Toornstra leek het te overleven zonder uitgekotst te worden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er eigenlijk spelers afkomstig van ADO die niet volledig uitgekotst of geflopt zijn bij Feyenoord?
Toornstra?
als je GRTD tempootje aanhoudt word je wel eerstequote:Op zaterdag 1 september 2018 00:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik sta nummer twee.
Wat ben ik toch een god.
Die tijden zijn geweest, skedquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
als je GRTD tempootje aanhoudt word je wel eerste
Al voor de zoveelste keer ja. Vreemd.quote:
Dit blijft toch wat onwennig aanvoelen als je GRTD in zijn gloriedagen gewend bentquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
als je GRTD tempootje aanhoudt word je wel eerste
wist wel ineens uit doelpunten te scoren.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toornstra leek het te overleven zonder uitgekotst te worden.
Maar die is iedereen ook he-le-maal zat
#balustrademodleef.quote:
ja, reanimatie helpt niet echt meer daarquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit blijft toch wat onwennig aanvoelen als je GRTD in zijn gloriedagen gewend bent
We hebben ons best gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, reanimatie helpt niet echt meer daar
Raad eens wie er binnenkort in Camp Nou zit?quote:
Daar heb je een punt Insoquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet reanimeren
Nou?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Raad eens wie er binnenkort in Camp Nou zit?![]()
Zou jij dat laten tatoeëren jaquote:
Jijquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Raad eens wie er binnenkort in Camp Nou zit?![]()
quote:
Brabo maatjequote:
De vlucht en de stay wel, nu nog de kaartjes voor de wedstrijdquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de storm is gaan liggen
gaat die er aan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat over voetbal en ik heb een fles baileys en het is vrijdagavond. Het antwoord is: ja.
Hoe werkt dat bij PSV eigenlijk? Zit er een idee/systeem achter?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De vlucht en de stay wel, nu nog de kaartjes voor de wedstrijd
mooi Feyenoord matige transfer zomerquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat over voetbal en ik heb een fles baileys en het is vrijdagavond. Het antwoord is: ja.
Ja, maar we gaan waarschijnlijk voor kaarten in Barcavakken met inside helpquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij PSV eigenlijk? Zit er een idee/systeem achter?
quote:
quote:
Kijk aan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan waarschijnlijk voor kaarten in Barcavakken met inside help
heb je nog een leuk gedicht gemaakt voor de winnaar vd ronde?quote:
Staat sowieso op de bucketlist van stadions waar ik ooit een wedstrijd wil kijken, en kan niet beter als met je eigen club toch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Verder drink ik niet veel.
[..]
Kijk aan.Dat kan geen kwaad
hmmmm hmmmmquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Verder drink ik niet veel.
[..]
Kijk aan.Dat kan geen kwaad
Morgen, nu te zwaar onder invloedquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je nog een leuk gedicht gemaakt voor de winnaar vd ronde?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Welterusten Mark! Moooo! MOOOOOOOOOHOOOOO!"
proost dan maarquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen, nu te zwaar onder invloed
Dat is zeker waar. Met AZ kan ik alleen maar dromen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat sowieso op de bucketlist van stadions waar ik ooit een wedstrijd wil kijken, en kan niet beter als met je eigen club toch.
quote:
Ik denk dat mijn fan er wel een aantal in de wacht heeft gesleept netquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe krijgen we waarschuwingen in dit topic.
Ik ambieer 10/10
Door vooral leuk mee te posten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ambieer 10/10
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ambieer 10/10
heb je toch twee dagen plezier gehadquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen maar na twee dagen ligt 'ie in de kast
Ik voel me iedere keer aangesproken als je die koe post.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Welterusten Marruk! Moooo! MOOOOOOOOOHOOOOO!"
Sanitair vandaag schoongemaakt. Fles bleek leeg gegoten over de balustrade.quote:
Vind ik niet helemaal in verhouding staan met hoeveel t kostquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
heb je toch twee dagen plezier gehad
hoeveelquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal in verhouding staan met hoeveel t kost
Is Bolke (quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik voel me iedere keer aangesproken als je die koe post.
Als je hem (ooit) wil verkopenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen maar na twee dagen ligt 'ie in de kast
lekker bezig jongequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sanitair vandaag schoongemaakt. Fles bleek leeg gegoten over de balustrade.
Toch?quote:
koop m voor mw insoquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja daarom
nieuwe Nintendo was vroeger toch stuk goedkoper
Daar heb ik over gehoord, Bolke schrijft gedichtjes als ik me niet vergis...? Voor de winnaar van dit topic, toch?quote:
Bolke (quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord, Bolke schrijft gedichtjes als ik me niet vergis...? Voor de winnaar van dit topic, toch?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Een gedicht schrijvende koe, goed spul gesnoven zeker
Baal jij nou niet dat je de derby's tegen NEC moet missen nu die weer een jaar in de kelder voetballen?quote:
Sounds good!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () & Bolke (
) zijn de topicmascottes. Bedacht door the Queen of Bolk Limoentjuh (gezegend zij haar naam). Elke maand leveren ze een speciale kampioensaflevering voor de winnaar.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat die er ergens morgenmiddag komen (als ik m'n roes heb uitgeslapen) .
Ja, die mis ik wel. Maar dat ze in de KEUKENKAMPIOEN Divisie spelen blijft toch ook wel genotquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Baal jij nou niet dat je de derby's tegen NEC moet missen nu die weer een jaar in de kelder voetballen?
Eeeeeeeey, is de galerijflatleef, jeweetog, altijd goeie shit te halen toch mattie!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar haal je dat goede snuifspul
ja.man jwzquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeeeeeeey, is de galerijflatleef, jeweetog, altijd goeie shit te halen toch mattie!
Ouwe maat van me is NEC, paar keer meegemaakt met wedstrijden tegen Vitesse, kwam niet meer bij.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die mis ik wel. Maar dat ze in de KEUKENKAMPIOEN Divisie spelen blijft toch ook wel genot
Dat zijn mooie wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ouwe maat van me is NEC, paar keer meegemaakt met wedstrijden tegen Vitesse, kwam niet meer bij.
Ja, het is echt vreselijk soms. Ik ben tijdens die potjes ook niet helemaal mezelf.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ouwe maat van me is NEC, paar keer meegemaakt met wedstrijden tegen Vitesse, kwam niet meer bij.
Ja man, die streekderby's tussen rivalen zijn echt lachen. Paar jaar terug ook bij Willem II-NAC geweest voor de degradatie-promotie wedstrijden. Pist zo'n gast van NAC in de 89e minuut of zo dé kans naast om te promoveren. Dan hoor je echt het stadion bijna bezwijken. Echt mooi. Ondanks dat ik PSV door en door ben sta je dan gewoon tussen die Tilbo's gewoon mee feest te vieren.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:25 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Dat zijn mooie wedstrijden
Ik ben tegenwoordig wel vrij beschaafd, maar wat er in het verleden allemaal uit is gekomen in duels tegen Ajax daar lusten de honden ook geen brood van.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, het is echt vreselijk soms. Ik ben tijdens die potjes ook niet helemaal mezelf.
Ik denk dat jij er ook wel over mee kan praten Mikesterquote:
Ik kan me bij geen een tegenstander helemaal inhouden als het spannend wordtquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig wel vrij beschaafd, maar wat er in het verleden allemaal uit is gekomen in duels tegen Ajax daar lusten de honden ook geen brood van.
Gelukkig hou je je op fok wat minder in dan ahumquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan me bij geen een tegenstander helemaal inhouden als het spannend wordt
Ik ben tegenwoordig de rust zelvequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Sked het volgende:
[..]
dan ahumquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig hou je je op fok wat minder in dan ahum
Andere Vitesse-fans
Laatste keer officiële wedstrijd was ik als begeleider moest ik braaf zijnquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er ook wel over mee kan praten Mikester
In het stadion even de week eruit bonjouren. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zondag Ajax op bezoek, dat wordt weer wat hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het stadion even de week eruit bonjouren. Niks mis mee!
Da bedoel ik, je weet hoe dat gaat met de emoties bij dat soort wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste keer officiële wedstrijd was ik als begeleider moest ik braaf zijn.
Zong vroeger alles wel mee wat er voorbij kwam.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig hou je je op fok wat minder in dan ahum
Andere Vitesse-fans
Dat waren wel de lekkerste wedstrijden. Vooraf Darkraver, werd je nog agressiever van 🤣quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Zondag Ajax op bezoek, dat wordt weer wat hoor
Lekker man.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Zondag Ajax op bezoek, dat wordt weer wat hoor
mobiele emojis gebruikenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waren wel de lekkerste wedstrijden. Vooraf Darkraver, werd je nog agressiever van 🤣
darkraver styleequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waren wel de lekkerste wedstrijden. Vooraf Darkraver, werd je nog agressiever van 🤣
Dat waren me een paar stevige teksten hoor. Jeetje.quote:
Afschuwelijk juistquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook echt zó blij dat het seizoen weer begonnen is en dat ik weer in het stadion zit (en weer hier en daar ook bij andere clubs wedstrijdjes mee kan pikken). Stadionleef is toch echt de beste voetballeef.
inderdaad, voorbij is die tijd!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Haags is ook een verstandig persoon geworden door zn seizoenskaart op te zeggen
Nee man, echt, stadion is echt 100X beter dan tv. De eckte, eckte belevenis.quote:
Vind het afschuwelijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee man, echt, stadion is echt 100X beter dan tv. De eckte, eckte belevenis.
Ben nog bij geen een wedstrijd geweest. Ik kan beter Ajax gaan supporten ofzo. Dan kom ik nog ergensquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook echt zó blij dat het seizoen weer begonnen is en dat ik weer in het stadion zit (en weer hier en daar ook bij andere clubs wedstrijdjes mee kan pikken). Stadionleef is toch echt de beste voetballeef.
Keer of 20 dit seizoen gok ik. Heb je nog best wat weken over.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou echt niet elk weekend in een stadion willen zitten moet ik zeggen
Nou ja, met tof voetbal misschien wel.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Keer of 20 dit seizoen gok ik. Heb je nog best wat weken over.
In de eredivisie heb je dan dus 16 kutwedstrijdenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Keer of 20 dit seizoen gok ik. Heb je nog best wat weken over.
Ik heb nu zo'n kaart van Arsenal.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, met tof voetbal misschien wel.
Laat ik het anders stellen.
Ik zou echt niet elk weekend in de Kuip willen zitten
Elk weekend 90 minuten naar Slutsky kijken danquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Héérlijk. Echt, 23 jaar geleden seizoenskaart genomen, nooit spijt van gehad. Af en toe bij maten van andere clubs een wedstrijdje meepikken. Echt, gaat wmb niks boven de livebeleving in het stadion.quote:
Naja dat lijkt me dan wel tof. Maar gewoon vanwege Premier League. Al ben jij dat al gewend dus dan is het voor jou net als een Nederlander met Eredivisiequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n kaart van Arsenal.
Maar denk niet dat ik vaak zla gaan hoor.
Ik ga de topwedstrijden met de vrouw meepakken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja dat lijkt me dan wel tof. Maar gewoon vanwege Premier League. Al ben jij dat al gewend dus dan is het voor jou net als een Nederlander met Eredivisie
lekker man, dat lijkt me echt tof.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga de topwedstrijden met de vrouw meepakken.
Maar Arsenal - Cardiff ga ik toch laten lopen
Tja, bij PSV is het nou ook niet bepaald elke wedstrijd genieten hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paardenracegodquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wel paardenrace gekeken in Hong Kong jockey club
1 december arsenal - spursquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker man, dat lijkt me echt tof.
De keren dat ik naar Feyenoord live ben gegaan beleef jehet veel intenser, dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, bij PSV is het nou ook niet bepaald elke wedstrijd genieten hoor.Maar het is gewoon dat je in het stadion veel meer beleeft. Voor de buis is het maar tam. Beetje pissen, beetje je foon checken, beetje zeveren met je kee. Dat doe je niet in het stadion, dan zit je echt ín die wedstrijd.
snap ik!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
1 december arsenal - spurs
daar heb ik wel zin in
Ongeveer 100X ja. Voetbalsupporten is in essentie niks meer dan emotie, en dan zit je in het stadion gewoon veel beter.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De keren dat ik naar Feyenoord live ben gegaan beleef jehet veel intenser, dat klopt wel ja
Dan kun je beter op club level in het emirates gaan zittenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ongeveer 100X ja. Voetbalsupporten is in essentie niks meer dan emotie, en dan zit je in het stadion gewoon veel beter.
Honden lijkt me leukerquote:
Beter bed klaarmaken om op te liggen tochquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje klaarmaken om op bed te liggen
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo'n jockey die ff tussen de paarden valt
Werelds is dat.
Vind dat ziekelijke slaan van die jockeys niksquote:
Hebben een beter leven dan dieren voor de slachtquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat ziekelijke slaan van die jockeys niks
Ja lekker onder de drugsquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hebben een beter leven dan dieren voor de slacht
Ik ook, wil ik nog steeds niet met de zweep krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hebben een beter leven dan dieren voor de slacht
Die beesten krijgen genoeg hoor, om pijn te verbijten en door te blijven rennenquote:
Beter dan antibiotica slachtquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die beesten krijgen genoeg hoor, om pijn te verbijten en door te blijven rennen
DP up for the next round?quote:
Mwah, vraag me af hoeveel last paarden hebben van die whip. Voorstanders zullen wel zeggen dat dat meevalt, maar ik vind het niet natuurlijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Die dieren worden echt als goden behandeld omdat het kapitaal erin zit
Is natuurlijk wel erg weinig lijden vergeleken met de hele dierenindustrie waar je zelden iemand over hoort.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vraag me af hoeveel last paarden hebben van die whip. Voorstanders zullen wel zeggen dat dat meevalt, maar ik vind het niet natuurlijk in ieder geval.
Natuurlijk. Enige verschil is wel dat dit iets is wat je heel makkelijk kan uitbannen uit de sportquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel erg weinig lijden vergeleken met de hele dierenindustrie waar je zelden iemand over hoort.
Ik zou me vooral niet druk maken om een industrie waar de dieren nog goed behandeld wordenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Enige verschil is wel dat dit iets is wat je heel makkelijk kan uitbannen uit de sport
Dat is waar inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het is ook niet dat paarden 365 dagen per jaar racen
En ze voelen inderdaad wel wat, maar het is niet meer dan de pijn die sporters voelen tijdens een race.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:10 schreef Driepink het volgende:
Wie moet er morgen 0900 paraat staan om te klussen?
Ik niet, godzijdank.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:10 schreef Driepink het volgende:
Wie moet er morgen 0900 paraat staan om te klussen?
Om 14:00 is er ook nog genoeg te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:12 schreef Driepink het volgende:
Ik wel.
Maar al gezegd: je hebt een sleutel, veel plezier
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter bed klaarmaken om op te liggen toch
Preciesquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om 14:00 is er ook nog genoeg te doen.
je moet die verhaaltjes eens bundelenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zal godverdomme morgen met een kater een aflevering van Bolke&Bolke moeten schrijven en gevat over moeten komen.
Dikke stacks harkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je moet die verhaaltjes eens bundelen
Good busy. Is ronde 12 ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:16 schreef Flippiee het volgende:
Dit is ronde 12 toch? Heb de TT even aangepast
Ik vind dit spel echt naar infantiliteit neigen, flips.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:16 schreef Flippiee het volgende:
Dit is ronde 12 toch? Heb de TT even aangepast
top topquote:
ach zonder dat zou onz geheel dood zijn, dus mij hoor je niet direct klagenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dit spel echt naar infantiliteit neigen, flips.
zal jou eens opdoeken potverdriequote:
Ik moet lachen om mensen die het OV pakken en dan klagen dat ze medereizigers hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:18 schreef Flippiee het volgende:
Kan overigens glimlachen om ajacied422;s topics
Zitten hier ook een paar professioneel tellers tussenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar wel één van de best lopende reeksen van Fok! momenteelquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De concurrentie is UTO en MEN?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wel één van de best lopende reeksen van Fok! momenteel
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet lachen om mensen die het OV pakken en dan klagen dat ze medereizigers hebben
Opzich kan ik er wel om lachen dat Tongs enige prestatie van formaat in z'n leven straks verpest wordt door iemand die 1k+ posts per dag bij elkaar telt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar professioneel tellers tussen
Ken je nagaan wat voor pareltje dit is.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De concurrentie is UTO en MEN?
Stiltecoupes zijn de echte klacht.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Praten in een stiltecoupe is wel een terechte klacht
QFTquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Stiltecoupes zijn de echte klacht.
Zuipt tie alleen maar nog meer als tie dat te horen krijgtquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Opzich kan ik er wel om lachen dat Tongs enige prestatie van formaat in z'n leven straks verpest wordt door iemand die 1k+ posts per dag bij elkaar telt.
nou nou nouquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuipt tie alleen maar nog meer als tie dat te horen krijgt
quote:
Ik lobby alleen voor mezelfquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Misschien kun jij voor een unban lobbyen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:25 schreef Flippiee het volgende:
uiteindelijk zijn we toch allemaal alleen
Sterven doen we allemaal in ons eentje.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:25 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Wat mistroostigquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja zo dramatisch wilde ik ook niet weer niet gaanquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterven doen we allemaal in ons eentje.
sorryquote:
Ach ja, uiteindelijk komt voor ons ieder de Final Bolk.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo dramatisch wilde ik ook niet weer niet gaan
[..]
sorry
Hopelijk duurt het nog even. Moet nog iets te veel doen in dit levenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk komt voor ons ieder de Final Bolk.
Als je tijd gekomen is, dan is je tijd gewoon gekomenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het nog even. Moet nog iets te veel doen in dit leven
+1quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfoh, ik heb ook nog wel wat bolk te brengen. Dus het mag van mij ook nog wel even duren.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok-it en ik gaan weer ouderwets aan kop!quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-09-2018 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Grrrrrrrr / 13 / 90
2. Sked / 4 / 38
3. markdeajaxfan / 3 / 9
4. Insomnia2.0 / 3 / 62
5. moemoe / 2 / 4
6. Flippiee / 2 / 31
7. Fok-it / 1 / 59
8. Driepink / 1 / 6
9. aloa / 0 / 26
10. Limoentjuh / 0 / 6
11. Koen66 / 0 / 15
12. Homijn / 0 / 1
13. Wereldgozer / 0 / 5
14. m1st1g / 0 / 2
15. hemarookworst / 0 / 21
16. Dr.Mikey / 0 / 8
Dat ben ik wel met je eens, maar er zijn dingen die ik graag nog wil doen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als je tijd gekomen is, dan is je tijd gewoon gekomen
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, ik heb ook nog wel wat bolk te brengen. Dus het mag van mij ook nog wel even duren.
Ik klaag vooral erg veel tijdens reizen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar er zijn dingen die ik graag nog wil doen.
Iedere keer als ik reis zeg ik ook tegen mijn ma, als ik nou sterf dan moet je je maar bedenken dat ik doe waar ik het gelukkigst van word
[..]Gelukkig maar
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik klaag vooral erg veel tijdens reizen.
Niet zonder reden overigens.
Que?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Grrrrrr is de Stuart van dit topic
Beetje ademen somsquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet nog wat leven, verder niks.
heb er vies weinig gepost zie ik alquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 van forum General Chat van 31-08-2014 t/m 01-09-2018
nr / aantal posts / gebruiker
01 121288 Molo
02 091238 Insomnia_
03 082578 -Miauw-
04 078716 Fok-it
05 068389 Koen66
06 045440 Mo_Muffin
07 041951 Arch-Indar
08 039511 Cat-astrophe
09 037623 crv
10 036345 Voxs
11 036024 Amarantha
12 034173 haags_kwartiertje
13 034039 JR-Style-93
14 033607 ieniminimuis
15 032161 Etsu
16 031478 supersof
17 030050 DeZwabber
18 029715 gianni61
19 027066 PeZu
20 025946 Joosie200
21 025613 Paxcon
22 023558 essnhills
23 022921 marcb1974
24 022715 DerRabbit
25 022079 Elan
26 021835 Opsonisatie
27 020647 Marijkezwolle
28 019997 Spezza19
29 019537 anoniem_220820181144
30 018677 isax
31 018529 Mortaxx
32 018377 Buurpoes
33 018223 goldfinger1963
34 017780 fietsie
35 016819 Bos81
36 016603 Trevland
37 016282 Kaneelstokje
38 015120 Fylax
39 014883 Fera
40 014526 chufi
41 014060 Fogel
42 013631 Lokasenna
43 013630 Saisai
44 012837 Crack_
45 012779 McGrath
46 012426 UitStraling
47 011830 Typisch
48 011597 tailfox
49 011551 Stimorol-
50 011382 Muck
klik hier voor meer stats
Dat waren nog eens tijden.
Are you threatening me?quote:
Plekje 69.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb er vies weinig gepost zie ik al
Zou winnen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Opzich zou dat wel een geinige challenge zijn, geen enkel nieuw land bezoeken
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plekje 69.
Was dat een bewussie Flips?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Canada is dan ook wel weer erg tofquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zou oprecht niet weten welk land ik er nog bij zal krijgen.
Canada heeft een grote kans.
Meer dat de kans groot is dat ik een keer naar Toronto of Vancouver moet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Canada is dan ook wel weer erg tof
Een infantiel spel volgens enkele kopstukkenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef devzero het volgende:
Wat een leuk topic dit. Wat voor spel is het?
Ik wil wel nog een keer naar het noorden van Europa eigenlijk.quote:
dan ben ik wel goed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ROT OPquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef devzero het volgende:
Dan ben ik wel echt jaloersquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Meer dat de kans groot is dat ik een keer naar Toronto of Vancouver moet.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer naar het noorden van Europa eigenlijk.
wie is dit dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:38 schreef devzero het volgende:
Naar Tromso in Noorwegen vliegen en dan langs de fjorden rijden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer naar het noorden van Europa eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Misschien mag ik Canada wel gewoon in.
Deze maand wel beter je best doen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi Dev, ik wil je echt voorlopig niet meer spreken
Gefeliciteerd met je vinexkindjequote:Op zaterdag 1 september 2018 02:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tyfus, ik geloof dat ik een splinter heb.
Deze maand verwijder ik al je posts die punten veroorzaakt hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze maand wel beter je best doen hoor
Als ik 10 posts op een rijtje doe en alleen de laatste "veroorzaakt" een punt, dan zou je dus eigenlijk al die 10 posts moeten weghalen. Je krijgt het nog druk.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze maand verwijder ik al je posts die punten veroorzaakt hebben
Allemaal op de zelfde dag? Heb je een boot of ga je zwemmen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, en nog een keer de Waddeneilanden bezoeken.
Pripyat! Pripyat! Lekker stralen in een betonnen vat!quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Een FOK! meet in Oekraine lijkt me dan ook wel wat.
ja kakquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik 10 posts op een rijtje doe en alleen de laatste "veroorzaakt" een punt, dan zou je dus eigenlijk al die 10 posts moeten weghalen. Je krijgt het nog druk.
kom gewoon naar nederland danquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Een FOK! meet in Oekraine lijkt me dan ook wel wat.
ik denk wel dat studie niet doorgaat dus misschien ga ik van het najaar naar Thailandquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren
Doen die amsterdammers moeilijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik denk wel dat studie niet doorgaat dus misschien ga ik van het najaar naar Thailand
Je wilt toch wat van de wereld gezien hebben als je straks bejaard bent.quote:
Jij rijke NL meneer?quote:
Ja, Hele godganse week lopen bellenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Doen die amsterdammers moeilijk
Ik krijg steeds meer het idee dat veel dingen overal vooral hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch wat van de wereld gezien hebben als je straks bejaard bent.
Heb fok! toch?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch wat van de wereld gezien hebben als je straks bejaard bent.
Ligt eraan waar je dan op let? Wat is er hetzelfde dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat veel dingen overal vooral hetzelfde zijn
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, Hele godganse week lopen bellenga wel andere stad uitzoeken voor februari
nee, maar als je gewone inkomen hebt is daar al heel veel tochquote:
In Oekraine verdienen veel mensen 200 euro.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, maar als je gewone inkomen hebt is daar al heel veel toch
Ze schijnen nogal spatjes te hebben daar in het Oostblok hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, maar als je gewone inkomen hebt is daar al heel veel toch
Ja Rotterdam, Utrecht of Arnhem omdat dat zo'n beetje de enige normale opties zijnquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]Rotterdam
Al waren er op Hong Kong airport ook zeer veel reclames voor masters.
Wilde het nog fotografere, ware het niet dat we een sprint moesten trekken om onze aansluiting te halen.
spatjes?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze schijnen nogal spatjes te hebben daar in het Oostblok hoor.
Arnhem heeft geen eens een uni ;squote:Op zaterdag 1 september 2018 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Rotterdam, Utrecht of Arnhem omdat dat zo'n beetje de enige normale opties zijn![]()
En shit, jammer maar begrijpelijk
Hong Kong is wel gaafquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]Rotterdam
Al waren er op Hong Kong airport ook zeer veel reclames voor masters.
Wilde het nog fotografere, ware het niet dat we een sprint moesten trekken om onze aansluiting te halen.
Spatjes!quote:
oh kak nijmegen :squote:Op zaterdag 1 september 2018 02:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Arnhem heeft geen eens een uni ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |