Waarom googled niemand gewoon even:quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:56 schreef Norrage het volgende:
Ik moet suus gelijk geven, Mallorca is alles behalve (klimatologisch) benauwd. Niet dat je herkomst iets uitmaakt met hoe je er mee om gaat, maar goed.

heywoodu

heywoodu

Ja, en zijn broer is twee minuten jonger dan hij.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Dubbeltitel voor Mike Bryan en Jack Sock, Bryan's 18e titel in het mannendubbelspel (een record) en met 40 de oudste Grand Slam-winnaar in het Open Era

heywoodu

heywoodu

Maar won op zijn 40e geen titelquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en zijn broer is twee minuten jonger dan hij.

Nee, omdat hij jonger is natuurlijk.quote:

Hebben jullie tips voor het FOK!'en op je mobiele telefoon? IK vind het niet erg handig om te doen op mijn iPhone. Er is geen FOK!--app toch?
 Hebben jullie tips voor het FOK!'en op je mobiele telefoon? IK vind het niet erg handig om te doen op mijn iPhone. Er is geen FOK!--app toch?   

Volgens mij gebruikt de man hier wel een iphone om te fokken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Nog vijf kwartier en dan gaan we beginnen.Hebben jullie tips voor het FOK!'en op je mobiele telefoon? IK vind het niet erg handig om te doen op mijn iPhone. Er is geen FOK!--app toch?

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Oké, deze slag win jij.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt de man hier wel een iphone om te fokken.

Dit. Maar Bob zal niet op tijd terug zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Bob op tijd terug is mag ie wrs meedoen van Mike.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |