Chris zag wat fouten, het zal nu ondertussen wel gewijzigd zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon een typfout, want in de tekst staat het wel goed
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
4 uur boodschappen met Jessie.
[ afbeelding ]
Deze moet je even lezen.
Dit is genietenquote:
Gelukkig maar, misschien een idee om iemand het na te laten lezen of er foutrn in staan. Voor dat ze het online plaatsenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Chris zag wat fouten, het zal nu ondertussen wel gewijzigd zijn.
Je geeft die TT's wel heel goedkoop weg tegenwoordig... damn.. vroegah moest je daar voor vechtenquote:
Dat lijkt me heel verstandig.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, misschien een idee om iemand het na te laten lezen of er foutrn in staan. Voor dat ze het online plaatsen
Heb geen flauw idee eigenlijk, maybe iemand andersquote:
Top TTquote:
Gewoon een typfout.Niets aan de hand.quote:
Done.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee eigenlijk
Zit op mijn mobielquote:Op donderdag 6 september 2018 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon een typfout.Niets aan de hand.
De rekening komt later.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je geeft die TT's wel heel goedkoop weg tegenwoordig... damn.. vroegah moest je daar voor vechten
Beste TT van de dag.quote:
Ik las 'nieuwsgierigheid'quote:Op donderdag 6 september 2018 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das nieuwigheid![]()
Komt goed
Zit een doorzichtig zeil over met een brandveilige siliconen sluiting.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Gladiolio het volgende:
Gat in het plafond geeft licht genoeg in de tent.
Waarschijnlijk ook water?
Toch niet bij het rookkanaal?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit een doorzichtig zeil over met een brandveilige siliconen sluiting.
Daar zit het siliconen manchet.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:36 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Toch niet bij het rookkanaal?
dan kunnen ze hem zo ff optillenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik hoop zo dat die boxspring niet door de deur past
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit het siliconen manchet.
Luisteren!quote:Op donderdag 6 september 2018 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Ze beslissen even dat ze in de caravan gaan liggen tijdens de B&B
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luisteren!
Ze bieden aan dat Ger voor 35 euro met Sjellie daar een nachtje mag slapen.... maar dan moet hij wel Sanne mee nemen, want hun willen niet bij Sanne slapen.
Denk dat ze daarvoor Leer gebruiken.... ( Mits ze een gietijzeren kachel op hun paard hadden )quote:Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Gladiolio het volgende:
[..]![]()
Denk niet, dat de mongolen dat ook zo oplossen of oplosten?
Top dealquote:Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luisteren!
Ze bieden aan dat Ger voor 35 euro met Sjellie daar een nachtje mag slapen.... maar dan moet hij wel Sanne mee nemen, want hun willen niet bij Sanne slapen.
Ja, het dak is nog open, het zou magisch zijn als daar geen druppel water doorheen zou zijn gekomenquote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
boete als je in de mongoolse tent komt
( Transparant zeiltje ligt er..... )quote:Op donderdag 6 september 2018 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, het dak is nog open, het zou magisch zijn als daar geen druppel water doorheen zou zijn gekomen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
boete als je in de mongoolse tent komt
idiot daarquote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim: Wij doen niet aan mensenrechten
Til je met een paar man m aan één kant een stukje omhoog en schuif je m zo naar binnenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik hoop zo dat die boxspring niet door de deur past
Dankquote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Til je met een paar man m aan één kant een stukje omhoog en schuif je m zo naar binnen
Zit een pannen opening op met dekselquote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Yaksa het volgende:
Ze denken ook nog dat ze op die kachel kunnen koken.
Nou, dat kunnen ze wel vergeten, daar is die kachel niet voor gebouwd.
Nee hoor, en als je de boete niet betaald dan ga je volgens Timo de gevangenis in, nadat hij eerst de dure spullen van diegene heeft ingevorderd.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
BoeteDie zijn gek...
Gewoon een paar spanbanden om dat ding doen als ze erin zitten.![]()
Pleur maar op met je boete...
Nee, volgens Joa was dat alleen maar om hem schoon te maken.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit een pannen opening op met deksel
Ik vind het altijd geweldig hoe die twee hun plannen bespreken... met wat humor en cynisme ...quote:
Joa..quote:Op donderdag 6 september 2018 18:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, volgens Joa was dat alleen maar om hem schoon te maken.
ja humor,en mensen die echt geloven wat hij zegt die hebben geen humorquote:
ik ben dus niet de enige die dat hoort en ziet hahahahahaquote:Op donderdag 6 september 2018 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd geweldig hoe die twee hun plannen bespreken... met wat humor en cynisme ...
maar ondertussen staat hun Yurt er wel
Ik vind tim een beetje vreemde humor hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:45 schreef krabje het volgende:
[..]
ja humor,en mensen die echt geloven wat hij zegt die hebben geen humoren horen niet dat alles sarcastisch is bedoeld.
Joh, als zo'n ding lekt trek je een paar van die lappen heen en weer en het is dicht, die dingen zijn hartstikke weersbestendigquote:Op donderdag 6 september 2018 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( Transparant zeiltje ligt er..... )
dat mag,ik kan het wel waarderen en snap hem welquote:Op donderdag 6 september 2018 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik vind tim een beetje vreemde humor hebben
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, als zo'n ding lekt trek je een paar van die lappen heen en weer en het is dicht, die dingen zijn hartstikke weersbestendig
Vermoed een omnidirectionele microfoonquote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Minimaal twee camera's in de yurt. Vraag mij af wat dat zilveren ding in de nok is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie gaat dat doen. Niemandquote:Op donderdag 6 september 2018 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, als zo'n ding lekt trek je een paar van die lappen heen en weer en het is dicht, die dingen zijn hartstikke weersbestendig
voor de kachelquote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Minimaal twee camera's in de yurt. Vraag mij af wat dat zilveren ding in de nok is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lamp?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |