Rotterdam, had ik in het vorige deel of dat daarvoor al aangegevenquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:40 schreef TaMieke het volgende:
Nu is het alleen de vraag waar DP woont
Pardon, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Rotterdam, had ik in het vorige deel of dat daarvoor al aangegeven
Kan snolletje ook?quote:
Daar hebben ze een unicef vrouwtje voor nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien moet die tjap het kraantje open draaien
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Pardon, heb ik gemist.
Maar te ver weg
Godverdomme nog lui ook!quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar hebben ze een unicef vrouwtje voor nodig.
Ahh wollah, je halve kont staat open. vieze hoerrquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Nu moet ik aan dat filmpje denken waar die knakker zegt: je kont staat open!
Ik ook nooit in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar kom ik echt letterlijk NOOIT.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ahh wollah, je halve kont staat open. vieze hoerr
Ik. Kater.quote:
Herkenbaar weekend beeld.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Nog nooit gehad, dus weet niet of het dat waard is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar is wel een Koekela. Zou verhuizen als ik jou was.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar kom ik echt letterlijk NOOIT.
Snel afspreken dan kunnen jullie samen komen.quote:
Nja goed, jij lust het vast nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus weet niet of het dat waard is.
En ik mag van mn vader de komende 10 jaar niet meer verhuizen,
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Snel afspreken dan kunnen jullie samen komen.
Klopt jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
In Limburg zit toch de Hertog Jan brouwerij?
Ik heb in oktober wel weer tijd.quote:
Hahhaha nee waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja goed, jij lust het vast niet![]()
En je vader heeft gelijk!
nog in de schuur gekeken?
Huehue komen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Snel afspreken dan kunnen jullie samen komen.
In oktober maar naar de HJ brouwerij gaan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klopt ja
[..]
Ik heb in oktober wel weer tijd.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
In oktober maar naar de HJ brouwerij gaan?
haha goed zo!quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaha nee waarschijnlijk niet
Ja heb ik in gekeken. He stinkt er maar kan er wel wat troep kwijt. Morgen maar het een en ander inzetten.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
In oktober maar naar de HJ brouwerij gaan?
Prille liefdequote:Op vrijdag 7 september 2018 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
ow ja joh, ik BOB wel weer. Als we daarna maar ijs gaan eten, dan heb ik er ook nog wat aan
Primark Rotterdam is de moeite niet waardquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou morgen naar het Boijmans in Rotterdam gaan en wil daarna na Koekela en naar de Sostrene, en naar de Primark maar die zit in Rotterdam buiten de stad. Dus dan moet ik om tien uur de deur uit geloof ik, uiterlijk
Koekela! millionaire shortbread! De taart is daar niks.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou morgen naar het Boijmans in Rotterdam gaan en wil daarna na Koekela en naar de Sostrene, en naar de Primark maar die zit in Rotterdam buiten de stad. Dus dan moet ik om tien uur de deur uit geloof ik, uiterlijk
Allebei niet?quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Primark Rotterdam is de moeite niet waard
Een grote tyfuszooiquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Komt door de tokkies die er komen. En heb zo'n vermoeden dat er in Rotterdam best wat tokkies wonen.quote:
Hoax, Franse perentaart was ook goed te doen andersquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Koekela! millionaire shortbread! De taart is daar niks.
Sowieso boycotten die lage lonen winkelsquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dealquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
ow ja joh, ik BOB wel weer. Als we daarna maar ijs gaan eten, dan heb ik er ook nog wat aan
Nee. Alexandrium is verder wel ok. Check ook Cinnabonquote:
Ik zal jou eens boycottenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sowieso boycotten die lage lonen winkels
Plausibele verklaring. Jij bent de provincie toch ook ontvlucht?quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben 3 kilometer verderop van de HJ brouwerij geboren. Ben er net als Obelix vroeger in gevallen.
Verraders! Jullie allebeiquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plausibele verklaring. Jij bent de provincie toch ook ontvlucht?
Goed te doen is niet mega lekker.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoax, Franse perentaart was ook goed te doen anders
Cinnabon vind ik niet zoquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Alexandrium is verder wel ok. Check ook Cinnabonmaar de Primark is een nee.
En in Zuid wil je sowieso niet komen joh, ben je veel te blond voor.
Ik ga een blik met van die brownies halen denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed te doen is niet mega lekker.![]()
Ze staan erom bekend dat de taart gewoon lekker is, maar niet geweldig. Hun koeken en repen zijn veel beter.
Tot nu toe wel. Alleen de 28e niet gok ik.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je elk weekend vrij in Oktober?
What up?quote:
Haal gewoon 1 stuk millionaire shortbread. Serieus. Die kun je zo opeten voor je de deur uit loopt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een blik met van die brownies halen denk ik.
Alleen maar omdat jullie zo lyrisch zijn.
Zal eerder op een zaterdag worden denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Alleen de 28e niet gok ik.
Is ook handigerquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal eerder op een zaterdag worden denk ik
Er is wel een hotel dichtbijquote:
Dronken loederquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
What up?
Onee... ik was loeder
Gewoon in de brouwerij slapen, al het bier opdrinkenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is ook handiger
[..]
Er is wel een hotel dichtbij'
Nee johquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nou al een date met die dame die tegen je grapje kon? Of wil ze niet wildpoepen?
Ben bang dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon in de brouwerij slapen, al het bier opdrinken
Hoe kan je nou naar een brouwerij gaan en niet dronken wordenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet mag.
Ik kom je niet halen als ze je drunken op straat schoppen.
Snap ik wel hoor. Ergens heel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat ik nog terug ga komen
Laat ik het anders formuleren: toen ze je zag hield ze spontaan niet meer van dinos ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen.
Zo werkt dat niet bij tinder he.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: toen ze je zag hield ze spontaan niet meer van dinos ?
O, goed dat je me herinnert, moet ik ook weer eens proberenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij tinder he.
Nou ja, dronken worden snap ik nog. Je op straat laten schoppen niet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar een brouwerij gaan en niet dronken worden
Ja, mijn nieuwe roeping in het leven.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je gaat er echt voor he?
Die pandapunten.
Gewoon de beveiligers op straat schoppenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou ja, dronken worden snap ik nog. Je op straat laten schoppen niet.
Ik zal je het nummer van een taxibedrijf meegeven.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon de beveiligers op straat schoppen
HJ uiteraard.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:20 schreef gianni61 het volgende:
welke brouwerij gaan we leeg drinken?
HJquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:20 schreef gianni61 het volgende:
welke brouwerij gaan we leeg drinken?
quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zal je het nummer van een taxibedrijf meegeven.
[..]
HJ uiteraard.
nou, oke, als het dan moet..quote:
*boks*quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat ik nog terug ga komen
pizza of steak. Wel oplettenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens wat anders?
Je hoeft niet mee he?!quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
nou, oke, als het dan moet..
Hoe meer zielen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee he?!
Trouwens, wie heeft je uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |