Beide partijen lijken me leuk, maar Nadal-Del Potgod lijkt me spannender. Del Potgod zie ik nog wel van Nadal winnen, maar Kei niet van Djokovic.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Morgen eerst Nadal om 22:00. Dan Djokovic.
Op mallorca is het juist NIET benauwd noob..quote:Op donderdag 6 september 2018 11:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind Djoko fysiek vrij matig over komen. Nadal kan beter met het warme vochtige weer omgaan. Ook op Mallorca kan het ontzettend benauwd weer zijn.
Hij doet zijn best.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:52 schreef suus21 het volgende:
[..]
Op mallorca is het juist NIET benauwd noob..
Zeker wel en helemaal in vergelijking met Castilië, noobin.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:52 schreef suus21 het volgende:
[..]
Op mallorca is het juist NIET benauwd noob..
Heb je ze allebei helemaal gekeken?quote:
Wat doet ze dan? En bedoel je niet 'neurotische act'?quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:27 schreef superniger het volgende:
Osaka moet wel ophouden met haar autistische act.
Volgens mij is het een heel verlegen en onzeker meisje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:27 schreef superniger het volgende:
Osaka moet wel ophouden met haar autistische act.
Ik heb haar nog niet één keer zien spelen. Wordt dan morgenavond. Hoop wel dat ze wint.quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel verlegen en onzeker meisje.
Ja, klopt. Kan een behoorlijke slijtageslag worden. Ik heb het liefst een Rafole maar een Nadal-Nishikori lijkt me ook wel tof. Kei kan Nadal behoorlijk zoek spelen als hij goed speelt. Al maakt Kei tegen Nadal veel minder kans (oftewel geen) dan Potgod tegen Djokovic.quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
PotGod Djoko lijkt mij ook leuk
Dan blijf jij lekker in de vooronderstelling dat de luchtvochtigheid op Mallorca laag is, noobinquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:40 schreef suus21 het volgende:
Ik ben er geweest is bloedheet en lage luchtvochtigheid noob
Met n half oog.quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je ze allebei helemaal gekeken?
Niet suus21 beledigen ja.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dan blijf jij lekker in de vooronderstelling dat de luchtvochtigheid op Mallorca laag is, noobin.
Waarom googled niemand gewoon even:quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:56 schreef Norrage het volgende:
Ik moet suus gelijk geven, Mallorca is alles behalve (klimatologisch) benauwd. Niet dat je herkomst iets uitmaakt met hoe je er mee om gaat, maar goed.
Ja, en zijn broer is twee minuten jonger dan hij.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Dubbeltitel voor Mike Bryan en Jack Sock, Bryan's 18e titel in het mannendubbelspel (een record) en met 40 de oudste Grand Slam-winnaar in het Open Era
Maar won op zijn 40e geen titelquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en zijn broer is twee minuten jonger dan hij.
Nee, omdat hij jonger is natuurlijk.quote:
Volgens mij gebruikt de man hier wel een iphone om te fokken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Nog vijf kwartier en dan gaan we beginnen.Hebben jullie tips voor het FOK!'en op je mobiele telefoon? IK vind het niet erg handig om te doen op mijn iPhone. Er is geen FOK!--app toch?
Oké, deze slag win jij.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt de man hier wel een iphone om te fokken.
Dit. Maar Bob zal niet op tijd terug zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Bob op tijd terug is mag ie wrs meedoen van Mike.
quote:
Ja, vind dat ook altijd een beetje vreemd. Het is net als een handtekening vragen voorafgaand aan de partij: ik snap dat mensen het willen doen maar het lijkt me bete rom het achterwege te laten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dag gekke ESPN zit blijkbaar de spelers voor de wedstrijd te interviewen. Zitten ze vast op te wachten...
Natuurlijk. Slapen kan altijd wel weer.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie voor beide partijen op? Ik wil het proberen, maar slapen klinkt ook niet vervelend.
In kijk tot mijn vriendin thuiskomtquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie voor beide partijen op? Ik wil het proberen, maar slapen klinkt ook niet vervelend.
Dan kan ik lang wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In kijk tot mijn vriendin thuiskomt[...]
Ga wederom n poging wagen, maar ik val geheid weer in slaap.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Geen vrouwenwedstrijd deze keer om even een tukkie te doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:33 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ga wederom n poging wagen, maar ik val geheid weer in slaap.
Nadal heeft best aan zijn service gewerkt de laatste jaren, hoor. Denk dat hij tov een Delpo, Raonic of Isner gewoon lengte tekort komt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:35 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zou Nadal geen echte goede service kunnen ontwikkelen eigenlijk? Aan lengte ligt het iig niet, want hij is 1.85. Met veel training zou dat toch moeten kunnen? Weet wel dat hij bijna altijd een geplaatste service speelt, en dat ook goed kan zijn. Maar waarom geen echte harde ace service in zijn arsenaal? Denk altijd dat dat hem nog zoveel beter kan maken
Ja oke, maar hij is net zo lang als Federer en die slaat altijd aardig wat aces. Maar idd, zn service is wel beter nuquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nadal heeft best aan zijn service gewerkt de laatste jaren, hoor. Denk dat hij tov een Delpo, Raonic of Isner gewoon lengte tekort komt.
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo. Verjaardagsmaal zit er op, nu tennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |