echt he, nog meer Braddie op de wereld en we hebben geen plek om onze auto's te parkerenquote:Op woensdag 5 september 2018 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
We willen minder Braddie.
Tevens niet heel netjes zomaar gifjes van 'm te verspreiden
Komt door de linkse overheid.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, nog meer Braddie op de wereld en we hebben geen plek om onze auto's te parkeren
Hans heeft af en toe gewoon een corrigerende tik nodig.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgende keer niet mee beginnen hans
Als je 'n pak rammel wil krijgen moeje dat doen ja.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef HPLC het volgende:
Zal ik nu ook gaan janken over het blauw omdat ik me niet kan gedragen?
je logt maar uit als het je niet bevaltquote:Op woensdag 5 september 2018 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Is er nog wat leuks te beleven hier of is dit het
Ik heb de bruine band anders in Venezolaanse kung-fuquote:Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je 'n pak rammel wil krijgen moeje dat doen ja.
ja kom danquote:Op woensdag 5 september 2018 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb de bruine band anders in Venezolaanse kung-fu
Halverwege dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom kom je niet hier, is net zo ver
ik zit nu op 69quote:Op woensdag 5 september 2018 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
sow zie dat ik weer 3 notes op 1 dag heb verzameld
ik ga voor de 100 voordat het oktober is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |