Daarom zet ik ook heel vaak Eredivisiewedstrijd uit na 10 minuten . Krijg de bibbers van dat sloooooóme geeeetikkkk achteriiiiiiin .quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dat dus niet perse naïef noemen, maar eerder gewoon ontzettend dom. Het idee van de essentie van voetbal is dan gewoon verloren, en een walgelijke tendens en de moderne invloeden helemaal uit het oog verloren.
Dat eerste punt moet je dan maar snelle verdedigers erbij opstellen en geen Blind in de verdediging
CL tijd he . En niet de Europa Liek waar sommigen het 'erbij ' nemenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond Ajax onder Bosz niet succesvol in Europa?
En dat was met aanvallend spel en druk zetten, wat jarenlang werd weggezet als "naïef" en "kan niet meer in deze tijd" en dat soort onzin. Ja de finale was tactisch matig, maar het is ook meer een basis waar je op verder moet borduren.
Oh de Eredivisie heeft meer behoefte aan moderne trainers ipv al die onzinnige oud-profs die niks weten van tactiek (looking at you Gio), alhoewel ik Ten Hag en Van Bommel al wel wat modernere varianten zie bedenken en tactisch beter onderlegd zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook heel vaak Eredivisiewedstrijd uit na 10 minuten . Krijg de bibbers van dat sloooooóme geeeetikkkk achteriiiiiiin .
Mwa ik zou ze dan eerder wat compacter laten spelen met 4 verdedigers en 4 middenvelders .
Het was wel degelijk knap en het spel was bij vlagen erg goed maar jullie hebben tot de finale (RIP) nou ook weer niet echt grote tegenstanders gehad verder. Het was "maar" EL.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond Ajax onder Bosz niet succesvol in Europa?
En dat was met aanvallend spel en druk zetten, wat jarenlang werd weggezet als "naïef" en "kan niet meer in deze tijd" en dat soort onzin. Ja de finale was tactisch matig, maar het is ook meer een basis waar je op verder moet borduren.
1 km hiervandaan opgegroeid . Biblebeltgenotquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik wil trouwens nogmaals even een diepe buiging maken voor Frenkie. Lang niet meer zo enthousiast geweest over een (Nederlandse) voetballer.
Maar een Europese finale behalen beschouw ik nog steeds als een succes, zeker in deze tijd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
CL tijd he . En niet de Europa Liek waar sommigen het 'erbij ' nemen
En die uitwedstrijden waren wel vrij naïef . ontsnapten niet door geweldig spel maar door Viergever en een aantal engeltjes op de lat in Lyon.
Schalke en Lyon hadden nog steeds gewoon een hogere begroting dan Ajax en waren nog steeds teams die ook wel eens een kwartfinale CL kunnen halen dus gewoon knap.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het was wel degelijk knap en het spel was bij vlagen erg goed maar jullie hebben tot de finale (RIP) nou ook weer niet echt grote tegenstanders gehad verder. Het was "maar" EL.
Kom jij uit Gorinchem?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 km hiervandaan opgegroeid . Biblebeltgenot
Schuldigquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Kom jij uit Gorinchem?
Daarom zeg ik ook dat het wel knap was, net als PSV in de CL een jaar daarvoor. Maar de eerste de beste (sub) topper liet zien dat het wel degelijk (nog) (te) moeilijk is om zo proberen te spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schalke en Lyon hadden nog steeds gewoon een hogere begroting dan Ajax en waren nog steeds teams die ook wel eens een kwartfinale CL kunnen halen dus gewoon knap.
Ja dat niet scoren blijft een beetje een dingetje . Moeten ze niet al te vaak verzuimen in de CL anders is het ook gewoon exitquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een Europese finale behalen beschouw ik nog steeds als een succes, zeker in deze tijd.
En ja de uitwedstrijden waren vaak samengeknepen billen, maar aan de andere kant hadden ze thuis weer veel vaker moeten scoren wat we dan weer vergeten.
Ik vrees wel een beetje voor de spitspositie ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat niet scoren blijft een beetje een dingetje . Moeten ze niet al te vaak verzuimen in de CL anders is het ook gewoon exit
Sterker nog: Ik denk dat PSV misschien wel had kunnen winnen als ze in de formatie hadden gespeeld van die selectie toen plus het spel dat ze speelden. Terwijl wij nou kwalitatief niet perse veel betere spelers hadden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het wel knap was, net als PSV in de CL een jaar daarvoor. Maar de eerste de beste (sub) topper liet zien dat het wel degelijk (nog) (te) moeilijk is om zo proberen te spelen.
Ja maar al die jaren van dat U-voetbal leverden helemaal niks op.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het wel knap was, net als PSV in de CL een jaar daarvoor. Maar de eerste de beste (sub) topper liet zien dat het wel degelijk (nog) (te) moeilijk is om zo proberen te spelen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar al die jaren van dat U-voetbal leverden helemaal niks op.
En te aanvallend spelen zonder een goede restverdediging vlieg je er helemaal meteen uit (looking at you Marcel Caesar)
Die clubs zouden geen kwartfinale CL halen hoor. Beetje veel gezopen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schalke en Lyon hadden nog steeds gewoon een hogere begroting dan Ajax en waren nog steeds teams die ook wel eens een kwartfinale CL kunnen halen dus gewoon knap.
De laatste jaren haalden ook clubs als Benfica, APOEL, Wolfsburg die kwartfinales. Schalke haalde een paar jaar geleden ook nog de halve finales.quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:36 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die clubs zouden geen kwartfinale CL halen hoor. Beetje veel gezopen?
Is meer geluk dan kwaliteit he?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste jaren haalden ook clubs als Benfica, APOEL, Wolfsburg die kwartfinales. Schalke haalde een paar jaar geleden ook nog de halve finales.
Kan allemaal.
Dat is iets subjectiefs, ik kijk naar objectief welk rijtje clubs de kwartfinales CL hebben gehaald de laatste jaren en van dat niveau zijn Schalke en Lyon ook wel. Ik zeg nergens dat ze dat structureel halen of die CL gaan winnen.quote:
Ik vind dat Sneijder en Robben op gelijke hoogte mogen worden gezet. Allebei absolute uitblinker op één WK, allebei een belangrijke speler geweest in een CL winst van hun club. Ik denk dat mensen Sneijder zijn gaan onderschatten omdat ie zo vroeg naar Galatasaray ging.quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:33 schreef BadderHaring het volgende:
Sowieso is Sneijder één van de weinige spelers bij wie ik die Ajax-branie goed kan hebben. Hij heeft dat typische Ajax-blufferige, maar wel op een schavuitige manier. Heel anders als een v/d Vaart bijvoorbeeld.
Prima gozer, voorbeeldprof. Al blijf ik er wel bij dat hij voetballend nogal onterecht op een voetstuk wordt geplaatst.
Eigenlijk heeft hij maar 1 seizoen bij de beste van de wereld gehoord en als je dan een v/d Meijdehoort roepen dat hij bij het rijtje Cruijff, van Basten en Gullit hoort. Nou nee. Uit deze generatie mag alleen Robben in die rij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |