Ja, dat mag jij vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sneijder en Robben op gelijke hoogte mogen worden gezet. Allebei absolute uitblinker op één WK, allebei een belangrijke speler geweest in een CL winst van hun club. Ik denk dat mensen Sneijder zijn gaan onderschatten omdat ie zo vroeg naar Galatasaray ging.
Overigens geloof ik dat Robben wel in dat rijtje zou horen als ie minder blessures zou hebben gehad.

Niet alleen voetballend. Voorbeeldprof? Die vetklep met zijn peuk? De man die beledigd was dat de bondscoach hem geen aanvoerder maakte en hem geen basisplaats beloofde toen hij niet eens meer 90 minuten kon meehobbelen om zijn enige overgebleven passbeen in stelling te brengen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
Prima gozer, voorbeeldprof. Al blijf ik er wel bij dat hij voetballend nogal onterecht op een voetstuk wordt geplaatst.

Als centrale verdediger sowieso niet de beste optie, daar moet je vanaf zondag gewoon met De Ligt-Van Dijk-De Vrij spelen... misschien dat ie de linksbackpositie kan claimen, al mist ie daarvoor een stuk snelheid...quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:06 schreef Fretwork het volgende:
Hopen dat Blind nooit meer opgesteld wordt. Wat een ongelooflijk stuk middelmaat blijft het toch.

Middenveld en aanval lijken me solide.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als centrale verdediger sowieso niet de beste optie, daar moet je vanaf zondag gewoon met De Ligt-Van Dijk-De Vrij spelen... misschien dat ie de linksbackpositie kan claimen, al mist ie daarvoor een stuk snelheid...
Verder hoop ik dat Koeman vasthoudt aan het middenveld Frenkie-Pröpper-Wijnaldum en dan Memphis/Promes in de spits

Blind is prima voor bijvoorbeeld als verdedigende middenvelder of als centrale verdediger tegen mindere ploegen, dan kan hij ook uitstekend opbouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Middenveld en aanval lijken me solide.
Blind kan gewoon het niveau en de snelheid niet aan, hoeveel Ajacieden ook schreeuwen dat het bij United een topper was.
Als je eindeloos terug wil tikken naar je CV's is het een optie, maar als je tegen een goede tegenstander speelt heb je te weinig aan die jongen.

Koeman wil dus echt definitief met vier man achterin spelen, dus alle opstellingen hier met vijf verdedigers kunnen weer wegquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op VI dat de opstelling klaarblijkelijk een 4-2-3-1 variant was, waarbij Blind dus de linksback positie had en Babel de hangende vleugelspits was... die had ik zo niet herkend

Op zich snap ik 'm wel, die 4-2-3-1 variant is een prima tactiek om vanuit de omschakeling te spelen en het achterin met voldoende zekerheid dicht te timmeren, dat ging onder V Basten en V Marwijk ook super, wel met meer kwaliteit in de selectie natuurlijk. De personele bezetting moet nu wel wat slimmer, want Vormer stond dan gisteren hangend op rechts en dat was niet bepaald een succes...quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koeman wil dus echt definitief met vier man achterin spelen, dus alle opstellingen hier met vijf verdedigers kunnen weer weg

Dat zei hij ook vooraf, het was een hybride systeem waarbij ze binnen de wedstrijd konden switchen tussen 4 en 5 verdedigers. Tete kantelde dan naar voren en werd een vleugelback en Blind bleef juist hangen als 3e centrale verdediger. Het was een interessant idee, maar moeilijk te beoordelen of het werkte met zo'n verschrikkelijk middenveld en Vormer in die vooruitgeschoven rol.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op VI dat de opstelling klaarblijkelijk een 4-2-3-1 variant was, waarbij Blind dus de linksback positie had en Babel de hangende vleugelspits was... die had ik zo niet herkend

Van Basten en Van Marwijk hadden wel een mindere verdediging, dus moesten echt met een verdedigend blok gaan spelen. Nu met De Ligt-Van Dijk achterin kan je wel met Frenkie-Pröpper ervoor spelen (die ook gewoon fel kunnen spelen en ballen kunnen afpakken)quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich snap ik 'm wel, die 4-2-3-1 variant is een prima tactiek om vanuit de omschakeling te spelen en het achterin met voldoende zekerheid dicht te timmeren, dat ging onder V Basten en V Marwijk ook super, wel met meer kwaliteit in de selectie natuurlijk. De personele bezetting moet nu wel wat slimmer, want Vormer stond dan gisteren hangend op rechts en dat was niet bepaald een succes...

Uitstekend lijkt me wat overdreven voor risicoloze balletjes breed, chefquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is prima voor bijvoorbeeld als verdedigende middenvelder of als centrale verdediger tegen mindere ploegen, dan kan hij ook uitstekend opbouwen.

Ik begrijp er sowieso niks van dat Vormer in de basis staat. Met een dergelijk systeem heb je toch veel meer aan een spits die een balletje terug kan koppen of kan verlengen. Volgens mij hebben we 3 spitsen rondlopen die dat prima kunnen. Hoewel Bas Dost en oranje schijnbaar geen goed huwelijk is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich snap ik 'm wel, die 4-2-3-1 variant is een prima tactiek om vanuit de omschakeling te spelen en het achterin met voldoende zekerheid dicht te timmeren, dat ging onder V Basten en V Marwijk ook super, wel met meer kwaliteit in de selectie natuurlijk. De personele bezetting moet nu wel wat slimmer, want Vormer stond dan gisteren hangend op rechts en dat was niet bepaald een succes...

Het is een mythe dat Blind alleen altijd balletjes breed speelt, die jongen heeft een uitstekende pass vooruit.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uitstekend lijkt me wat overdreven voor risicoloze balletjes breed, chef

Eens. Helemaal tegen Frankrijk gaan we heel veel spijt hebben als Blind gaat spelenquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:06 schreef Slobeend het volgende:
Als linksback in een 4-2-3-1 zoals gisteren zou ik veel liever Aké of Kongolo zien. Blind mist zo veel snelheid.

Heeft wel een aardige pass in de benen ja. Maar Blind wordt wel enorm opgehemeld door Ajacieden. Hij kan bijna niets fout doen lijkt het wel.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een mythe dat Blind alleen altijd balletjes breed speelt, die jongen heeft een uitstekende pass vooruit.

Het is vooral een mythe dat Blind fantastische passes geeft omdat van Persie er nog net iets van wist te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is een mythe dat Blind alleen altijd balletjes breed speelt, die jongen heeft een uitstekende pass vooruit.

Check dit fragment van Kongoloquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind het wel erg jammer dat De Vrij nu slachtoffer wordt van deze tactische keuze terwijl we vooral aanvallend gewoon weinig geschikte spelers hebben voor een 4231/433

Niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet alleen voetballend. Voorbeeldprof? Die vetklep met zijn peuk? De man die beledigd was dat de bondscoach hem geen aanvoerder maakte en hem geen basisplaats beloofde toen hij niet eens meer 90 minuten kon meehobbelen om zijn enige overgebleven passbeen in stelling te brengen?
Ook in de wedstrijd deugde zijn mentaliteit niet. Een spelmaker die de spits tijdens een WK maar 3 keer aanspeelt is geen spelmaker maar een saboteur. Een echte leider, waar was je dan tijdens het EK 2012 toen er spelers tot de orde moesten worden geroepen? Een driftkop zonder zelfbeheersing is het. Hij was degene die in de WK-finale met nog 10 minuten te spelen voor de gelijkmaker van eigen helft op goal ging schieten. Hij was degene die met nog 5 minuten te gaan voor de winnende goal in een belangrijke kwalificatiewedstrijd met een bal onder zijn shirt tijd ging rekken om de aandacht op de zwangerschap van zijn golddigger te vestigen. Zijn wedstrijdmentaliteit is samen te vatten als 'labiele aandachtshoer'. Het is een Beckham-wannabee met het arbeidsethos van Van der Gijp, uiteraard mist die de belangrijkste penalty van zijn carriere.
Dan vragen mensen zich af wat er mis is met het Nederlandse voetbal. De belangenverstrengelde journalistiek plaatst deze talentvergooier in het rijtje van de grootsten ooit om het merk Sneijder te promoten, en het volk gelooft het. Een populariteitswedstrijdje ipv presteren, ster zijn is belangrijker dan presteren. Dat heeft hij dan ook maar één seizoen gedaan. Niets belangrijks gewonnen met Ajax, gefaald bij Real, afgezakt naar Turkije en dan bij zijn vriendjes van de pers zeuren om een basisplaats. Het is één grote belediging voor alle Nederlandse voetballers die wel hun best hebben gedaan om te presteren, van Berry van Aerle tot Ruud Vormer.
We moeten aan nieuw Nederlands elftal bouwen om het uit de put te trekken, en je hebt maar een paar wedstrijden om te oefenen. Als je dan meer dan de helft van de wedstrijd met 10 man gaat voetballen om een toch al verwend nest een totaal onverdiend afscheidskadootje te geven zodat de Tom Egbers van deze wereld met hun hand in hun broek kunnen zitten ben je niet echt goed bezig met de kwalificatie, of wel Koeman? Hoe diep moet het Nederlands elftal nog zinken voordat presteren weer centraal komt te staan?

Gras is groen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft wel een aardige pass in de benen ja. Maar Blind wordt wel enorm opgehemeld door Ajacieden. Hij kan bijna niets fout doen lijkt het wel.

Muah als linksback is hij inderdaad matig door zijn gebrekkige snelheid, maar als CVM kan je hem beter opstellen dan Strootman of Wijnaldum.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft wel een aardige pass in de benen ja. Maar Blind wordt wel enorm opgehemeld door Ajacieden. Hij kan bijna niets fout doen lijkt het wel.

Tackles van KingKongquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Check dit fragment van Kongolo.
https://twitter.com/Kongo(...)973781288038400?s=19

Frenkie en Propper zijn beter op die positie dus dat is niet eens nodig.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als linksback is hij inderdaad matig door zijn gebrekkige snelheid, maar als CVM kan je hem beter opstellen dan Strootman of Wijnaldum.

Juah, maar je kan ook eens een variant van Frenkie - Blind - Pröpper opstellen in de kwalificatie. Prima middenveld met veel voetbal.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frenkie en Propper zijn beter op die positie dus dat is niet eens nodig.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |