echt he, nog meer Braddie op de wereld en we hebben geen plek om onze auto's te parkerenquote:Op woensdag 5 september 2018 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
We willen minder Braddie.
Tevens niet heel netjes zomaar gifjes van 'm te verspreiden
Komt door de linkse overheid.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, nog meer Braddie op de wereld en we hebben geen plek om onze auto's te parkeren
Hans heeft af en toe gewoon een corrigerende tik nodig.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgende keer niet mee beginnen hans
Als je 'n pak rammel wil krijgen moeje dat doen ja.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef HPLC het volgende:
Zal ik nu ook gaan janken over het blauw omdat ik me niet kan gedragen?
je logt maar uit als het je niet bevaltquote:Op woensdag 5 september 2018 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Is er nog wat leuks te beleven hier of is dit het
Ik heb de bruine band anders in Venezolaanse kung-fuquote:Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je 'n pak rammel wil krijgen moeje dat doen ja.
ja kom danquote:Op woensdag 5 september 2018 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb de bruine band anders in Venezolaanse kung-fu
Halverwege dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom kom je niet hier, is net zo ver
ik zit nu op 69quote:Op woensdag 5 september 2018 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
sow zie dat ik weer 3 notes op 1 dag heb verzameld
ik ga voor de 100 voordat het oktober is
ik 73 hahaatjesquote:
Okquote:Op woensdag 5 september 2018 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh je doet het ook nog echt. In dat geval
Zuig mijn penis
haha echt hè, heb volgens mij al 30 keer het verboden K-woord gebruikt deze week en mijn laatste note is een dom grapje dat werd gezien als crewbashquote:Op woensdag 5 september 2018 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik 73 hahaatjes
volgens mij ligt het vaak aan de humeur van de mods want ik scheld dagelijks iedereen verrot maar krijg dan opeens notes omdat ik iemand een homo noem
niet eens een poepflikkerzuighomo maar gewoon homo
Hoe kan het dat ze daar ook wordt uitgekotstquote:Op woensdag 5 september 2018 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh je doet het ook nog echt. In dat geval
Zuig mijn penis
Anneloos heeft het verpest voor nieuwkomersquote:Op woensdag 5 september 2018 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ze daar ook wordt uitgekotst
ik wil geen aannames doen maar verdacht veel van de notes waren van toen haags aanwezig wasquote:Op woensdag 5 september 2018 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha echt hè, heb volgens mij al 30 keer het verboden K-woord gebruikt deze week en mijn laatste note is een dom grapje dat werd gezien als crewbash
oei, dat wordt een permbanquote:Op woensdag 5 september 2018 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil geen aannames doen maar verdacht veel van de notes waren van toen haags aanwezig was
maar dat is 24 uur per dag dus deze post zegt niet zoveel
vraag je dit elke week ofzoquote:Op woensdag 5 september 2018 17:19 schreef Flamarande het volgende:
Zal ik met collega’s gaan drinken of in bed pizza eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |