Dat valt ook wel mee. Hij zou eerder meegenomen worden als centrale verdediger, Nederland speelt met 3 CVs tegenwoordigquote:Op maandag 3 september 2018 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap ergens niet dat Koeman moeite doet voor een marokaanse puber van Ajax in oranje. terwijl st juste al een paar weken erg goed bezig is bij ons op die plek.
Als dat zo is (je weet niet welke opdrachten hij meekrijgt, maar het lijkt er in grote lijnen wel op ja) zegt dat genoeg over GvB.quote:Op maandag 3 september 2018 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie heus wel de verschillen qua speelstijl, maar Larsson wordt door Gio dus op exact dezelfde manier gebruikt. Lijkt me derhalve een legitieme vraag.
Ik denk dat hij centraal wel kan renderen, beter dan Toornstra. Hij heeft niet de drive, maar is wel beter in de passing en heeft meer overzicht. Technisch vaardiger en heeft een betere actie in huis.quote:Op maandag 3 september 2018 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Jorgensen fit is is er dus eigenlijk geen plek meer voor hem. Zou je hem eventueel op de positie van Toornstra kunnen zetten, of is dat te gedoemd te mislukken?
Zie ook deze post; achter de spitsen gebeurt veel te weinig. Dat zou Larsson beter in kunnen vullen dan Toornstra met zijn kwaliteiten. In de as zie ik graag technisch sterke spelers die een pass kunnen geven, want spelers in de as kunnen het spel zowel naar links als naar rechts verleggen. Toornstra is daar niet het type voor, die heeft andere kwaliteiten. Dat is veel meer een rechtermiddenvelder in een 4-4-2-opstelling met zijn loopvermogen en inzet. Berghuis zou ook baat hebben bij een betere voetballer aanvallend centraal op het middenveld.quote:Op maandag 3 september 2018 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry maar dat is gewoon niet waar. Vergelijk passmaps Ajax tegen Vitesse https://twitter.com/ajaxlife/status/1036544833249267717?s=19
Tegen Kiev waar Tadic een gedeelte wel tegen de lijn aan speelt https://twitter.com/ajaxlife/status/1034764889594753029?s=19
Tegen Emmen https://twitter.com/ajaxlife/status/1033823666306523137?s=19
Twee van de drie duidelijk in de as, tegen Kiev Tadic minder.
Nu Feyenoord versus Nac https://twitter.com/11tegen11/status/1036295441275600896?s=19
En versus Heerenveen https://twitter.com/11tegen11/status/1033732804289462273?s=19
In beide wedstrijden zie je dat er achter Van Persie vrijwel niets gebeurt. Larsson staat vrij ver naar buiten. Berghuis meer centraal maar nog steeds niet zo centraal als die van Ajax. Verder staan de backs minder hoog ivm Ajax en is er veel minder input vanaf het middenveld. Vooral van Vilhena, maar dat is al jaren zo.
Waar ga je RvP dan neerzetten? Als Jorgensen terugkomt komt RvP toch gewoon terug op 10?quote:Op maandag 3 september 2018 14:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als dat zo is (je weet niet welke opdrachten hij meekrijgt, maar het lijkt er in grote lijnen wel op ja) zegt dat genoeg over GvB.
[..]
Ik denk dat hij centraal wel kan renderen, beter dan Toornstra. Hij heeft niet de drive, maar is wel beter in de passing en heeft meer overzicht. Technisch vaardiger en heeft een betere actie in huis.
[..]
Zie ook deze post; achter de spitsen gebeurt veel te weinig. Dat zou Larsson beter in kunnen vullen dan Toornstra met zijn kwaliteiten. In de as zie ik graag technisch sterke spelers die een pass kunnen geven, want spelers in de as kunnen het spel zowel naar links als naar rechts verleggen. Toornstra is daar niet het type voor, die heeft andere kwaliteiten. Dat is veel meer een rechtermiddenvelder in een 4-4-2-opstelling met zijn loopvermogen en inzet. Berghuis zou ook baat hebben bij een betere voetballer aanvallend centraal op het middenveld.
Larsson centraal posteren heeft ook duidelijke nadelen hoor; het is nou niet een type dat van harte meeverdedigt. Dat moet je dus óf tactisch oplossen buiten balbezit óf je moet hem dusdanig prikkelen dat hij die taken wel oppakt.
Dat verwacht ik ook ja. Tot 'ie weer geblesseerd raakt. Maar dat betekent niet dat je Larsson moet misbruiken als klassieke linksbuiten, dan kun je 'm nog beter op de bank zetten.quote:Op maandag 3 september 2018 14:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waar ga je RvP dan neerzetten? Als Jorgensen terugkomt komt RvP toch gewoon terug op 10?
Jorgensen zou eventueel ook op links kunnen. Heeft hij voor zijn vorige clubs ook wel gespeeld.quote:Op maandag 3 september 2018 14:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook ja. Tot 'ie weer geblesseerd raakt. Maar dat betekent niet dat je Larsson moet misbruiken als klassieke linksbuiten, dan kun je 'm nog beter op de bank zetten.
Je zou Van Persie ook op links kunnen zetten als valse linksbuiten, maar daar heeft 'ie het loopvermogen niet meer voor zei Badder een tijdje geleden al terecht. Zonde eigenlijk, want dan had je echt een bizar goede voorhoede gehad inclusief Larsson als hij zijn vorm hervindt.
Feyenoord is gestopt met het woord 'sponsor' te gebruiken. het zijn nu allemaal 'strategische partners' of zoals nu gaan ze nog een stapje verder. Bijzonder vermoeiend marketinggeneuzel.quote:Op maandag 3 september 2018 15:31 schreef PIETR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)eeper-feyenoord.html
Wtf, een timekeeper?
quote:Op maandag 3 september 2018 15:31 schreef PIETR het volgende:
Wtf, een timekeeper?
"Hi, my name is Lemon Sheep, I am Timekeeper of dungeon 'the Tub'. Enter to find your way to unimaginable riches, but linger too long, and you'll find yourself fighting in the 7th hell"quote:Op maandag 3 september 2018 15:46 schreef Sloggi het volgende:
Klinkt als een personage uit Dungeons & dragons.
Ja, dat zou inderdaad ook nog wel kunnen. Hij speelde dan volgens mij wel meer als linkerspits in 442 toch? Maar als Gio een plekje moet zoeken voor Jorgensen zou het nog niet zo een gek idee zijn Larsson vervangen en RVP te laten staan.quote:Op maandag 3 september 2018 14:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jorgensen zou eventueel ook op links kunnen. Heeft hij voor zijn vorige clubs ook wel gespeeld.
Is deels waar, voetbal in kampioensjaar was niet goed maar er werd veel meer gecreeerd.quote:Op maandag 3 september 2018 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh maar Elia is duidelijk een betere speler dan Larsson, dat is duidelijk. Maar met Elia werd er ook al zo kut gespeeld dus wat dat betreft is er niet veel veranderd.
Ik vind dat wel meevallen. Ja tegen Trencin, maar die bakten er helemaal niks van in De Kuip.quote:Op maandag 3 september 2018 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord creëert op het moment ook vreselijk veel, het verschil is voornamelijk dat er niks werd weggegeven toen.
Ook tegen de Graafschap, Excelsior, NAC en Heerenveen. 12 goals uit 4 wedstrijden is ook helemaal prima, dat is meer dan Ajax. Stel dat je dit ritme het hele seizoen volhoudt dan eindig je boven de 100 goals. Die 7 tegengoals, daar zit het probleem. Dat is echt belachelijk veel. In perspectief gezet; Feyenoord kreeg haar zevende tegengoal in het kampioensjaar pas in de twaalfde speelronde, en stond na de 23e speelronde op 12 tegengoals.quote:Op maandag 3 september 2018 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Ja tegen Trencin, maar die bakten er helemaal niks van in De Kuip.
Niet met je eens, dit is scorebordjournalistiek. Het is niet zo dat het veldspel waaruit de kansen voortkomen veel hoop geeft op continuïteit een heel seizoen lang.quote:Op maandag 3 september 2018 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook tegen de Graafschap, Excelsior, NAC en Heerenveen. 12 goals uit 4 wedstrijden is ook helemaal prima, dat is meer dan Ajax. Stel dat je dit ritme het hele seizoen volhoudt dan eindig je boven de 100 goals. Die 7 tegengoals, daar zit het probleem. Dat is echt belachelijk veel. In perspectief gezet; Feyenoord kreeg haar zevende tegengoal in het kampioensjaar pas in de twaalfde speelronde, en stond na de 23e speelronde op 12 tegengoals.
Dit zijn Jan de Jong opmerkingen. ‘We hebben de meeste passes’. Genot.quote:Op maandag 3 september 2018 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook tegen de Graafschap, Excelsior, NAC en Heerenveen. 12 goals uit 4 wedstrijden is ook helemaal prima, dat is meer dan Ajax. Stel dat je dit ritme het hele seizoen volhoudt dan eindig je boven de 100 goals. Die 7 tegengoals, daar zit het probleem. Dat is echt belachelijk veel. In perspectief gezet; Feyenoord kreeg haar zevende tegengoal in het kampioensjaar pas in de twaalfde speelronde, en stond na de 23e speelronde op 12 tegengoals.
Ik zou niet weten waarom niet? Het veldspel is zeker niet goed, maar feit is dat we ook eind vorig seizoen iedere wedstrijd wel drie goals maakten. Je kan er lang over doorlullen, het is gewoon zo dat Feyenoord niet minder scoort dan in het kampioensseizoen, nog eigenlijk best veel kansen mist ook, en nu wel vreselijk veel domme tegengoals krijgt.quote:Op maandag 3 september 2018 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet met je eens, dit is scorebordjournalistiek. Het is niet zo dat het veldspel waaruit de kansen voortkomen veel hoop geeft op continuïteit een heel seizoen lang.
Juwelier. Logisch toch.quote:Op maandag 3 september 2018 15:31 schreef PIETR het volgende:
Wtf, een timekeeper?
Gelachen.quote:Op maandag 3 september 2018 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? Het veldspel is zeker niet goed, maar feit is dat we ook eind vorig seizoen iedere wedstrijd wel drie goals maakten. Je kan er lang over doorlullen, het is gewoon zo dat Feyenoord niet minder scoort dan in het kampioensseizoen, nog eigenlijk best veel kansen mist ook, en nu wel vreselijk veel domme tegengoals krijgt.
15 ploegen in de Eredivisie kunnen er gewoon helemaal niks van, met spelers als Berghuis, vPersie, Jørgensen en eigenlijk ook wel Toornstra en Vilhena zal je altijd wel op individuele kwaliteit een aantal doelpunten maken tegen die ploegen. Verder toonde Feyenoord tegen PSV aan dat het in ieder geval niet heel lastig was om die ploeg te ontregelen. Als de defensie nu stabiel was geweest kwamen we denk ik al een heel eind verder, sterker zelfs; dan hield niets ons tegen om PSV en Ajax te kunnen blijven achtervolgen.
Nee je krijgt het altijd moeilijk omdat Feyenoord niets kan forceren als Van Persie/Berghuis dat niet doen, je kan het spel niet maken ook.quote:Op maandag 3 september 2018 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? Het veldspel is zeker niet goed, maar feit is dat we ook eind vorig seizoen iedere wedstrijd wel drie goals maakten. Je kan er lang over doorlullen, het is gewoon zo dat Feyenoord niet minder scoort dan in het kampioensseizoen, nog eigenlijk best veel kansen mist ook, en nu wel vreselijk veel domme tegengoals krijgt.
15 ploegen in de Eredivisie kunnen er gewoon helemaal niks van, met spelers als Berghuis, vPersie, Jørgensen en eigenlijk ook wel Toornstra en Vilhena zal je altijd wel op individuele kwaliteit een aantal doelpunten maken tegen die ploegen. Verder toonde Feyenoord tegen PSV aan dat het in ieder geval niet heel lastig was om die ploeg te ontregelen. Als de defensie nu stabiel was geweest kwamen we denk ik al een heel eind verder, sterker zelfs; dan hield niets ons tegen om PSV en Ajax te kunnen blijven achtervolgen.
Nee hoor..boven de 100 goals gaat natuurlijk nooit lukken maar je kan wel met een gerust hart voorspellen dat we er +40 tegen gaan krijgen.quote:Op maandag 3 september 2018 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet met je eens, dit is scorebordjournalistiek. Het is niet zo dat het veldspel waaruit de kansen voortkomen veel hoop geeft op continuïteit een heel seizoen lang.
Jij staat natuurlijk boven dit soort analyses. Krijg je morgen een lift van Klaas naar Harvard?quote:
Er zijn drie opties denk ik, als je ervan uitgaat dat Larsson niet meer speelt en dat Gio vasthoudt aan 433 (zeer waarschijnlijk). De positie van Clasie, Vilhena en Berghuis staat vast lijkt me.quote:Op maandag 3 september 2018 20:03 schreef macca728 het volgende:
Mee eens maar dat gaat niet gebeuren en ws voorlopig niet want wie moet Ayoub vervangen ?
De heilige Clasie, de heilige Vilhena of RvP ? En Toornstra zal wel links komen
Parkeer al 10 jaar aan de Olympiaweg, nooit ellende gehad. Het is Rotterdam, dat kan weleens gebeuren. Ik blijf er gewoon parkerenquote:Op maandag 3 september 2018 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Even iets totaal niet voetbalgerelateerds en ik weet niet of iemand zich er überhaupt iets van aantrekt
Maar gisteren is in dat straatje dat de uitgang is van dat grote parkeerterrein van het vroegere ziekenhuis bij een hele rij auto's het raam ingetikt en de airbag gejat. Ik ben in ieder geval zo'n lul dat ik toch iets meer rekening ga houden met waar ik parkeer, al ben ik de dans ontsprongen
Wij zullen de best of the rest worden. Ajax en PSV staan mijlenver bij ons vandaan. 1 van die 2 gaat kampioen worden. Wie, dat durf ik nu nog niet te zeggen maar beide ploegen gaan héél weinig punten laten liggen dit seizoen. Het verschil met de rest is immens.quote:Op maandag 3 september 2018 20:21 schreef fetX het volgende:
Fijn dat je zoveel vertrouwen hebt, maar zeker Ajax gaat denk ik ver boven ons eindigen. Wij zijn zwak dit jaar. Gelukkig maken Vitesse, AZ en Utrecht ook een matige indruk.
Nee maar je kijkt er wmb veel te positief tegenaan. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 september 2018 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij staat natuurlijk boven dit soort analyses. Krijg je morgen een lift van Klaas naar Harvard?
Kijk even hoe wij in Doetinchem voor de dag verschenen en hoe Ajax in Arnhem speelde.quote:Op maandag 3 september 2018 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie ook nog geen reden ons zonder meer af te schrijven tov Ajax en PSV. Ajax heeft van de vier wedstrijden ook twee keer laten zien soms bijzonder veel moeite te hebben in de Eredivisie.
Uiteindelijk telt het aantal punten. Bij ons kan het beter gaan, met Ajax kan het weer minder gaan. Obv vier wedstrijden oordelen is te kort door de bocht
Daarom worden de komende wedstrijden interessant. Feyenoord wint nu 3 keer op rij, maar tegen welke tegenstanders? Fucking NAC/Excelsior en Heerenveen. Dat is nou niet het walhalla van de eredivisie hé. Nu wachten AZ uit, Utrecht thuis en Vitesse thuis.quote:Op maandag 3 september 2018 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk even hoe wij in Doetinchem voor de dag verschenen en hoe Ajax in Arnhem speelde.
De eerste wedstrijd waar we op achterstand komen verliezen we waarschijnlijk gewoon weer.
Dat vermoed ik ook. Met een afstand van ongeveer 12/16 punten op de nummer 2 denk ik.quote:Op maandag 3 september 2018 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zullen de best of the rest worden. Ajax en PSV staan mijlenver bij ons vandaan. 1 van die 2 gaat kampioen worden. Wie, dat durf ik nu nog niet te zeggen maar beide ploegen gaan héél weinig punten laten liggen dit seizoen. Het verschil met de rest is immens.
Feit is gewoon dat ondanks de nu op papier aardige resultaten het blij vlagen compleet in elkaar flikkert bij ons qua veldspel.quote:Op maandag 3 september 2018 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom worden de komende wedstrijden interessant. Feyenoord wint nu 3 keer op rij, maar tegen welke tegenstanders? Fucking NAC/Excelsior en Heerenveen. Dat is nou niet het walhalla van de eredivisie hé. Nu wachten AZ uit, Utrecht thuis en Vitesse thuis.
Denk ik ook. Zelfs al zouden we het bijna net zo goed doen tegen de overige ploegen, we gaan er in onderlinge duels waarschijnlijk beschamend hard af.quote:Op maandag 3 september 2018 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zullen de best of the rest worden. Ajax en PSV staan mijlenver bij ons vandaan. 1 van die 2 gaat kampioen worden. Wie, dat durf ik nu nog niet te zeggen maar beide ploegen gaan héél weinig punten laten liggen dit seizoen. Het verschil met de rest is immens.
Onze verdediging is gewoon niet goed. Ronduit slecht. Dat gaat ons heel snel heel hard opbreken. En dan kunnen we allemaal zeiken over een Larsson of die Marokkaan maar dat is niet waar het om moet gaan. Ons centrale verdedigingsduo zou nog geen basisplaats bij Heracles mogen hebben.quote:Op maandag 3 september 2018 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat ondanks de nu op papier aardige resultaten het blij vlagen compleet in elkaar flikkert bij ons qua veldspel.
Dan heb ik bij Ajax (nog) niet gezien.
Mja was het maar zo eenvoudig, met die gasten ben je tenslotte ook kampioen geworden.quote:Op maandag 3 september 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onze verdediging is gewoon niet goed. Ronduit slecht. Dat gaat ons heel snel heel hard opbreken. En dan kunnen we allemaal zeiken over een Larsson of die Marokkaan maar dat is niet waar het om moet gaan. Ons centrale verdedigingsduo zou nog geen basisplaats bij Heracles mogen hebben.
Yep. Je moet niet raar opkijken als je tegen de joden er met 4 of 5-0 vanaf gaat. En je kan ze al weer bijna horen 'Oooh kijk die Feyenoorders zich eens indekken'....quote:Op maandag 3 september 2018 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zelfs al zouden we het bijna net zo goed doen tegen de overige ploegen, we gaan er in onderlinge duels waarschijnlijk beschamend hard af.
Dat komt met name door ons centrum. Dat wordt 1 groot aanvallend feest voor Ajax en PSV.quote:Op maandag 3 september 2018 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zelfs al zouden we het bijna net zo goed doen tegen de overige ploegen, we gaan er in onderlinge duels waarschijnlijk beschamend hard af.
Ja lekker boeiend. Ik kijk naar hoe ze er vandaag op staan. Niet hoe ze in het verleden hebben gespeeld. Daar kopen we niks voor.quote:Op maandag 3 september 2018 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja was het maar zo eenvoudig, met die gasten ben je tenslotte ook kampioen geworden.
Ik sta er absoluut niet positief tegenaan, laat ik dat voorop stellen. Mijn probleem met de huidige ploeg is simpelweg niet dat er te weinig kansen gecreëerd worden, omdat daar geen bewijs voor is. Ik begrijp ook wel dat het spel niet om aan te zien is en dat er geen lijn in zit, maar... heb je gezien waar we de laatste weken tegen gespeeld hebben? En heb je de rest van de Eredivisie zien voetballen? We scoren er gewoon op los op basis van de individuele kwaliteit van enkele spelers, vergelijk het met het Ruud Gullit seizoen (alleen dan gelukkig iets minder extreem). Toen zorgde K2 voor vreselijk veel doelpunten, maar tegelijkertijd zat er geen enkele lijn in het spel en de defensie... die was ernstig slecht.quote:Op maandag 3 september 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar je kijkt er wmb veel te positief tegenaan. Maar we zullen zien.
wordt jequote:Op maandag 3 september 2018 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta er absoluut niet positief tegenaan, laat ik dat voorop stellen. Mijn probleem met de huidige ploeg is simpelweg niet dat er te weinig kansen gecreëerd worden, omdat daar geen bewijs voor is. Ik begrijp ook wel dat het spel niet om aan te zien is en dat er geen lijn in zit, maar... heb je gezien waar we de laatste weken tegen gespeeld hebben? En heb je de rest van de Eredivisie zien voetballen? We scoren er gewoon op los op basis van de individuele kwaliteit van enkele spelers, vergelijk het met het Ruud Gullit seizoen (alleen dan gelukkig iets minder extreem). Toen zorgde K2 voor vreselijk veel doelpunten, maar tegelijkertijd zat er geen enkele lijn in het spel en de defensie... die was ernstig slecht.
Ook dit seizoen hebben we dit probleem weer, voorin scoren ze er heus wel op los tegen die arme Eredivisie-verdedigers hoor. Je kan geen enkele lijn in je spel hebben, maar toch eenvoudig winnen als Robin van Persie tegenover, pak hem beet, Kaj Heerings staat. Maar zolang we eenvoudige voorsprongen en in het algemeen gewoon doelpunten blijven weggeven omdat onze verdediging staat te prutsen, dan wordt je nooit kampioen en dan verlies je zelfs van belachelijke tegenstanders als de Graafschap.
Mad.quote:Op maandag 3 september 2018 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben je er trots op dat je die er uit hebt gevist?
True.quote:Op maandag 3 september 2018 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend. Ik kijk naar hoe ze er vandaag op staan. Niet hoe ze in het verleden hebben gespeeld. Daar kopen we niks voor.
Af te schrijven voor wat? De titel? Denk je oprecht dat Feyenoord lang mee zal doen om de titel?quote:Op maandag 3 september 2018 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie ook nog geen reden ons zonder meer af te schrijven tov Ajax en PSV. Ajax heeft van de vier wedstrijden ook twee keer laten zien soms bijzonder veel moeite te hebben in de Eredivisie.
Uiteindelijk telt het aantal punten. Bij ons kan het beter gaan, met Ajax kan het weer minder gaan. Obv vier wedstrijden oordelen is te kort door de bocht
Zolang ze het stadion niet met minder betalende fans kunnen vullen dan op het eigen sportpark had gekund lijkt me van niet. Tenzij een redelijk groot deel naar Helmond Sport gaat omdat ze hun stadion beschikbaar stellen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-niet-op-eigen-veld#
Lopen ze dan ook niet een (gedeelte) van de inkomsten mis:?
Ze krijgen de recettes wel toch? Het zal ze wellicht ook wel kosten om daar te mogen spelen, maar je hoort ook vaak van die amateurs dat ze thuis ook best veel onkosten hebben om zo een potje te organiseren, omdat ze hele extra lichtmasten moeten laten installeren voor die bekerpotjes enzo. Dus ik weet niet hoeveel ze onder de streep mislopenquote:Op dinsdag 4 september 2018 14:51 schreef Elan het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-niet-op-eigen-veld#
Lopen ze dan ook niet een (gedeelte) van de inkomsten mis:?
Ik verwacht de top3 op 23/9 binnen een marge van 1 punt, met Vitesse op 4e plek, gat van 4 puntenquote:Op dinsdag 4 september 2018 14:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Af te schrijven voor wat? De titel? Denk je oprecht dat Feyenoord lang mee zal doen om de titel?
Ik vind Feyenoord eerlijk gezegd vrij matig, hopen op een bevlieging van v Persie dan wel Berghuis. PSV vind ik duidelijk beter, verdedigend weliswaar niet top, maar over alle linies wel veel meer kwaliteit. En als Ajax dit seizoen enigszins het niveau behouden waar ze nu op zitten dan worden ze fluitend kampioen. Feyenoord verwacht ik op een puntje of 20 van Ajax .
quote:1. Ajax.............. 6 - 16
2. Feyenoord.... 6 - 15
3. PSV.............. 6 - 15
4. Vitesse......... 6 - 11
Oké, en over 34 wedstrijden?quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik verwacht de top3 op 23/9 binnen een marge van 1 punt, met Vitesse op 4e plek, gat van 4 punten
[..]
Zou er niet op rekenen. Die blijft zeker dit hele seizoen nog zitten. Hier durven Van Geel en De Jong hun vingers echt niet aan te branden. Tenzij er vanuit de spelersgroep een niet te missen voorzet gaat volgen, zoals destijds bij Mariootje Been.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Voor 1 november kunnen we hopelijk afscheid nemen van Gio.
Als Feyenoord niet beter gaat spelen zullen we ook wel 3e worden, maar dan inderdaad met een groter gat naar boven.quote:
Contract voor het leven. En een derde plaats is niet eens slecht, alleen het veldspel is zo vreselijk en hij heeft geen tactiek/verkeerde keuzes.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Die blijft zeker dit hele seizoen nog zitten. Hier durven Van Geel en De Jong hun vingers echt niet aan te branden. Tenzij er vanuit de spelersgroep een niet te missen voorzet gaat volgen, zoals destijds bij Mariootje Been.
Mocht er per ongeluk nog een beker gewonnen worden, moet je zelfs niet raar opkijken als hij er nog een jaar bij gaat krijgen.
Ja dat zag je afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:59 schreef Daario het volgende:
Psv en Ajax gaan nog genoeg punten verspelen nu dat ze ook Europees aan de bak moeten. Ik denk dat we nog vrij lang in de race blijven om de titel,ondanks dat we kwalitatief aan hun onder doen.
Totaal niet relevant wanneer we winnen van de rest.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat zag je afgelopen weekend.
PSV en Ajax zijn zoveel sterker, gat wordt 20 punten
Dat klopt. Maar denk je dat Feyenoord alle overige wedstrijden gaat winnen? Ik zie Feyenoord voornamelijk in uitwedstrijden ook nog behoorlijk punten laten liggen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Daario het volgende:
[..]
Totaal niet relevant wanneer we winnen van de rest.
Wat goed van jouquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar denk je dat Feyenoord alle overige wedstrijden gaat winnen? Ik zie Feyenoord voornamelijk in uitwedstrijden ook nog behoorlijk punten laten liggen.
Ik ook en dat gaat ook gebeuren. Bij Utrecht, Vitesse en AZ zal dat nog vaker voor komen waardoor ik Feyenoord wel vrij gemakkelijk boven die teams zie eindigen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar denk je dat Feyenoord alle overige wedstrijden gaat winnen? Ik zie Feyenoord voornamelijk in uitwedstrijden ook nog behoorlijk punten laten liggen.
Betwijfel ik, zolang Feyenoord gewoon de wedstrijdjes blijft winnen kan het heel lang aanklampen. PSV en zeker Ajax hebben een betere selectie, maar dat is geen garantie op 3 punten. Daarnaast spelen PSV en Ajax ook nog Europees. Ajax zal spelen voor overwintering Europees en PSV ter voorkoming van een beurse anus.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat zag je afgelopen weekend.
PSV en Ajax zijn zoveel sterker, gat wordt 20 punten
Jorgensen komt ook terug, dan heb je wel een heerlijke aanval op zich. Moet genoeg zijn voor een gemakkelijke plek 3.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:41 schreef macca728 het volgende:
Ik zie Feyenoord thuis ook genoeg punten verspelen.
Tenzij RvP echt een heel seizoen zo fit blijft
PSV > Ajaxquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook en dat gaat ook gebeuren. Bij Utrecht, Vitesse en AZ zal dat nog vaker voor komen waardoor ik Feyenoord wel vrij gemakkelijk boven die teams zie eindigen.
Ajax en PSV gaan ook hun punten verspelen, maar substantieel minder dan Feyenoord. Met name Ajax.
Zal elkaar niet veel ontlopen hoor.quote:
Of, zoals Berghuis zei: "Als je er 4 maakt, kun je er in principe 3 tegen krijgen".quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal elkaar niet veel ontlopen hoor.
In elk geval zou je een heel goed seizoen draaien als je eindigt op minder dan 10 punten achter een van die 2 clubs.
Al gaat er momenteel zoveel mis in met name verdedigend opzicht dat dat dan wel eerst aangepakt moet worden.
Jorgensen is vooralsnog ook geen schim van zichzelf, en je ziet bij De Graafschap hoe eenvoudig een wedstrijd verloren kan gaan als de verdediging totaal niet staat, ook met de magische Van Persie red je het dan niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of, zoals Berghuis zei: "Als je er 4 maakt, kun je er in principe 3 tegen krijgen".
Tuurlijk is die verdedigende gatenkaas een probleem. Maar als we voldoende blijven scoren hoeft dat niet per se punten te kosten.
Ik denk dat het met Jorgensen erbij best reëel is dat we er wel vaak een stuk of 3 maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |