Haags zeker weerquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik typte vanmiddag ipv hahaatjes kakaatjes, maar dat werd verwijderd
nu ben je BANKroet haahahahquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe bank. Ik ben blij. En failliet.
Bwaaahahahajaaa.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu ben je BANKroet haahahah
Heel aanstootgevend inderdaad. Maar goed dat ze de moeite nemen zulke posts te verwijderen.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik typte vanmiddag ipv hahaatjes kakaatjes, maar dat werd verwijderd
Jouw posts zijn ook aanstootgevendquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel aanstootgevend inderdaad. Maar goed dat ze de moeite nemen zulke posts te verwijderen.
Ik durf geen dure bank meer te kopenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe bank. Ik ben blij. En failliet.
Ben station Amersfoort bbyquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Drug het volgende:
Ik loop op station en zie alleen maar lekkere chickies. Lijkt wel flash mob
Gemiste kansquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik durf geen dure bank meer te kopen
Gewoon je konijnen eens africhtenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Te laat hahaquote:
Heb geen knijnen lolquote:Op woensdag 5 september 2018 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon je konijnen eens africhten
Ben niet op zoekquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is nooit mijn sterkste kant geweest. Zoek maar iemand anders Zoks
Verrassendquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen te laat inderdaad, wel lekker uitgeslapen
Hahahhaha goeie grap weer Angelaquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee dit werkt ook niet hahaha
Hey Dimaquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Drug het volgende:
Ik loop op station en zie alleen maar lekkere chickies. Lijkt wel flash mob
Afgelopen winter was het regelmatig heel mooi droog weer, boven nul, goedwegdek en dan zie ik geen enkele wielrenner.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb winterkleding, maar vaak wel veel te ranzig op de fietspaden door alle tractors.
Door wie, ik breek zequote:
die gaan dan allemaal spinning doen bij de plaatselijke sportschool, het zomerlichaam weer klaar makenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen winter was het regelmatig heel mooi droog weer, boven nul, goedwegdek en dan zie ik geen enkele wielrenner.
En in de herfst gaat alles van het land idd, maar daarna stopt de tractorbagger wel.
We houden allemaal van jequote:Op woensdag 5 september 2018 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan beter vragen door wie niet heb ik het idee de laatste tijd
Ik heb inderdaad in januari paar rondjes gedaan, en na elk rondje ben ik mijn fiets een uur aan het schoonmaken. Ik vind rijden prima, schoonmaken niet erg, maar niet zo lang. Hier waren de wegen amper schoon en zeiknatquote:Op woensdag 5 september 2018 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen winter was het regelmatig heel mooi droog weer, boven nul, goedwegdek en dan zie ik geen enkele wielrenner.
En in de herfst gaat alles van het land idd, maar daarna stopt de tractorbagger wel.
Wowquote:
Ik hou ook van loempia'squote:Op woensdag 5 september 2018 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou van het voedsel van zijn soort
Neuk zequote:Op woensdag 5 september 2018 17:47 schreef Flamarande het volgende:
Ga wel mee drinken, help me hopen dat t niet uit de hand loopt op mijn eerste dag
Ik dan, ben toch de belangrijkstequote:
Dat welquote:Op woensdag 5 september 2018 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dan, ben toch de belangrijkste
Ik ben van mening dat er niks mis is met je gedrag.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef HPLC het volgende:
Zal ik nu ook gaan janken over het blauw omdat ik me niet kan gedragen?
Dat scheelt want die heb je toch niet nodig als je pizza gaat etenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga pizza eten maar de frikandellen zijn op
Ik snapte de connectie niet maar toen zag ik dat jij het posttequote:Op woensdag 5 september 2018 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga pizza eten maar de frikandellen zijn op
ik heb sinds dat ik een jaar of 8 was nooit een pizza zonder frikandel gegeten, behalve een keertje toen ik op vakantie was in luxemburgquote:Op woensdag 5 september 2018 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat scheelt want die heb je toch niet nodig als je pizza gaat eten
Geniet ervanquote:Op woensdag 5 september 2018 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb sinds dat ik een jaar of 8 was nooit een pizza zonder frikandel gegeten, behalve een keertje toen ik op vakantie was in luxemburg
die 2 dingen horen gewoon bij elkaar net als Catkiller en domheid
hahahahaha kkboelerquote:Op woensdag 5 september 2018 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geniet ervan
Of niet dus in dit geval lol
quote:Op woensdag 5 september 2018 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan beter vragen door wie niet heb ik het idee de laatste tijd
Manmanmanquote:Op woensdag 5 september 2018 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb sinds dat ik een jaar of 8 was nooit een pizza zonder frikandel gegeten, behalve een keertje toen ik op vakantie was in luxemburg
Haha dronkenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:47 schreef Flamarande het volgende:
Ga wel mee drinken, help me hopen dat t niet uit de hand loopt op mijn eerste dag
Die van mij zijn gelukkig netjes met meubelsquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder iets gezegd over de honden van Zosk. Maar hij wil niet luisterenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij zijn gelukkig netjes met meubels.
Tr gezet voor deze onnodige persoonlijke aanval.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan kan je jou wel blijven tr’en natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2018 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tr gezet voor deze onnodige persoonlijke aanval.
Als dat je mening is dan stel ik voor dat je dit gewoon doet en dan zullen onze zeer competente moderators er naar kijken.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan kan je jou wel blijven tr’en natuurlijk
Als ik dat zou doen dan blijf ik bezigquote:Op woensdag 5 september 2018 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tr gezet voor deze onnodige persoonlijke aanval.
Iedereen krijgt waar hij of zij recht op heeft.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan blijf ik bezig
Dat is wel heel erg fijn jaquote:Op woensdag 5 september 2018 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij zijn gelukkig netjes met meubels.
Hoe goed ben jij met honden?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder iets gezegd over de honden van Zosk. Maar hij wil niet luisteren
quote:
Sommige mensen zijn niet goed met familie maar dan wonen ze nog wel gewoon thuis bij hun moeder op hun muffe naar sperma ruikende en met anime posters beplakte zolderkamerquote:Op woensdag 5 september 2018 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Daarom heb ik ze ook niet
Niksquote:
I rest my casequote:Op woensdag 5 september 2018 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Daarom heb ik ze ook niet
Die zien vaak de sneer toch nietquote:Op woensdag 5 september 2018 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat je mening is dan stel ik voor dat je dit gewoon doet en dan zullen onze zeer competente moderators er naar kijken.
Hoeveel uur ben je al gestopt?quote:Op woensdag 5 september 2018 18:19 schreef Drug het volgende:
Ben denk on overgang door stoppen met blowen
Hoe heftig was je dan wel niet verslaafdquote:Op woensdag 5 september 2018 18:19 schreef Drug het volgende:
Ben denk on overgang door stoppen met blowen
was niet verslaafdquote:Op woensdag 5 september 2018 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heftig was je dan wel niet verslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |