Haha ja dat was plan A, hier heb ik 60 verkocht en in bouwdepot gestopt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze net als in Suriname land van je afgenomen?
Ik had in Oost Suriname wat grond langs het strand geregeld maar dat is in burgeroorlog daar verloren gegaan.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, ik ben even de weg kwijt.
Is die kleur wel helemaal vers?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dadelijk deze bakken.
Wat is ie mooi rood.![]()
Was wel wat lastiger om te bereiken met je vliegangst....quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Haha ja dat was plan A, hier heb ik 60 verkocht en in bouwdepot gestopt.
Tja Ronnie was toen toch uit de palmboom geflikkerd?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had in Oost Suriname wat grond langs het strand geregeld maar dat is in burgeroorlog daar verloren gegaan.
Flex of Brunswijk?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja Ronnie was toen toch uit de palmboom geflikkerd?
zo ziet het er niet lekker uitquote:Op vrijdag 7 september 2018 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dadelijk deze bakken.
Wat is ie mooi rood.![]()
Kon het kopen voor weinig, het was mooie plek verder heb ik er niet over nagedacht toen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel wat lastiger om te bereiken met je vliegangst....
Heb het geregeld toen ik daar was met bananenboot op en neer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja Ronnie was toen toch uit de palmboom geflikkerd?
Brunswijk, die ander ken ik niet en dat wil ik graag zo houden.quote:
ja dan is het wel te pruimen, als het wel goed vlees is dan...quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker met gebakken uien en champignons erop.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb het geregeld toen ik daar was met bananenboot op en neer.
Niks mis met die gast.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Brunswijk, die Braboneger ken ik al vanaf klén menneke.
Alles perfect gebakken en met dikke frites uit de airfryert.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan is het wel te pruimen, als het wel goed vlees is dan...
Weet je nog waar het was dat stukje land? En wat er nu van is geworden?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kon het kopen voor weinig, het was mooie plek verder heb ik er niet over nagedacht toen.
Ik weet wel waar het is en er is niets veranderd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je nog waar het was dat stukje land? En wat er nu van is geworden?
Ik kan de Bounty en Fa reclames nog goed herinneren. Maar jij hebt ze dus meegemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:13 schreef sig000 het volgende:
Surinaamse feestjes waren altijd gezellig, nam ook gerust mijn dochter mee, altijd kinderen daar.
Daar wordt niet of nauwelijks mee geadverteerd idd.. Is me wel eens gevraagd daar heen te gaan , maar is er nooit van gekomen..quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:15 schreef sig000 het volgende:
Het toerisme in Suriname is nooit echt van de grond gekomen.
Ben 1x daar geweest paar weekjes met boot op en neer om wat dingen te begeleidenquote:Op vrijdag 7 september 2018 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan de Bounty en Fa reclames nog goed herinneren. Maar jij hebt ze dus meegemaakt ofzo?
Lijkt mij tof om ook eens mee te maken maar mijn leven ligt min of meer weer in puin.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben 1x daar geweest paar weekjes met boot op en neer om wat dingen te begeleiden
Tsja wat is in puin? De ene mens vindt het sneller een zootje dan de ander.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij tof om ook eens mee te maken maar mijn leven ligt min of meer weer in puin.
Je moet er gewoon wat van zien te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja wat is in puin? De ene mens vindt het sneller een zootje dan de ander.
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet er gewoon wat van zien te maken.
Ik heb al verschillende levens achter de rug.quote:
Delerium?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende levens achter de rug.
Als het ene eindigt ga ik verder met het volgende.
Die zit volgens mij in Expeditie robinson ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Brunswijk, die Braboneger ken ik al vanaf klén menneke.
Ja het blijft een aandachthoer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in Expeditie robinson ?
Stevequote:Op vrijdag 7 september 2018 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in Expeditie robinson ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |