Komt iets te vaak voor dat het een of ander bedrijf is. Als ik gedurende een paar weken tig keer gebeld word neem ik soms wel eens op, maar dan snauw ik ze wel af...quote:Op woensdag 5 september 2018 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem altijd op, want bellen![]()
maar ze zeggen niks (zelfs geen hijgen) dus beetje gek.
"Sterkte"quote:Op woensdag 5 september 2018 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan m alsnog geven,. dan kan je los met Greetz
Bwehe iddquote:Op woensdag 5 september 2018 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Insert pivotfilmpje uit Friends
18. voor altijd 18.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe oud word je eigenlijk? 30? 35? Was iets met een rond getal maar ik weet het niet meer.
Wat maakt het nu uit of wij dansen in een disco?quote:
En of andere jongens dat soort gedrag aantrekkelijk vinden. Dan hebben we gelijk alle vragen gehadquote:Op woensdag 5 september 2018 16:16 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of wij dansen in een disco?
Je kunt je beter afvragen of jongens die veel geld hebben en dat casual willen laten blijken, dansen in een disco.
Vrouwen pikken dat toch niet op als je dat subtiel wil doen.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:16 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of wij dansen in een disco?
Je kunt je beter afvragen of jongens die veel geld hebben en dat casual willen laten blijken, dansen in een disco.
Boerenkeet toch.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje schuren in een of andere schuur.
Vlieg zequote:Op woensdag 5 september 2018 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
3 uur vertraging maar we gaan nu to toch eens vliegen.
Tijdje ophouden zodat het goed heeft kunnen gisteren en broeien, klaar voor de uitbarsting.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een goede rel is net als een goede drol, is niet te forceren.
Sorry dat ik er tussen kom, maar van de beste drol heb je ook het minste last, in mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een goede rel is net als een goede drol, is niet te forceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |