Over pareltjes gesproken: Slaap zacht, Elisabeth!quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Deze hoor je niet vaak. En ze hebben zoveel pareltjes gemaakt.
Hele mooie verrassing van Bartjequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Over pareltjes gesproken: Slaap zacht, Elisabeth!
Mooie cover
Gemist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Over pareltjes gesproken: Slaap zacht, Elisabeth!
Mooie cover
verbaast mij nog steeds dat hij dit format er door heeft gekregen. maar de luistercijfers bewijzen genoeg volgens mij, echt topquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:58 schreef Piles het volgende:
Genot weer altijd ja![]()
Zo blij dat die man nog op de radio is, met al die vrijheid.
Het is in elk geval "beter" dan dat tie tot nu toe heeft uitgebracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 13:40 schreef Chiappucci het volgende:
Zal wel geen populaire mening zijn hier, maar ik vind dat nieuwe nummer van Nielson best tof.
Minder kinderlijk..quote:Op woensdag 17 oktober 2018 13:40 schreef Chiappucci het volgende:
Zal wel geen populaire mening zijn hier, maar ik vind dat nieuwe nummer van Nielson best tof.
Ja die gast snapt er echt niks van.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:26 schreef Djeez het volgende:
Mike Oldfield en Bob Dylan uitzetten voor deze bagger die je elke dag al hoort![]()
![]()
Domme hipster, totaal geen muzieksmaakquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:33 schreef pipster het volgende:
[..]
Ja die gast snapt er echt niks van.
Waar koos hij uiteindelijk voor?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:26 schreef Djeez het volgende:
Mike Oldfield en Bob Dylan uitzetten voor deze bagger die je elke dag al hoort![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |