Chris zag wat fouten, het zal nu ondertussen wel gewijzigd zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon een typfout, want in de tekst staat het wel goed
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
4 uur boodschappen met Jessie.
[ afbeelding ]
Deze moet je even lezen.
Dit is genietenquote:
Gelukkig maar, misschien een idee om iemand het na te laten lezen of er foutrn in staan. Voor dat ze het online plaatsenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Chris zag wat fouten, het zal nu ondertussen wel gewijzigd zijn.
Je geeft die TT's wel heel goedkoop weg tegenwoordig... damn.. vroegah moest je daar voor vechtenquote:
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, misschien een idee om iemand het na te laten lezen of er foutrn in staan. Voor dat ze het online plaatsen
Heb geen flauw idee eigenlijk, maybe iemand andersquote:
Top TTquote:
Gewoon een typfout.Niets aan de hand.quote:
Done.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee eigenlijk
Zit op mijn mobielquote:Op donderdag 6 september 2018 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon een typfout.Niets aan de hand.
De rekening komt later.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je geeft die TT's wel heel goedkoop weg tegenwoordig... damn.. vroegah moest je daar voor vechten
Beste TT van de dag.quote:
Ik las 'nieuwsgierigheid'quote:Op donderdag 6 september 2018 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das nieuwigheid![]()
Komt goed
Zit een doorzichtig zeil over met een brandveilige siliconen sluiting.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Gladiolio het volgende:
Gat in het plafond geeft licht genoeg in de tent.
Waarschijnlijk ook water?
Toch niet bij het rookkanaal?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit een doorzichtig zeil over met een brandveilige siliconen sluiting.
Daar zit het siliconen manchet.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:36 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Toch niet bij het rookkanaal?
dan kunnen ze hem zo ff optillenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik hoop zo dat die boxspring niet door de deur past
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit het siliconen manchet.
Luisteren!quote:Op donderdag 6 september 2018 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Ze beslissen even dat ze in de caravan gaan liggen tijdens de B&B
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luisteren!
Ze bieden aan dat Ger voor 35 euro met Sjellie daar een nachtje mag slapen.... maar dan moet hij wel Sanne mee nemen, want hun willen niet bij Sanne slapen.
Denk dat ze daarvoor Leer gebruiken.... ( Mits ze een gietijzeren kachel op hun paard hadden )quote:Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Gladiolio het volgende:
[..]![]()
Denk niet, dat de mongolen dat ook zo oplossen of oplosten?
Top dealquote:Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luisteren!
Ze bieden aan dat Ger voor 35 euro met Sjellie daar een nachtje mag slapen.... maar dan moet hij wel Sanne mee nemen, want hun willen niet bij Sanne slapen.
Ja, het dak is nog open, het zou magisch zijn als daar geen druppel water doorheen zou zijn gekomenquote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
boete als je in de mongoolse tent komt
( Transparant zeiltje ligt er..... )quote:Op donderdag 6 september 2018 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, het dak is nog open, het zou magisch zijn als daar geen druppel water doorheen zou zijn gekomen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
boete als je in de mongoolse tent komt
idiot daarquote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim: Wij doen niet aan mensenrechten
Til je met een paar man m aan één kant een stukje omhoog en schuif je m zo naar binnenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik hoop zo dat die boxspring niet door de deur past
Dankquote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Til je met een paar man m aan één kant een stukje omhoog en schuif je m zo naar binnen
Zit een pannen opening op met dekselquote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Yaksa het volgende:
Ze denken ook nog dat ze op die kachel kunnen koken.
Nou, dat kunnen ze wel vergeten, daar is die kachel niet voor gebouwd.
Nee hoor, en als je de boete niet betaald dan ga je volgens Timo de gevangenis in, nadat hij eerst de dure spullen van diegene heeft ingevorderd.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
BoeteDie zijn gek...
Gewoon een paar spanbanden om dat ding doen als ze erin zitten.![]()
Pleur maar op met je boete...
Nee, volgens Joa was dat alleen maar om hem schoon te maken.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit een pannen opening op met deksel
Ik vind het altijd geweldig hoe die twee hun plannen bespreken... met wat humor en cynisme ...quote:
Joa..quote:Op donderdag 6 september 2018 18:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, volgens Joa was dat alleen maar om hem schoon te maken.
ja humor,en mensen die echt geloven wat hij zegt die hebben geen humorquote:
ik ben dus niet de enige die dat hoort en ziet hahahahahaquote:Op donderdag 6 september 2018 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd geweldig hoe die twee hun plannen bespreken... met wat humor en cynisme ...
maar ondertussen staat hun Yurt er wel
Ik vind tim een beetje vreemde humor hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:45 schreef krabje het volgende:
[..]
ja humor,en mensen die echt geloven wat hij zegt die hebben geen humoren horen niet dat alles sarcastisch is bedoeld.
Joh, als zo'n ding lekt trek je een paar van die lappen heen en weer en het is dicht, die dingen zijn hartstikke weersbestendigquote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( Transparant zeiltje ligt er..... )
dat mag,ik kan het wel waarderen en snap hem welquote:Op donderdag 6 september 2018 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik vind tim een beetje vreemde humor hebben
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, als zo'n ding lekt trek je een paar van die lappen heen en weer en het is dicht, die dingen zijn hartstikke weersbestendig
Vermoed een omnidirectionele microfoonquote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Minimaal twee camera's in de yurt. Vraag mij af wat dat zilveren ding in de nok is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie gaat dat doen. Niemandquote:Op donderdag 6 september 2018 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, als zo'n ding lekt trek je een paar van die lappen heen en weer en het is dicht, die dingen zijn hartstikke weersbestendig
voor de kachelquote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Minimaal twee camera's in de yurt. Vraag mij af wat dat zilveren ding in de nok is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lamp?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee kon alleen maar lachenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand een gifje van dat Kumbaya momentje ?
Dat hopen ze, vooralsnog nog geen betaalde boekingen ontvangen.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgende week vrijdag eerste B&B gast(en)
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet leuk, maar het is nu eenmaal zo, sorry
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelfs de regen klinkt warm in de Yurt zegt Tim...
![]()
Naja ze zeggen het wel net, kan goed zijn dat er nog niet betaald is inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat hopen ze, vooralsnog nog geen betaalde boekingen ontvangen.
dat weet je nietquote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat hopen ze, vooralsnog nog geen betaalde boekingen ontvangen.
Is onze mail er nog niet door?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Naja ze zeggen het wel net, kan goed zijn dat er nog niet betaald is inderdaad.
Ik vind het helemaal geweldig.. lach me suf hier om die verhalen...quote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Eindelijk een warme douche.
Ze mogen niet achter de laptop.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als ze die wel hadden dan hadden ze dat allang van de daken geschreeuwd.
Ik vind het luxer dan zo'n beddenstapelhut van Joh.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]de Gebroeders hebben wederom een puike beslissing genomen
Ik moet ook wel lachen om die twee hoor. Ze steken de draak met alles, maar met een ondertoon. Leukquote:Op donderdag 6 september 2018 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd geweldig hoe die twee hun plannen bespreken... met wat humor en cynisme ...
maar ondertussen staat hun Yurt er wel
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is onze mail er nog niet door?
Blijf van mijn lijf Yurt.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Ger een echtelijke ruzie heeft , zegt Tim, laten ze hem niet in de kou staan.
Joa: We halveren zelfs de 35 euro
Jessie en Boyd konden ook fantaseren, maar deze twee zijn leuker. Die nemen zichzelf niet zo serieus. Heerlijke streams, met die tweequote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik roep Tim en Joa uit tot het beste Duo van alle Utopia's
paul en hakimquote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jessie en Boyd konden ook fantaseren, maar deze twee zijn leuker. Die nemen zichzelf niet zo serieus. Heerlijke streams, met die twee
Eat that joa en tim!quote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
Nou ik ga niet een godsvermogen betalen om in een mongoolse tent te slapen,,,
Hmm, die waren ook nog erg bazig. Dachten de baas te zijn. Ik vind deze leukerquote:
Dennis en Ron.quote:
Ho ho ho, niet zo snelquote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt ook gewoon wildkamperen.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
Zeker, zeker... maar ik sta achter mijn beslissing.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet zo snelPaul en Happie waren ook onvergetelijk, ouwe pikkepijpert!
je slaat doorquote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Buurman en Buurman. Beter dan Zuurman en Zuurman van deze editiequote:
je kan thuis slapen tochquote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahahaquote:Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig.. lach me suf hier om die verhalen...
Iedereen heeft ze maanden uitgelachen.. zowel hier als daar...
En daar zitten de OpperMongolen... in hun verwarmde Yurt
No problem, denk leg het nog wel een keertje uitquote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wildkamperen.
Trouwens bedankt nog voor de uitleg, eerder deze week. Nu snap ik waarom een sportschool nog lastig is
Vooral dat laatste zal hem zorgen barenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef krabje het volgende:
[..]
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahaha
Nou.. hij heeft iig geval ze van A tot Z geholpen met bouwen en versjouwen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef krabje het volgende:
[..]
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahaha
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hadden gele salie moeten hebben.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten alle drie een rondje lopen met de wierook ter inwijding en verdrijving van de kwade geesten
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef kaatje50 het volgende:
Mafkezen zijn het ook. Daar wordt je weer vrolijk van
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hadden gele salie moeten hebben.
quote:
vanmorgen hadden ze het erover dat ze n ook een yurt konden hebben maar shelly wilde niet,ze kregen er een soort van ruzie om hahahaha gerrit zei wij hadden er ook 1 kunnen hebben,maar omdat shel dacht dat johnyboy dat huisje ging maken wilde ze die yurt nietquote:Op donderdag 6 september 2018 19:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zal hem zorgen baren. Waar hij ligt, zal niet zo belangrijk zijn, zolang het met Shelley is
ach die 2 zijn vergevensgezind,ze noemen zich niet voor niks de 3 musketiersquote:Op donderdag 6 september 2018 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. hij heeft iig geval ze van A tot Z geholpen met bouwen en versjouwen.
Maar idd.. hij zal wat goodwill terug moeten winnen bij de broeders.
Ik heb haar (gisteravond, of vanochtend) serieus vragen horen stellen van de Broeders. Ze had nu toch wel belangstelling. Of is dat al weer over?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:05 schreef krabje het volgende:
[..]
vanmorgen hadden ze het erover dat ze n ook een yurt konden hebben maar shelly wilde niet,ze kregen er een soort van ruzie om hahahaha gerrit zei wij hadden er ook 1 kunnen hebben,maar omdat shel dacht dat johnyboy dat huisje ging maken wilde ze die yurt niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:06 schreef krabje het volgende:
[..]
ach die 2 zijn vergevensgezind,ze noemen zich niet voor niks de 3 musketiers
Witte....quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hadden gele salie moeten hebben.
weet niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik heb haar (gisteravond, of vanochtend) serieus vragen horen stellen van de Broeders. Ze had nu toch wel belangstelling. Of is dat al weer over?
ik vind ze echt hilarischquote:Op donderdag 6 september 2018 19:07 schreef danaqui het volgende:
Ze gaan knoflook en een uitje bij de deur leggen voor boze geesten enz
ja leuk tochquote:Op donderdag 6 september 2018 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
Hehe. De eerste keer dat ik John iets geks zie doen
Blazen kan ze alquote:Op donderdag 6 september 2018 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon mag zuigen voor een tientje.
Inderdaad. Na al die tijd dat gechagrijn, is het wel leukquote:
Doe nou net of we dat niet weten, anders kunnen we wel stoppen met kijkenquote:
ja zal best aangenaam zijn als het echt koud is,in mongolie staan ze het hele jaar door ,ook in de sneeuw.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:09 schreef kaatje50 het volgende:
Ik denk dat de Broeders vaak bezoek van de inwoners gaan krijgen. Het is daar lekker stil, hoorde ik John zeggen. En nog de enige kachel daar
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doe nou net of we dat niet weten, anders kunnen we wel stoppen met kijken![]()
Bereid je maar voor. Volgende week vrijdag 1e gasten zij hij eerder al.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef Yaksa het volgende:
Nu hoor ik Timo zeggen dat ze volgende week de eerste B&B'er hebben.
Dat zal die Limburger wel zijn die ook altijd op evenementen bij hun rond hangt.
Dat hadden ze al voor jouw opmerking gezegd. Maar ze mogen daar nog niet zoveel over zeggen, vertelden ze erbijquote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef Yaksa het volgende:
Nu hoor ik Timo zeggen dat ze volgende week de eerste B&B'er hebben.
Dat zal die Limburger wel zijn die ook altijd op evenementen bij hun rond hangt.
Maar dan nog, op 1 oktober moet de eerste aanbetaling van 500 euro binnen zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bereid je maar voor. Volgende week vrijdag 1e gasten zij hij eerder al.
Zie jij de zon wel eens schijnenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar dan nog, op 1 oktober moet de eerste aanbetaling van 500 euro binnen zijn.
Gaat lastig worden als ze ook nog bedden en beddengoed moeten kopen.
Timo wilde ook nog een stofzuiger kopen.
En een of andere kit om de kachel af te kitten.
Tot 1 oktober zijn nog maar 3 vrijdagen.
Zeker wel, maar kun jij mij dan voorrekenen hoe ze aan die 500 euro gaan komen?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zie jij de zon wel eens schijnen
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijkquote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik maak me daar helemaal niet druk om. Ik reken ook helemaal niet na, hoe John en Mike aan bouwgeld komen, want verkopen doen ze niets meer.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zeker wel, maar kun jij mij dan voorrekenen hoe ze aan die 500 euro gaan komen?
Toch niet met kruisjes waar een of andere priester overheen heeft gepist toch?
Het is Yaksaquote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijk
Fixedquote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijk doet wel een aanname
Ik denk dat iedereen het wel snaptquote:
Eensquote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk Sieryquote:Op donderdag 6 september 2018 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel snapt
Ja nou laat maarquote:
Ik heb het idee dat Tim wel wil leren paardrijden...quote:Op donderdag 6 september 2018 19:22 schreef Mylene het volgende:
Tim gaat ook een dropje voor Manon halen.
Ik val Yaksa niet aan. Ik stel een vraag, nadat er een waterval van vragen komt over hoe ze het allemaal gaan doen. Dat is voor hen een weet, voor ons een vraag.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lief.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:22 schreef Mylene het volgende:
Tim gaat ook een dropje voor Manon halen.
Gerrit denkt, hier had ik ook kunnen liggen.quote:
Nog even en ze hebben allemaal een leuk onderkomen. Allemaal wat anders, vind ik ook wel leukquote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit denkt, hier had ik ook kunnen liggen.
Hij gaf eerlijk aan lichtelijk jaloers te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit denkt, hier had ik ook kunnen liggen.
Op zich geen gekke vraag.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
Bijenwas in de drop van tim, dus adriaan hoeft niet. Is dat iets dierlijks vraagt tim?
Even ter info;bijenwas word gebruikt om de drop glanzend te maken.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bijenwas in de drop.....
Dus A3 geeft het terug.
Flauw. Je bent dan van alle gemakken voorzien. Of je bent bang voor de reacties van Jessie en cornuiten?!quote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
Ik wilde iets schrijven, maar ik doe het niet.quote:
Het moet ook wel in het budget van iemand passen. Ik snap het wel. Voor dat geld kan hij een paar keer wildkamperen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flauw. Je bent dan van alle gemakken voorzien. Of je bent bang voor de reacties van Jessie en cornuiten?!
En ook niemand die op het idee komt om daar wat zand heen te kruien om het hoger te maken ... zodat ze met droge voeten naar de kraan kunnen lopen.quote:
Kan me alleen niet voorstellen dat ze zoveel tegenstand hebben gehad.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet zo snelPaul en Happie waren ook onvergetelijk, ouwe pikkepijpert!
quote:
Waarom was dat dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:29 schreef WyattJames het volgende:
Grappig dat Brandon zijn Fittopia shirt nog aan heeft. Afgelopen dinsdag mochten wij het alleen binnenste buiten of volledig afgeplakt aan.
Niets is veranderlijker dan de Mens Feboquote:Op donderdag 6 september 2018 19:29 schreef WyattJames het volgende:
Grappig dat Brandon zijn Fittopia shirt nog aan heeft. Afgelopen dinsdag mochten wij het alleen binnenste buiten of volledig afgeplakt aan.
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef tonja het volgende:
Mike: Je maakt weer van iets, niets hè.
Iemand die niet 24 uur per dag hier zitquote:Op donderdag 6 september 2018 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iemand die zeurt over bijnamen en het niet snapt.
Het ergste is nog dat hij terug bij af is, als Shelley het op haar heupen krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef krabje het volgende:
[..]
Optimistquote:Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef Mylene het volgende:
Tim en Joa, uiteindelijk steekt de een een mes in de rug in van de ander.
En ik denk dat het niet Joa is.
Ik las in mijn hoofd Kurt.quote:
Ze hadden het over merken en wetgeving, maar begin te twijfelen of ze niet gewoon ons sporters wilde irriteren. Heb het shirt nu permanent in de kast gehangen. Gelukkig heb ik er niks voor betaalt,quote:
Je weet dat je achter loopt en niemand dit meer terug leest?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las in mijn hoofd Kurt.![]()
![]()
Jessie niet, de andere twee (onderhand wellicht) geweest.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn Jeff, Jessie en Manon niet komen kijken bij de yurt.
Zouden ze genoeg hebben van Fittopia, zodat nu Brandon in de "vuurlinie" komt te liggen en weer iets moet gaan verzinnen. Je weet het nooit daar hé. Het is steeds iemand anders die de groep over zich heen krijgtquote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ze hadden het over merken en wetgeving, maar begin te twijfelen of ze niet gewoon ons sporters wilde irriteren. Heb het shirt nu permanent in de kast gehangen. Gelukkig heb ik er niks voor betaalt,
lkkr tempo zoquote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Haflinger en de Fries samen in de stapmolen
Febo opdrachtje?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jezus wat doet mike moeilijk![]()
Shelly moet even haar febo-opdrachtje doen en dan gaat hij zo doen.
Doe het dan zelf ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die niet 24 uur per dag hier zit
Ze hebben John toch een beetje ontdooid.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
Hehe. De eerste keer dat ik John iets geks zie doen
Dit:quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
Sjellie op zoek naar de mooiste momenten in utopia
[ afbeelding ]
Eerst moeilijk doen.. en als hij het dan wel doet... gaat hij vertellen hoe geweldig en gul hij wel niet is door dit toch maar te vertellenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jezus wat doet mike moeilijk![]()
Shelly moet even haar febo-opdrachtje doen en dan gaat hij zo doen.
Vrije stap,ze gaan zo via CHEA de rijbaan verlaten.quote:
Ja, het wordt tijd voor een vriesbui van -20.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:11 schreef krabje het volgende:
[..]
ja zal best aangenaam zijn als het echt koud is,in mongolie staan ze het hele jaar door ,ook in de sneeuw.
Ja dat mooie meisje kijkt in de camera en neukt iemand die ze eigenlijk niet wil. Beetje wraak ofzo en dat is de FEBO's schuldquote:
Nou, ik hoor haar vaker onzin zingen hoor. Het lijkt heel wat, maar als je goed luistert ......quote:Op donderdag 6 september 2018 19:15 schreef UtoStreamer het volgende:
manon dat een liedje uit telekids zingt, toen was ze 6, vandaar dat de tekst niet helemaal klopt
vorige eeuw modusquote:Op donderdag 6 september 2018 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrije stap,ze gaan zo via CHEA de rijbaan verlaten.
*proest*quote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Leuk beroep hoor, je kan ook de metro vol blaffen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat "de Stem" altijd hetzelfde klinkt.... al jaren... elke Utopia, elke dag... Mot die vent geen vacantie?
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat "de Stem" altijd hetzelfde klinkt.... al jaren... elke Utopia, elke dag... Mot die vent geen vacantie?
Maak je niet druk. Alles kom terecht. Goed of slecht. Gun die jongens ook wat. Jeeeeses.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zeker wel, maar kun jij mij dan voorrekenen hoe ze aan die 500 euro gaan komen?
Toch niet met kruisjes waar een of andere priester overheen heeft gepist toch?
Station Wibautstraat.Pling pling.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk beroep hoor, je kan ook de metro vol blaffen.
Precies. Dat gezeik ook. Geniet van het moment, morgen kun je dood zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik maak me daar helemaal niet druk om. Ik reken ook helemaal niet na, hoe John en Mike aan bouwgeld komen, want verkopen doen ze niets meer.
Ja, ik weet vandaag een bankje, maar het hout van huisje twee is al compleet binnen
Ja elke keer dat het een ZENDERCHECK is dat dezelfde vent daar zit om het te roeptoeterenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hier gaan lurkers over nadenken ook
Waarom geen vrouw eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke keer dat het een ZENDERCHECK is dat dezelfde vent daar zit om het te roeptoeteren
Ze had het ook over iemand anders.quote:
Die vergeten steeds de textquote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom geen vrouw eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke keer dat het een ZENDERCHECK is dat dezelfde vent daar zit om het te roeptoeteren
welke ?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom geen vrouw eigenlijk?
Dat snap ik wel. Gelukkig zijn ze nog vrienden.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij gaf eerlijk aan lichtelijk jaloers te zijn.
Echt inlopen doe je ook niet hèquote:Op donderdag 6 september 2018 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Gelukkig zijn ze nog vrienden.
Een Surinamer of Belg zou ook leuk zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die vergeten steeds de text
dit ook weerquote:Op donderdag 6 september 2018 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
Sjon wat is je mooiste moment vraagt sjellie
Dat de familie langskwam antwoord sjon
Ja en met de utopianen?
mijn huisje is het mooiste moment, droom is werkelijkheid zegt sjon
Dat zou kunnen werken...quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een Surinamer of Belg zou ook leuk zijn.
Ping ... de volgende halte is ,,, Wibautstraat ... pling plongquote:Op donderdag 6 september 2018 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Station Wibautstraat.Pling pling.
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit ook weer
..
Geelstekelt
wat heb jij het getroffeh zeg
nooit meer loslaten
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef tonja het volgende:
Mike: Je maakt weer van iets, niets hè.
... ook dat.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jeff: Ik ben een losgeleid projectiel
Dat is de boze knopquote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
soms doet ie en boozige zeg maar
Dat is dan hun probleem.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet dat je achter loopt en niemand dit meer terug leest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |