Inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2018 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze is juist teruggebracht naar onder de 15% heb ik begrepen
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hierquote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
VRAAAAGGGG:: wie heeft de Motocross geregeld en waarom?
Sanne voor Joa.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
VRAAAAGGGG:: wie heeft de Motocross geregeld en waarom?
als ik hier kwam is Manon op dat Ding gerijdenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hier
Kruidenboterquote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
In de stijgers.Die Manon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker met steukbreud.quote:
Hahaha ik zag het ook net, kruidenbotertje in de steigersquote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolere!!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat weer te lachen?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het ook net, kruidenbotertje in de steigers![]()
En al die ; wat erg!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Of terwijl.
Wat een taalwonder.
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel afquote:Op donderdag 6 september 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
Die Tim en Joa zijn niet meer weg te slaan bij John en Mike. De grote glibbertactiek is ingezet tot de stemming voorbij is.
Denk eerder om van de bank af te blijven.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Sanne voor haar toen nog liefje joa, althans dat las ik hier
Die Brandon zat altijd al bij de meisjes. Waagt zich weleens bij de jongens, maar is meestal een beetje awkward.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel af
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Inca een webshop?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man heb je nog nie op de laptop fout getippt?
Tim heeft zelfs gezegd dat ze dat doen zodat ze niet op de bank komen. Het blijven rattenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ze wel plezier hebben met elkaar, er wordt in elk geval genoeg gelachen en voor de stemming is het inderdaad ook niet ongunstig al moeten ze oppassen voor zelfgenoegzaamheid. Ze moeten Brandon en A3 nog binnenboord halen/houden maar dan zijn ze allemaal veilig. Jeff is een risico geworden. De jongens tegen de meisjes zeg maar en geloof me die vrouwen maken elkaar wel af
Dit is wel heel erg, zelfs Gio deed het nog beter.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Eens hoor, het blijft een raar kereltje met veel te veel nep normen en ook zeker een risico, wellicht die maar meteen omruilen voor een vrouw, ik zou zeggen Brenda en dan Manon er ook maar bij want die is goed kneedbaarquote:Op donderdag 6 september 2018 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Brandon zat altijd bij de meisjes. Waagt zich weleens bij de jongens, maar is meestal een beetje awkward.
Eigenlijk zou de FEBO ook iemand binnen moeten halen die de Nederlandse taal goed beheerst. Het komt wel knullig over hoor.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om de vijver te vullenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
De febo heeft de sproeier aangezet.
Geliefde te betalen deze vacature.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg, zelfs Gio deed het nog beter.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geliefde te betalen deze vacature.
Lastig,lastig komt goedquote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim heeft zelfs gezegd dat ze dat doen zodat ze niet op de bank komen. Het blijven ratten
Mijn god.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze weten dat jij kijkt viezerikquote:Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
zou dat kunnen dat Bewohnern buiten de Terrein douchen,het is wel zo dat ze bij de zwarte ding te zien zijn maar nur en halfe minutt ofzo ik weet niet waarom ze daar niet streamen
Wat een tenenkrommend stukje tekst. Is het door een aap geschreven ofzo ?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
douches worden alleen gefilmd wanneer er meer dan 1 persoon tegelijk in staat (die blauwe douchecabine staan ze tegenwoordig in)quote:Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
zou dat kunnen dat Bewohnern buiten de Terrein douchen,het is wel zo dat ze bij de zwarte ding te zien zijn maar nur en halfe minutt ofzo ik weet niet waarom ze daar niet streamen
Wil je Mike zijn billen weer zien?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
Nee door een paard.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend stukje tekst. Is het door een aap geschreven ofzo ?
De blauwe is het toilet.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
douches worden alleen gefilmd wanneer er meer dan 1 persoon tegelijk in staat (die blauwe douchecabine staan ze tegenwoordig in)
blauwe douchcabine?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
douches worden alleen gefilmd wanneer er meer dan 1 persoon tegelijk in staat (die blauwe douchecabine staan ze tegenwoordig in)
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
das dat ding met die deur, ik bedoelde dat ding met dat zeil rondom achter op het terrein
Lekker buitje. Straks spoelen ze nog van het terrein.quote:
Ben echt benieuwd wat de mongoolse tent van dit soort weer vindquote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker buitje. Straks spoelen ze nog van het terrein.
Hopelijk zijn de kleedjes nog droogquote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat de mongoolse tent van dit soort weer vind
ook al lang geen stream meer van gezien, vandaag hele dag al niet, benieuwd wanneer we de eerste beelden krijgen van binnenquote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
En de sigaren en de badjassen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:36 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kleedjes nog droog
vor mij is dat zwartquote:Op donderdag 6 september 2018 14:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
das dat ding met die deur, ik bedoelde dat ding met dat zeil rondom achter op het terrein
Dat is een kwestie van tijd voor we het weten, maar ik denk dat hij daar tegen bestand is. In Mongolië zal het toch ook weleens regenen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja nogal.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het wel. Lastig typen ook met hoeven.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:33 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Voila. Meer dan 1 en het douchen is op de stream.quote:
Echt wel. Dat alles daar zeiknat word en ze hun bedden en kleding niet meer droog krijgen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:37 schreef Inca het volgende:
Laat het daar maar een paar dagen flink door regenen![]()
Jeff zou eens in de spiegel moeten kijken. Hij is alleen nog maar met Jessie bezig en is dan beledigd dat hij niet meer bij het groepje hoort.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef is kapot,hij wordt daar geleefd.
quote:Op donderdag 6 september 2018 14:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel. Dat alles daar zeiknat word en ze hun bedden en kleding niet meer droog krijgen.
Het weer dat in alle kleding en beddengoed slaat!quote:Op donderdag 6 september 2018 14:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel. Dat alles daar zeiknat word en ze hun bedden en kleding niet meer droog krijgen.
Oh dan gaan ze echt stinken. Ik gun het ze zo, die nare lui.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het weer dat in alle kleding en beddengoed slaat!
Wij ookquote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon heeft 4 uur op de laptop gezeten,ze vond het geweldig,alles fine tunen op de webshop.
Oh, vandaar dat erbarmelijke Nederlands. Ze is door het toetsenbord gezakt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon heeft 4 uur op de laptop gezeten,ze vond het geweldig,alles fine tunen op de webshop.
Nou dat hebben we gezien. Moet ze maar niet meer doen.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het resultaat mag er dan ook zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
ja het is regenweerquote:Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
bittere boter?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend stukje tekst. Is het door een aap geschreven ofzo ?
Triest, arm dom boertje, helemaal hoteldebotel, dat gaat zeer doen in de toekomstquote:Op donderdag 6 september 2018 14:36 schreef mazaru het volgende:
Jeff zegt dat als Jessie weg gaat hij ook weg gaat
de jort als eerstequote:Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker buitje. Straks spoelen ze nog van het terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |