Daarom zet ik ook heel vaak Eredivisiewedstrijd uit na 10 minuten . Krijg de bibbers van dat sloooooóme geeeetikkkk achteriiiiiiin .quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dat dus niet perse naïef noemen, maar eerder gewoon ontzettend dom. Het idee van de essentie van voetbal is dan gewoon verloren, en een walgelijke tendens en de moderne invloeden helemaal uit het oog verloren.
Dat eerste punt moet je dan maar snelle verdedigers erbij opstellen en geen Blind in de verdediging
CL tijd he . En niet de Europa Liek waar sommigen het 'erbij ' nemenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond Ajax onder Bosz niet succesvol in Europa?
En dat was met aanvallend spel en druk zetten, wat jarenlang werd weggezet als "naïef" en "kan niet meer in deze tijd" en dat soort onzin. Ja de finale was tactisch matig, maar het is ook meer een basis waar je op verder moet borduren.
Oh de Eredivisie heeft meer behoefte aan moderne trainers ipv al die onzinnige oud-profs die niks weten van tactiek (looking at you Gio), alhoewel ik Ten Hag en Van Bommel al wel wat modernere varianten zie bedenken en tactisch beter onderlegd zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook heel vaak Eredivisiewedstrijd uit na 10 minuten . Krijg de bibbers van dat sloooooóme geeeetikkkk achteriiiiiiin .
Mwa ik zou ze dan eerder wat compacter laten spelen met 4 verdedigers en 4 middenvelders .
Het was wel degelijk knap en het spel was bij vlagen erg goed maar jullie hebben tot de finale (RIP) nou ook weer niet echt grote tegenstanders gehad verder. Het was "maar" EL.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond Ajax onder Bosz niet succesvol in Europa?
En dat was met aanvallend spel en druk zetten, wat jarenlang werd weggezet als "naïef" en "kan niet meer in deze tijd" en dat soort onzin. Ja de finale was tactisch matig, maar het is ook meer een basis waar je op verder moet borduren.
1 km hiervandaan opgegroeid . Biblebeltgenotquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik wil trouwens nogmaals even een diepe buiging maken voor Frenkie. Lang niet meer zo enthousiast geweest over een (Nederlandse) voetballer.
Maar een Europese finale behalen beschouw ik nog steeds als een succes, zeker in deze tijd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
CL tijd he . En niet de Europa Liek waar sommigen het 'erbij ' nemen
En die uitwedstrijden waren wel vrij naïef . ontsnapten niet door geweldig spel maar door Viergever en een aantal engeltjes op de lat in Lyon.
Schalke en Lyon hadden nog steeds gewoon een hogere begroting dan Ajax en waren nog steeds teams die ook wel eens een kwartfinale CL kunnen halen dus gewoon knap.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het was wel degelijk knap en het spel was bij vlagen erg goed maar jullie hebben tot de finale (RIP) nou ook weer niet echt grote tegenstanders gehad verder. Het was "maar" EL.
Kom jij uit Gorinchem?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 km hiervandaan opgegroeid . Biblebeltgenot
Schuldigquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Kom jij uit Gorinchem?
Daarom zeg ik ook dat het wel knap was, net als PSV in de CL een jaar daarvoor. Maar de eerste de beste (sub) topper liet zien dat het wel degelijk (nog) (te) moeilijk is om zo proberen te spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schalke en Lyon hadden nog steeds gewoon een hogere begroting dan Ajax en waren nog steeds teams die ook wel eens een kwartfinale CL kunnen halen dus gewoon knap.
Ja dat niet scoren blijft een beetje een dingetje . Moeten ze niet al te vaak verzuimen in de CL anders is het ook gewoon exitquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een Europese finale behalen beschouw ik nog steeds als een succes, zeker in deze tijd.
En ja de uitwedstrijden waren vaak samengeknepen billen, maar aan de andere kant hadden ze thuis weer veel vaker moeten scoren wat we dan weer vergeten.
Ik vrees wel een beetje voor de spitspositie ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat niet scoren blijft een beetje een dingetje . Moeten ze niet al te vaak verzuimen in de CL anders is het ook gewoon exit
Sterker nog: Ik denk dat PSV misschien wel had kunnen winnen als ze in de formatie hadden gespeeld van die selectie toen plus het spel dat ze speelden. Terwijl wij nou kwalitatief niet perse veel betere spelers hadden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het wel knap was, net als PSV in de CL een jaar daarvoor. Maar de eerste de beste (sub) topper liet zien dat het wel degelijk (nog) (te) moeilijk is om zo proberen te spelen.
Ja maar al die jaren van dat U-voetbal leverden helemaal niks op.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het wel knap was, net als PSV in de CL een jaar daarvoor. Maar de eerste de beste (sub) topper liet zien dat het wel degelijk (nog) (te) moeilijk is om zo proberen te spelen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar al die jaren van dat U-voetbal leverden helemaal niks op.
En te aanvallend spelen zonder een goede restverdediging vlieg je er helemaal meteen uit (looking at you Marcel Caesar)
Die clubs zouden geen kwartfinale CL halen hoor. Beetje veel gezopen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schalke en Lyon hadden nog steeds gewoon een hogere begroting dan Ajax en waren nog steeds teams die ook wel eens een kwartfinale CL kunnen halen dus gewoon knap.
De laatste jaren haalden ook clubs als Benfica, APOEL, Wolfsburg die kwartfinales. Schalke haalde een paar jaar geleden ook nog de halve finales.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:36 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die clubs zouden geen kwartfinale CL halen hoor. Beetje veel gezopen?
Is meer geluk dan kwaliteit he?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste jaren haalden ook clubs als Benfica, APOEL, Wolfsburg die kwartfinales. Schalke haalde een paar jaar geleden ook nog de halve finales.
Kan allemaal.
Dat is iets subjectiefs, ik kijk naar objectief welk rijtje clubs de kwartfinales CL hebben gehaald de laatste jaren en van dat niveau zijn Schalke en Lyon ook wel. Ik zeg nergens dat ze dat structureel halen of die CL gaan winnen.quote:
Ik vind dat Sneijder en Robben op gelijke hoogte mogen worden gezet. Allebei absolute uitblinker op één WK, allebei een belangrijke speler geweest in een CL winst van hun club. Ik denk dat mensen Sneijder zijn gaan onderschatten omdat ie zo vroeg naar Galatasaray ging.quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso is Sneijder één van de weinige spelers bij wie ik die Ajax-branie goed kan hebben. Hij heeft dat typische Ajax-blufferige, maar wel op een schavuitige manier. Heel anders als een v/d Vaart bijvoorbeeld.
Prima gozer, voorbeeldprof. Al blijf ik er wel bij dat hij voetballend nogal onterecht op een voetstuk wordt geplaatst.
Eigenlijk heeft hij maar 1 seizoen bij de beste van de wereld gehoord en als je dan een v/d Meijdehoort roepen dat hij bij het rijtje Cruijff, van Basten en Gullit hoort. Nou nee. Uit deze generatie mag alleen Robben in die rij.
Ja, dat mag jij vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sneijder en Robben op gelijke hoogte mogen worden gezet. Allebei absolute uitblinker op één WK, allebei een belangrijke speler geweest in een CL winst van hun club. Ik denk dat mensen Sneijder zijn gaan onderschatten omdat ie zo vroeg naar Galatasaray ging.
Overigens geloof ik dat Robben wel in dat rijtje zou horen als ie minder blessures zou hebben gehad.
Niet alleen voetballend. Voorbeeldprof? Die vetklep met zijn peuk? De man die beledigd was dat de bondscoach hem geen aanvoerder maakte en hem geen basisplaats beloofde toen hij niet eens meer 90 minuten kon meehobbelen om zijn enige overgebleven passbeen in stelling te brengen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
Prima gozer, voorbeeldprof. Al blijf ik er wel bij dat hij voetballend nogal onterecht op een voetstuk wordt geplaatst.
Als centrale verdediger sowieso niet de beste optie, daar moet je vanaf zondag gewoon met De Ligt-Van Dijk-De Vrij spelen... misschien dat ie de linksbackpositie kan claimen, al mist ie daarvoor een stuk snelheid...quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:06 schreef Fretwork het volgende:
Hopen dat Blind nooit meer opgesteld wordt. Wat een ongelooflijk stuk middelmaat blijft het toch.
Middenveld en aanval lijken me solide.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als centrale verdediger sowieso niet de beste optie, daar moet je vanaf zondag gewoon met De Ligt-Van Dijk-De Vrij spelen... misschien dat ie de linksbackpositie kan claimen, al mist ie daarvoor een stuk snelheid...
Verder hoop ik dat Koeman vasthoudt aan het middenveld Frenkie-Pröpper-Wijnaldum en dan Memphis/Promes in de spits
Blind is prima voor bijvoorbeeld als verdedigende middenvelder of als centrale verdediger tegen mindere ploegen, dan kan hij ook uitstekend opbouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Middenveld en aanval lijken me solide.
Blind kan gewoon het niveau en de snelheid niet aan, hoeveel Ajacieden ook schreeuwen dat het bij United een topper was.
Als je eindeloos terug wil tikken naar je CV's is het een optie, maar als je tegen een goede tegenstander speelt heb je te weinig aan die jongen.
Koeman wil dus echt definitief met vier man achterin spelen, dus alle opstellingen hier met vijf verdedigers kunnen weer wegquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op VI dat de opstelling klaarblijkelijk een 4-2-3-1 variant was, waarbij Blind dus de linksback positie had en Babel de hangende vleugelspits was... die had ik zo niet herkend
Op zich snap ik 'm wel, die 4-2-3-1 variant is een prima tactiek om vanuit de omschakeling te spelen en het achterin met voldoende zekerheid dicht te timmeren, dat ging onder V Basten en V Marwijk ook super, wel met meer kwaliteit in de selectie natuurlijk. De personele bezetting moet nu wel wat slimmer, want Vormer stond dan gisteren hangend op rechts en dat was niet bepaald een succes...quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koeman wil dus echt definitief met vier man achterin spelen, dus alle opstellingen hier met vijf verdedigers kunnen weer weg
Dat zei hij ook vooraf, het was een hybride systeem waarbij ze binnen de wedstrijd konden switchen tussen 4 en 5 verdedigers. Tete kantelde dan naar voren en werd een vleugelback en Blind bleef juist hangen als 3e centrale verdediger. Het was een interessant idee, maar moeilijk te beoordelen of het werkte met zo'n verschrikkelijk middenveld en Vormer in die vooruitgeschoven rol.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op VI dat de opstelling klaarblijkelijk een 4-2-3-1 variant was, waarbij Blind dus de linksback positie had en Babel de hangende vleugelspits was... die had ik zo niet herkend
Van Basten en Van Marwijk hadden wel een mindere verdediging, dus moesten echt met een verdedigend blok gaan spelen. Nu met De Ligt-Van Dijk achterin kan je wel met Frenkie-Pröpper ervoor spelen (die ook gewoon fel kunnen spelen en ballen kunnen afpakken)quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich snap ik 'm wel, die 4-2-3-1 variant is een prima tactiek om vanuit de omschakeling te spelen en het achterin met voldoende zekerheid dicht te timmeren, dat ging onder V Basten en V Marwijk ook super, wel met meer kwaliteit in de selectie natuurlijk. De personele bezetting moet nu wel wat slimmer, want Vormer stond dan gisteren hangend op rechts en dat was niet bepaald een succes...
Uitstekend lijkt me wat overdreven voor risicoloze balletjes breed, chefquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is prima voor bijvoorbeeld als verdedigende middenvelder of als centrale verdediger tegen mindere ploegen, dan kan hij ook uitstekend opbouwen.
Ik begrijp er sowieso niks van dat Vormer in de basis staat. Met een dergelijk systeem heb je toch veel meer aan een spits die een balletje terug kan koppen of kan verlengen. Volgens mij hebben we 3 spitsen rondlopen die dat prima kunnen. Hoewel Bas Dost en oranje schijnbaar geen goed huwelijk is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich snap ik 'm wel, die 4-2-3-1 variant is een prima tactiek om vanuit de omschakeling te spelen en het achterin met voldoende zekerheid dicht te timmeren, dat ging onder V Basten en V Marwijk ook super, wel met meer kwaliteit in de selectie natuurlijk. De personele bezetting moet nu wel wat slimmer, want Vormer stond dan gisteren hangend op rechts en dat was niet bepaald een succes...
Het is een mythe dat Blind alleen altijd balletjes breed speelt, die jongen heeft een uitstekende pass vooruit.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uitstekend lijkt me wat overdreven voor risicoloze balletjes breed, chef
Eens. Helemaal tegen Frankrijk gaan we heel veel spijt hebben als Blind gaat spelenquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:06 schreef Slobeend het volgende:
Als linksback in een 4-2-3-1 zoals gisteren zou ik veel liever Aké of Kongolo zien. Blind mist zo veel snelheid.
Heeft wel een aardige pass in de benen ja. Maar Blind wordt wel enorm opgehemeld door Ajacieden. Hij kan bijna niets fout doen lijkt het wel.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een mythe dat Blind alleen altijd balletjes breed speelt, die jongen heeft een uitstekende pass vooruit.
Het is vooral een mythe dat Blind fantastische passes geeft omdat van Persie er nog net iets van wist te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een mythe dat Blind alleen altijd balletjes breed speelt, die jongen heeft een uitstekende pass vooruit.
Check dit fragment van Kongoloquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het wel erg jammer dat De Vrij nu slachtoffer wordt van deze tactische keuze terwijl we vooral aanvallend gewoon weinig geschikte spelers hebben voor een 4231/433
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet alleen voetballend. Voorbeeldprof? Die vetklep met zijn peuk? De man die beledigd was dat de bondscoach hem geen aanvoerder maakte en hem geen basisplaats beloofde toen hij niet eens meer 90 minuten kon meehobbelen om zijn enige overgebleven passbeen in stelling te brengen?
Ook in de wedstrijd deugde zijn mentaliteit niet. Een spelmaker die de spits tijdens een WK maar 3 keer aanspeelt is geen spelmaker maar een saboteur. Een echte leider, waar was je dan tijdens het EK 2012 toen er spelers tot de orde moesten worden geroepen? Een driftkop zonder zelfbeheersing is het. Hij was degene die in de WK-finale met nog 10 minuten te spelen voor de gelijkmaker van eigen helft op goal ging schieten. Hij was degene die met nog 5 minuten te gaan voor de winnende goal in een belangrijke kwalificatiewedstrijd met een bal onder zijn shirt tijd ging rekken om de aandacht op de zwangerschap van zijn golddigger te vestigen. Zijn wedstrijdmentaliteit is samen te vatten als 'labiele aandachtshoer'. Het is een Beckham-wannabee met het arbeidsethos van Van der Gijp, uiteraard mist die de belangrijkste penalty van zijn carriere.
Dan vragen mensen zich af wat er mis is met het Nederlandse voetbal. De belangenverstrengelde journalistiek plaatst deze talentvergooier in het rijtje van de grootsten ooit om het merk Sneijder te promoten, en het volk gelooft het. Een populariteitswedstrijdje ipv presteren, ster zijn is belangrijker dan presteren. Dat heeft hij dan ook maar één seizoen gedaan. Niets belangrijks gewonnen met Ajax, gefaald bij Real, afgezakt naar Turkije en dan bij zijn vriendjes van de pers zeuren om een basisplaats. Het is één grote belediging voor alle Nederlandse voetballers die wel hun best hebben gedaan om te presteren, van Berry van Aerle tot Ruud Vormer.
We moeten aan nieuw Nederlands elftal bouwen om het uit de put te trekken, en je hebt maar een paar wedstrijden om te oefenen. Als je dan meer dan de helft van de wedstrijd met 10 man gaat voetballen om een toch al verwend nest een totaal onverdiend afscheidskadootje te geven zodat de Tom Egbers van deze wereld met hun hand in hun broek kunnen zitten ben je niet echt goed bezig met de kwalificatie, of wel Koeman? Hoe diep moet het Nederlands elftal nog zinken voordat presteren weer centraal komt te staan?
Gras is groen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft wel een aardige pass in de benen ja. Maar Blind wordt wel enorm opgehemeld door Ajacieden. Hij kan bijna niets fout doen lijkt het wel.
Muah als linksback is hij inderdaad matig door zijn gebrekkige snelheid, maar als CVM kan je hem beter opstellen dan Strootman of Wijnaldum.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft wel een aardige pass in de benen ja. Maar Blind wordt wel enorm opgehemeld door Ajacieden. Hij kan bijna niets fout doen lijkt het wel.
Tackles van KingKongquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Check dit fragment van Kongolo.
https://twitter.com/Kongo(...)973781288038400?s=19
Frenkie en Propper zijn beter op die positie dus dat is niet eens nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als linksback is hij inderdaad matig door zijn gebrekkige snelheid, maar als CVM kan je hem beter opstellen dan Strootman of Wijnaldum.
Juah, maar je kan ook eens een variant van Frenkie - Blind - Pröpper opstellen in de kwalificatie. Prima middenveld met veel voetbal.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frenkie en Propper zijn beter op die positie dus dat is niet eens nodig.
Is prima mogelijk, maar tegen welke tegenstanders vind je dit een meerwaarde?quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juah, maar je kan ook eens een variant van Frenkie - Blind - Pröpper opstellen in de kwalificatie. Prima middenveld met veel voetbal.
Dat mag. Ik zie dan liever Wijnaldum wat verder naar voren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juah, maar je kan ook eens een variant van Frenkie - Blind - Pröpper opstellen in de kwalificatie. Prima middenveld met veel voetbal.
Sterker nog, van de generatie Blind, Strootman, Wijnaldum, De Vrij, Cillessen en Depay (allemaal vanaf 2011/12/13 bij het Nederlands Elftal) heeft Daley de meeste interlands gespeeldquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gras is groen.
El Ghazi was ook de nieuwe Ronaldo...
Blind kan in de Eredivisie prima mee, en is verdedigd soms slim en alert. Kan af en toe goed inspelen ook. Maar dat maakt het nog geen international.
Zou dat iets te maken hebben met pappie?quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sterker nog, van de generatie Blind, Strootman, Wijnaldum, De Vrij, Cillessen en Depay (allemaal vanaf 2011/12/13 bij het Nederlands Elftal) heeft Daley de meeste interlands gespeeld
Is natuurlijk ook veelzijdigheid en gebrek aan concurrentiequote:Op vrijdag 7 september 2018 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sterker nog, van de generatie Blind, Strootman, Wijnaldum, De Vrij, Cillessen en Depay (allemaal vanaf 2011/12/13 bij het Nederlands Elftal) heeft Daley de meeste interlands gespeeld
En fitheid. Vooral Strootman en De Vrij zijn vaak afwezig geweest vanwege blessures.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook veelzijdigheid en gebrek aan concurrentie
Tegen de teams in de kwalificatie waarin je de bovenliggende partij bent (wat kwalitatief gezien nog steeds in de meeste potjes hoort te zijn)quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is prima mogelijk, maar tegen welke tegenstanders vind je dit een meerwaarde?
Ja Wijnaldum kan daar wel wat dynamiek brengen, dus dat is een andere variant. Maar toch vind ik hem altijd vrij teleurstellend in Oranje, maar goed dat komt omdat hij ook altijd als koppel moet samenwerken met Strootman. Dus ik hoop zondag eigenlijk op het middenveld Wijnaldum - Frenkie - Pröpper.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie dan liever Wijnaldum wat verder naar voren.
Heb je dan behoefte aan Blind op CVM? Ik denk dat je in die potjes een Promes/de Jong voorin op het middenveld moet zetten en daarachter een voetballend duo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen de teams in de kwalificatie waarin je de bovenliggende partij bent (wat kwalitatief gezien nog steeds in de meeste potjes hoort te zijn)
[..]
Ja Wijnaldum kan daar wel wat dynamiek brengen, dus dat is een andere variant. Maar toch vind ik hem altijd vrij teleurstellend in Oranje, maar goed dat komt omdat hij ook altijd als koppel moet samenwerken met Strootman. Dus ik hoop zondag eigenlijk op het middenveld Wijnaldum - Frenkie - Pröpper.
Blind is een onderdeel van het voetballende duo die ook de controle in de gaten kan houden, al vraag ik me af hoe effectief Frenkie is als hij verder naar voren speelt. Hij is niet de man van de geweldige afstandsschoten, en sowieso meer iemand die van achteruit het tempo moet versnellen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je dan behoefte aan Blind op CVM? Ik denk dat je in die potjes een Promes/de Jong voorin op het middenveld moet zetten en daarachter een voetballend duo.
Lijkt me op die manier een goede aanval. Blind kan dan lekker mee voor op de bank.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is een onderdeel van het voetballende duo die ook de controle in de gaten kan houden, al vraag ik me af hoe effectief Frenkie is als hij verder naar voren speelt. Hij is niet de man van de geweldige afstandsschoten, en sowieso meer iemand die van achteruit het tempo moet versnellen.
Maar ik ben ook wel voor Berghuis - Promes - Bergwijn linie achter spits Memphis, en dan Frenkie en Pröpper erachter. Maar dan kunnen er nog steeds meerdere opties zijn voor dat blok op het middenveld.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me op die manier een goede aanval. Blind kan dan lekker mee voor op de bank.
Stengs is echt nog te vroeg om iets van te zeggen. Dan kan je ook Bijlow wel als 3e keeper toevoegen ipv Vorm (die trouwens echt niet meer opgeroepen gaat worden, dus daar moet Bizot/Padt staan).quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dan, al ben ik wellicht nog iemand vergeten.
Ja Stengs is ook te snel wellicht, maar die jongen heeft wel veel talent voor die positie van buitenspeler en ik wist niet zo snel een nieuwe naam om aan dat rijtje toe te voegen. En dan nog heb ik daar liever een talent als Stengs waar potentie in zit dan dat je moet aantreden met Ruudje Vormer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs is echt nog te vroeg om iets van te zeggen. Dan kan je ook Bijlow wel als 3e keeper toevoegen ipv Vorm (die trouwens echt niet meer opgeroepen gaat worden, dus daar moet Bizot/Padt staan).
Ik denk ook dat Wijnaldum geen back up voor AM meer is en Kongolo zeker in een 433 een betere optie is dan Vilhena, maar verder ben ik het hier wel mee eens.
Stengs, Klaassen en Vorm zou ik momenteel niet als back-ups meenemen, maar verder is het een prima selectie. Koeman neemt graag Luuk de Jong mee, dus die zou eventueel nog ipv Babel/Weghorst kunnen. Daarnaast hoop ik dat Strootman weer aan het voetballen gaat.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dan, al ben ik wellicht nog iemand vergeten.
Strootman moet je nooit meer oproepen en Luuk de Jong kan er helemaal geen ene tyfus van. Vorm heb ik maar gedaan omdat ik keepers als Padt niet serieus kan nemen, en ik wel hoop dat Klaassen veel gaat spelen in de Bundesliga en hij wel diepgang en scorend vermogen kan toevoegen aan het middenveld.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stengs, Klaassen en Vorm zou ik momenteel niet als back-ups meenemen, maar verder is het een prima selectie. Koeman neemt graag Luuk de Jong mee, dus die zou eventueel nog ipv Babel/Weghorst kunnen. Daarnaast hoop ik dat Strootman weer aan het voetballen gaat.
Ik zou even aankijken hoe hij het bij Marseille doet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman moet je nooit meer oproepen en Luuk de Jong kan er helemaal geen ene tyfus van. Vorm heb ik maar gedaan omdat ik keepers als Padt niet serieus kan nemen, en ik wel hoop dat Klaassen veel gaat spelen in de Bundesliga en hij wel diepgang en scorend vermogen kan toevoegen aan het middenveld.
Die gast gaat echt niet ineens leren hoe je moet voetballen hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zou even aankijken hoe hij het bij Marseille doet.
Hij was ooit de hoop van Oranje, dus zo dramatisch is het allemaal ook niet. Het is geen Bazoer...quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast gaat echt niet ineens leren hoe je moet voetballen hoor.
Luuk maakt PSV al jaren kampioen andersquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman moet je nooit meer oproepen en Luuk de Jong kan er helemaal geen ene tyfus van. Vorm heb ik maar gedaan omdat ik keepers als Padt niet serieus kan nemen, en ik wel hoop dat Klaassen veel gaat spelen in de Bundesliga en hij wel diepgang en scorend vermogen kan toevoegen aan het middenveld.
Klaassen heeft tot nu alles gespeeld als mee-voetballer bij een middenmoter in Duitsland.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:02 schreef forzaudinese het volgende:
Tete speelde gister een prima wedstrijd !Gewoon in de basis tegen Frankrijk lijk me, in de wedstrijd tegen Portugal deed hij het ook al prima.
Ik snap de mensen niet die om Janmaat roepen.Janmaat gaf gister 2 super slechte voorzetten en maakt altijd wel 1 onodige fout.
Utrecht(ondiep)-branie bedoel jequote:Op vrijdag 7 september 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso is Sneijder één van de weinige spelers bij wie ik die Ajax-branie goed kan hebben. Hij heeft dat typische Ajax-blufferige, maar wel op een schavuitige manier. Heel anders als een v/d Vaart bijvoorbeeld.
Eigenlijk heeft hij maar 1 seizoen bij de beste van de wereld gehoord en als je dan een v/d Meijdehoort roepen dat hij bij het rijtje Cruijff, van Basten en Gullit hoort. Nou nee. Uit deze generatie mag alleen Robben in die rij.
Hahahaha, Klaassen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |