Inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2018 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze is juist teruggebracht naar onder de 15% heb ik begrepen
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hierquote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
VRAAAAGGGG:: wie heeft de Motocross geregeld en waarom?
Sanne voor Joa.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
VRAAAAGGGG:: wie heeft de Motocross geregeld en waarom?
als ik hier kwam is Manon op dat Ding gerijdenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hier
Kruidenboterquote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
In de stijgers.Die Manon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker met steukbreud.quote:
Hahaha ik zag het ook net, kruidenbotertje in de steigersquote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolere!!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat weer te lachen?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het ook net, kruidenbotertje in de steigers![]()
En al die ; wat erg!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Of terwijl.
Wat een taalwonder.
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel afquote:Op donderdag 6 september 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
Die Tim en Joa zijn niet meer weg te slaan bij John en Mike. De grote glibbertactiek is ingezet tot de stemming voorbij is.
Denk eerder om van de bank af te blijven.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hier
Die Brandon zat altijd al bij de meisjes. Waagt zich weleens bij de jongens, maar is meestal een beetje awkward.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel af
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Inca een webshop?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man heb je nog nie op de laptop fout getippt?
Tim heeft zelfs gezegd dat ze dat doen zodat ze niet op de bank komen. Het blijven rattenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel af
Dit is wel heel erg, zelfs Gio deed het nog beter.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Eens hoor, het blijft een raar kereltje met veel te veel nep normen en ook zeker een risico, wellicht die maar meteen omruilen voor een vrouw, ik zou zeggen Brenda en dan Manon er ook maar bij want die is goed kneedbaarquote:Op donderdag 6 september 2018 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Brandon zat altijd bij de meisjes. Waagt zich weleens bij de jongens, maar is meestal een beetje awkward.
Eigenlijk zou de FEBO ook iemand binnen moeten halen die de Nederlandse taal goed beheerst. Het komt wel knullig over hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om de vijver te vullenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
De febo heeft de sproeier aangezet.
Geliefde te betalen deze vacature.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg, zelfs Gio deed het nog beter.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geliefde te betalen deze vacature.
Lastig,lastig komt goedquote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim heeft zelfs gezegd dat ze dat doen zodat ze niet op de bank komen. Het blijven ratten
Mijn god.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze weten dat jij kijkt viezerikquote:Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
zou dat kunnen dat Bewohnern buiten de Terrein douchen,het is wel zo dat ze bij de zwarte ding te zien zijn maar nur en halfe minutt ofzo ik weet niet waarom ze daar niet streamen
Wat een tenenkrommend stukje tekst. Is het door een aap geschreven ofzo ?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
douches worden alleen gefilmd wanneer er meer dan 1 persoon tegelijk in staat (die blauwe douchecabine staan ze tegenwoordig in)quote:Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
zou dat kunnen dat Bewohnern buiten de Terrein douchen,het is wel zo dat ze bij de zwarte ding te zien zijn maar nur en halfe minutt ofzo ik weet niet waarom ze daar niet streamen
Wil je Mike zijn billen weer zien?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
Nee door een paard.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend stukje tekst. Is het door een aap geschreven ofzo ?
De blauwe is het toilet.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
douches worden alleen gefilmd wanneer er meer dan 1 persoon tegelijk in staat (die blauwe douchecabine staan ze tegenwoordig in)
blauwe douchcabine?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
douches worden alleen gefilmd wanneer er meer dan 1 persoon tegelijk in staat (die blauwe douchecabine staan ze tegenwoordig in)
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
das dat ding met die deur, ik bedoelde dat ding met dat zeil rondom achter op het terrein
Lekker buitje. Straks spoelen ze nog van het terrein.quote:
Ben echt benieuwd wat de mongoolse tent van dit soort weer vindquote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker buitje. Straks spoelen ze nog van het terrein.
Hopelijk zijn de kleedjes nog droogquote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat de mongoolse tent van dit soort weer vind
ook al lang geen stream meer van gezien, vandaag hele dag al niet, benieuwd wanneer we de eerste beelden krijgen van binnenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
En de sigaren en de badjassen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:36 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kleedjes nog droog
vor mij is dat zwartquote:Op donderdag 6 september 2018 14:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
das dat ding met die deur, ik bedoelde dat ding met dat zeil rondom achter op het terrein
Dat is een kwestie van tijd voor we het weten, maar ik denk dat hij daar tegen bestand is. In Mongolië zal het toch ook weleens regenen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja nogal.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het wel. Lastig typen ook met hoeven.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Voila. Meer dan 1 en het douchen is op de stream.quote:
Echt wel. Dat alles daar zeiknat word en ze hun bedden en kleding niet meer droog krijgen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:37 schreef Inca het volgende:
Laat het daar maar een paar dagen flink door regenen![]()
Jeff zou eens in de spiegel moeten kijken. Hij is alleen nog maar met Jessie bezig en is dan beledigd dat hij niet meer bij het groepje hoort.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef is kapot,hij wordt daar geleefd.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel. Dat alles daar zeiknat word en ze hun bedden en kleding niet meer droog krijgen.
Het weer dat in alle kleding en beddengoed slaat!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel. Dat alles daar zeiknat word en ze hun bedden en kleding niet meer droog krijgen.
Oh dan gaan ze echt stinken. Ik gun het ze zo, die nare lui.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het weer dat in alle kleding en beddengoed slaat!
Wij ookquote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon heeft 4 uur op de laptop gezeten,ze vond het geweldig,alles fine tunen op de webshop.
Oh, vandaar dat erbarmelijke Nederlands. Ze is door het toetsenbord gezakt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon heeft 4 uur op de laptop gezeten,ze vond het geweldig,alles fine tunen op de webshop.
Nou dat hebben we gezien. Moet ze maar niet meer doen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het resultaat mag er dan ook zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
ja het is regenweerquote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
bittere boter?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend stukje tekst. Is het door een aap geschreven ofzo ?
Triest, arm dom boertje, helemaal hoteldebotel, dat gaat zeer doen in de toekomstquote:Op donderdag 6 september 2018 14:36 schreef mazaru het volgende:
Jeff zegt dat als Jessie weg gaat hij ook weg gaat
de jort als eerstequote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker buitje. Straks spoelen ze nog van het terrein.
Zit er dik in.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Triest, arm dom boertje, helemaal hoteldebotel, dat gaat zeer doen in de toekomst
vergeten autocorrectie eroverheen te gooien?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt stom van hem. Hij is daar voor zichzelf gekomen. Als het echt is tussen hem en Jessie dan wacht ze wel op hem. En zo niet dan heeft hij in ieder geval wat druk van de ketel kunnen halenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Triest, arm dom boertje, helemaal hoteldebotel, dat gaat zeer doen in de toekomst
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
rejativeren is manon heel goed in
Wel gek dan dat je ze wel naar het toilet zien gaan, en dat doen ze ook alleen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Wilde ze wel, maar wist niet hoe dat geschreven werd.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
vergeten autocorrectie eroverheen te gooien?
Ze willen zo graag woorden met meer dan twee lettergrepen gebruiken. Maar hebben geen idee hoe je het uitspreekt of wat het betekentquote:Op donderdag 6 september 2018 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
rejativeren is manon heel goed in
Soul verstond ejaculeren.quote:
je moet de videos kijken de 2-3 uuren duurenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel gek dan dat je ze wel naar het toilet zien gaan, en dat doen ze ook alleen.
Maar met een handdoek over de schouder zie je ze nooit lopen.
Geloof mij, ze kunnen gewoon ergens warm douchen, maar dat is nu nog een luxe die niet past in dit format van een stelletje zandbak bewoners.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet de videos kijken de 2-3 uuren duuren
Daar geloof ik helemaal niets vanquote:Op donderdag 6 september 2018 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof mij, ze kunnen gewoon ergens warm douchen, maar dat is nu nog een luxe die niet past in dit format van een stelletje zandbak bewoners.
Dus wordt het bestaan geheim gehouden.
weet je dat miriam de was metgenomen had? om dat ze geen middel hebben, dann hebben ze ook geen warme douchequote:Op donderdag 6 september 2018 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof mij, ze kunnen gewoon ergens warm douchen, maar dat is nu nog een luxe die niet past in dit format van een stelletje zandbak bewoners.
Dus wordt het bestaan geheim gehouden.
Ik ook niet en als het wel zo is, zijn het bijzonder slechte douches.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van
Ja hoor.Zie je toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:55 schreef mario390 het volgende:
het kann tocch geen SL zijn wanneer ze water bij de tent naar beneden gooien
Ja,maar mag ik niet vertellen.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,maar mag ik niet vertellen.
Jessie ook niet nu ze Jef heeft,en ze was al niet leuk.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:56 schreef mazaru het volgende:
Jeff wordt er niet leuker op nu hij met Jessie omgaat
Jessie vind ik van het begin af al niet leukquote:Op donderdag 6 september 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie ook niet nu ze Jef heeft,en ze was al niet leuk.
Ze kunnen (nog) niet elektrisch koken, dus is er ook geen elektriciteit.(na 22,00 uur)quote:Op donderdag 6 september 2018 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat miriam de was metgenomen had? om dat ze geen middel hebben, dann hebben ze ook geen warme douche
Moet ze maar een pijnstiller nemen.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:00 schreef mario390 het volgende:
shelly moest om 4 00 naar buiten in Regen
Manon draaid zich veel en bijna elke keer kreunt zij ,echt sneu meer spierpijn dann Naomi
Done.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is topWil je die hier ook plaatsen UTO / Utopia Look-a-likes
En als niemand haar bedankt,gaat ze weer janken dat het niet gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:03 schreef chufi het volgende:
Die Jessie is wel erg met zichzelf bezig.. Nu vindt ze de boodschappen ook leuk om te doen.. Als het dan binnenkomt kan ze weer zeggen : Kijk dat heb ik gedaan !
ik heb ook soms bij vergadering in achtergroend gezien jemand de niet bewohner isquote:Op donderdag 6 september 2018 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen (nog) niet elektrisch koken, dus is er ook geen elektriciteit.(na 22,00 uur)
Heb ik ook altijd. Kom net bij de AH vandaan. Dan berg ik thuis mijn boodschappen op en dan denk ik 'Kijk! Dat heb ik gedaan!'quote:Op donderdag 6 september 2018 15:03 schreef chufi het volgende:
Die Jessie is wel erg met zichzelf bezig.. Nu vindt ze de boodschappen ook leuk om te doen.. Als het dan binnenkomt kan ze weer zeggen : Kijk dat heb ik gedaan !
Geef je jezelf dan ook een schouderklopje? Doe ik altijd wel.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Kom net bij de AH vandaan. Dan berg ik thuis mijn boodschappen op en dan denk ik 'Kijk! Dat heb ik gedaan!'
Febo ninja'squote:Op donderdag 6 september 2018 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook soms bij vergadering in achtergroend gezien jemand de niet bewohner is
Valt mee,ze heeft ijzers onder.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:06 schreef mario390 het volgende:
Manon lopt met blote voeten,niet bestkann ze zich verkouden
Jaaaaaaaaaaaa en volop complimentjes hoe goed ik boodschappen kan doen! En uiteraard verwacht ik later op de dag nog wat complimentjes hierover. Anders ben ik er helemaal klaar meequote:Op donderdag 6 september 2018 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geef je jezelf dan ook een schouderklopje? Doe ik altijd wel.
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt mee,ze heeft ijzers onder.
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt mee,ze heeft ijzers onder.
Same here.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa en volop complimentjes hoe goed ik boodschappen kan doen! En uiteraard verwacht ik later op de dag nog wat complimentjes hierover. Anders ben ik er helemaal klaar mee
kratje BBaftrekselquote:Op donderdag 6 september 2018 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
FF heeft een pre-order voor Jeff geplaatst.
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:12 schreef mazaru het volgende:
Een klein tikje tegen die penseel? Pretty please?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:17 schreef mazaru het volgende:
Joa en Jiske over Mini Coopers. De leukste Mini Cooper blijft toch echt deze![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie ook niet nu ze Jef heeft,en ze was al niet leuk.
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:17 schreef mazaru het volgende:
Joa en Jiske over Mini Coopers. De leukste Mini Cooper blijft toch echt deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik heb er zo 1 als rechtsboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze.![]()
![]()
Alleen vandaag was ik iets minder blij met de apk...![]()
Shelly is begonnen met de dromenvangers. "Sanne: ik vind het niet leuk dat je zegt dat Adriaan chagrijnig is, omdat mijn was daar hangt" Hele discussie volgt.....
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:35 schreef UtoStreamer het volgende:
sanne weer aan het stoken, komt weer terug in d'r gezicht
heimweeeeeeequote:Op donderdag 6 september 2018 15:38 schreef Jian het volgende:
En die Sanne gaat maar door. Zou dat kind nou werkelijk niet in de gaten hebben dat steeds meer mensen dat gedrag van haar niet kunnen waarderen. En straks weer janken natuurlijk
Heb ook een rode mini gehad, toffe karretjes en inderdaad handig met parkeren.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]Zo eentje had mijn ex een paar jaar geleden, een groene, maar wel ook met zo'n wit dak. Ik ging altijd met dat ding naar mijn werk. Ik werkte toen voornamelijk in het centrum van Amsterdam en je kon dat ding gewoon aan de gracht overdwars tussen 2 andere auto's parkeren. Altijd plaats!
Naar wat?quote:
Met de APK vinden ze altijd wel iets bij oudere type autootjes. Bij mijn eend toendertijd ook altijd wat.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb er zo 1 als rechtsboven.![]()
![]()
Alleen vandaag was ik iets minder blij met de apk...![]()
Shelly is begonnen met de dromenvangers. "Sanne: ik vind het niet leuk dat je zegt dat Adriaan chagrijnig is, omdat mijn was daar hangt" Hele discussie volgt.....
Tuurlijk wel, maar dat is haar rol daar, de jonge flapuit.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:38 schreef Jian het volgende:
En die Sanne gaat maar door. Zou dat kind nou werkelijk niet in de gaten hebben dat steeds meer mensen dat gedrag van haar niet kunnen waarderen. En straks weer janken natuurlijk
Hoelang is die kreupele al met de boodschappen bezig?quote:Op donderdag 6 september 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Autodrop trut.Die Jessie is zo dom.
Al zeker 2,5 uur.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoelang is die kreupele al met de boodschappen bezig?
Vind jij dat huisje wat Sjon gebouwd heeft ook niet op een klein Oostenrijks huisje lijken?quote:Op donderdag 6 september 2018 15:42 schreef mario390 het volgende:
Manon kijk in de Kamera en eet en Tomate
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met de APK vinden ze altijd wel iets bij oudere type autootjes. Bij mijn eend toendertijd ook altijd wat.
quote:
Winegums toch? Ze is het nu al zat.. Ondertussen maar checekn of er mailtjes voor hun zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Autodrop trut.Die Jessie is zo dom.
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
Filmpje bekeken waar Joa zich zou 'verspreken' omdat hij zou hebben gezegd dat het in januari gaat stoppen. Wat hij zegt is dat hij het fijn vindt zo aan het einde (van het jaar!) nog bezoek te kunnen krijgen. Is dát ook weer uit de wereld.
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Winegums toch? Ze is het nu al zat.. Ondertussen maar checekn of er mailtjes voor hun zijn
Holzhütte yep waar je slapen kunntquote:Op donderdag 6 september 2018 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind jij dat huisje wat Sjon gebouwd heeft ook niet op een klein Oostenrijks huisje lijken?
Denk je dat Jessie dat snapt?quote:Op donderdag 6 september 2018 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dan vraag ik toch wel dubbeldekkers
Dat gaan vast mooie kindjes opleveren.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:50 schreef cobain1994 het volgende:
Zijn net 2 albino's..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat gaan vast mooie kindjes opleveren.
quote:
Of chocopastaquote:Op donderdag 6 september 2018 15:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kalfvlees voor op brood.Veel te moeilijk.Doe maar ham.
Ook goed.quote:
Goed bezig hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:57 schreef Goldencharly het volgende:
Zo AH geweest boodschappen binnen ik plak een sticker in mijn boekje
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:57 schreef Goldencharly het volgende:
Zo AH geweest boodschappen binnen ik plak een sticker in mijn boekje
Had je alles op je lijstje?quote:Op donderdag 6 september 2018 15:59 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Fijn om waardering te krijgen mijn dank is groot
Ja streep elk product door geleerd van Riesquote:Op donderdag 6 september 2018 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had je alles op je lijstje?
..en slim ookquote:Op donderdag 6 september 2018 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat gaan vast mooie kindjes opleveren.
Nobelprijs winnaars.quote:
Armoedig hè?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:00 schreef Goldencharly het volgende:
Wat ziet die caravan er vreselijk uit na het schilderwerk van Sanne
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:02 schreef Goldencharly het volgende:
Sanne heeft zin in humor,loop de poort uit meid das pas lachen![]()
![]()
Kind van God?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:02 schreef mario390 het volgende:
manon kind van god zieh toch schoenen an ,je werd nog ziek
Ik beloof dat ik zal schaterenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:02 schreef Goldencharly het volgende:
Sanne heeft zin in humor,loop de poort uit meid das pas lachen![]()
![]()
kind van godquote:Op donderdag 6 september 2018 16:02 schreef mario390 het volgende:
Dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:02 schreef mario390 het volgende:
Kruidenboter?....quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij bedoelt het goed. Een soort gebed.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed. Een soort gebed.
Amenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach so..........quote:Op donderdag 6 september 2018 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg ik nur zo is en oostenrijkse redenzort
God bless you, my son/ brotherquote:
Daar hebben ze in Utopia ook altijd last van.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zei Natasia dat altijd over Brian en Amanda,.... de kindjes van God. duivelsgebroed was 'tquote:
zij heeft het altijd koud,en nu lopt zij met blote voetenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Verkoudheid is een virus, loop je niet op door kouwe voeten.
Gaat een kind van God dan vloekend en liegend door het leven?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zei Natasia dat altijd over Brian en Amanda,.... de kindjes van God. duivelsgebroed was 't
(DGK)
Dat is bij iedereen die met dementor Jessie omgaat ...nu ze weg is bij Mike en John kan ik die ook weer beter behappen....quote:Op donderdag 6 september 2018 14:56 schreef mazaru het volgende:
Jeff wordt er niet leuker op nu hij met Jessie omgaat
Stuur dan mooie warme pantoffels als je ze begaan bent met dat mormel, of regel 'n hoefsmitquote:Op donderdag 6 september 2018 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft het altijd koud,en nu lopt zij met blote voeten
Mongoolse pantoffels lekker warmquote:Op donderdag 6 september 2018 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stuur dan mooie warme pantoffels als je ze begaan bent met dat mormel, of regel 'n hoefsmit
Heb jij Amanda wel eens tekeer horen gaan, daar is Sanne een zielige kleuter bij, dus schijnbaar welquote:Op donderdag 6 september 2018 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat een kind van God dan vloekend en liegend door het leven?
Paar nieuwe hoeven zijn sterker dan die sloffenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Mongoolse pantoffels lekker warm
Een hoefsmid voor Sanne? Eerder voor Manon toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stuur dan mooie warme pantoffels als je ze begaan bent met dat mormel, of regel 'n hoefsmit
Als een beunhaas zegt ze vaak.Is een filmpje van.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef Goldencharly het volgende:
Jessie moet echt ff zeiken dat u het weet.
Hij had het ook over Manon Cheaquote:Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een hoefsmid voor Sanne? Eerder voor Manon toch?
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Mond open MarioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht over Sanne, solly.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij had het ook over Manon Chea![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief zo lop ik op de volgende Wiesenmarkt
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]lief zo lop ik op de volgende Wiesenmarkt
Eigenlijk had ik het kunnen weten.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geeft niks skeet, wordt hier zo veel gekletst
LSD schilderij?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Zit ze daar gewoon weer Christel na te apen?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
Filmpje bekeken waar Joa zich zou 'verspreken' omdat hij zou hebben gezegd dat het in januari gaat stoppen. Wat hij zegt is dat hij het fijn vindt zo aan het einde (van het jaar!) nog bezoek te kunnen krijgen. Is dát ook weer uit de wereld.
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:12 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dan beledig je Sanne. Niemand overtreft Sanne. Zou niet naast haar willen wonen. Die scheldt je al verrot als je hond langs haar deur loopt.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij Amanda wel eens tekeer horen gaan, daar is Sanne een zielige kleuter bij, dus schijnbaar wel
Balen dan begint het pasquote:Op donderdag 6 september 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
2de reums die gewoon alles kopieerdequote:Op donderdag 6 september 2018 16:12 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zou spijt krijgen dat ze naast mij zou wonen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dan beledig je Sanne. Niemand overtreft Sanne. Zou niet naast haar willen wonen. Die scheldt je al verrot als je hond langs haar deur loopt.
Ze verpesten mijn gevoel bij dat nummer.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zou spijt krijgen dat ze naast mij zou wonen.
Zeg dat wel inderdaad. Pure verkrachting van dat prachtige nummer.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze verpesten mijn gevoel bij dat nummer.
onze wannabe lotjesquote:Op donderdag 6 september 2018 16:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeg dat wel inderdaad. Pure verkrachting van dat prachtige nummer.
Zoals zoveel nummers die daar gezongen worden.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze verpesten mijn gevoel bij dat nummer.
...... en Billy en weet ik wie nog nog. Ze is ook een kunstenares. Ik ook, kom ik achter.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:12 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hoor. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zoals zoveel nummers die daar gezongen worden.
Valerie was toch al verkracht door Lotquote:Op donderdag 6 september 2018 16:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zei Natasia dat altijd over Brian en Amanda,.... de kindjes van God. duivelsgebroed was 't
(DGK)
dat klopt nietquote:Op donderdag 6 september 2018 16:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja en door die andere mutsquote:Op donderdag 6 september 2018 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Valerie was toch al verkracht door Lot
Kom op, jij was erbij, Amanda schold je helemaal de tyfus en ze krabde, schopte en sloeg er ook nog bij als het even kon, die helleveeg. En als je verder niets van haar wist zag ze er beslist nog goed uit ook. Nee, deze dikke Utopia-kabouter mag nog niet haar hooggehakte pumps poetsenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dan beledig je Sanne. Niemand overtreft Sanne. Zou niet naast haar willen wonen. Die scheldt je al verrot als je hond langs haar deur loopt.
Ben je ook aan het kladderen thuis?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
...... en Billy en weet ik wie nog nog. Ze is ook een kunstenares. Ik ook, kom ik achter.
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op, jij was erbij, Amanda schold je helemaal de tyfus en ze krabde, schopte en sloeg er ook nog bij als het even kon, die helleveeg. En als je verder niets van haar wist zag ze er beslist nog goed uit ook. Nee, deze dikke Utopia-kabouter mag nog niet haar hooggehakte pumps poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |