Inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2018 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze is juist teruggebracht naar onder de 15% heb ik begrepen
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hierquote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
VRAAAAGGGG:: wie heeft de Motocross geregeld en waarom?
Sanne voor Joa.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
VRAAAAGGGG:: wie heeft de Motocross geregeld en waarom?
als ik hier kwam is Manon op dat Ding gerijdenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hier
Kruidenboterquote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
In de stijgers.Die Manon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker met steukbreud.quote:
Hahaha ik zag het ook net, kruidenbotertje in de steigersquote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolere!!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat weer te lachen?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het ook net, kruidenbotertje in de steigers![]()
En al die ; wat erg!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Of terwijl.
Wat een taalwonder.
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel afquote:Op donderdag 6 september 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
Die Tim en Joa zijn niet meer weg te slaan bij John en Mike. De grote glibbertactiek is ingezet tot de stemming voorbij is.
Denk eerder om van de bank af te blijven.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hier
Die Brandon zat altijd al bij de meisjes. Waagt zich weleens bij de jongens, maar is meestal een beetje awkward.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel af
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Inca een webshop?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man heb je nog nie op de laptop fout getippt?
Tim heeft zelfs gezegd dat ze dat doen zodat ze niet op de bank komen. Het blijven rattenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel af
Dit is wel heel erg, zelfs Gio deed het nog beter.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Eens hoor, het blijft een raar kereltje met veel te veel nep normen en ook zeker een risico, wellicht die maar meteen omruilen voor een vrouw, ik zou zeggen Brenda en dan Manon er ook maar bij want die is goed kneedbaarquote:Op donderdag 6 september 2018 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Brandon zat altijd bij de meisjes. Waagt zich weleens bij de jongens, maar is meestal een beetje awkward.
Eigenlijk zou de FEBO ook iemand binnen moeten halen die de Nederlandse taal goed beheerst. Het komt wel knullig over hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om de vijver te vullenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
De febo heeft de sproeier aangezet.
Geliefde te betalen deze vacature.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg, zelfs Gio deed het nog beter.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geliefde te betalen deze vacature.
Lastig,lastig komt goedquote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geliefde te betalen deze vacature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |