Kom op Watson zoek ff uit wie dat wasquote:Op donderdag 6 september 2018 16:18 schreef mario390 het volgende:
jemand schreeuwd op 1 in achtergroend
Westlands Original Kruidenbitterquote:Op donderdag 6 september 2018 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nog even,en het is Jessies kruidenbitter.
ja van chili macaroniquote:Op donderdag 6 september 2018 16:24 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne tegen Shell: hebbie lekker poepie gedaan.Shell had zo'n buikpijn.
Geil.quote:
Nee hequote:Op donderdag 6 september 2018 16:24 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne tegen Shell: hebbie lekker poepie gedaan.Shell had zo'n buikpijn.
Dat jij een agressief persoon bent weten we ondertussen wel. Met je ik ben zo'n goed mensquote:Op donderdag 6 september 2018 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zou spijt krijgen dat ze naast mij zou wonen.
Ik gun haar nog veel meer regen, dan heeft ze wat te janken...quote:Op donderdag 6 september 2018 16:23 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne: het is ook gewoon TAKKE weer.
Regen en onweer, hoe meer hoe beter wmb
Omgquote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gun haar nog veel meer regen, dan heeft ze wat te janken...
[ afbeelding ]
Die kale kruin glimt door het zielig voorover gekamde haar heen.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft er gewoon schijt aan en gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kale kruin glimt door het zielig voorover gekamde haar heen.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is van Brenda? ..Die bang was om Sanne te passeren?...quote:
ja maar als je de bord macaroni met chili gezien heeft wat ze gegeten heeft dann lach je ookquote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is verskrikkelijk en ik zit het ook nog te typen
Hij heeft er geen schijt aan. Hij doet alles om het te verdoezelen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon schijt aan en gelijk heeft ie.
Ja, dat is ook wel weer waar, heb het meer over zijn houding in het algemeen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft er geen schijt aan. Hij doet alles om het te verdoezelen.
Mooi.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op, jij was erbij, Amanda schold je helemaal de tyfus en ze krabde, schopte en sloeg er ook nog bij als het even kon, die helleveeg. En als je verder niets van haar wist zag ze er beslist nog goed uit ook. Nee, deze dikke Utopia-kabouter mag nog niet haar hooggehakte pumps poetsen
quote:
Ach als die Utopia uit komt is die misschien wel helemaal kaalquote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar, heb het meer over zijn houding in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg samenwonen, jullie hebben zoveel gemeenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jij een agressief persoon bent weten we ondertussen wel. Met je ik ben zo'n goed mens
bang voor iemand op je scherm?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach als die Utopia uit komt is die misschien wel helemaal kaal
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voor jou.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bang voor iemand op je scherm?
Alleen als Diva Snowy mee mag tochquote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voor
Die wil ik daar niet blootstellen aan dat negatieve plepsquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alleen als Diva Snowy mee mag toch
Nee ik post heel stiekemquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, voor jou.Ben je wel gerechtigd om te reageren, want zo'n rare opmerking heb ik zelden gezien.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voor
Irritante Manonquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef mario390 het volgende:
gerit en manon hadden weer ruzie,de irritante vent![]()
Kan zo maar andersom zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef mario390 het volgende:
gerit en manon hadden weer ruzie,de irritante vent![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.
hierquote:Op donderdag 6 september 2018 16:34 schreef Stray_cat het volgende:
He, de broeders weer terug in de oude tent. andere ding weggewapperd?
Moest het ff opzoeken maar jaquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alleen als Diva Snowy mee mag toch
Als ik alleen ben en de deur op nachtslot zit.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben je ook aan het kladderen thuis?
Ze wil niet dood gevonden worden in John's huisjequote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heeft ze toch nooit zo gezegd?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil niet dood gevonden worden in John's huisje
Dacht juist van welquote:Op donderdag 6 september 2018 16:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch nooit zo gezegd?
Volgens mij zit ze nu in de caravanquote:Op donderdag 6 september 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil niet dood gevonden worden in John's huisje
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, schamele hoogtepuntjes van vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit met Manon - 6 september 2018.
x6t72cb
[ afbeelding ]
Centraal - 6 september 2018.
x6t72er
O, okquote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heeft zij gegeten, Chili-Macaroni
Sanne zegt zelf van niet.En een christen liegt nooit.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dacht juist van wel
En dan ook graag goed.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Wat een smerig vuil rotwijf zeg. BAH.
Dat toontje ook, spreek mij niet aan. Laat dat luie rotmokkel eens wat nuttigs gaan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo,dat is er uit.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Wat een smerig vuil rotwijf zeg. BAH.
Dat toontje ook, spreek mij niet aan. Laat dat luie rotmokkel eens wat nuttigs gaan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dit heeft ze zeer zeker gezegd, en wel meer dan 1 keerquote:Op donderdag 6 september 2018 16:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch nooit zo gezegd?
Het was gister in de uitzending.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sanne zegt zelf van niet.En een christen liegt nooit.
Dat meen je niet,zo is HoSanne niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dit heeft ze zeer zeker gezegd, en wel meer dan 1 keer
Nee, die verteld gewoon ZIJN/HAAR waarheid.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sanne zegt zelf van niet.En een christen liegt nooit.
Ze moet gezalfd en heilig verklaard worden door de pausquote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meen je niet,zo is HoSanne niet.![]()
![]()
Ja die kop erbij, dat vingertje en zijn naam steeds noemen.quote:
Ik ben een bitch en ik pretendeer niets anders.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg samenwonen, jullie hebben zoveel gemeen
Ja, was heel erg. Alleen jammer dat het begin van de ruzie net niet op stream was ...quote:Op donderdag 6 september 2018 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja die kop erbij, dat vingertje en zijn naam steeds noemen.
Zo arrogant en denigrerend.
Gadver.
Dat doe ik nog steeds, maar als Sanne mij persoonlijk zou aanspreken, zou ze wensen dat ze niet geboren was. Het zit hem niet in het uitbraken van ordinaire taal, misschien is het eerder walging.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]je lult, ik wist het toen je zei dat je serieus bang voor haar was. Ten tijde van DGK nam je het als het moest tegen 6 bloemetjesjurken tegelijk op
Snap niet dat daar niet meer op gelet wordt, zo hele leuke ruzies kunnen opleveren.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Vijftig kaarten verkocht, maar daarvoor zitten ze niet op de laptop.
Ze gaan kijken naar een huisje.
En ze hadden voorrang op de laptop ivm het evenement.
Noteert u het allemaal even, u kunt het in de toekomst nog eens nodig hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bitch en ik pretendeer niets anders.
Ik vind Soury wel lief.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Noteert u het allemaal even, u kunt het in de toekomst nog eens nodig hebben
Ja vastquote:Op donderdag 6 september 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Noteert u het allemaal even, u kunt het in de toekomst nog eens nodig hebben
Heb je de add op de webshop gezien?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:47 schreef Yaksa het volgende:
Christel: "Waarom staat daar kruidenboter?" en SL.
Heeft ze wel gezegd, maar zelfs als ze die bewoordingen niet gebezigd heeft, kwam wat wel gevonden is aan beelden, op hetzelfde neer. Wat is je punt?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het was gister in de uitzending.
Geen flashback dat ze het wel heeft gezegd, wat Talpa normaliter wel doet als iemand liegt.
Ja, maar wat ik bedoel is dat iemand ze daar op attent hebben gemaakt via een mailtje.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je de add op de webshop gezien?
Duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoel is dat iemand ze daar op attent hebben gemaakt via een mailtje.
man man alweerquote:Op donderdag 6 september 2018 16:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel roept Jessie erbij: er staat kruidenboter.
Jessie: en dan vinden jullie om te lachen?
Christel: ehh nee nou ja wel ja.
Jessie: ik weet het niet, heeft Manon gedaan.
Stijgers, alle ; en de rest van de spelfouten valt ze niet op.
Geeft mooi het niveau aan.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel roept Jessie erbij: er staat kruidenboter.
Jessie: en dan vinden jullie om te lachen?
Christel: ehh nee nou ja wel ja.
Jessie: ik weet het niet, heeft Manon gedaan.
Stijgers, alle ; en de rest van de spelfouten valt ze niet op.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was heel erg. Alleen jammer dat het begin van de ruzie net niet op stream was ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |