Verschrikkelijk om te hardlopen, of om überhaupt te bewegen. Je zweet je gelijk het ongans.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker blote voetjes, korte mouwen. Houd ik van.
Effe een dagje overslaan dan. Of later gaan. Of morgenvroeg weer.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om te hardlopen, of om überhaupt te bewegen. Je zweet je gelijk het ongans.
Hier ook en vies benauwdquote:Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef MaLo het volgende:
Het is hier de hele dag al heet en zonnig, waar hébben jullie het over
Nee de zon schijnt de hele dag al hoor. Lekker weer buitenquote:
Zo dan! Ging al tekeer hier, heb aardig wat klappers horen inslaan.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:38 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Renske_vdz twitterde op woensdag 05-09-2018 om 12:42:18De bliksem heeft aardig huis gehouden in Alphen aan den Rijn; Geëxplodeerde meterkasten, kapotte bomen en zwart geblakerde schoorstenen #bliksem #alphenaandenrijn @studioalphen @omroepwest https://t.co/Kl6k2oARLi reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das heet. 22 hierquote:Op woensdag 5 september 2018 15:29 schreef Djeez het volgende:
27,5 graden in huis. Oprotten met die hitte! 😰
Moet je niet verdwijnen ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2018 15:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee de zon schijnt de hele dag al hoor. Lekker weer buiten
Doe mij maar een concrete weersverwachting in plaats van allerlei kleurcodes. Het zuiden gaat met de aankomende buien helemaal kapot. Welke kleur daarbij past mag je zelf inkleuren.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:17 schreef thesiren.nl het volgende:
Limburg en Brabant krijgen die nu ook een code geel?
Zal wel weer precies op de grens inkakkenquote:Op woensdag 5 september 2018 21:17 schreef thesiren.nl het volgende:
België gaat kapottwitter:Spiffman twitterde op woensdag 05-09-2018 om 21:05:29Amai amai, het is toch code oranje mag ik hopen? #onweer reageer retweet
Best grote verschillen. Ik woon gelukkig in het beste stuk!quote:Op woensdag 5 september 2018 20:08 schreef AQUILA. het volgende:
Kek kaartje met de gemiddelde dagelijkse maximumtemperatuur van deze zomer:
[ afbeelding ]
Texel?quote:Op woensdag 5 september 2018 22:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Best grote verschillen. Ik woon gelukkig in het beste stuk!
Als je op kantoor werkt met airco is dat idd prima.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee man, dat donkerrode natuurlijk!
Niet nodig, de papklok heeft al geluid.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:17 schreef thesiren.nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |