SPOILER: ZOM-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem vooral plaatsOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mij ook wel beetje ja. Al schijnt natuur wel heel mooi te zijn daar in het niet party-gedeeltequote:
Schijnt niet onaardig te zijn als je er een hoop geld tegenaan gooit.quote:
Dat gaat op voor meer bestemmingenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Schijnt niet onaardig te zijn als je er een hoop geld tegenaan gooit.
Maar dan lijken me er nog steeds betere bestemmingen
En dan erachter komen dat je overal jezelf meeneemt en elke plek maar is wat je er van maakt.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat op voor meer bestemmingen
Ja, voor een lowbudget vakantie ga je niet naar Ibiza, Monaco en Saint Tropezquote:Op woensdag 5 september 2018 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat op voor meer bestemmingen
Ik was laatst in het vliegtuig een blaadje aan het doorbladeren.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, voor een lowbudget vakantie ga je niet naar Ibiza, Monaco en Saint Tropez
Zit net over het budget heen wel somsquote:Op woensdag 5 september 2018 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, voor een lowbudget vakantie ga je niet naar Ibiza, Monaco en Saint Tropez
Pff pffquote:Op woensdag 5 september 2018 23:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het vliegtuig een blaadje aan het doorbladeren.
Zag echt een mooi resort op Seychelles.
Vanaf 2700 pond per nacht, dat vond ik toch wat aan de hoge kant.
Met TUI een weekje voor 1600 euroquote:Op woensdag 5 september 2018 23:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog ergens in Afrika.
Mij niet gezien
Beter naar het beste land ter wereldquote:Op woensdag 5 september 2018 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met TUI een weekje voor 1600 euro
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter naar het beste land ter wereld
Hij is wel een van de leukere deelnemersquote:
Straks je eerste Pad Thai in het Thais bestellenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ken ondertussen ook al een aantal letters.
Heel eerlijk gezegd eet ik dat bijna nooit meer.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks je eerste Pad Thai in het Thais bestellen
Heeft die Celina niet in 4 handen op een buik ofzo gezeten?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel een van de leukere deelnemers
Wat wel?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd eet ik dat bijna nooit meer.
Vind ik een van de mindere gerechten.
Dat had je na de woorden Pad Thai toch al uit moeten vogelenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 23:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn favoriete onderwerp in de hele wereld
Ik denk dat wij in de winter weer gaan na kerst.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is zoals je weet wel enigszins eensgezind
Klinkt goed. Wel basic maar is niks mis meequote:
Een goed recept heeft weinig opsmuk nodig.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wel basic maar is niks mis mee
Ja, ik had geen zin om te lezenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had je na de woorden Pad Thai toch al uit moeten vogelen
Tussen kerst en oud en nieuw in? Misschien probeer ik dan ook wel te gaan. Dan is mijn grootste project klaar en ik kan je niet uitleggen hoe graag ik naar Thailand wil op dit momentquote:Op woensdag 5 september 2018 23:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in de winter weer gaan na kerst.
Volgens de burgemeester van Pattaya zijn er in Thailand geen hoeren.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, pittige hoertjes, dat soort dingen
Ligt een beetje aan hoe mn vrouw vrije dagen kan nemen.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw in? Misschien probeer ik dan ook wel te gaan. Dan is mijn grootste project klaar en ik kan je niet uitleggen hoe graag ik naar Thailand wil op dit moment
Ik at vanavond voor het eerst bij cannibale royale.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, pittige hoertjes, dat soort dingen
Ik geloof het gelijkquote:Op woensdag 5 september 2018 23:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Volgens de burgemeester van Pattaya zijn er in Thailand geen hoeren.
En Thaise politici spreken altijd de waarheid
Let me guess.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik at vanavond voor het eerst bij cannibale royale.
hey sexy manquote:Op woensdag 5 september 2018 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk:7 alleen maar dames waar je mee kunt neuken en toevallig wat geld achterlaat natuurlijk
Hoe raad je het. Al moet ik het bij een bescheiden 225 gram. Wat ik al veel vondquote:
Dat is wel begrijpelijk, laat maar weten. Wil aan mijn frequent flyers status werkenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe mn vrouw vrije dagen kan nemen.
Laos is echt intens saaiquote:Op woensdag 5 september 2018 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Thailand, Maleisie, Cambodia, Laos, het maakt me geen fluit uit. Ik wil gewoon genottelijk eten en geen drol uitgeven
Hey, misschien toch maar eens heen gaanquote:Op woensdag 5 september 2018 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijkalleen maar dames waar je mee kunt neuken en toevallig wat geld achterlaat natuurlijk
Wat had je op?quote:Op woensdag 5 september 2018 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe raad je het. Al moet ik het bij een bescheiden 225 gram. Wat ik al veel vond
[..]
Dat is wel begrijpelijk, laat maar weten. Wil aan mijn frequent flyers status werken
Jij bent dan ook geen hedonistische drugsgebruikerquote:Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Onze avonden in Laos bestonde uit:
1. wandeling
2. pool spelen met prosituees
3. uit verveling 3 keer dineren
Het eten was er ook nog heel matig vergeleken met andere landen daarquote:Op donderdag 6 september 2018 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen hedonistische drugsgebruiker
Dat is wel interessanter ja, toch wat meer cultuur en geschiedenisquote:Op donderdag 6 september 2018 00:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het eten was er ook nog heel matig vergeleken met andere landen daar
Al denk ik dat ik de volgende keer wel wat Cambodja meepak
VBL is dood?quote:
Enige land waar ik naartoe zou gaan voor geschiedenis/cultuurquote:Op donderdag 6 september 2018 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Alleen Vietnam heb ik zonder echte argumenten nooit echt iets mee. Gewoon voorgevoel ofzo. Nu trap ik Flips wel tegen het verkeerde been
Zeker niet, ik ga het ergens in mn achterhoofd opslaan, genoeg non-vega's nog bij mn studieverenigingquote:Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waren 200 voor 4 personen kwijt. Niet bijzonder gek.
Menu vd dag wat bestond uit een rib eyequote:Op woensdag 5 september 2018 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je op?Ben beetje het menu aan het bekijken end at ziet er niet slecht uit
Jaquote:Op donderdag 6 september 2018 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Alleen Vietnam heb ik zonder echte argumenten nooit echt iets mee. Gewoon voorgevoel ofzo. Nu trap ik Flips wel tegen het verkeerde been
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Menu vd dag wat bestond uit een rib eye
[..]
Jadebiel
Daar zullen een hoop serveerders blij mee zijnquote:Op donderdag 6 september 2018 00:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mensen die verse spring rolls laten tattooeren
Hoeveel kg ben je al kwijt?quote:Op donderdag 6 september 2018 00:10 schreef JanCees het volgende:
Ben moe
Was wel topfit bij training
De techniek liet het alleen afweten vandaag
Hoe gaat het met jou? Vroeger wist ik veel beter hoe het met je ging en wat je allemaal doet.quote:
Nohhhh Inso. Dan houd ik hem alleen als aandenken.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
als flippie naar thailand komt koop ik olifantenbroek voor haar hahahah
Zolang er niks aankomt.quote:
gaat wel opzich wel oké hoor, met jou?quote:Op donderdag 6 september 2018 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Vroeger wist ik veel beter hoe het met je ging en wat je allemaal doet.
[..]
Nohhhh Inso. Dan houd ik hem alleen als aandenken.
Ook wel hoorquote:Op donderdag 6 september 2018 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaat wel opzich wel oké hoor, met jou?
Momenteel doe ik niks en lig ik in bed
heb niks gepland voor het weekend dus denk even alcoholvrij weekend even door het plateauquote:Op donderdag 6 september 2018 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang er niks aankomt.
Het is nou niet dat je zwaar obese bent
Doe je ook aan dat IF?quote:Op donderdag 6 september 2018 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb niks gepland voor het weekend dus denk even alcoholvrij weekend even door het plateau
Hoe verdeel jij het dan? Na 8en niks meer en dan smiddags pas weer? Best pittig lijkt me dat wel jaquote:Op donderdag 6 september 2018 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja al is het wel lastiger te doen nu met studie
wooow zuiplapquote:Op donderdag 6 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vanavond een flink deel van een fles wijn gedronken. Geen alcohol drinken ging me beter af toen ik niet continu riep dat ik minder alcohol ging drinken
quote:Op donderdag 6 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vanavond een flink deel van een fles wijn gedronken. Geen alcohol drinken ging me beter af toen ik niet continu riep dat ik minder alcohol ging drinken
En dan als in 1 uur eten?? Dat is gekkenwerkquote:
ja valt normaal wel mee maar ben deze week niet helemaal topfitquote:Op donderdag 6 september 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe verdeel jij het dan? Na 8en niks meer en dan smiddags pas weer? Best pittig lijkt me dat wel ja
Intermittent Fastingquote:
Ik heb vandaag ook bijna een ganse fles rode wijn opgedronkenquote:Op donderdag 6 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Hm, misschien ook maar eens proberen voor tijdjequote:Op donderdag 6 september 2018 00:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja valt normaal wel mee maar ben deze week niet helemaal topfit
of extended fastquote:Op donderdag 6 september 2018 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, misschien ook maar eens proberen voor tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |