Kom op Watson zoek ff uit wie dat wasquote:Op donderdag 6 september 2018 16:18 schreef mario390 het volgende:
jemand schreeuwd op 1 in achtergroend
Westlands Original Kruidenbitterquote:Op donderdag 6 september 2018 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nog even,en het is Jessies kruidenbitter.
ja van chili macaroniquote:Op donderdag 6 september 2018 16:24 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne tegen Shell: hebbie lekker poepie gedaan.Shell had zo'n buikpijn.
Geil.quote:
Nee hequote:Op donderdag 6 september 2018 16:24 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne tegen Shell: hebbie lekker poepie gedaan.Shell had zo'n buikpijn.
Dat jij een agressief persoon bent weten we ondertussen wel. Met je ik ben zo'n goed mensquote:Op donderdag 6 september 2018 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zou spijt krijgen dat ze naast mij zou wonen.
Ik gun haar nog veel meer regen, dan heeft ze wat te janken...quote:Op donderdag 6 september 2018 16:23 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne: het is ook gewoon TAKKE weer.
Regen en onweer, hoe meer hoe beter wmb
Omgquote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gun haar nog veel meer regen, dan heeft ze wat te janken...
[ afbeelding ]
Die kale kruin glimt door het zielig voorover gekamde haar heen.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft er gewoon schijt aan en gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kale kruin glimt door het zielig voorover gekamde haar heen.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is van Brenda? ..Die bang was om Sanne te passeren?...quote:
ja maar als je de bord macaroni met chili gezien heeft wat ze gegeten heeft dann lach je ookquote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is verskrikkelijk en ik zit het ook nog te typen
Hij heeft er geen schijt aan. Hij doet alles om het te verdoezelen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon schijt aan en gelijk heeft ie.
Ja, dat is ook wel weer waar, heb het meer over zijn houding in het algemeen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft er geen schijt aan. Hij doet alles om het te verdoezelen.
Mooi.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op, jij was erbij, Amanda schold je helemaal de tyfus en ze krabde, schopte en sloeg er ook nog bij als het even kon, die helleveeg. En als je verder niets van haar wist zag ze er beslist nog goed uit ook. Nee, deze dikke Utopia-kabouter mag nog niet haar hooggehakte pumps poetsen
quote:
Ach als die Utopia uit komt is die misschien wel helemaal kaalquote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar, heb het meer over zijn houding in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg samenwonen, jullie hebben zoveel gemeenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jij een agressief persoon bent weten we ondertussen wel. Met je ik ben zo'n goed mens
bang voor iemand op je scherm?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach als die Utopia uit komt is die misschien wel helemaal kaal
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voor jou.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bang voor iemand op je scherm?
Alleen als Diva Snowy mee mag tochquote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voor
Die wil ik daar niet blootstellen aan dat negatieve plepsquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alleen als Diva Snowy mee mag toch
Nee ik post heel stiekemquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, voor jou.Ben je wel gerechtigd om te reageren, want zo'n rare opmerking heb ik zelden gezien.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voor
Irritante Manonquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef mario390 het volgende:
gerit en manon hadden weer ruzie,de irritante vent![]()
Kan zo maar andersom zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef mario390 het volgende:
gerit en manon hadden weer ruzie,de irritante vent![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.
hierquote:Op donderdag 6 september 2018 16:34 schreef Stray_cat het volgende:
He, de broeders weer terug in de oude tent. andere ding weggewapperd?
Moest het ff opzoeken maar jaquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alleen als Diva Snowy mee mag toch
Als ik alleen ben en de deur op nachtslot zit.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben je ook aan het kladderen thuis?
Ze wil niet dood gevonden worden in John's huisjequote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heeft ze toch nooit zo gezegd?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil niet dood gevonden worden in John's huisje
Dacht juist van welquote:Op donderdag 6 september 2018 16:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch nooit zo gezegd?
Volgens mij zit ze nu in de caravanquote:Op donderdag 6 september 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil niet dood gevonden worden in John's huisje
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, schamele hoogtepuntjes van vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit met Manon - 6 september 2018.
x6t72cb
[ afbeelding ]
Centraal - 6 september 2018.
x6t72er
O, okquote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heeft zij gegeten, Chili-Macaroni
Sanne zegt zelf van niet.En een christen liegt nooit.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dacht juist van wel
En dan ook graag goed.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Wat een smerig vuil rotwijf zeg. BAH.
Dat toontje ook, spreek mij niet aan. Laat dat luie rotmokkel eens wat nuttigs gaan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo,dat is er uit.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Wat een smerig vuil rotwijf zeg. BAH.
Dat toontje ook, spreek mij niet aan. Laat dat luie rotmokkel eens wat nuttigs gaan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dit heeft ze zeer zeker gezegd, en wel meer dan 1 keerquote:Op donderdag 6 september 2018 16:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch nooit zo gezegd?
Het was gister in de uitzending.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sanne zegt zelf van niet.En een christen liegt nooit.
Dat meen je niet,zo is HoSanne niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dit heeft ze zeer zeker gezegd, en wel meer dan 1 keer
Nee, die verteld gewoon ZIJN/HAAR waarheid.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sanne zegt zelf van niet.En een christen liegt nooit.
Ze moet gezalfd en heilig verklaard worden door de pausquote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meen je niet,zo is HoSanne niet.![]()
![]()
Ja die kop erbij, dat vingertje en zijn naam steeds noemen.quote:
Ik ben een bitch en ik pretendeer niets anders.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg samenwonen, jullie hebben zoveel gemeen
Ja, was heel erg. Alleen jammer dat het begin van de ruzie net niet op stream was ...quote:Op donderdag 6 september 2018 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja die kop erbij, dat vingertje en zijn naam steeds noemen.
Zo arrogant en denigrerend.
Gadver.
Dat doe ik nog steeds, maar als Sanne mij persoonlijk zou aanspreken, zou ze wensen dat ze niet geboren was. Het zit hem niet in het uitbraken van ordinaire taal, misschien is het eerder walging.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]je lult, ik wist het toen je zei dat je serieus bang voor haar was. Ten tijde van DGK nam je het als het moest tegen 6 bloemetjesjurken tegelijk op
Snap niet dat daar niet meer op gelet wordt, zo hele leuke ruzies kunnen opleveren.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Vijftig kaarten verkocht, maar daarvoor zitten ze niet op de laptop.
Ze gaan kijken naar een huisje.
En ze hadden voorrang op de laptop ivm het evenement.
Noteert u het allemaal even, u kunt het in de toekomst nog eens nodig hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bitch en ik pretendeer niets anders.
Ik vind Soury wel lief.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Noteert u het allemaal even, u kunt het in de toekomst nog eens nodig hebben
Ja vastquote:Op donderdag 6 september 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Noteert u het allemaal even, u kunt het in de toekomst nog eens nodig hebben
Heb je de add op de webshop gezien?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:47 schreef Yaksa het volgende:
Christel: "Waarom staat daar kruidenboter?" en SL.
Heeft ze wel gezegd, maar zelfs als ze die bewoordingen niet gebezigd heeft, kwam wat wel gevonden is aan beelden, op hetzelfde neer. Wat is je punt?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het was gister in de uitzending.
Geen flashback dat ze het wel heeft gezegd, wat Talpa normaliter wel doet als iemand liegt.
Ja, maar wat ik bedoel is dat iemand ze daar op attent hebben gemaakt via een mailtje.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je de add op de webshop gezien?
Duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoel is dat iemand ze daar op attent hebben gemaakt via een mailtje.
man man alweerquote:Op donderdag 6 september 2018 16:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel roept Jessie erbij: er staat kruidenboter.
Jessie: en dan vinden jullie om te lachen?
Christel: ehh nee nou ja wel ja.
Jessie: ik weet het niet, heeft Manon gedaan.
Stijgers, alle ; en de rest van de spelfouten valt ze niet op.
Geeft mooi het niveau aan.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel roept Jessie erbij: er staat kruidenboter.
Jessie: en dan vinden jullie om te lachen?
Christel: ehh nee nou ja wel ja.
Jessie: ik weet het niet, heeft Manon gedaan.
Stijgers, alle ; en de rest van de spelfouten valt ze niet op.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was heel erg. Alleen jammer dat het begin van de ruzie net niet op stream was ...
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee ik post heel stiekem
Deed ik tot dat jij een medecosser aanvielquote:
En gisteren wilde ze nog post.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Deed ik tot dat jij een medecosser aanviel![]()
Sanne denkt dat er post is maar ze durft niet te kijken????
Daarom is het heel vermakelijk, die fout. Net als alle andere fouten in de tekst.quote:
Vanmiddag zei ze dat ze lekker bezig was de webshop te fine tunen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hahaha ik hoor in een filmpje Maon tegen Gerrit zeggen: Iets schrijven is niet moeilijk Gerrit is helemaal niet moeilijk, ik neem aan dat jij les hebt gehad.![]()
![]()
Iets schrijven is ook niet moeilijk. Correcte zinnen formuleren kennelijk wel voor Manon.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hahaha ik hoor in een filmpje Manon tegen Gerrit zeggen: Iets schrijven is niet moeilijk Gerrit is helemaal niet moeilijk, ik neem aan dat jij les hebt gehad.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hahaha ik hoor in een filmpje Manon tegen Gerrit zeggen: Iets schrijven is niet moeilijk Gerrit is helemaal niet moeilijk, ik neem aan dat jij les hebt gehad.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:58 schreef mario390 het volgende:
Jess: Manon je hebt en foutje gemakt op de Webshop Kruidenbitter
Grappig.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze dat ze lekker bezig was de webshop te fine tunen.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets schrijven is ook niet moeilijk. Correcte zinnen formuleren kennelijk wel voor Manon.
Ze heeft er haar tanden op stuk gebeten vrees ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze dat ze lekker bezig was de webshop te fine tunen.
... en vooral vindt dat het haar ding is en dat zij dat moet doen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Mijn schrijven is ook niet altijd goed, maar hoe hoe zij ermee omgaat en andere mensen het verwijt is wel lachwekkend.
Ja echt erg.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en vooral vindt dat het haar ding is en dat zij dat moet doen.
Ik maak ook wel fouten,maar als je een webshop wil beheren kan dit echt niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Mijn schrijven is ook niet altijd goed, maar hoe hoe zij ermee omgaat en andere mensen het verwijt is wel lachwekkend.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik maak ook wel fouten,maar als je een webshop wil beheren kan dit echt niet.
Ik heb er heerlijk om kunnen lachen.
Nee hoor. Ik zou een andere favoriet nemen als je bloeddruk je lief is.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hihi hij is de grotste trottel
En dan zeggen ze dat je denken aan een paard moet overlaten.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
ja om dat je en meid bentquote:Op donderdag 6 september 2018 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou een andere favoriet nemen als je bloeddruk je lief is.
Er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat je denken aan een paard moet overlaten.
Is het niet zo dat In de steigers betekend dat het nog in aanmaak is. Het is per ongeluk op de website gezet zonder aanpassing.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat In de steigers betekend dat het nog in aanmaak is. Het is per ongeluk op de website gezet zonder aanpassing.
Duidelijkquote:
maakt niets uit hoor, maar die is harstikke gayquote:Op donderdag 6 september 2018 17:09 schreef Jian het volgende:
Waarom zit die Brandon toch altijd bij die meiden en nu niet zeggen omdat het zulke lekkere wijven zijn want daar trapt niemand in.
Zou ie dat leuk vinden dat opmaken tijdens wat geroddel en gegiechel en wat zegt dat dan over hem ..
Hoezo?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maakt niets uit hoor, maar die is harstikke gay
fixedquote:Op donderdag 6 september 2018 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat je een meid vrouw bent,
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:16 schreef Bramenstruik het volgende:
dat is mijn gaydardie heb ik normaal gesproken niet, duurde ff toen ik het doorhad van Fritsje, maar kun je nagaan, deze komt luid en duidelijk binnen
Ik wilde het niet zo blunt zeggen, daar ben jij beter in, maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 6 september 2018 17:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maakt niets uit hoor, maar die is harstikke gay
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo blunt zeggen, daar ben jij beter in, maar ik denk dat je gelijk hebtIk zie 'm zo paaldansen in zo'n strakke maillot met van die wollen beenwarmers.
Ja en bedankt, nu heb ik dat beeld ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo blunt zeggen, daar ben jij beter in, maar ik denk dat je gelijk hebtIk zie 'm zo paaldansen in zo'n strakke maillot met van die wollen beenwarmers.
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zitten er vrijwillig he. Ik gun ze nog heel veel regenachtige dagen.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:19 schreef PTLe het volgende:
Wat een armoe daar in de regen , je zal er maar zitten .
Dat maakt het een stuk leuker dan die warme zomerdagen. Nu gaat het beginnenquote:Op donderdag 6 september 2018 17:19 schreef PTLe het volgende:
Wat een armoe daar in de regen , je zal er maar zitten .
Ja precies dat dusquote:Op donderdag 6 september 2018 17:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zitten er vrijwillig he. Ik gun ze nog heel veel regenachtige dagen.
Yup, de stoere, sportieve, hunk die aan boksen en andere martial arts doet. Altijd rustig en in evenwicht ... zoiets en dat is ie niet inderdaad. Volgens mij voelt hij zich bijvoorbeeld helemaal niet op zijn gemak tussen een stelletje van die kerelsquote:Op donderdag 6 september 2018 17:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Brandon straalt ongemakkelijkheid uit, want hij is ongemakkelijk, wil iets zijn wat hij niet is
ik weet het leuker dan luie meiden in de zonquote:Op donderdag 6 september 2018 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk leuker dan die warme zomerdagen. Nu gaat het beginnen
Tot in Almere weten ze het nu door dat gegilquote:Op donderdag 6 september 2018 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jemig wat een gekrijs weer.
De buren weten nu ook dat Jessie post heeft.
Ik denk dat ze zich dan heel erg aan elkaar gaan storen, wat weer mooi fittie’s geeft.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja precies dat dusen gewoon maar dagen achter elkaar
Asjeblieft, tis gratisquote:Op donderdag 6 september 2018 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en bedankt, nu heb ik dat beeld ook.
Niets leuker dan fittiesquote:Op donderdag 6 september 2018 17:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich dan heel erg aan elkaar gaan storen, wat weer mooi fittie’s geeft.
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Brendon? Die heeft 6 uur lang sex gehad......en toen had hij kramp in zijn kaken.
Rimmen of pijpen?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Brendon? Die heeft 6 uur lang sex gehad......en toen had hij kramp in zijn kaken.
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot in Almere weten ze het nu door dat gegil
Er zitten er paar behoorlijk gestoorden daar. Dus dat kan heel leuk worden.quote:
Van mij mag Sanne er uit met haar gegil, dat wijf spoort echt niet .quote:Op donderdag 6 september 2018 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot in Almere weten ze het nu door dat gegil
Dit keer was het Jessie die zo giltquote:Op donderdag 6 september 2018 17:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Van mij maf Sanne er uit met haar gegil, dat wijf spoort echt niet .
Wie weet kan ze dat beter dan schrijven.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Miss Ed er met d'r grote kop bij om mee te lezen
Ik hoorde het fritsie stel achterlijk meiden zijn hetquote:Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit keer was het Jessie die zo gilt
Zo lang ze maar niets hoeft te doen of werkenquote:Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan ze dat beter dan schrijven.
Dat was met mooi weer alquote:Op donderdag 6 september 2018 17:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich dan heel erg aan elkaar gaan storen, wat weer mooi fittie’s geeft.
Paardenfeest? Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zei nach de paardenfeest 6 uuren lippen gezoent
Die prins op het paard denk ik (hoop ik)quote:Op donderdag 6 september 2018 17:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paardenfeest? Begin jij nou ook al?
nee nach de Feest met de paard waar ze buiten gelegen hebben mandaag op dienstagquote:Op donderdag 6 september 2018 17:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paardenfeest? Begin jij nou ook al?
Nee en als ze wat doet, doet ze het niet eens goed. Naar de slacht die waardeloze knol.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lang ze maar niets hoeft te doen of werken
Dan kan het als het weer slechter word nog leuk worden.quote:
Hebben ze een feest gehad in Utopia?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach de Feest met de paard waar ze buiten gelegen hebben mandaag op dienstag
Nog een paar weken en dan gaat er iemand naar de slachtquote:Op donderdag 6 september 2018 17:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee en als ze wat doet, doet ze het niet eens goed. Naar de slacht die waardeloze knol.
Hebben ze de slachtbank voor de stemming al klaar staan?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een paar weken en dan gaat er iemand naar de slacht
ja "huweleik of wie dat heetquote:Op donderdag 6 september 2018 17:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben ze een feest gehad in Utopia?
Ik neem aan dat de FEBO dat doetquote:Op donderdag 6 september 2018 17:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben ze de slachtbank voor de stemming al klaar staan?
buiten is buitenquote:Op donderdag 6 september 2018 17:37 schreef Jian het volgende:
Kijk dat zwijmelen die valse gans. Arme Jeffke, de sukkel!
Jessie en Shelly hebben zich in een nogal akward positie gewerkt.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie jankt in poedervorm? Heb er maar ff ter illustratie wat tranen in geplakt anders
geloven de Cossers het niet
[ afbeelding ]
Aan wie?quote:
Waarom zou je dat doen? Maar goed zijn poenquote:
Cristel zei tegen haar persoonlijk heb je wel degelijk gezegd in de uitzending!!!! Sanne reageerde er bewust niet opquote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het was gister in de uitzending.
Geen flashback dat ze het wel heeft gezegd, wat Talpa normaliter wel doet als iemand liegt.
Netjes,doe ik ook altijd bij een bouwmarkt.quote:
ik denk ze zijn vriendinnen binnenquote:Op donderdag 6 september 2018 17:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Manon rot eens op!!! je vertieft het beeld door er met je haar voor te hangen...of doe je dit met opzet
Meestal word dat in de uitzending recht getrokken.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Cristel zei tegen haar persoonlijk heb je wel degelijk gezegd in de uitzending!!!! Sanne reageerde er bewust niet op
Wacht even,nu maak je een geintje? Toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Cristel zei tegen haar persoonlijk heb je wel degelijk gezegd in de uitzending!!!! Sanne reageerde er bewust niet op
Echt nietquote:Op donderdag 6 september 2018 17:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk ze zijn vriendinnen binnen
noquote:Op donderdag 6 september 2018 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wacht even,nu maak je een geintje? Toch?
Heeft ze geen andere legiingquote:
Hoe weet Christel nou wat er uitgezonden wordt?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dit heeft ze zeer zeker gezegd, en wel meer dan 1 keer
Ik moest aan die panda denken.quote:
nee cristel zei tegen Sanne in de uitzending van gister. Dat ze het wel had gezegtquote:Op donderdag 6 september 2018 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe weet Christel nou wat er uitgezonden wordt?
Nu snap ik het.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee cristel zei tegen Sanne in de uitzending van gister. Dat ze het wel had gezegt
Is ook zo maar Sanne ontkend dat ze "voor dood gevonden wil worden in John's huisje" Volgens haar ging ze liever in de vijver liggen ofzo.quote:
Dat Christel het zelf had gezegd ja, en dat meende ik ook op de streams te horen.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee cristel zei tegen Sanne in de uitzending van gister. Dat ze het wel had gezegt
Teringquote:
Sanne liegt heel veelquote:Op donderdag 6 september 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar Sanne ontkend dat ze "voor dood gevonden wil worden in John's huisje" Volgens haar ging ze liever in de vijver liggen ofzo.
En een dikke reet.quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sanne liegt heel veel
Nee Dat sanne het wel degelijk gezegd heeft zuchtquote:Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat Christel het zelf had gezegd ja, en dat meende ik ook op de streams te horen.
Cristel keek ook met een blik van ik geloof je niet maar dat mokkel waait met alle winden meequote:Op donderdag 6 september 2018 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee Dat sanne het wel degelijk gezegd heeft zucht
Ook waarquote:Op donderdag 6 september 2018 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Cristel keek ook met een blik van ik geloof je niet maar dat mokkel waait met alle winden mee
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
rond moet zijn de kont vor inbijten
Ja was ook een enorme leugenquote:Op donderdag 6 september 2018 17:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Sanne zei gisteren ook nog in de uitzending dat Tim en Joa hadden toegegeven dat ze het verzonnen hadden.Wat een naar wijf
Dat bewijs is er niet dus is niet helemaal waar. Al zeggen 8 mensen dat het wel zo is en het gehoord hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou er ook aub over op want je hebt in deze ongelijk. Sanne heeft t gezegd
Klopt. Heb het ook gezien gisteren.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gisterw aren de beelden er op tv
Meestal is er een terugblik in de uitzending. Die was er niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat dus, verwar nooit de mening van een meerderheid met de waarheid.
Dan gaat ze bokken.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
rond moet zijn de kont vor inbijten
Ja vond ik ook jammer en een beetje raar. Ik weet trouwens ook zeker dat ze het wel gezegd heeft. Ze heeft wel meer gezegd over John wat nog lelijker was. Ze haatte hem zei zequote:Op donderdag 6 september 2018 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal is er een terugblik in de uitzending. Die was er niet.
Ik weet het het bewijs is er niet. Dusquote:Op donderdag 6 september 2018 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vond ik ook jammer en een beetje raar. Ik weet trouwens ook zeker dat ze het wel gezegd heeft. Ze heeft wel meer gezegd over John wat nog lelijker was. Ze haatte hem zei ze
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:05 schreef yvondenise het volgende:
Sanne tegen Gerrit...smoel houwen met je grafbek.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:06 schreef Goldencharly het volgende:
Wordt het niet eens tijd om eten te bestellen
Goeie,helaas is de hele dag de Yurt nog niet in beeld geweest.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:07 schreef Yaksa het volgende:
Hebben Joa en Timo nog een greppel gegraven rond die tent, of zijn ze dat vergeten?
Zo ja, dan staat het water nu wel binnen.
Ik wacht op dat gesprek wat ze zou hebben met Mike.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Fijn dat Jessie post heeft,stapt ze nog uit JMJ?
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 6 september 2018 18:07 schreef Yaksa het volgende:
Hebben Joa en Timo nog een greppel gegraven rond die tent, of zijn ze dat vergeten?
Zo ja, dan staat het water nu wel binnen.
Ik dus ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik wacht op dat gesprek wat ze zou hebben met Mike.
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Goeie,helaas is de hele dag de Yurt nog niet in beeld geweest.
best lastig om cams en tlbakken te plaatsen daarquote:Op donderdag 6 september 2018 18:14 schreef Goldencharly het volgende:
De broeders lijken een beetje dakloos vandaag.
Overmacht... de Febo is weer eens traag en incompetent... De Broeders lijden daar zwaar onder.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:14 schreef Goldencharly het volgende:
De broeders lijken een beetje dakloos vandaag.
Ik neem aan dat dat tijd nodig heeft, nogal wat kabels en testen.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
best lastig om cams en tlbakken te plaatsen daar
Het is wel mooi dat ze vandaag bij John terecht konden.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Overmacht... de Febo is weer eens traag en incompetent... De Broeders lijden daar zwaar onder.
ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 september 2018 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat tijd nodig heeft, nogal wat kabels en testen.
Wat weet jij daar nou weer van?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
best lastig om cams en tlbakken te plaatsen daar
anders was het wel alweer in beeld hequote:Op donderdag 6 september 2018 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van?
Niets gezien vandaag.... Nog iets de moeite waard?quote:Op donderdag 6 september 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is wel mooi dat ze vandaag bij John terecht konden.
De plaatsen van Jes en Jeff zijn vergevenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is wel mooi dat ze vandaag bij John terecht konden.
4 uur boodschappen met Jessie.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets gezien vandaag.... Nog iets de moeite waard?
Tering wat een foutenquote:Op donderdag 6 september 2018 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
4 uur boodschappen met Jessie.
[ afbeelding ]
Deze moet je even lezen.
Ja lekkerquote:
En het grappige is nog dat ze tegen Gerrit zei: Iedereen kan toch schrijven dat is niet zo moeilijk, dat moet jij ook geleerd hebben.quote:
wat een sufkutquote:Op donderdag 6 september 2018 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En het grappige is nog dat ze tegen Gerrit zei: Iedereen kan toch schrijven dat is niet zo moeilijk, dat moet jij ook geleerd hebben.
Berenboter.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:23 schreef sjampoeh het volgende:
boter met alcohol![]()
bestaat nog niet denk ik
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En het grappige is nog dat ze tegen Gerrit zei: Iedereen kan toch schrijven dat is niet zo moeilijk, dat moet jij ook geleerd hebben.
Ik heb zo'n vermoeden dat er op de laptop een hele rare autocorrectie staat.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat check je toch voordat je het online zet.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er op de laptop een hele rare autocorrectie staat.
Zie je hier ook wel eens als mensen op hun mobiel inloggen.
Dan moet ze het wel na kijken voor ze t postquote:Op donderdag 6 september 2018 18:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er op de laptop een hele rare autocorrectie staat.
Zie je hier ook wel eens als mensen op hun mobiel inloggen.
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat check je toch voordat je het online zet.
Ik heb Boterburg al.quote:Op donderdag 6 september 2018 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Berenboter.
Hm ik ga maar patent aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |