Joah. Halfuurtje ofzo. Hoe is jouw wereldreis terug gegaan?quote:
Hoe lang heb je nog moeten wachten dan nadat je je overstap miste?quote:Op maandag 10 september 2018 00:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joah. Halfuurtje ofzo. Hoe is jouw wereldreis terug gegaan?
Lag je languit op het bankje dan dat diegene je aantiktequote:Op maandag 10 september 2018 00:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog moeten wachten dan nadat je je overstap miste?![]()
Ik had gelukkig een rechtstreekse verbinding, maar wat een pokke drukte. Niet verwacht. Vooral studenten die morgen weer fris en fruitig in de collegezalen moeten zitten om 9u 's ochtends. Bij elk station waarop we stopten dacht ik eindelijk ff alleen te kunnen zitten, maar dat kon natuurlijk niet, zelfs toen ik deed alsof ik sliep moest iemand me aantikken en vragen of ie naast me mocht zitten. Wat denk je zelf? Dat mag niet nee
Niet eens en ik zou niet durvenquote:Op maandag 10 september 2018 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Lag je languit op het bankje dan dat diegene je aantikte
JE HAD GEWOON SJANS!quote:Op maandag 10 september 2018 00:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet eens en ik zou niet durven, had m'n tas lekker onbeschoft naast me geplaatst. Maar die jongen zag ik al voorbij rennen op het station en hij keek m'n kant op en toen dacht ik nog, nee, niet JIJ. Hij wist natuurlijk dat ik niet sliep
lekkere faalactie van me
quote:Op maandag 10 september 2018 00:09 schreef grazz het volgende:
Was een gezellige meetweer een leuk stel nieuwe mensen ontmoet. Jammer dat de tijd altijd voorbij vliegt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja! Doe je een volgende keer mee?quote:Op maandag 10 september 2018 00:52 schreef Redefine het volgende:
Goed om te lezen dat de sjoelmeet leuk was
quote:Op maandag 10 september 2018 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als die man wist hoe wij de puntentelling deden, dan had ik nu een droombaan
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Als ik volgende keer vrij ben (of in ieder geval minder dagen werk), waarschijnlijk wel.quote:
Ach zodra de Azerbeidzjaanse en Maltese sjoelorganisaties het toernooi hebben ontdekt, gaat het geld pas echt binnenstromen.quote:Op maandag 10 september 2018 00:57 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
als die man wist hoe wij de puntentelling deden, dan had ik nu een droombaan
It's my way of living on the edge.quote:Op maandag 10 september 2018 00:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Jij jij jij jij jij....jij moet gewoon niet meer autorijdenOf je belandt in de getto, of je hebt een tegenligger op jouw weghelft of er is een weg opengebroken waar je te laat achterkomt. Levensgevaarlijke man ben jij
Hufterige naakteklootzakhommelslakken zijn hetquote:Op maandag 10 september 2018 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
- En dat RWS per direct wegen begint open te breken zodra ze mij aan zien komen zou idd kunnen betekenen dat ze alles liever hebben dan dat ik daar rijd, maar daar ga ik niet van uit.![]()
![]()
Dusss...
Dit.quote:Op maandag 10 september 2018 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hufterige naakteklootzakhommelslakken zijn het
ik verbaas mijzelf ook!quote:Op zondag 9 september 2018 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die kwam van heel ver!
Jij had echt sjoeltalent
quote:Op maandag 10 september 2018 00:09 schreef grazz het volgende:
Irritante UI
leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een mooie UI he haha
Een uur.quote:Op maandag 10 september 2018 00:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog moeten wachten dan nadat je je overstap miste?![]()
Ik had gelukkig een rechtstreekse verbinding, maar wat een pokke drukte. Niet verwacht. Vooral studenten die morgen weer fris en fruitig in de collegezalen moeten zitten om 9u 's ochtends. Bij elk station waarop we stopten dacht ik eindelijk ff alleen te kunnen zitten, maar dat kon natuurlijk niet, zelfs toen ik deed alsof ik sliep moest iemand me aantikken en vragen of ie naast me mocht zitten. Wat denk je zelf? Dat mag niet nee
quote:Op maandag 10 september 2018 09:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
mooi dat de sjoelmeet leuk was. ik droomde vannacht dat op het forum stond dat o'g3ne weer ging en dat hun nummer een vervolg was op Lights and Shadows.
Was best een avontuur.quote:Op zondag 9 september 2018 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt. Op een gegeven moment at de halve tafel mee. Toch is ie niet op gegaan![]()
Lights and Sjoelers.quote:Op maandag 10 september 2018 09:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
mooi dat de sjoelmeet leuk was. ik droomde vannacht dat op het forum stond dat o'g3ne weer ging en dat hun nummer een vervolg was op Lights and Shadows.
Bodemloze pan! Misschien kan Jan Smit er een leuk liedje over schrijven.quote:
Die jongen vond je waarschijnlijk leuk.quote:Op maandag 10 september 2018 00:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet eens en ik zou niet durven, had m'n tas lekker onbeschoft naast me geplaatst. Maar die jongen zag ik al voorbij rennen op het station en hij keek m'n kant op en toen dacht ik nog, nee, niet JIJ. Hij wist natuurlijk dat ik niet sliep
lekkere faalactie van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |