Ja, vind dat ook altijd een beetje vreemd. Het is net als een handtekening vragen voorafgaand aan de partij: ik snap dat mensen het willen doen maar het lijkt me bete rom het achterwege te laten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dag gekke ESPN zit blijkbaar de spelers voor de wedstrijd te interviewen. Zitten ze vast op te wachten...
Natuurlijk. Slapen kan altijd wel weer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie voor beide partijen op? Ik wil het proberen, maar slapen klinkt ook niet vervelend.
In kijk tot mijn vriendin thuiskomtquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie voor beide partijen op? Ik wil het proberen, maar slapen klinkt ook niet vervelend.
Dan kan ik lang wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In kijk tot mijn vriendin thuiskomt[...]
Ga wederom n poging wagen, maar ik val geheid weer in slaap.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Geen vrouwenwedstrijd deze keer om even een tukkie te doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:33 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ga wederom n poging wagen, maar ik val geheid weer in slaap.
Nadal heeft best aan zijn service gewerkt de laatste jaren, hoor. Denk dat hij tov een Delpo, Raonic of Isner gewoon lengte tekort komt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:35 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zou Nadal geen echte goede service kunnen ontwikkelen eigenlijk? Aan lengte ligt het iig niet, want hij is 1.85. Met veel training zou dat toch moeten kunnen? Weet wel dat hij bijna altijd een geplaatste service speelt, en dat ook goed kan zijn. Maar waarom geen echte harde ace service in zijn arsenaal? Denk altijd dat dat hem nog zoveel beter kan maken
Ja oke, maar hij is net zo lang als Federer en die slaat altijd aardig wat aces. Maar idd, zn service is wel beter nuquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nadal heeft best aan zijn service gewerkt de laatste jaren, hoor. Denk dat hij tov een Delpo, Raonic of Isner gewoon lengte tekort komt.
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo. Verjaardagsmaal zit er op, nu tennis
Ja, had ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
Heb altijd het gevoel gehad dat Andy Roddick relatief klein was (1.75 oid) met een geweldige service. Maar die was gewoon 1.88
Gefeliciteerd.quote:
Denk iig niet dat we bang hoeven te zijn dat ie niet fit is. Hij oogt iig top op dit momentquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Riep Nadal nou om de trainer?
Edit: Ja dus. Weet niet waarvoor. Ik gok voor zen knie.
En als NadalGod wint?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een overwinning van PotGod zou een mooi cadeau zijn
Gaan we allemaal hopen dat Djokovic hem vernietigt in de finalequote:
Zeer juist.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaan we allemaal hopen dat Djokovic hem vernietigt in de finale
Liever andersom.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaan we allemaal hopen dat Djokovic hem vernietigt in de finale
Gewoon zeer slecht van Del Potroquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
NadalGod breekt terug. Geweldig verdedigd op dat eerste SP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |