Die kale kruin glimt door het zielig voorover gekamde haar heen.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gun haar nog veel meer regen, dan heeft ze wat te janken...
[ afbeelding ]
Hij heeft er gewoon schijt aan en gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kale kruin glimt door het zielig voorover gekamde haar heen.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is van Brenda? ..Die bang was om Sanne te passeren?...quote:
ja maar als je de bord macaroni met chili gezien heeft wat ze gegeten heeft dann lach je ookquote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is verskrikkelijk en ik zit het ook nog te typen
Hij heeft er geen schijt aan. Hij doet alles om het te verdoezelen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon schijt aan en gelijk heeft ie.
Ja, dat is ook wel weer waar, heb het meer over zijn houding in het algemeen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft er geen schijt aan. Hij doet alles om het te verdoezelen.
Mooi.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op, jij was erbij, Amanda schold je helemaal de tyfus en ze krabde, schopte en sloeg er ook nog bij als het even kon, die helleveeg. En als je verder niets van haar wist zag ze er beslist nog goed uit ook. Nee, deze dikke Utopia-kabouter mag nog niet haar hooggehakte pumps poetsen
quote:
Ach als die Utopia uit komt is die misschien wel helemaal kaalquote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar, heb het meer over zijn houding in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg samenwonen, jullie hebben zoveel gemeenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jij een agressief persoon bent weten we ondertussen wel. Met je ik ben zo'n goed mens
bang voor iemand op je scherm?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was een kleine opdonder en moest voor zichzelf opkomen (kwam ook uit Amsterdam en kon een grote bek hebben als ze boos was), maar Sanne is echt een ordinair viswijf van een jaar of 30 die je niets meer kunt wijsmaken, want ze heeft alles al een keer meegemaakt en ze is bang voor niemand, kan zo een groepje mensen aan. Nah, die kabouter verliest het van haar. De woorden die uit de christelijke Sanne komen, kunnen weinig mensen overtroeven. Ik ben serieus bang van haar als ze die scheur opentrekt.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach als die Utopia uit komt is die misschien wel helemaal kaal
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voor jou.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bang voor iemand op je scherm?
Alleen als Diva Snowy mee mag tochquote:Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Fritsie als inwoner van Utopia. Ik ben voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |