Komt iets te vaak voor dat het een of ander bedrijf is. Als ik gedurende een paar weken tig keer gebeld word neem ik soms wel eens op, maar dan snauw ik ze wel af...quote:Op woensdag 5 september 2018 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem altijd op, want bellen![]()
maar ze zeggen niks (zelfs geen hijgen) dus beetje gek.
"Sterkte"quote:Op woensdag 5 september 2018 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan m alsnog geven,. dan kan je los met Greetz
Bwehe iddquote:Op woensdag 5 september 2018 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Insert pivotfilmpje uit Friends
18. voor altijd 18.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe oud word je eigenlijk? 30? 35? Was iets met een rond getal maar ik weet het niet meer.
Wat maakt het nu uit of wij dansen in een disco?quote:
En of andere jongens dat soort gedrag aantrekkelijk vinden. Dan hebben we gelijk alle vragen gehadquote:Op woensdag 5 september 2018 16:16 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of wij dansen in een disco?
Je kunt je beter afvragen of jongens die veel geld hebben en dat casual willen laten blijken, dansen in een disco.
Vrouwen pikken dat toch niet op als je dat subtiel wil doen.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:16 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of wij dansen in een disco?
Je kunt je beter afvragen of jongens die veel geld hebben en dat casual willen laten blijken, dansen in een disco.
Boerenkeet toch.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje schuren in een of andere schuur.
Vlieg zequote:Op woensdag 5 september 2018 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
3 uur vertraging maar we gaan nu to toch eens vliegen.
Tijdje ophouden zodat het goed heeft kunnen gisteren en broeien, klaar voor de uitbarsting.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een goede rel is net als een goede drol, is niet te forceren.
Sorry dat ik er tussen kom, maar van de beste drol heb je ook het minste last, in mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een goede rel is net als een goede drol, is niet te forceren.
Precies, dan denk je dat er een klein keuteltje uit is geglipt en ligt er ineens zo’n boomstam in de potquote:Op woensdag 5 september 2018 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sorry dat ik er tussen kom, maar van de beste drol heb je ook het minste last, in mijn bescheiden mening.
Fantoomdrollen
En dan wil je je hol afvegen en is het gewoon schoon na 2x vegenquote:Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, dan denk je dat er een klein keuteltje uit is geglipt en ligt er ineens zo’n boomstam in de pot
Gewoon bij de eerste keer al schoon papierquote:Op woensdag 5 september 2018 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan wil je je hol afvegen en is het gewoon schoon na 2x vegen
Genieten op zulke dagenquote:Op woensdag 5 september 2018 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan wil je je hol afvegen en is het gewoon schoon na 2x vegen
Die dagen zijn wel zeldzaam hoor, beetje als een albino variant van een zeldzame soort zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon bij de eerste keer al schoon papier
Intens genietenquote:
De keerzijde van de medaille, eeuwige vegersquote:Op woensdag 5 september 2018 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die dagen zijn wel zeldzaam hoor, beetje als een albino variant van een zeldzame soort zeg maar.
[..]
Intens genieten
Bedankt dat je me hieraan herinnert, die heb ik altijd als ik haast heb om de een of andere redenquote:Op woensdag 5 september 2018 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De keerzijde van de medaille, eeuwige vegers
Dit is niets johquote:Op woensdag 5 september 2018 16:58 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij jagen we de rest een beetje weg![]()
Zo word ik ook niet geliefd hier natuurlijk
Drukste topic van fokquote:Op woensdag 5 september 2018 16:59 schreef Driepink het volgende:
Is het hier een beetje druk meestal?
Of zelden?
Alleen tijdens kantooruren en als er een rel is.quote:Op woensdag 5 september 2018 16:59 schreef Driepink het volgende:
Is het hier een beetje druk meestal?
Of zelden?
Komen nog wel flinke buien aanquote:Op woensdag 5 september 2018 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben al thuis. Snel eten zodat ik nog kan fietsen zo
Bij jou jaquote:Op woensdag 5 september 2018 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komen nog wel flinke buien aan
Scary!quote:Op woensdag 5 september 2018 17:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Utopia ja
Goedemiddag iedereen
Nooit geweten dat het door je haar Scary_Mary was. Weer wat wijzerquote:Op woensdag 5 september 2018 17:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb een aardige hairday, dus eerder Mary dan scary vandaag hoorMaar hoi Yvie
Dat was ook niet de aanleiding, ik probeer subtiel aan te geven dat als ik met een gedeelte aangesproken word ik dan liever Mary heb dan alleen scary. Jou Yvie noemen valt niet zo op en Thijs maakt het kennelijk niet uit dat ik hem omgekeerd dan ook El noem. Dus dan maar met een grapje proberen, maar dat maakt ook weer duidelijk waarom ik geen volle zalen trek.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het door je haar Scary_Mary was. Weer wat wijzer
Helder. Ik heb ook wel eens SM voorbij zien komen maar dat vond ik een beetje gek.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat was ook niet de aanleiding, ik probeer subtiel aan te geven dat als ik met een gedeelte aangesproken word ik dan liever Mary heb dan alleen scary. Jou Yvie noemen valt niet zo op en Thijs maakt het kennelijk niet uit dat ik hem omgekeerd dan ook El noem. Dus dan maar met een grapje proberen, maar dat maakt ook weer duidelijk waarom ik geen volle zalen trek.
Inb4 huehue trek hihaho
Neeeeeequote:Op woensdag 5 september 2018 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komen nog wel flinke buien aan
Hoezo vind je dat gek dan? Is toch in balansquote:Op woensdag 5 september 2018 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helder. Ik heb ook wel eens SM voorbij zien komen maar dat vond ik een beetje gek.
Mary it is
Kan verward worden met iets anders. Dus wat dat betreft is Mary wel duidelijkerquote:Op woensdag 5 september 2018 17:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat gek dan? Is toch in balans
Ja, die liniaal helpt daar wellicht ook iets teveel in mee, maar goed weinig dm's op dat gebiedquote:Op woensdag 5 september 2018 17:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan verward worden met iets anders. Dus wat dat betreft is Mary wel duidelijkerDaar is maar één echte van hier tenslotte!
Vind je ook verre van Scary.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, die liniaal helpt daar wellicht ook iets teveel in mee, maar goed weinig dm's op dat gebied
Hee als jij vanavond toch in de bosjes ligt, help dan even sjouwenquote:
Klinkt alsof je je hier in deze SC wel thuis gaat voelen.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:35 schreef Driepink het volgende:
Hallo!
Ook thuis, lekker ongezond een biertje opengetrokken
quote:
Jou altijd.quote:Op woensdag 5 september 2018 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee als jij vanavond toch in de bosjes ligt, help dan even sjouwen?
Ik zou al tevreden zijn met 'ook thuis'quote:Op woensdag 5 september 2018 17:35 schreef Driepink het volgende:
Hallo!
Ook thuis, lekker ongezond een biertje opengetrokken
Mooiquote:Op woensdag 5 september 2018 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je hier in deze SC wel thuis gaat voelen.
[..]
Beste post van de dag!quote:Op woensdag 5 september 2018 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Yv.Ik heb allemaal nieuwe thee gekocht!
Nog niet naar huis toe dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou al tevreden zijn met 'ook thuis'
Hoi cotsquote:Op woensdag 5 september 2018 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Yv.Ik heb allemaal nieuwe thee gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |