Tuurlijk Sieryquote:Op donderdag 6 september 2018 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel snapt
Ja nou laat maarquote:
Ik heb het idee dat Tim wel wil leren paardrijden...quote:Op donderdag 6 september 2018 19:22 schreef Mylene het volgende:
Tim gaat ook een dropje voor Manon halen.
Ik val Yaksa niet aan. Ik stel een vraag, nadat er een waterval van vragen komt over hoe ze het allemaal gaan doen. Dat is voor hen een weet, voor ons een vraag.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijk
Dat is lief.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:22 schreef Mylene het volgende:
Tim gaat ook een dropje voor Manon halen.
Gerrit denkt, hier had ik ook kunnen liggen.quote:
Nog even en ze hebben allemaal een leuk onderkomen. Allemaal wat anders, vind ik ook wel leukquote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit denkt, hier had ik ook kunnen liggen.
Hij gaf eerlijk aan lichtelijk jaloers te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit denkt, hier had ik ook kunnen liggen.
Op zich geen gekke vraag.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
Bijenwas in de drop van tim, dus adriaan hoeft niet. Is dat iets dierlijks vraagt tim?
Even ter info;bijenwas word gebruikt om de drop glanzend te maken.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bijenwas in de drop.....
Dus A3 geeft het terug.
Flauw. Je bent dan van alle gemakken voorzien. Of je bent bang voor de reacties van Jessie en cornuiten?!quote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
Nou ik ga niet een godsvermogen betalen om in een mongoolse tent te slapen,,,
Ik wilde iets schrijven, maar ik doe het niet.quote:
Het moet ook wel in het budget van iemand passen. Ik snap het wel. Voor dat geld kan hij een paar keer wildkamperen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flauw. Je bent dan van alle gemakken voorzien. Of je bent bang voor de reacties van Jessie en cornuiten?!
En ook niemand die op het idee komt om daar wat zand heen te kruien om het hoger te maken ... zodat ze met droge voeten naar de kraan kunnen lopen.quote:
Kan me alleen niet voorstellen dat ze zoveel tegenstand hebben gehad.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet zo snelPaul en Happie waren ook onvergetelijk, ouwe pikkepijpert!
quote:
Waarom was dat dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:29 schreef WyattJames het volgende:
Grappig dat Brandon zijn Fittopia shirt nog aan heeft. Afgelopen dinsdag mochten wij het alleen binnenste buiten of volledig afgeplakt aan.
Niets is veranderlijker dan de Mens Feboquote:Op donderdag 6 september 2018 19:29 schreef WyattJames het volgende:
Grappig dat Brandon zijn Fittopia shirt nog aan heeft. Afgelopen dinsdag mochten wij het alleen binnenste buiten of volledig afgeplakt aan.
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef tonja het volgende:
Mike: Je maakt weer van iets, niets hè.
Iemand die niet 24 uur per dag hier zitquote:Op donderdag 6 september 2018 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iemand die zeurt over bijnamen en het niet snapt.
Het ergste is nog dat hij terug bij af is, als Shelley het op haar heupen krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef krabje het volgende:
[..]
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahaha
Optimistquote:Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef Mylene het volgende:
Tim en Joa, uiteindelijk steekt de een een mes in de rug in van de ander.
En ik denk dat het niet Joa is.
Ik las in mijn hoofd Kurt.quote:
Ze hadden het over merken en wetgeving, maar begin te twijfelen of ze niet gewoon ons sporters wilde irriteren. Heb het shirt nu permanent in de kast gehangen. Gelukkig heb ik er niks voor betaalt,quote:
Je weet dat je achter loopt en niemand dit meer terug leest?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las in mijn hoofd Kurt.![]()
![]()
Jessie niet, de andere twee (onderhand wellicht) geweest.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn Jeff, Jessie en Manon niet komen kijken bij de yurt.
Zouden ze genoeg hebben van Fittopia, zodat nu Brandon in de "vuurlinie" komt te liggen en weer iets moet gaan verzinnen. Je weet het nooit daar hé. Het is steeds iemand anders die de groep over zich heen krijgtquote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ze hadden het over merken en wetgeving, maar begin te twijfelen of ze niet gewoon ons sporters wilde irriteren. Heb het shirt nu permanent in de kast gehangen. Gelukkig heb ik er niks voor betaalt,
lkkr tempo zoquote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Haflinger en de Fries samen in de stapmolen
Febo opdrachtje?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jezus wat doet mike moeilijk![]()
Shelly moet even haar febo-opdrachtje doen en dan gaat hij zo doen.
Doe het dan zelf ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die niet 24 uur per dag hier zit
Ze hebben John toch een beetje ontdooid.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
Hehe. De eerste keer dat ik John iets geks zie doen
Dit:quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
Sjellie op zoek naar de mooiste momenten in utopia
[ afbeelding ]
Eerst moeilijk doen.. en als hij het dan wel doet... gaat hij vertellen hoe geweldig en gul hij wel niet is door dit toch maar te vertellenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jezus wat doet mike moeilijk![]()
Shelly moet even haar febo-opdrachtje doen en dan gaat hij zo doen.
Vrije stap,ze gaan zo via CHEA de rijbaan verlaten.quote:
Ja, het wordt tijd voor een vriesbui van -20.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:11 schreef krabje het volgende:
[..]
ja zal best aangenaam zijn als het echt koud is,in mongolie staan ze het hele jaar door ,ook in de sneeuw.
Ja dat mooie meisje kijkt in de camera en neukt iemand die ze eigenlijk niet wil. Beetje wraak ofzo en dat is de FEBO's schuldquote:
Nou, ik hoor haar vaker onzin zingen hoor. Het lijkt heel wat, maar als je goed luistert ......quote:Op donderdag 6 september 2018 19:15 schreef UtoStreamer het volgende:
manon dat een liedje uit telekids zingt, toen was ze 6, vandaar dat de tekst niet helemaal klopt
vorige eeuw modusquote:Op donderdag 6 september 2018 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrije stap,ze gaan zo via CHEA de rijbaan verlaten.
*proest*quote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zie jij de zon wel eens schijnen
Leuk beroep hoor, je kan ook de metro vol blaffen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat "de Stem" altijd hetzelfde klinkt.... al jaren... elke Utopia, elke dag... Mot die vent geen vacantie?
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat "de Stem" altijd hetzelfde klinkt.... al jaren... elke Utopia, elke dag... Mot die vent geen vacantie?
Maak je niet druk. Alles kom terecht. Goed of slecht. Gun die jongens ook wat. Jeeeeses.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zeker wel, maar kun jij mij dan voorrekenen hoe ze aan die 500 euro gaan komen?
Toch niet met kruisjes waar een of andere priester overheen heeft gepist toch?
Station Wibautstraat.Pling pling.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk beroep hoor, je kan ook de metro vol blaffen.
Precies. Dat gezeik ook. Geniet van het moment, morgen kun je dood zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik maak me daar helemaal niet druk om. Ik reken ook helemaal niet na, hoe John en Mike aan bouwgeld komen, want verkopen doen ze niets meer.
Ja, ik weet vandaag een bankje, maar het hout van huisje twee is al compleet binnen
Ja elke keer dat het een ZENDERCHECK is dat dezelfde vent daar zit om het te roeptoeterenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hier gaan lurkers over nadenken ook
Waarom geen vrouw eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke keer dat het een ZENDERCHECK is dat dezelfde vent daar zit om het te roeptoeteren
Ze had het ook over iemand anders.quote:
Die vergeten steeds de textquote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom geen vrouw eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke keer dat het een ZENDERCHECK is dat dezelfde vent daar zit om het te roeptoeteren
welke ?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom geen vrouw eigenlijk?
Dat snap ik wel. Gelukkig zijn ze nog vrienden.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij gaf eerlijk aan lichtelijk jaloers te zijn.
Echt inlopen doe je ook niet hèquote:Op donderdag 6 september 2018 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Gelukkig zijn ze nog vrienden.
Een Surinamer of Belg zou ook leuk zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die vergeten steeds de text
dit ook weerquote:Op donderdag 6 september 2018 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
Sjon wat is je mooiste moment vraagt sjellie
Dat de familie langskwam antwoord sjon
Ja en met de utopianen?
mijn huisje is het mooiste moment, droom is werkelijkheid zegt sjon
Dat zou kunnen werken...quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een Surinamer of Belg zou ook leuk zijn.
Ping ... de volgende halte is ,,, Wibautstraat ... pling plongquote:Op donderdag 6 september 2018 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Station Wibautstraat.Pling pling.
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit ook weer
..
Geelstekelt
wat heb jij het getroffeh zeg
nooit meer loslaten
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef tonja het volgende:
Mike: Je maakt weer van iets, niets hè.
... ook dat.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jeff: Ik ben een losgeleid projectiel
Dat is de boze knopquote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
soms doet ie en boozige zeg maar
Dat is dan hun probleem.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet dat je achter loopt en niemand dit meer terug leest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |