abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181743646
Vorige week naderde uw TS het beruchte kruispunt op de N218 waar het bol staat van de roodlichtcamera's. Niet alleen zou ik alleen al daarom niet zo achterlijk zijn door rood heen te rijden, maar ik zie het ook werkelijk als één van de meest kwalijke verkeersdelicten die je kunt plegen. Gezien ik bezig ben beroepschauffeur te worden is het in het kader van het aanvragen van een VOG ook niet echt heel praktisch,

Toch was ik begin deze week gedwongen split-second door rood heen te rijden en verwacht 'm binnenkort hier op de mat. Situatie: de auto achter mij hield onvoldoende afstand en kon niet op tijd tot stilstand komen en een noodstop had een gevaarlijke situatie gecreëerd. Natuurlijk ga ik wel bezwaar indienen en hoop ik dat ze bij het CJIB niet op hun achterhoofd gevallen zijn en het niet tot aan de rechter aan toe hoeft te komen.

De vraag: heb jij ooit een verkeersboete ontvangen die in jouw ogen onterecht was, en heb je bezwaar ingediend en had dit het gewenste effect?
pi_181743675
Hoezo was de optie een noodstop of door rood? Was er geen oranje voordat het verkeerslicht op rood sprong?
pi_181743810
Niemand dwingt je om door rood te rijden.

Klacht indienen is zinloos.
Noot noot.
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:24:03 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181743829
Je bent helemaal niet gedwongen om door rood te rijden. Had je maar eerder moeten gaan afremmen, dan hoef je ook geen noodstop te maken.

En als antwoord op de vraag in de TT: alleen onterechte parkeerboetes. De drie verkeersboetes die ik heb gehad waren soms wat flauw, maar wel allemaal terecht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181743838
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:24 schreef Janneke141 het volgende:
Je bent helemaal niet gedwongen om door rood te rijden. Had je maar eerder moeten gaan afremmen, dan hoef je ook geen noodstop te maken.
Dit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_181743871
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 06:53 schreef wcborstel het volgende:
Hoezo was de optie een noodstop of door rood? Was er geen oranje voordat het verkeerslicht op rood sprong?
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:16 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand dwingt je om door rood te rijden.

Klacht indienen is zinloos.
quote:

En als antwoord op de vraag in de TT: alleen onterechte parkeerboetes. De drie verkeersboetes die ik heb gehad waren soms wat flauw, maar wel allemaal terecht.
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit.
Het is een beetje lastig om de context uit te leggen maar het kwam erop neer dat ik mijn snelheid liet zakken maar mijn achterligger deed dat dus niet. :')

Verder is het alles behalve 'vol door rood' rijden geweest, zal wel gaan om 0.1 seconde dat ik er overheen zat ofzo... :P
pi_181744007
quote:

pi_181744051
Als je op een voorligger knalt hield je niet voldoende afstand. Jij moet dus gewoon remmem.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:18:21 #9
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181744143
Er zit volgens mij nog een kleine pardontijd tussen rood licht en eerste moment dat er geflitst wordt. Dus goeie kans dat je er niks van hoort.

Een bekeuring van een roodlichtflits valt onder de "wet Mulder", wordt niet op je naam geregistreerd dus voor een VOG heb je niks te vrezen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_181744474
Ooit een bekeuring ontvangen terwijl ik op dat moment aantoonbaar met auto en al 1800 kilometer van huis was. De bekeuring is ook keurig geseponeerd.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181744486
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 september 2018 06:49 schreef DevFreak het volgende:
maar ik zie het ook werkelijk als één van de meest kwalijke verkeersdelicten die je kunt plegen. Gezien ik bezig ben beroepschauffeur te worden is het in het kader van het aanvragen van een VOG ook niet echt heel praktisch,

Zijn wel ergere zaken dan door rood. Verder staat dit los van een VOG als je gewoon betaalt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 09:21:01 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_181745387
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mis even het stukje waarin TS gedwongen werd.
Boek jij nog scooters?
U MAD?
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:27:06 #14
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181747100
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mis even het stukje waarin TS gedwongen werd.
Een van de drie standaard excuses van de notoire verkeersovertreder: Het kon niet anders, Het lag aan een ander of Het was op dat moment niet gevaarlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181747391
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:35 schreef DevFreak het volgende:
Verder is het alles behalve 'vol door rood' rijden geweest, zal wel gaan om 0.1 seconde dat ik er overheen zat ofzo... :P
Dat kan je in de rechtszaal vertellen: om erger te voorkomen. Uit veiligheidstechnisch oogpunt ben je dan beter als je doorrijdt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_181747583
Reed die persoon achter je ook door rood?
Somebody that I used to know
  vrijdag 7 september 2018 @ 14:10:42 #17
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181750211
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is een beetje lastig om de context uit te leggen maar het kwam erop neer dat ik mijn snelheid liet zakken maar mijn achterligger deed dat dus niet. :')

Jammer man je gaat dit gewoon moeten betalen. Volgende keer gewoon bovenop de rem trappen, als die lamlul achter jou knalt is hij fout en krijg je nog verzekeringsgeld ook. Nu kost het je alleen maar geld ook. Win win ^O^
#KICKOUTZP
  vrijdag 7 september 2018 @ 14:11:57 #18
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181750242
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Boek jij nog scooters?
Goede post weer Jos ook erg relevant voor dit topic!
#KICKOUTZP
pi_181762260
Alle boetes die ik kreeg zijn onterecht, tenminste dat vind ik dan.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181762314
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:29 schreef DieselTank het volgende:
Alle boetes die ik kreeg zijn onterecht, tenminste dat vind ik dan.
50 rijden in een 30-zone moet toch kunnen jatoch
pi_181762377
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

50 rijden in een 30-zone moet toch kunnen jatoch
Nee dan ben je een debiel (in de meeste situaties). 80 waar je 70 mag met gescheiden rijbanen en een fietsstrook aan de andere kant van een sloot is onterecht.

(70 weg is omdat het nog binnen de bebouwde kom valt trouwens)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_181762898
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:33 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Nee dan ben je een debiel (in de meeste situaties). 80 waar je 70 mag met gescheiden rijbanen en een fietsstrook aan de andere kant van een sloot is onterecht.

(70 weg is omdat het nog binnen de bebouwde kom valt trouwens)
Nee hoor, staat toch aangegeven dat je daar maar 70 mag. Of wil je verkeersregels subjectief maken?
pi_181763153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nee hoor, staat toch aangegeven dat je daar maar 70 mag. Of wil je verkeersregels subjectief maken?
De soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_181765236
quote:

Los van of dit een excuus is, kun je dit bewijzen?
Heb je getuigen of video waaruit blijkt dat je praktisch door rood werd geduwd?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_181778719
Onterecht? Ik zelf nog nooit, collega van mij wel. Toen de snelheid voor rijden met een aanhanger op snelwegen verhoogd was naar 90, waren ze dat vergeten door te voeren bij enkele vaste flitspalen. Hij kreeg dus een boete voor 89km/h waar 90 was toegestaan. :)
pi_181779267
Ik heb ooit wel eens een boete ontvangen voor 100 km te hard. Normaal houd ik me altijd keurig aan de snelheid, maar ik moest de roetfilters even schoonrijden. Bon was gelukkig op kenteken en de auto stond ook niet op mijn naam. Maar onterecht dat het was. man man man
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181780585
Nog nooit. Alle keren voor fietsen zonder licht variërend tussen ƒ12,50 en ¤45,- exclusief ¤6,- administratiekosten.

Eén keer was wel een beetje zwakzinnig (maar ik had nog steeds geen licht dus 100% mijn fout!), ik kreeg een bekeuring terwijl er in de stad opstootjes waren en er eigenlijk nooit gecontroleerd werd als de stad dicht ging en mensen naar huis gingen, op ook nog eens een van de best verlichte plekken van Zwolle. Ik zag ze nog staan op de Hogenkampsweg en ik kon nog rechtdoor op de rotonde maar ik ging er langs omdat naar mijn inschatting de kans nihil was dat ik ergens een bekeuring voor zou krijgen. Dubbel stom van mezelf. En wat het afmaakt is dat ik godverdomme lampjes bij me had :D (om heel eerlijk te zijn had ik er gewoon nooit aan gedacht om ze aan te doen) Ik heb de agent vriendelijk bedankt, heb m'n lampjes opgedaan en ben de laatste 340 meter naar huis gefietst. Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld.
Bier.
pi_181780617
Al mijn boetes zijn onterecht.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_181780680
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nog nooit. Alle keren voor fietsen zonder licht variërend tussen ƒ12,50 en ¤45,- exclusief ¤6,- administratiekosten.

Eén keer was wel een beetje zwakzinnig (maar ik had nog steeds geen licht dus 100% mijn fout!), ik kreeg een bekeuring terwijl er in de stad opstootjes waren en er eigenlijk nooit gecontroleerd werd als de stad dicht ging en mensen naar huis gingen, op ook nog eens een van de best verlichte plekken van Zwolle. Ik zag ze nog staan op de Hogenkampsweg en ik kon nog rechtdoor op de rotonde maar ik ging er langs omdat naar mijn inschatting de kans nihil was dat ik ergens een bekeuring voor zou krijgen. Dubbel stom van mezelf. En wat het afmaakt is dat ik godverdomme lampjes bij me had :D (om heel eerlijk te zijn had ik er gewoon nooit aan gedacht om ze aan te doen) Ik heb de agent vriendelijk bedankt, heb m'n lampjes opgedaan en ben de laatste 340 meter naar huis gefietst. Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld.
Zo'n soortgelijke situatie heb ik ook eens meegemaakt maar dan met fietsen door rood licht. Politie stond er overduidelijk, maar ik dacht dat ze vast stonden in de bussluis :') . Dus ik met mijn naïeve hoofd gewoon door rood licht, zoals iedereen dat elke dag doet (maar die dag niet, maar dat was mij niet opgevallen :') )

Tja, geen onterechte boete, wel onnodig. :|W
pi_181780729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:19 schreef Chinless het volgende:
Al mijn boetes zijn onterecht.
De enige die bij mij onterecht was heb ik bezwaar tegen aangetekend en dat is gegrond verklaard. Ik mocht de hond daar wel laten schijten zonder het op te ruimen en ik ruim altijd alles verder gelijk op. Dit was een brandnetelveld net buiten de bebouwde kom (waar er officieel geen regels over zijn) en verder niet in gebruik, geen speelplaats, sport, was gewoon onbeheerd aan de andere kant van een sloot.
Bier.
pi_181780787
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zo'n soortgelijke situatie heb ik ook eens meegemaakt maar dan met fietsen door rood licht. Politie stond er overduidelijk, maar ik dacht dat ze vast stonden in de bussluis :') . Dus ik met mijn naïeve hoofd gewoon door rood licht, zoals iedereen dat elke dag doet.

Tja, geen onterechte boete, wel onnodig. :|W
Ja begrijpelijk hoor. Ach jah. We zijn uiteindelijk ook maar mensen toch.
Bier.
pi_181780871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja begrijpelijk hoor. Ach jah. We zijn uiteindelijk ook maar mensen toch.
Ja, dat is inderdaad ook wel zo
pi_181788531
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onterecht? Ik zelf nog nooit, collega van mij wel. Toen de snelheid voor rijden met een aanhanger op snelwegen verhoogd was naar 90, waren ze dat vergeten door te voeren bij enkele vaste flitspalen. Hij kreeg dus een boete voor 89km/h waar 90 was toegestaan. :)
Dit verhaal rammelt echt aan alle mogelijke kanten. De snelwegen kennen al jaren geen vaste flitspalen meer, afgezien van trajectcontrole. 90 wordt alleen toegepast bij werkzaamheden en andere bijzondere situaties, dus daar gaat een vaste flitser ook niet op af. En dat aanhangerkentekens apart worden beoordeeld zou theoretisch nog kunnen maar geloof ik eigenlijk ook weinig van.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_181790724
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 01:14 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

Dit verhaal rammelt echt aan alle mogelijke kanten. De snelwegen kennen al jaren geen vaste flitspalen meer, afgezien van trajectcontrole. 90 wordt alleen toegepast bij werkzaamheden en andere bijzondere situaties, dus daar gaat een vaste flitser ook niet op af. En dat aanhangerkentekens apart worden beoordeeld zou theoretisch nog kunnen maar geloof ik eigenlijk ook weinig van.
Ok.

Autoweg n281 (daar mag je 100), randweg Heerlen. Daar staan 4 vaste flitspalen. Goed, het is geen snelweg. Je hoeft het verder niet te geloven hoor. Even goede vrienden.
  zondag 9 september 2018 @ 09:44:55 #35
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_181791765
quote:

[..]

en hoe lang mag je al 90 met een aanhanger?

De regels voor kentekens waren toen gelijk aan nu: onder de 750kg witte plaat auto, daarboven eigen kenteken.

Om te rammelen aan een verhaal moet je wel je feiten goed hebben.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_181792030
Antwoord op de openingstitel, Ja.

Niet werkend stoplicht na zeer goed links rechts links kijken doorgereden toch een boete gekregen.

De politie wist dat het licht niet werkte en poste daarom sneaky om de hoek om juist bij het niet op groen springende licht mensen te naaien voor het weekend.

Dit was in de jaren 90 te Gouda toen men nog een x aantal boetes verplicht moest uitschrijven per agent van de korpsleiding.

De keuze was dus door rood rijden of het hele weekend blijven wachten tot maandag en dan de storing melden en wachten tot een monteur zou langskomen om de stoplichtregeling te repareren/aan te zetten. :( :(
pi_181792537
En dan zeuren om agressie jegens politiemensen :')

(ok, was jaren90, maar toch...)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_181792583
quote:
De vraag: heb jij ooit een verkeersboete ontvangen die in jouw ogen onterecht was, en heb je bezwaar ingediend en had dit het gewenste effect?
Een keer bij een parkeerboete (in mijn eigen straat) waarbij ik verkeerd geparkeerd zou hebben. Nadat het eerste bezwaarschrift zonder echte onderbouwing was afgewezen, maar opnieuw een bezwaar ingediend dat wel gegrond verklaard werd.
pi_181793684
Al mijn boetes waren terecht.
Facts don't care about your feelings
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 11 september 2018 @ 10:07:35 #40
408813 crew  trein2000
pi_181833832
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:27 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik heb ooit wel eens een boete ontvangen voor 100 km te hard. Normaal houd ik me altijd keurig aan de snelheid, maar ik moest de roetfilters even schoonrijden. Bon was gelukkig op kenteken en de auto stond ook niet op mijn naam. Maar onterecht dat het was. man man man
Euhm wat! Ben je gek? 100 km/u te hard...
zie email 27 oktober
pi_181836090
quote:

[..]

Aanhanger kentekens worden apart beoordeeld als het om een aanhanger met eigen kenteken gaat.

In de kenteken database staat gewoon of het om een auto <3500kg gaat (max 130km/u), een tempo100 touringcar (100km/u), aanhanger <3500kg (90km/u) of voertuig boven 3500kg gaat (80km/u).

Digitale flitsers en trajectcontroles halen elk passerend kenteken door de molen en maken zo onderscheid tussen de maximum snelheid die geldt voor het betreffende kenteken.
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:18:48 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181836231
Ik ooit een keertje op ring zuid in Rotterdam. Bij het knooppunt bij Ridderkerk is het geloof ik 8 rijstroken breed inclusief een dubbele uitvoeger, en alles en iedereen sorteert daar al kilometers van te voren voor zodra het wordt aangegeven.. Ik moest de 2 meest rechtse stroken van de rijbaan hebben, en links op 2 en 4 reden voorgesorteerde vrachtwagens en andere weggebruikers. Ik reed denk ik 100 of 110 ofzo (= gangbaar daar), en vrachtwagens dus niet, dus die haal je dan in, doet iedereen.. Kreeg ik een week of wat later postuum effe een prent voor rechts inhalen aldaar, ga daar maar eens tegen in protest :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:20:56 #43
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181836263
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:27 schreef oranjevogel1 het volgende:
100kmpu te hard rijden en dan gaan janken dat je een boete krijgt :') _O-
#KICKOUTZP
pi_181836409
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:20 schreef wollah het volgende:

[..]

100kmpu te hard rijden en dan gaan janken dat je een boete krijgt :') _O-
Ja, ik moet die roetfilters toch schoon rijden. Denk ook aan het milieu enzo!
pi_181836415
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Euhm wat! Ben je gek? 100 km/u te hard...
Weg was verder leeg, hoor.
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:33:25 #46
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181836428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:32 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ja, ik moet die roetfilters toch schoon rijden. Denk ook aan het milieu enzo!
Dat doe je maar op eigen terrijn :{w
#KICKOUTZP
pi_181836444
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:33 schreef wollah het volgende:

[..]

Het is terrein en ik denk niet dat er iemand in Nederland een paar kilometer eigen weg heeft, dus dan moet je iets.
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:35:06 #48
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181836458
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:34 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Het is terrein en ik denk niet dat er iemand in Nederland een paar kilometer eigen weg heeft, dus dan moet je iets.
Autobahn in Duitsland :Y
#KICKOUTZP
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:35:47 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181836471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:32 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Weg was verder leeg, hoor.
ook wel eens gehad 's nachts om half 1 ofzo op een lege weg.. Vloog met 220 langs een benzinestation langs de snelweg waar een VROS joenit koffie stond te zaufen. Den loel; geen enkele gevaarzetting, maar wel rbw inleveren en een dikke bon.. Shit heppens.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181836480
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:35 schreef wollah het volgende:

[..]

Autobahn in Duitsland :Y
Zoveel stukjes waar je onbeperkt mag, zijn er nou ook weer niet overgebleven. Bovendien is het nogal belastend voor het milieu om een verder onnodige rit te maken.
pi_181836503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ook wel eens gehad 's nachts om half 1 ofzo op een lege weg.. Vloog met 220 langs een benzinestation langs de snelweg waar een VROS joenit koffie stond te zaufen. Den loel; geen enkele gevaarzetting, maar wel rbw inleveren en een dikke bon.. Shit heppens.
Ja, daar wordt je niet blij van. -O- Hoe lang was je je rijbewijs kwijt? 2 maanden?
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:37:48 #52
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181836504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:36 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

het milieu
/care
#KICKOUTZP
  dinsdag 11 september 2018 @ 17:02:47 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181840012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ja, daar wordt je niet blij van. -O- Hoe lang was je je rijbewijs kwijt? 2 maanden?
3 dagen :7
pi_181840055
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef wollah het volgende:

[..]

/care
^O^

En al die chemische industrie, kolencentrales en stookolie-schepen maar tuffen. De automobilist heeft het gedaan!!!1 :')
pi_181840227
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Al mijn boetes waren terecht.
Dat dus :D

De mooiste die ik nog ergens heb liggen is een foto boete zeg maar. Je ziet mijn toenmalig bejaarde auto, met achterin mijn hond O+ die net richting de camera keek :D
Was in Limburg :X
  dinsdag 11 september 2018 @ 17:18:46 #56
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181840365
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:04 schreef DevFreak het volgende:

[..]

^O^

En al die chemische industrie, kolencentrales en stookolie-schepen maar tuffen. De automobilist heeft het gedaan!!!1 :')
Echt he, hypocriet geneuzel altijd :')
#KICKOUTZP
pi_181840387
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:33 schreef wollah het volgende:

[..]

Waar?
pi_181840406
quote:
Lokquote
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:52 schreef Postbus100 het volgende:
Reed die persoon achter je ook door rood?
pi_181841184
Onterechte parkeerboete in een zone voor vergunninghouders. Op de dag dat ik ingeschreven was op mijn nieuwe toenmalige adres gelijk een vergunning aangevraagd en een tijdelijke vergunning gekregen. Nog geen uur later zat er al een prent achter de ruitenwisser :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_181841253
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:12 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat dus :D

De mooiste die ik nog ergens heb liggen is een foto boete zeg maar. Je ziet mijn toenmalig bejaarde auto, met achterin mijn hond O+ die net richting de camera keek :D
Was in Limburg :X
Ik heb er eigenlijk maar bar weinig gehad en rijd bijna altijd te hard. De meest discutabele zou misschien zijn de boete die ik ooit kreeg richting de IJtunnel, waar je toen nog 50 mocht. Een week later mocht je er 70 en ik reed daar dus 70. Uiteraard gewoon terecht, maar voelt toch een beetje flauw :P
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')