Ja, daar wordt je niet blij van.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ook wel eens gehad 's nachts om half 1 ofzo op een lege weg.. Vloog met 220 langs een benzinestation langs de snelweg waar een VROS joenit koffie stond te zaufen. Den loel; geen enkele gevaarzetting, maar wel rbw inleveren en een dikke bon.. Shit heppens.
3 dagenquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je niet blij van.Hoe lang was je je rijbewijs kwijt? 2 maanden?
quote:
Dat dusquote:
Echt he, hypocriet geneuzel altijdquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
En al die chemische industrie, kolencentrales en stookolie-schepen maar tuffen. De automobilist heeft het gedaan!!!1
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:52 schreef Postbus100 het volgende:
Reed die persoon achter je ook door rood?
Ik heb er eigenlijk maar bar weinig gehad en rijd bijna altijd te hard. De meest discutabele zou misschien zijn de boete die ik ooit kreeg richting de IJtunnel, waar je toen nog 50 mocht. Een week later mocht je er 70 en ik reed daar dus 70. Uiteraard gewoon terecht, maar voelt toch een beetje flauwquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat dus
De mooiste die ik nog ergens heb liggen is een foto boete zeg maar. Je ziet mijn toenmalig bejaarde auto, met achterin mijn honddie net richting de camera keek
![]()
Was in Limburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |