Zo klaar doei en tot ziens. Met je uitdelen en incasseren.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we weer aan het caren
Ja, voor je moeder, wees er maar blij mee.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we weer aan het caren
hahaatjesquote:Op woensdag 5 september 2018 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zo klaar doei en tot ziens. Met je uitdelen en incasseren.
ah, ben jij van stichting de Zonnebloem?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, voor je moeder, wees er maar blij mee.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha beroep en Ama in dezelfde regel.
Ondertussen is er zelfs een overschot aan modsquote:Op woensdag 5 september 2018 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jup. Tief maar op. Mijn rechten zijn weg. Had mijn tagje weg moeten halen en mezelf nog ban geven. Verkeerde volgorde. Zoek maar een mod die dat zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden.
Oke femquote:Op woensdag 5 september 2018 17:28 schreef Flamarande het volgende:
Moest gisteren ook al gedwongen met anderen eten heb echt tijd voor mezelf nodig
Ga niet 160 km in de regen rijden, dikke lul en drie bierquote:Op woensdag 5 september 2018 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah je bent zo'n mooiweerrijder
quote:Op woensdag 5 september 2018 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jup. Tief maar op. Mijn rechten zijn weg. Had mijn tagje weg moeten halen en mezelf nog ban geven. Verkeerde volgorde. Zoek maar een mod die dat zuigende stuk verdriet van een SC wil leiden.
je kan je notes tegenwoordig zien hèquote:Op woensdag 5 september 2018 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan toch ook een positieve note zijn
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 september 2018 17:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Met collega’s in bed pizza eten?
Ja, weet ik. Maar als jij iets met een ziekte post bijvoorbeeld, dan kan Ama misschien wel zeggen van: haha goeie grap, ik sla hem op in zijn notes. Dan lijkt ie negatief, maar het is dus positief. Het is allemaal een kwestie van de juiste interpretatiequote:Op woensdag 5 september 2018 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan je notes tegenwoordig zien hè
Al mijn notes zijn positiefquote:Op woensdag 5 september 2018 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar als jij iets met een ziekte post bijvoorbeeld, dan kan Ama misschien wel zeggen van: haha goeie grap, ik sla hem op in zijn notes. Dan lijkt ie negatief, maar het is dus positief. Het is allemaal een kwestie van de juiste interpretatie
En onder de 10 graden is te kouwwie?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga niet 160 km in de regen rijden, dikke lul en drie bier
Boven 20 graden te warmquote:Op woensdag 5 september 2018 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En onder de 10 graden is te kouwwie?
Ja heb een goed hartquote:Op woensdag 5 september 2018 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah, ben jij van stichting de Zonnebloem?
Nee, heb winterkleding, maar vaak wel veel te ranzig op de fietspaden door alle tractors.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En onder de 10 graden is te kouwwie?
Ik post zelden met "kanker"quote:Op woensdag 5 september 2018 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''haha die Zosk heeft weer eens kanker gepost, wat een goeie kerel. positieve note!''
seropositief jaquote:
Haags zeker weerquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik typte vanmiddag ipv hahaatjes kakaatjes, maar dat werd verwijderd
nu ben je BANKroet haahahahquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe bank. Ik ben blij. En failliet.
Bwaaahahahajaaa.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu ben je BANKroet haahahah
Heel aanstootgevend inderdaad. Maar goed dat ze de moeite nemen zulke posts te verwijderen.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik typte vanmiddag ipv hahaatjes kakaatjes, maar dat werd verwijderd
Jouw posts zijn ook aanstootgevendquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel aanstootgevend inderdaad. Maar goed dat ze de moeite nemen zulke posts te verwijderen.
Ik durf geen dure bank meer te kopenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe bank. Ik ben blij. En failliet.
Ben station Amersfoort bbyquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Drug het volgende:
Ik loop op station en zie alleen maar lekkere chickies. Lijkt wel flash mob
Gemiste kansquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik durf geen dure bank meer te kopen
Gewoon je konijnen eens africhtenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik durf geen dure bank meer te kopen
Te laat hahaquote:
Heb geen knijnen lolquote:Op woensdag 5 september 2018 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon je konijnen eens africhten
Ben niet op zoekquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is nooit mijn sterkste kant geweest. Zoek maar iemand anders Zoks
Verrassendquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen te laat inderdaad, wel lekker uitgeslapen
Hahahhaha goeie grap weer Angelaquote:Op woensdag 5 september 2018 17:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee dit werkt ook niet hahaha
Hey Dimaquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Drug het volgende:
Ik loop op station en zie alleen maar lekkere chickies. Lijkt wel flash mob
Afgelopen winter was het regelmatig heel mooi droog weer, boven nul, goedwegdek en dan zie ik geen enkele wielrenner.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb winterkleding, maar vaak wel veel te ranzig op de fietspaden door alle tractors.
Door wie, ik breek zequote:
die gaan dan allemaal spinning doen bij de plaatselijke sportschool, het zomerlichaam weer klaar makenquote:Op woensdag 5 september 2018 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen winter was het regelmatig heel mooi droog weer, boven nul, goedwegdek en dan zie ik geen enkele wielrenner.
En in de herfst gaat alles van het land idd, maar daarna stopt de tractorbagger wel.
We houden allemaal van jequote:Op woensdag 5 september 2018 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan beter vragen door wie niet heb ik het idee de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |