Haags zeker weerquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik typte vanmiddag ipv hahaatjes kakaatjes, maar dat werd verwijderd
nu ben je BANKroet haahahahquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe bank. Ik ben blij. En failliet.
Bwaaahahahajaaa.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu ben je BANKroet haahahah
Heel aanstootgevend inderdaad. Maar goed dat ze de moeite nemen zulke posts te verwijderen.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik typte vanmiddag ipv hahaatjes kakaatjes, maar dat werd verwijderd
Jouw posts zijn ook aanstootgevendquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel aanstootgevend inderdaad. Maar goed dat ze de moeite nemen zulke posts te verwijderen.
Ik durf geen dure bank meer te kopenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe bank. Ik ben blij. En failliet.
Ben station Amersfoort bbyquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Drug het volgende:
Ik loop op station en zie alleen maar lekkere chickies. Lijkt wel flash mob
Gemiste kansquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik durf geen dure bank meer te kopen
Gewoon je konijnen eens africhtenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik durf geen dure bank meer te kopen
Te laat hahaquote:
Heb geen knijnen lolquote:Op woensdag 5 september 2018 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon je konijnen eens africhten
Ben niet op zoekquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is nooit mijn sterkste kant geweest. Zoek maar iemand anders Zoks
Verrassendquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen te laat inderdaad, wel lekker uitgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |