klopt. nog 3 uur volhoudenquote:
echt he, tijd vertraagt gewoon op vrijdagquote:
Honestlyquote:>Jongens, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om mijn lul naar 20 cm te krijgen.
<Hoe dan?
>Door hem dubbel te vouwen.
Zo slechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoorde net deze mop tijdens de lunch:
[..]
Honestly
Ik ook niet echt, ik trok me er bij afquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geen he-man, ook geen coca cola light break hunk maar ik heb mij serieus nog nooit aan dat soort beelden gestoord.
Ik kan nooit eerder weg want geen vrije dagen meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:22 schreef Samzz het volgende:
Ik kan ook nooit eerder weg op vrijdag.
boehhhquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:24 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een stuk of 10 snipperdagen dit jaar
sluwe onderhandelaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deal! Graag de helft vooruit betalen
19.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:24 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een stuk of 10 snipperdagen dit jaar
wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Bwohh ik wil dit over twee uur af hebben
Hoiquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een recept voor pindakaas brownies
ik geef mijn vrije dagen niet af voor nudes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga weg! Nu gaat joeltje natuurlijk ons tegen elkaar uitspelen
Oefquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef mijn vrije dagen niet af voor nudes.
ik wil nog 2x vakantie dit jaar
ik heb nog 1 lang weekend in novemberquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Al mijn uren staan al ingepland. Tot 2019 ben ik een slaaf van de dagen
Hoi, alles goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een recept voor pindakaas brownies
Ik heb vrij tussen kerst en oud en nieuw. En dan vanaf de de 7e tot de 25e volgende maand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik heb nog 1 lang weekend in november
Met kerst en oud en nieuw alleen als ik geluk heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb vrij tussen kerst en oud en nieuw. En dan vanaf de de 7e tot de 25e volgende maand.
Natuurhuisje!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik heb nog 14,5 dag. Kerst valt goed dit jaar, dus daar maar 3 dagen nodig.
Toch maar even een midweekje in een natuurhuisje van het herfst denk ik.
tof, waar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaan. Helemaal alleen. Zaligheid. Geen reet uitgevoerd.
Ik nog 87.25quote:
Die van mij lopen van juni of juli dus ik moet er nog wel ff mee doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
[..]
Een jaar en drie jaar aan verlof. Dan is het niet stoer, maar sneu
3 jaar? Sinds wanneer is 87 dagen 3 jaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
[..]
Een jaar en drie jaar aan verlof. Dan is het niet stoer, maar sneu
Aaaaaaaaaaaah, nee, dan is het wel goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die van mij lopen van juni of juli dus ik moet er nog wel ff mee doen
Gemiddeld heb je met een fulltime contract zo'n 27 dagen per jaar. 3x27 = 81.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 jaar? Sinds wanneer is 87 dagen 3 jaar?
Ja, stomme collegaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan nooit eerder weg want geen vrije dagen meer.
Jouw collega is er ook nog eens niet
Ik heb 40 dagen ieder jaar......quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:51 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Gemiddeld heb je met een fulltime contract zo'n 27 dagen per jaar. 3x27 = 81.
En dan nog heb je geen "3 jaar aan verlof"quote:
Jammer! maar wel verlenging?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:52 schreef TaMieke het volgende:
Net gesprek met leidinggevende. Vast contract zit er nog niet in dit jaar
En wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Bezatten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik kan geen 2 jaar vakantie nemen. Ik heb hooguit "het aantal dagen wat ik in 2 jaar gekregen heb nog staan". Maar dan wel in 15 jaar verzameld hequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En nog twee jaar hebben staan is wel goed....
Lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond uiteten.
Ben nog aan t twijfelen over welke jurk.
Ja dat vast wel. Of ik moet het heel erg verprutsen de rest van dit jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jammer! maar wel verlenging?
Ik ga me vanavond vervelen
Beetje lastig als je geen alcohol drinktquote:
Naakt. Of matchend met je vloer. We weten allemaal dat die jurk daar straks ligt. "*quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond uiteten.
Ben nog aan t twijfelen over welke jurk.
Je leest gewoon expres zijn opmerking anders dan hij bedoeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan geen 2 jaar vakantie nemen. Ik heb hooguit "het aantal dagen wat ik in 2 jaar gekregen heb nog staan". Maar dan wel in 15 jaar verzameld he
Je berekening is niet helemaal reeel
Ik was gister nog naar de bios. Wel genoeg plezier voor 1 week.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat vast wel. Of ik moet het heel erg verprutsen de rest van dit jaar.
Ga ik denk ik ook maar doen. Mssn naar de bios, maar dat vergeet ik vast weer.
[..]
Beetje lastig als je geen alcohol drinkt
Nee dan raak je hem kwijt op de vloer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naakt. Of matchend met je vloer. We weten allemaal dat die jurk daar straks ligt. "*
Welke film?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was gister nog naar de bios. Wel genoeg plezier voor 1 week.
Ik schrijf hem neer achter "hooguit" zoals hij hem bedoelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je leest gewoon expres zijn opmerking anders dan hij bedoeld.
nee, dan is het juist makkelijker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat vast wel. Of ik moet het heel erg verprutsen de rest van dit jaar.
Ga ik denk ik ook maar doen. Mssn naar de bios, maar dat vergeet ik vast weer.
[..]
Beetje lastig als je geen alcohol drinkt
Ik ga naar de KKK vanavond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was gister nog naar de bios. Wel genoeg plezier voor 1 week.
Ik ga met m'n ouders uitetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naakt. Of matchend met je vloer. We weten allemaal dat die jurk daar straks ligt. "*
hahaha ja dat vast wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan is het juist makkelijker.
2 glazen wijn en je bent lam
Elsiequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga morgen in mijn nieuwe elsie
Moest lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoorde net deze mop tijdens de lunch:
[..]
Honestly
Op zoek naar een andere baanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:52 schreef TaMieke het volgende:
Groenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elsie.
Ik twijfel, paars, groen of pencil. Maar pencil valt eigenlijk af.
raar meisje ben je tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahaha ja dat vast wel.
Ik lust alleen geen wijn. Of uberhaupt iets
Dat zou nog kunnen, is even afwachten tot het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op zoek naar een andere baanOf word je contract wel verlengd?
Tsja zo blijf je altijd hangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen, is even afwachten tot het eind van het jaar.
Zou eigenlijk wel iets anders moeten zoeken, maar wat dan? ik ben er ook gewoon niet goed in
Touchéquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staat niet voor niets in mn onderschrift
Vlinders! sowieso goed. Die heeft zo'n mooie achterkant toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is m'n Iris Enchanted butterflies.
die met die undercover neger?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon over een bepaalde film die over de KKK gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |