Haha ja dat was plan A, hier heb ik 60 verkocht en in bouwdepot gestopt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze net als in Suriname land van je afgenomen?
Ik had in Oost Suriname wat grond langs het strand geregeld maar dat is in burgeroorlog daar verloren gegaan.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, ik ben even de weg kwijt.
Is die kleur wel helemaal vers?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dadelijk deze bakken.
Wat is ie mooi rood.![]()
Was wel wat lastiger om te bereiken met je vliegangst....quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Haha ja dat was plan A, hier heb ik 60 verkocht en in bouwdepot gestopt.
Tja Ronnie was toen toch uit de palmboom geflikkerd?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had in Oost Suriname wat grond langs het strand geregeld maar dat is in burgeroorlog daar verloren gegaan.
Flex of Brunswijk?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja Ronnie was toen toch uit de palmboom geflikkerd?
zo ziet het er niet lekker uitquote:Op vrijdag 7 september 2018 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dadelijk deze bakken.
Wat is ie mooi rood.![]()
Kon het kopen voor weinig, het was mooie plek verder heb ik er niet over nagedacht toen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel wat lastiger om te bereiken met je vliegangst....
Heb het geregeld toen ik daar was met bananenboot op en neer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja Ronnie was toen toch uit de palmboom geflikkerd?
Brunswijk, die ander ken ik niet en dat wil ik graag zo houden.quote:
ja dan is het wel te pruimen, als het wel goed vlees is dan...quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker met gebakken uien en champignons erop.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb het geregeld toen ik daar was met bananenboot op en neer.
Niks mis met die gast.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Brunswijk, die Braboneger ken ik al vanaf klén menneke.
Alles perfect gebakken en met dikke frites uit de airfryert.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan is het wel te pruimen, als het wel goed vlees is dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |