nee kon alleen maar lachenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand een gifje van dat Kumbaya momentje ?
Dat hopen ze, vooralsnog nog geen betaalde boekingen ontvangen.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgende week vrijdag eerste B&B gast(en)
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet leuk, maar het is nu eenmaal zo, sorry
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelfs de regen klinkt warm in de Yurt zegt Tim...
![]()
Naja ze zeggen het wel net, kan goed zijn dat er nog niet betaald is inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat hopen ze, vooralsnog nog geen betaalde boekingen ontvangen.
dat weet je nietquote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat hopen ze, vooralsnog nog geen betaalde boekingen ontvangen.
Is onze mail er nog niet door?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Naja ze zeggen het wel net, kan goed zijn dat er nog niet betaald is inderdaad.
Ik vind het helemaal geweldig.. lach me suf hier om die verhalen...quote:Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Eindelijk een warme douche.
Ze mogen niet achter de laptop.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als ze die wel hadden dan hadden ze dat allang van de daken geschreeuwd.
Ik vind het luxer dan zo'n beddenstapelhut van Joh.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]de Gebroeders hebben wederom een puike beslissing genomen
Ik moet ook wel lachen om die twee hoor. Ze steken de draak met alles, maar met een ondertoon. Leukquote:Op donderdag 6 september 2018 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd geweldig hoe die twee hun plannen bespreken... met wat humor en cynisme ...
maar ondertussen staat hun Yurt er wel
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is onze mail er nog niet door?
Blijf van mijn lijf Yurt.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Ger een echtelijke ruzie heeft , zegt Tim, laten ze hem niet in de kou staan.
Joa: We halveren zelfs de 35 euro
Jessie en Boyd konden ook fantaseren, maar deze twee zijn leuker. Die nemen zichzelf niet zo serieus. Heerlijke streams, met die tweequote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik roep Tim en Joa uit tot het beste Duo van alle Utopia's
paul en hakimquote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jessie en Boyd konden ook fantaseren, maar deze twee zijn leuker. Die nemen zichzelf niet zo serieus. Heerlijke streams, met die twee
Eat that joa en tim!quote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
Nou ik ga niet een godsvermogen betalen om in een mongoolse tent te slapen,,,
Hmm, die waren ook nog erg bazig. Dachten de baas te zijn. Ik vind deze leukerquote:
Dennis en Ron.quote:
Ho ho ho, niet zo snelquote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt ook gewoon wildkamperen.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
Zeker, zeker... maar ik sta achter mijn beslissing.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet zo snelPaul en Happie waren ook onvergetelijk, ouwe pikkepijpert!
je slaat doorquote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Buurman en Buurman. Beter dan Zuurman en Zuurman van deze editiequote:
je kan thuis slapen tochquote:Op donderdag 6 september 2018 18:58 schreef WyattJames het volgende:
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahahaquote:Op donderdag 6 september 2018 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig.. lach me suf hier om die verhalen...
Iedereen heeft ze maanden uitgelachen.. zowel hier als daar...
En daar zitten de OpperMongolen... in hun verwarmde Yurt
No problem, denk leg het nog wel een keertje uitquote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wildkamperen.
Trouwens bedankt nog voor de uitleg, eerder deze week. Nu snap ik waarom een sportschool nog lastig is
Vooral dat laatste zal hem zorgen barenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef krabje het volgende:
[..]
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahaha
Nou.. hij heeft iig geval ze van A tot Z geholpen met bouwen en versjouwen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef krabje het volgende:
[..]
en gerrit kan zich wel voor de kop slaan dat hij ze een mes in de rug heeft gestoken,die ligt nog in die vieze caravan met zijn meissie en sanne hahahahaha
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hadden gele salie moeten hebben.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten alle drie een rondje lopen met de wierook ter inwijding en verdrijving van de kwade geesten
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef kaatje50 het volgende:
Mafkezen zijn het ook. Daar wordt je weer vrolijk van
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hadden gele salie moeten hebben.
quote:
vanmorgen hadden ze het erover dat ze n ook een yurt konden hebben maar shelly wilde niet,ze kregen er een soort van ruzie om hahahaha gerrit zei wij hadden er ook 1 kunnen hebben,maar omdat shel dacht dat johnyboy dat huisje ging maken wilde ze die yurt nietquote:Op donderdag 6 september 2018 19:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zal hem zorgen baren. Waar hij ligt, zal niet zo belangrijk zijn, zolang het met Shelley is
ach die 2 zijn vergevensgezind,ze noemen zich niet voor niks de 3 musketiersquote:Op donderdag 6 september 2018 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. hij heeft iig geval ze van A tot Z geholpen met bouwen en versjouwen.
Maar idd.. hij zal wat goodwill terug moeten winnen bij de broeders.
Ik heb haar (gisteravond, of vanochtend) serieus vragen horen stellen van de Broeders. Ze had nu toch wel belangstelling. Of is dat al weer over?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:05 schreef krabje het volgende:
[..]
vanmorgen hadden ze het erover dat ze n ook een yurt konden hebben maar shelly wilde niet,ze kregen er een soort van ruzie om hahahaha gerrit zei wij hadden er ook 1 kunnen hebben,maar omdat shel dacht dat johnyboy dat huisje ging maken wilde ze die yurt niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:06 schreef krabje het volgende:
[..]
ach die 2 zijn vergevensgezind,ze noemen zich niet voor niks de 3 musketiers
Witte....quote:Op donderdag 6 september 2018 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hadden gele salie moeten hebben.
weet niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik heb haar (gisteravond, of vanochtend) serieus vragen horen stellen van de Broeders. Ze had nu toch wel belangstelling. Of is dat al weer over?
ik vind ze echt hilarischquote:Op donderdag 6 september 2018 19:07 schreef danaqui het volgende:
Ze gaan knoflook en een uitje bij de deur leggen voor boze geesten enz
ja leuk tochquote:Op donderdag 6 september 2018 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
Hehe. De eerste keer dat ik John iets geks zie doen
Blazen kan ze alquote:Op donderdag 6 september 2018 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon mag zuigen voor een tientje.
Inderdaad. Na al die tijd dat gechagrijn, is het wel leukquote:
Doe nou net of we dat niet weten, anders kunnen we wel stoppen met kijkenquote:
ja zal best aangenaam zijn als het echt koud is,in mongolie staan ze het hele jaar door ,ook in de sneeuw.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:09 schreef kaatje50 het volgende:
Ik denk dat de Broeders vaak bezoek van de inwoners gaan krijgen. Het is daar lekker stil, hoorde ik John zeggen. En nog de enige kachel daar
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doe nou net of we dat niet weten, anders kunnen we wel stoppen met kijken![]()
Bereid je maar voor. Volgende week vrijdag 1e gasten zij hij eerder al.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef Yaksa het volgende:
Nu hoor ik Timo zeggen dat ze volgende week de eerste B&B'er hebben.
Dat zal die Limburger wel zijn die ook altijd op evenementen bij hun rond hangt.
Dat hadden ze al voor jouw opmerking gezegd. Maar ze mogen daar nog niet zoveel over zeggen, vertelden ze erbijquote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef Yaksa het volgende:
Nu hoor ik Timo zeggen dat ze volgende week de eerste B&B'er hebben.
Dat zal die Limburger wel zijn die ook altijd op evenementen bij hun rond hangt.
Maar dan nog, op 1 oktober moet de eerste aanbetaling van 500 euro binnen zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bereid je maar voor. Volgende week vrijdag 1e gasten zij hij eerder al.
Zie jij de zon wel eens schijnenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar dan nog, op 1 oktober moet de eerste aanbetaling van 500 euro binnen zijn.
Gaat lastig worden als ze ook nog bedden en beddengoed moeten kopen.
Timo wilde ook nog een stofzuiger kopen.
En een of andere kit om de kachel af te kitten.
Tot 1 oktober zijn nog maar 3 vrijdagen.
Zeker wel, maar kun jij mij dan voorrekenen hoe ze aan die 500 euro gaan komen?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zie jij de zon wel eens schijnen
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijkquote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zie jij de zon wel eens schijnen
Ik maak me daar helemaal niet druk om. Ik reken ook helemaal niet na, hoe John en Mike aan bouwgeld komen, want verkopen doen ze niets meer.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zeker wel, maar kun jij mij dan voorrekenen hoe ze aan die 500 euro gaan komen?
Toch niet met kruisjes waar een of andere priester overheen heeft gepist toch?
Het is Yaksaquote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijk
Fixedquote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijk doet wel een aanname
Ik denk dat iedereen het wel snaptquote:
Eensquote:Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt wel op dat Yaska aangevallen word om niks, hij heeft gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |