45 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_181847170
Kent murp Cézar al.
murp moet Cézar zien.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:13:57 #163
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181847179
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:13 schreef Cee het volgende:
Kent murp Cézar al.
_O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:14:25 #164
163650 Greys
pi_181847192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh ja dan snap ik het. Verka is wel ESF voor gevorderden natuurlijk :D

Nog maar even wachten met het jodelen dus :+
Ohhh ja geef murp het jodelmaisje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:15:14 #165
163650 Greys
pi_181847208
Ondertussen kettingzaag Ian Ziering zich een weg naar vanuit buiten vanuit de buik van een haai jongens. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 11-09-2018 23:28:41 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181847250
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh ja geef murp het jodelmaisje!
Vooruit, maar murp is bij deze gewaarschuwd:

Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181847288
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:18:15 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_181847295
Maar wat ís de juiste ESF-introductie voor een n00b eigenlijk? Gaan we voor louter kwaliteit, waardoor de interesse misschien niet meteen gepiekt wordt, of gaan we voor het bizarre, wat weer verkeerde vooroordelen veroorzaakt? Of een gezonde mix van beide, maar wélke dan? Lastig, lastig.
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:18:37 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_181847309
quote:
Ik ga ‘m meteen weer kijken. *O*
pi_181847345
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:18 schreef Cee het volgende:
Maar wat ís de juiste ESF-introductie voor een n00b eigenlijk? Gaan we voor louter kwaliteit, waardoor de interesse misschien niet meteen gepiekt wordt, of gaan we voor het bizarre, wat weer verkeerde vooroordelen veroorzaakt? Of een gezonde mix van beide, maar wélke dan? Lastig, lastig.
Nog een paar goede plaatsen straks denk ik zo. Vraag is dan wat murp normaal gesproken goede muziek vindt. Er is zoveel diversiteit op het ESF. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:19:34 #171
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181847351
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:18 schreef Cee het volgende:
Maar wat ís de juiste ESF-introductie voor een n00b eigenlijk? Gaan we voor louter kwaliteit, waardoor de interesse misschien niet meteen gepiekt wordt, of gaan we voor het bizarre, wat weer verkeerde vooroordelen veroorzaakt? Of een gezonde mix van beide, maar wélke dan? Lastig, lastig.

Recapje van de beste finale ooit. 8-)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:20:28 #172
58651 crew  murp
murp
pi_181847389
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar we moeten murp misschien wat meer geleidelijk laten wennen aan de eurovisiewereld, dit was misschien iets te bruusk. :@ _O-
quote:
quote:
quote:
eerst even luisteren :D

brb :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:20:51 #173
163650 Greys
pi_181847407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:58 schreef yvonne het volgende:
Nee }:| ik moet Beter laat dan nooit van je kijken.
En??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181847417
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:20 schreef murp het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

eerst even luisteren :D

brb :')
Oeh spannend :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:22:49 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181847459
ONZ / Tapir adoratie topic!

In het kader van Murp maar eens een van m'n oude topics uit de mottenballen gehaald. Nog meer Tapirfans hier?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:26:56 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_181847572
Ik zit puur uit nieuwsgierigheid te kijken naar Cezar’s Instagram want wat moet je anders met je leven en hij heeft onlangs gehint dat hij binnenkort in de X-Factor UK verschijnt. _O_ _O_
pi_181847611
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:26 schreef Cee het volgende:
Ik zit puur uit nieuwsgierigheid te kijken naar Cezar’s Instagram want wat moet je anders met je leven en hij heeft onlangs gehint dat hij binnenkort in de X-Factor UK verschijnt. _O_ _O_
Whut!? :o :D Dat moet ik dan gaan zien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:30:38 #178
58651 crew  murp
murp
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:32:21 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_181847759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Whut!? :o :D Dat moet ik dan gaan zien
Ik zit nu diep in zijn instatimeline te scrollen en O+ O+
Help.

https://www.instagram.com(...)&igshid=wstd6xtzrexo
Hier slingert ie een lammetje terwijl hij een selfie ermee maakt. O+
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:32:40 #180
58651 crew  murp
murp
pi_181847781
quote:
Je hebt een heeeeel goede smaak! *O* _O_ Torenhoge favoriet hier
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:34:37 #182
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:35:09 #183
58651 crew  murp
murp
pi_181847842
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:34 schreef murp het volgende:
Sound ok, maar die stem ;(
Ik heb weer bloedende oren ;(
Dit kan toch niet echt zijn? :')
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:35:44 #184
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181847863
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:37:45 #185
58651 crew  murp
murp
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:38:12 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_181847947
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:35 schreef murp het volgende:

[..]

Dit kan toch niet echt zijn? :')
Live gezongen *O*
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:42:16 #187
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848100
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:45:19 #188
163650 Greys
pi_181848223
quote:
MURREP IK HOU VAN JE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:46:00 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_181848246
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]


Recapje van de beste finale ooit. 8-)
Nu ik die recap zie vind ik het nóg toffer dat we toen zo hoog zijn geëindigd, wat zaten er veel toffe nummers tussen. O+
4, 5, 7, 10, 13, 19, 21, 22, 23, 24. _O_ _O_ _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:46:26 #190
163650 Greys
pi_181848262
Arme murp _O-

Maar je esf adoptie hier is wel officieel nou hoor! Het zal wel effe wennen zijn, een SC zonder haar en nijd :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:47:20 #191
163650 Greys
pi_181848291
Haat. Ik bedoel haat.
Geen haar :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:47:39 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_181848303
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:46 schreef Greys het volgende:
Arme murp _O-

een SC zonder haar en nijd :+
Genoeg wigs hier om te gooien. *O*
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:47:52 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_181848312
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:47 schreef Greys het volgende:
Haat. Ik bedoel haat.
Geen haar :')
Te laat.
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:49:46 #194
58651 crew  murp
murp
pi_181848398
Oke. en nu jullie allermooiste ESF nummers posten.
Heb ik even tijd om te acclimatiseren

* murp pakt een biertje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:51:00 #195
163650 Greys
pi_181848444
Mijn allermooiste heb je al gehad. Die Portugees. _O_

Oh nee ik weet nog een écht mooie. Moment. (En cheers)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 22:52:02 #196
163650 Greys
pi_181848484
Cheers murp!

Mijn favoriete ESF nummers bestaan uit veel ouds van voor mijn tijd. Even spitten...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181848573
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181848584
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 22:56:54 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_181848652
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:49 schreef murp het volgende:
Oke. en nu jullie allermooiste ESF nummers posten.
Heb ik even tijd om te acclimatiseren

* murp pakt een biertje
In tegenstelling van wat iedereen hier nu denkt, namelijk dat ik The Herreys ga posten, ga ik dat eens NIET doen maar ik ga hier echt het allermooiste ESF nummer neerplempen, van op z’n minst de afgelopen 30 jaar. murp, ik presenteer u Finland 2017.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181848667
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:57:56 #202
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848687
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181848701
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:56 schreef Cee het volgende:

[..]

In tegenstelling van wat iedereen hier nu denkt, namelijk dat ik The Herreys ga posten, ga ik dat eens NIET doen maar ik ga hier echt het allermooiste ESF nummer neerplempen, van op z’n minst de afgelopen 30 jaar. murp, ik presenteer u Finland 2017.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blackbird dat de finale niet haalde staat in de absolute top van grootste ESF schandes ooit. Kutjury :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 22:59:11 #204
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848730
quote:
gmta.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 22:59:40 #205
58651 crew  murp
murp
pi_181848747
Ik hoor een bekend liedje *O*
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:01:09 #206
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848795
Aoibhin, voel je je al wat beter eigenlijk?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:01:18 #207
163650 Greys
pi_181848801
Nou murp succes de komende nacht met al die nummers _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:02:35 #208
163650 Greys
pi_181848836
Dankzij onze nieuw geadopteerde hebben we het in de SC daadwerkelijk over het songfestival. Wauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181848859
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Aoibhin, voel je je al wat beter eigenlijk?
Bedankt dat je het vraagt! Ja, het gaat een stuk beter. Ik ben nog niet helemaal de oude, maar verwacht dat het in ieder geval overmorgen allemaal over is. Nu heb ik vooral nog last van ontstoken ogen en oren, maar dat is ook eigenlijk alleen 's ochtends.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:03:53 #210
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848872
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Dankzij onze nieuw geadopteerde hebben we het in de SC daadwerkelijk over het songfestival. Wauw.
Je zou kunnen stellen dat... de stemming is omgeslagen. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:04:23 #211
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Bedankt dat je het vraagt! Ja, het gaat een stuk beter. Ik ben nog niet helemaal de oude, maar verwacht dat het in ieder geval overmorgen allemaal over is. Nu heb ik vooral nog last van ontstoken ogen en oren, maar dat is ook eigenlijk alleen 's ochtends.
Ah. Fijn dat het al beter gaat, nog even uitzieken dus.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181848893
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:01 schreef Greys het volgende:
Nou murp succes de komende nacht met al die nummers _O-
Ik kan er nog wel een paar honderd noemen (vond het sowieso al lastig kiezen _O- :@ ), maar dat bespaar ik onze adoptienoob maar even
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181848917
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Dankzij onze nieuw geadopteerde hebben we het in de SC daadwerkelijk over het songfestival. Wauw.
Waar zo'n meet al niet goed voor is!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181848923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je zou kunnen stellen dat... de stemming is omgeslagen. :o
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:05:50 #215
163650 Greys
pi_181848926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je zou kunnen stellen dat... de stemming is omgeslagen. :o
Ohmaikot!

Nog even en we hebben weer Klachtnacht. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 23:06:18 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_181848935
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Bedankt dat je het vraagt! Ja, het gaat een stuk beter. Ik ben nog niet helemaal de oude, maar verwacht dat het in ieder geval overmorgen allemaal over is. Nu heb ik vooral nog last van ontstoken ogen en oren, maar dat is ook eigenlijk alleen 's ochtends.
Goed dat het beter gaat, hopelijk snel weer helemaal de oude!
Hoe is het trouwens met je avontuurlijke katje?
En Greys hoe is het met Boor?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:07:10 #217
163650 Greys
pi_181848958
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Waar zo'n meet al niet goed voor is!
Murp is leuk *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:07:27 #218
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181848968
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohmaikot!

Nog even en we hebben weer Klachtnacht. :o
Dan liever Murpnacht hoor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181848982
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Goed dat het beter gaat, hopelijk snel weer helemaal de oude!
Hoe is het trouwens met je avontuurlijke katje?
En Greys hoe is het met Boor?
Avontuurlijke katje is de afgelopen weken weer wat normaler gaan doen. Al weet je het met dit beest maar nooit; er ligt altijd iets op de loer.

En ja Greys, hoe gaat het met Boor?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181849000
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:09:30 #221
163650 Greys
pi_181849003
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:06 schreef Cee het volgende:
En Greys hoe is het met Boor?
Met de dag meer kneuzerig. Helaas. Maar ik heb nu toch vakantie dus ik til die ouwe gewoon overal op en af waar ie op en af wil (alles :') ) maar hij wordt wel erg mager. Maar zolang ie het zelf nog leuk vindt laat ik het maar rond hinkepinken. Sowieso nog zolang ik vakantie heb. Dan zie ik daarna wel hoe het gaat en of het nog kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181849043
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Met de dag meer kneuzerig. Helaas. Maar ik heb nu toch vakantie dus ik til die ouwe gewoon overal op en af waar ie op en af wil (alles :') ) maar hij wordt wel erg mager. Maar zolang ie het zelf nog leuk vindt laat ik het maar rond hinkepinken. Sowieso nog zolang ik vakantie heb. Dan zie ik daarna wel hoe het gaat en of het nog kan.
Arme Boor -O- Veel sterkte ermee!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 23:12:32 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_181849063
quote:
Verrek ja, OPA! is het officiële ESF ontgroeningsliedje, dat wordt afgespeeld terwijl we de nieuweling de platte kar op hijsen en door het topic heen rijden. *O*
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 23:13:23 #224
87554 Cee
Welluk?
pi_181849082
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Met de dag meer kneuzerig. Helaas. Maar ik heb nu toch vakantie dus ik til die ouwe gewoon overal op en af waar ie op en af wil (alles :') ) maar hij wordt wel erg mager. Maar zolang ie het zelf nog leuk vindt laat ik het maar rond hinkepinken. Sowieso nog zolang ik vakantie heb. Dan zie ik daarna wel hoe het gaat en of het nog kan.
Meh, Boortje toch. ;( Wat boffen die beesten toch met jou als baasje. :*
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 23:14:52 #225
58651 crew  murp
murp
pi_181849109
Lastig bij te houden waar ik ben :')

En ik versta de helft niet :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:15:05 #226
163650 Greys
pi_181849114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Arme Boor -O- Veel sterkte ermee!
Dank je :*

Klinkt heel raar van zo'n huilebalk als ik maar ik heb er in dit geval een soort van vrede mee ofzo. Tis een ouwe knar en hij heeft tien jaar sowieso nog een heerlijk leven gehad hier vanuit het asiel. En ik wil hem besparen dat ie echt gaat lijden dus ik bekijk het echt per dag zeg maar. En als het niks meer is dan is het zo. Dan zal ik die gekke ouwe erg missen en zeker even keihard janken maar dan is het goed. (zeg ik nu.. :X )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:15:33 #227
163650 Greys
pi_181849130
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:14 schreef murp het volgende:
Lastig bij te houden waar ik ben :')

En ik versta de helft niet :')
Geeft niks mop, je slaat je er kranig doorheen :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:17:18 #228
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181849169
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:14 schreef murp het volgende:
Lastig bij te houden waar ik ben :')

En ik versta de helft niet :')
Dat gedesoriënteerde gevoel hebben er wel meer in het begin. Geef je er aan over. :7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:18:21 #229
163650 Greys
pi_181849189
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat gedesoriënteerde gevoel hebben er wel meer in het begin. Geef je er aan over. :7
Ik nog steeds wel af en toe :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:18:52 #230
163650 Greys
pi_181849199
OH WACHT WACHT WACHTTTT IK HEB DE ULTIEME VOOR MURP
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:20:08 #231
163650 Greys
pi_181849223
LAIIIILALALA LAIIIILALALA LAILALA

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:20:09 #232
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181849224
Oh dear
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2018 @ 23:20:09 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_181849225
Nu we toch op de Griekse toer zijn en murp aan het bier zit, en hierna houd ik op en ga ik slapen, nog even deze ter introductie.

  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 23:20:25 #234
58651 crew  murp
murp
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:20:50 #235
163650 Greys
pi_181849241
Oeh ook een goeie Cee!

Alcohol
Alcohol
Alcoholisfreeeeee *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 23:21:41 #236
58651 crew  murp
murp
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:23:22 #237
163650 Greys
pi_181849288
Murp je laat je hier toch niet door wegjagen he. Tijdens je verdere bezoeken hier mag je het gewoon over sjoelbakken hebben enzeau.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 23:23:23 #238
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 23:23:40 #239
58651 crew  murp
murp
pi_181849297
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:23 schreef Greys het volgende:
Murp je laat je hier toch niet door wegjagen he. Tijdens je verdere bezoeken hier mag je het gewoon over sjoelbakken hebben enzeau.
Ik heb je laten winnen :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:24:14 #240
163650 Greys
pi_181849306
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:23 schreef murp het volgende:

[..]

}:|
Ik wist het _O- _O- _O-

Je genoot er zondag ook al zo van *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:26:46 #241
163650 Greys
pi_181849339
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:23 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb je laten winnen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin dinsdag 11 september 2018 @ 23:29:36 #242
58651 crew  murp
murp
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:35:42 #243
163650 Greys
pi_181849503
Murp komt ook in mei bij Henk het ESF kijken op groot scherm denk ik jongasss _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181849536
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:53 schreef murp het volgende:

[..]

En al in ONZ gepost?

}:|
Wel opletten he :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
SHUT YOUR FACE MURP MET JE JAN SMIT
_O- dit kan hier echt niet murp, is als vloeken in de kerk
~The present is all there is~
pi_181849554
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:40:03 #246
163650 Greys
pi_181849587
I'M A GOLDEN BOHOIIIIIII
LA LA LA LA LAAAAAA *O* *O* *O*

*Shakira heupmoves probeert te maken*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181849642
Als je hier niet vrolijk van wordt *O*
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:43:10 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181849651
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
I'M A GOLDEN BOHOIIIIIII
LA LA LA LA LAAAAAA *O* *O* *O*

*Shakira heupmoves probeert te maken*
Beetje zon beweging als aan de sjoelbak.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:43:29 #249
163650 Greys
pi_181849659
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:43 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Beetje zon beweging als aan de sjoelbak.
:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181849772
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:43 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Beetje zon beweging als aan de sjoelbak.
_O-
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:53:52 #251
163650 Greys
pi_181849853
GAAN JULLIE LEKKER }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:56:55 #252
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181849911
Maargoed zelf heb ik de souplesse van een appelkistje dus moet hierover eigenlijk gewoon m'n mond houden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2018 @ 23:59:27 #253
163650 Greys
pi_181849957
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
Maargoed zelf heb ik de souplesse van een appelkistje dus moet hierover eigenlijk gewoon m'n mond houden.
OOK JIJ MAG ER ZIJN

*insert kumbaya muzakje*
*insert hyves glitterplaatje*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181850056
Wat een stijve harken hier :{w
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 00:04:50 #255
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181850071
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:59 schreef Greys het volgende:

[..]

OOK JIJ MAG ER ZIJN

*insert kumbaya muzakje*
*insert hyves glitterplaatje*
Dat vinden we niet raar, dat vinden we alleen maar heel bijzonder. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181850491
i
k

m
o
e
t

s
l
a
p
e
n
~The present is all there is~
pi_181850492
oke doei
~The present is all there is~
pi_181850600
Greys je heb vakantie, doe niet zo burgerlijk :P
~The present is all there is~
  woensdag 12 september 2018 @ 00:56:39 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181850659
Wat gaat het hier hard ineens. :o

Zijn jullie weer een groentje een ESF-OD aan het geven? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 12 september 2018 @ 00:58:45 #260
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181850680
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Met de dag meer kneuzerig. Helaas. Maar ik heb nu toch vakantie dus ik til die ouwe gewoon overal op en af waar ie op en af wil (alles :') ) maar hij wordt wel erg mager. Maar zolang ie het zelf nog leuk vindt laat ik het maar rond hinkepinken. Sowieso nog zolang ik vakantie heb. Dan zie ik daarna wel hoe het gaat en of het nog kan.
Hm, dat mager worden is wel een tikje zorgelijk, vooral als hij wel goed eet. :{
Nou ja, geef hem straks nog maar een paar aaien van mij. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2018 @ 07:09:23 #261
368283 ato
pi_181852292
Leuk die meeting, het gaat om de semi waar Nederland inzit toch?

Sterkte met Boor, geef hem maar liefde zoveel je kan.
Maar jou kennende doe je dat al :*
Life can be a bitch, so like it..
pi_181852609
Goedemorgen *O*

Hopelijk is onze murp niet teveel geschrokken gisteren :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Admin woensdag 12 september 2018 @ 08:11:20 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181852700
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:20 schreef Greys het volgende:

[..]

En??
Ik heb me rot gelachen _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 08:45:08 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181852970
:W
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 12 september 2018 @ 08:45:39 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181852975
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:00 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen *O*

Hopelijk is onze murp niet teveel geschrokken gisteren :P
Goedemorgen. Die is helemaal murp ehh murw geslagen door al die ESF nummers.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 12 september 2018 @ 08:53:58 #266
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181853072
Goedemorgen! Murp ken je deze al? Kwam live helaas niet uit de verf :'( maar ik word er nog steeds vrolijk van *O*

I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181853693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:53 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Murp ken je deze al? Kwam live helaas niet uit de verf :'( maar ik word er nog steeds vrolijk van *O*

Jaaaa, geweldig nummer blijft dat! _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 12 september 2018 @ 09:48:05 #268
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181853791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa, geweldig nummer blijft dat! _O_
OLEEEE *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 10:05:57 #269
163650 Greys
pi_181854011
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb me rot gelachen _O-
Tis toch vreselijk maar heerlijk he? :D Ik hou sinds dit programma van die ouwe Barry Stevens. Zo'n lieve man O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 10:06:36 #270
163650 Greys
pi_181854020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:53 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Murp ken je deze al? Kwam live helaas niet uit de verf :'( maar ik word er nog steeds vrolijk van *O*

Och hoe konden we die vergeten gisteren! :o

Murp is vast nog ff aan het bijkomen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181854464
Moguh :B
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 10:45:26 #272
163650 Greys
pi_181854479
Mogguh tuig!

Ik wacht op m'n containert.
Halve huis weggooien FTW *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181854541
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:45 schreef Greys het volgende:
Mogguh tuig!

Ik wacht op m'n containert.
Halve huis weggooien FTW *O*
Opruimwoede ftw *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 11:05:43 #274
163650 Greys
pi_181854771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:50 schreef grazz het volgende:

[..]

Opruimwoede ftw *O*
Ja echt zin in.

En ik heb niet een woonkamer vol zooi ofzo, maar toch gewoon het gevoel van 'te veel'. Als ik dan met m'n vriendinnen in zo'n Landalhuisje was geweest in het bos dacht ik elke keer hoe zalig het is om gewoon weinig spullen te hebben in je huis. Gewoon zes kopjes en zes borden etc en in de badkamer red je je daar prima met één toilettasje met spulletjes en 1 fles shampoo en douchespul etc. Waarom heb ik in m'n badkamer thuis dan hele lades vol zooi? En staan de randjes van het raam ook nog vol met van alles? _O- Dat soort dingen. Je leven wordt volgens mij een stuk overzichtelijker met de helft minder aan spullen. Het ruimt daarna ook makkelijker op en maakt makkelijker schoon etc.

Zin in :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:25:36 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855134
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja echt zin in.

En ik heb niet een woonkamer vol zooi ofzo, maar toch gewoon het gevoel van 'te veel'. Als ik dan met m'n vriendinnen in zo'n Landalhuisje was geweest in het bos dacht ik elke keer hoe zalig het is om gewoon weinig spullen te hebben in je huis. Gewoon zes kopjes en zes borden etc en in de badkamer red je je daar prima met één toilettasje met spulletjes en 1 fles shampoo en douchespul etc. Waarom heb ik in m'n badkamer thuis dan hele lades vol zooi? En staan de randjes van het raam ook nog vol met van alles? _O- Dat soort dingen. Je leven wordt volgens mij een stuk overzichtelijker met de helft minder aan spullen. Het ruimt daarna ook makkelijker op en maakt makkelijker schoon etc.

Zin in :D
Dit ja, daar ben ik ook heel erg van. Niet teveel spullen hebben. Ook woonkamer indeling, gewoon simpel, niet honderduizend kasten met spullen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 11:27:36 #276
163650 Greys
pi_181855173
Oh van Landal maakt ie automatisch een linkje in een quote, dat heb ik niet gedaan hoor :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:28:49 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh van Landal maakt ie automatisch een linkje in een quote, dat heb ik niet gedaan hoor :D
Reported
pi_181855203
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh van Landal maakt ie automatisch een linkje in een quote, dat heb ik niet gedaan hoor :D
Lekker subtiel reclame maken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Admin woensdag 12 september 2018 @ 11:29:45 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181855206
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
Oh van Landal maakt ie automatisch een linkje in een quote, dat heb ik niet gedaan hoor :D
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
*O*
Lang leve Landal
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 11:30:35 #280
163650 Greys
pi_181855217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit ja, daar ben ik ook heel erg van. Niet teveel spullen hebben. Ook woonkamer indeling, gewoon simpel, niet honderduizend kasten met spullen.
Ik ga de komende dagen (of voor mijn part weken, mag die gesloten container drie maanden houden als ik wil geloof ik, zit bij de huur) elke dag een uurtje kijken 'wat zit er al tien jaar in een kast of doos op zolder wat er nooit uitgekomen is, dat kan dus weg'. En van de badkamerzooi gewoon 3/4e wegdoen. En dat in elke kamer. Zo hou ik toch tijd genoeg over in m'n vakantie om te luiwammessen en leuke dingen te doen en wordt het langzaam maar zeker leger en leger in huis _O_

Als anderen hier in de woonkamer zouden kijken zouden ze het wrs helemaal niet te vol/veel vinden, maar ik weet wat er allemaal in lades en kasten zit _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 11:31:34 #281
163650 Greys
pi_181855240
quote:
Ik wist dat dat met bv bol.com zo was maar niet met Landal :D Leuk, zo kan je FOK een beetje helpen zonder dat het je iets kost *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181855356
Ik zit nu Beter Laat dan Nooit te kijken, maar ik vind het altijd heel erg cringeworthy als ze geen respect hebben voor de cultuur. Of in ieder geval, zich raar gedragen tegenover die Japanners. Was ik al een beetje bang voor. En ik hou zoveel van Japan.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 11:43:45 #283
163650 Greys
pi_181855447
Ja nee ik ga wel op de grond zitten weer hoor jongens. :')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin woensdag 12 september 2018 @ 11:44:24 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181855466
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:45:51 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855495
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik ga wel op de grond zitten weer hoor jongens. :')

[ afbeelding ]
Pussy, gewoon er af donderen :D
pi_181855512
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik ga wel op de grond zitten weer hoor jongens. :')

[ afbeelding ]
O+ _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 11:52:40 #287
163650 Greys
pi_181855625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Pussy, gewoon er af donderen :D
Ik zat naast Boor (kat) en die grote grijze Griek kwam zo heel treurig kijkend bij me staan van ja maar hallo ik dan..
Dus ik stond op en binnen een seconde lag ie ernaast met een tevreden zucht.

Ja ik weet, eigen schuld :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 11:54:46 #288
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181855680
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik ga wel op de grond zitten weer hoor jongens. :')

[ afbeelding ]
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:58:23 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855758
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zat naast Boor (kat) en die grote grijze Griek kwam zo heel treurig kijkend bij me staan van ja maar hallo ik dan..
Dus ik stond op en binnen een seconde lag ie ernaast met een tevreden zucht.

Ja ik weet, eigen schuld :') _O-
_O-
  woensdag 12 september 2018 @ 13:14:14 #290
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181857281
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik ga wel op de grond zitten weer hoor jongens. :')

[ afbeelding ]
Hahahahaha :D

Pfff ik was net heel even heel bang :'). Ik was wezen lunchen bij schoonzus en op weg naar huis zag ik dikke rookpluimen. uit de richting van Mijn Huis :o.
Pas vrij dichtbij zag ik dat het niet ons huis was maar dat de brand een paar honderd meter verderop was. Maar dat rijdt echt akelig, ik was zo opgelucht aan het einde van de straat, toen ik zag dat het niet bij ons was :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 13:16:06 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181857332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:14 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hahahahaha :D

Pfff ik was net heel even heel bang :'). Ik was wezen lunchen bij schoonzus en op weg naar huis zag ik dikke rookpluimen. uit de richting van Mijn Huis :o.
Pas vrij dichtbij zag ik dat het niet ons huis was maar dat de brand een paar honderd meter verderop was. Maar dat rijdt echt akelig, ik was zo opgelucht aan het einde van de straat, toen ik zag dat het niet bij ons was :')
Schrikken lijkt mij dat ja :D Gelukkig!
  Forum Admin woensdag 12 september 2018 @ 13:19:43 #292
58651 crew  murp
murp
pi_181857416
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:53 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Murp ken je deze al? Kwam live helaas niet uit de verf :'( maar ik word er nog steeds vrolijk van *O*

vanavond weer een ESF sessie, eerst mn bloedende oren behandelen :D
  woensdag 12 september 2018 @ 13:25:38 #293
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181857526
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:43 schreef Greys het volgende:
Ja nee ik ga wel op de grond zitten weer hoor jongens. :')

[ afbeelding ]
O+

Ik voel me beter maar dat komt omdat ik vanmorgen boodschappen gedaan heb.

Kreeg ik nog regen ook.

Eigenlijk wil ik met mijn yogamatteke onder de sterrenhemel gaan liggen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 13:40:58 #294
163650 Greys
pi_181857800
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:19 schreef murp het volgende:

[..]

vanavond weer een ESF sessie, eerst mn bloedende oren behandelen :D
:D :')

Dat lied ga je wel leuk vinden denk ik. Vooral van het refrein word je blij.

199 miljoen views ook gewoon zie ik, maar het Eurovisie is niet populair hoor :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 15:06:58 #295
163650 Greys
pi_181859311
De eerste zooi zit in de containert! Waaronder een volle vuilniszak die ik uit alle lades in de badkamer heb gehaald en weggegooid en nu kijk ik naar die lades en vind ik ze alsnog te vol :') _O-

Man man man wat heeft een mens een zooi. Veertien verschillende eyeliners enzo :@ :@ :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181859624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:14 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hahahahaha :D

Pfff ik was net heel even heel bang :'). Ik was wezen lunchen bij schoonzus en op weg naar huis zag ik dikke rookpluimen. uit de richting van Mijn Huis :o.
Pas vrij dichtbij zag ik dat het niet ons huis was maar dat de brand een paar honderd meter verderop was. Maar dat rijdt echt akelig, ik was zo opgelucht aan het einde van de straat, toen ik zag dat het niet bij ons was :')
Wat schrikken is dat zeg! :o Echt een akelig gevoel om zo naar huis te gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181859645
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:06 schreef Greys het volgende:
De eerste zooi zit in de containert! Waaronder een volle vuilniszak die ik uit alle lades in de badkamer heb gehaald en weggegooid en nu kijk ik naar die lades en vind ik ze alsnog te vol :') _O-

Man man man wat heeft een mens een zooi. Veertien verschillende eyeliners enzo :@ :@ :')
Goed bezig! ^O^ En wat herkenbaar, om dan allemaal zooi tegen te komen.
Laatst heb ik de lades van mijn bureau nog een keer doorgespit; zaten er gewoon nog bonnetjes in uit 2007 :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 15:29:11 #298
163650 Greys
pi_181859657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:14 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hahahahaha :D

Pfff ik was net heel even heel bang :'). Ik was wezen lunchen bij schoonzus en op weg naar huis zag ik dikke rookpluimen. uit de richting van Mijn Huis :o.
Pas vrij dichtbij zag ik dat het niet ons huis was maar dat de brand een paar honderd meter verderop was. Maar dat rijdt echt akelig, ik was zo opgelucht aan het einde van de straat, toen ik zag dat het niet bij ons was :')
Gadver! Schrik je je idd dood.
Nog bekend of de brand zonder gewonden is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2018 @ 15:43:04 #299
368283 ato
pi_181859910
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja echt zin in.

En ik heb niet een woonkamer vol zooi ofzo, maar toch gewoon het gevoel van 'te veel'. Als ik dan met m'n vriendinnen in zo'n Landalhuisje was geweest in het bos dacht ik elke keer hoe zalig het is om gewoon weinig spullen te hebben in je huis. Gewoon zes kopjes en zes borden etc en in de badkamer red je je daar prima met één toilettasje met spulletjes en 1 fles shampoo en douchespul etc. Waarom heb ik in m'n badkamer thuis dan hele lades vol zooi? En staan de randjes van het raam ook nog vol met van alles? _O- Dat soort dingen. Je leven wordt volgens mij een stuk overzichtelijker met de helft minder aan spullen. Het ruimt daarna ook makkelijker op en maakt makkelijker schoon etc.

Zin in :D
Je gaat hiervan zo tot rust komen, ik deed dit 2 jaar terug.
Mijn woning is een stuk sfeervoller en rustiger van geworden. Ik ook.

Maar je moet leren om niet meer leuke prutsel woon cadeautjes aan te pakken, iedereen bedoelt het goed maar zo heb je huis weer vol.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 15:55:51 #300
163650 Greys
pi_181860174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:43 schreef ato het volgende:

[..]

Je gaat hiervan zo tot rust komen, ik deed dit 2 jaar terug.
Mijn woning is een stuk sfeervoller en rustiger van geworden. Ik ook.

Maar je moet leren om niet meer leuke prutsel woon cadeautjes aan te pakken, iedereen bedoelt het goed maar zo heb je huis weer vol.
Maar hoe doe je dat dan, die kadootjes niet meer aanpakken? Uitpakken en dan als je ziet wat het is gewoon zeggen "Nah nee hoor, meh, dit mag je houden"?

(Ik zie dit nu voor me, sorry _O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 september 2018 @ 15:57:15 #301
163650 Greys
pi_181860203
Vohollllladiejee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')