SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor rustig hier . Ik heb een headset op, anders zou je me wel horen
Dacht al dat je terug naar huis was aangezien je in de trein zat eerder en het weekend komt er aan ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Nou, ik ook, maar ik ben in gouda nu
Dus ik zou je toch niet horen denk ik
Gaat wel. Ik kan in ieder geval af en toe weer lachen. Maar ook om kleine dingen janken.quote:
Ga vandaag ook wel weer terug richting Amsterdam hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht al dat je terug naar huis was aangezien je in de trein zat eerder en het weekend komt er aan ..
Even de was gedumpt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga vandaag ook wel weer terug richting Amsterdam hoor.
Ja het leven heeft zn ups en downsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik kan in ieder geval af en toe weer lachen. Maar ook om kleine dingen janken.
yes, en ik ga eindelijk de bestanden van de externe harde schijf van mn moeder, die ik destijds als backup had gebruikt voor muziekbestanden, leegtrekken voor mn radioshow. IS nog ff kijken hoe het morgen gaat, maar kans is aanwezig dat ik morgen draai.quote:
Nachttrein ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga vandaag ook wel weer terug richting Amsterdam hoor.
Daar staat niet de muziekkeuze van je moeder op ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yes, en ik ga eindelijk de bestanden van de externe harde schijf van mn moeder, die ik destijds als backup had gebruikt voor muziekbestanden, leegtrekken voor mn radioshow. IS nog ff kijken hoe het morgen gaat, maar kans is aanwezig dat ik morgen draai.
Ga je morgen draaien ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neh, later vandaag na ff goed slapen
Kans is groot. Ligt aan wat mensen van mn studievereniging gaan doen. Als die uitgaan ofzo dan ga ik dat doen.quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn nest opzoeken, morgen 10 uur opstaan.
Bedankt voor de heerlijke beats Lucky
Trusten Bassmeneer, bedankt voor het luisteren en heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn nest opzoeken, morgen 10 uur opstaan.
Bedankt voor de heerlijke beats Lucky
Lijkt me ook leuker iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kans is groot. Ligt aan wat mensen van mn studievereniging gaan doen. Als die uitgaan ofzo dan ga ik dat doen.
Die klerelijer pikt al mijn ideeën.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dit lijkt een beetje op de soort beat die ook in project cybersyn van ross zit
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 02:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die klerelijer pikt al mijn ideeën.
SPOILER: het ontbijt van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het vrijdag is en Melting op pad is.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:26 schreef Rafeiro het volgende:
GoedemorgenSPOILER: het ontbijt van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het vrijdag is en Melting op pad is.![]()
En ik sla deze even over als ontbijt, Rafeiro. Bewaar er maar eentje voor me voor vanmiddag.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben niet meer op pad.SPOILER: het ontbijt van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het vrijdag is en Melting op pad is.
En half 5 is nou niet bepaald een tijd voor een saucijzenbroodje.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:52 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
leuke tijd gehad Melting ?
Dan voeten omhoog vandaag, maar fijn dat het 2 leuke dagen waren, alleen wat kort voor jou en wat lang voor je voetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Best wel. Alleen veel gelopen gisteren, dus zere voeten nu.
Zo kun je het wel omschrijven ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Dan voeten omhoog vandaag, maar fijn dat het 2 leuke dagen waren, alleen wat kort voor jou en wat lang voor je voeten
Prima hoor, beetje druk met de schilder hier, die begint elke dag zo vroegquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo kun je het wel omschrijven ja.
Hoe is het daar?
Je moet er iets voor over hebben, maar dan heb je straks ook weer een mooi geschilderd huis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Prima hoor, beetje druk met de schilder hier, die begint elke dag zo vroeg
Dat is waarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben, maar dan heb je straks ook weer een mooi geschilderd huis.
quote:
Al die koffie zo vroeg in de morgen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Prima hoor, beetje druk met de schilder hier, die begint elke dag zo vroeg
Dat dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die koffie zo vroeg in de morgen...
Morgen...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die koffie zo vroeg in de morgen...
Morgen...
Lucky heeft tot 3 uur vannacht gedraaid?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:12 schreef peaceman het volgende:
Gisteren in slaap gevallen bij de show van Lucky
Vandaag eens even de boekhouding bijwerken... kijken of iedereen wel betaald heeft.![]()
Niet echt, gaat een weekend worden van uitslapen en niks doen. Heb ik ook wel even nodig...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:05 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen brother
Nog leuke dingen in het vooruitzicht ?
toen lag ik allang te slapen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky heeft tot 3 uur vannacht gedraaid?
Volgens mij draagt ze hier een paar krokodillen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat mens is niet goed bij haar hoofd. Ze heeft wel een heel gave schoenencollectie
je hebt wel gelijk dat het niet helemaal mijn genre is, maar daarom is het ook wel eens goed om wel te luisteren. Horizon verbreden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit joh. Je was zelf ook lang aan het draaien geweest en het was laat. Sjarreltje trok het ook niet meer. En daarbij is het nu niet echt een genre waar bijzonder veel mensen op zitten te wachten.Desondanks toch bizar laat geworden voor mijn doen.
quote:
quote:
die oudste gaat niet mee hoor.. die slaapt nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leuke afsluiting voor je kinderen. Veel plezier daar!
nee fortnite..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft zeker tot midden in de nacht ergens muziek zitten draaien.
Mijn em en ems ookquote:
lekker man! Als we naar de film gaan nemen we altijd een zak ( neppers van de Aldi) mee. De Aldi heeft nieuwe chocola, waaronder een variant melkchocolade met honing, zout en amandel, echt veel te lekker. Zo raak ik die overtollige kilo’s nooit kwijtquote:
Ow lekkerquote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zijn dat die geplette luizen van de roze koeken?
Met wat cayennepeper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:18 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm nu heb ik ook meteen zin in chocolade
Ja, en wat caramel met zeezoutquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met wat cayennepeper.![]()
Knok!
Cote D’or Crunchy!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en wat caramel met zeezout
Oh gawd, ik moet me zo toch maar even richting Vomar gaan begeven![]()
Ha, Lucky
Ik ben vreemdgegaan. Ik heb gisteren twee mokken thee gedronken
Ik ook, ongesteld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:18 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm nu heb ik ook meteen zin in chocolade
Scharrelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Cote D’or Crunchy!!
Hoi trouwens allemaal.
Ik dan weer niet. Voor zover bekendquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en wat caramel met zeezout
Oh gawd, ik moet me zo toch maar even richting Vomar gaan begeven![]()
Ha, Lucky
Ik ben vreemdgegaan. Ik heb gisteren twee mokken thee gedronken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Thee, knok.
![]()
Ja joh, gezouten karamel is ook smullen en makkelijker te maken dan honeycomb. Vind ik dan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wegwezen mannen, Sjarrel loopt leeg!
Vandaar dat Symph immer zo relaxed isquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph probeert af en toe iets anders dan Darjeelingthee, kamille is favoriet nu
De eerste keer dat ik hier binnen was, nog voor ik de sleutels had, was er een mooi grasveld met bloemenperk, 9 dagen later was het grasveld nogal verdroogd met veel kale plekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg net een brief van de gemeente binnen. Omdat er blijkbaar een aantal klachten over het maaien bij ze binnen kwamen, gaan ze onderzoeken hoe ze de bermen beter kunnen onderhouden.
Het staat er echt zo.![]()
Euh, vaker maaien een optie?
Man man. Zonde. Ze lopen wel te mekkeren over de afname van insecten wat ook afneemt door té vaak maaien, maar waar ze vroeger 2x per week kwamen is het nu misschien 1x per maand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier binnen was, nog voor ik de sleutels had, was er een mooi grasveld met bloemenperk, 9 dagen later was het grasveld nogal verdroogd met veel kale plekken.
Dus wat wordt er gedaan? Gemaaid.
Uh..
Hebben ze wel een bos geadopteerd vanwege de brieven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man man. Zonde. Ze lopen wel te mekkeren over de afname van insecten wat ook afneemt door té vaak maaien, maar waar ze vroeger 2x per week kwamen is het nu misschien 1x per maand.
Daar spenderen ze dan brieven aan.
Haha! Precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben ze wel een bos geadopteerd vanwege de brieven?
Ik ben al meerdere keren overleden. De laatste keer door een overdosis fipronil in mijn maandelijkse ei.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haha! Precies.Dat gezeik over het milieu begint irritant te worden. Met dat insecten gelul, CO2 gemier, zure regen en weet ik het allemaal. Als er maar een fractie waar was geweest van wat ze al decennia beweren, zaten we hier niet te typen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere keren overleden. De laatste keer door een overdosis fipronil in mijn maandelijkse ei.
De frappantste keer was dat ik preventief geruimd ben wegens varkenspest.
Maakte je een sprongetje bij dat ei?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere keren overleden. De laatste keer door een overdosis fipronil in mijn maandelijkse ei.
De frappantste keer was dat ik preventief geruimd ben wegens varkenspest.
Altijd. Ik heb de eieren op stok staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maakte je een sprongetje bij dat ei?
Alles is dus kiplekker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Altijd. Ik heb de eieren op stok staan.
*probeer te antwoorden met een kipreferentie, maar ik heb nog geen koffie gehad*quote:
eierkoffie, uit Vietnamquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*probeer te antwoorden met een kipreferentie, maar ik heb nog geen koffie gehad*
Dude, ben je zwanger ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:42 schreef knokkels het volgende:
Yummy, ananasstukjes en meloenstukjes![]()
En tortillachips
En choc chip cookies
en fake M&M's
en Napoleon dropkogels![]()
Weer een half uurtje eten
Ik heb gewoon een ongezonde eetlust blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
De kip zei tegen het ei na de sex: "Well, that answered thát age old question".
Als je nog honger hebt: NWS / Shoarma in Duitsland - treinen rijden kudde schapen aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een ongezonde eetlust blijkbaar.![]()
Hmmm, zouden ze bezorgen aan huisquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je nog honger hebt: NWS / Shoarma in Duitsland - treinen rijden kudde schapen aan
Als je genoeg betaalt wel. Kapitalisme ftw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm, zouden ze bezorgen aan huis![]()
Meh, nah ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je genoeg betaalt wel. Kapitalisme ftw.
Bestellen bij lokale Turk is goedkoper, dat wel.quote:
True true.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bestellen bij lokale Turk is goedkoper, dat wel.
een show direct vanuit het openbaar vervoer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
o.v. Gesnater met DeNater 21.00-23.00
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Naat - Gesnater met DeNater
onder voorbehoudquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
een show direct vanuit het openbaar vervoer?
Live vanuit Amsterdam CS, onze razende reporter met het laatste nieuws?
*yoink*quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
er worden zowaar plannen gesmeed om uit te gaan, dus ik denk dat ik af moet zeggen, dan komt deze show elders in het weekend
Wat flik jij nou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
er worden zowaar plannen gesmeed om uit te gaan, dus ik denk dat ik af moet zeggen, dan komt deze show elders in het weekend
Waheyquote:
Hij geeft mijn een opening. Of jou. Of..quote:
Ik ben net klaar met draaien, soort van. Doet u maar heur, als het u zint.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij geeft mijn een opening. Of jou. Of..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het is definitief, ik ga drinken in het centrum
quote:
Ik drink liever in het buitengebied, daar word je tenminste niet lastiggevallen door samensweerders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het is definitief, ik ga drinken in het centrum
Mijn biologische klok went alvast aan de wintertijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej, Paro! Tis nog net een beetje 'nmiddag.
Ha! Een slachtoffer om het rooster op te vullen PaRoquote:
Er is niet eens een rooster.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha! Een slachtoffer om het rooster op te vullen PaRo
Jij kunt dus daarom op het roosterquote:
wild hoorquote:
De Knokkels en Peaceman Megasjeuw!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paro, jij, peaceman. Volle bak.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je biefstukjes worden er mssn een beetje mals van, maar ze bakken er niet zo fijn op.
Kijk nou wat je doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik wil best wel een beetje kutten van 18 tot 20 oid.
18:00 - 20:00 DJ PaRo - Gekut Met Bietjes
Immer. En dan weer een boze email schrijven omdat de koffie niet komt omdat de stagiair de wedstrijd was vergeten down te halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hee jij. Koffie winnen?
https://site-id.nettrack.(...)5=&click_id=58741499
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Immer. En dan weer een boze email schrijven omdat de koffie niet komt omdat de stagiair de wedstrijd was vergeten down te halen
En een kunst.quote:
Uhm wacht.quote:Bedankt voor je deelname!
Je maakt nu kans op een Douwe Egberts blik vol koffie t.w.v. ¤125,-!
Go home Naatje, you're drunkquote:
Ja, ik denk dat het de bedoeling is dat je de koffie in dat blik deelt met de buren. "Burendag".quote:
Ik ben net pas aan mn eerste biertjequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb al 4 flesjes op.
Altijd leuk, klussen met de buurman!
dan haal ik wel jenichtjequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, de r zit in de maand, ff jenever halen.
augusturs?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Proost!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben net pas aan mn eerste biertje
Augurksters?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
augusturs?
raugustus?
augurstus?
Slivovich FTWquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:44 schreef ToT het volgende:
Proost!
Ik raak vanavond niks meer aan wat bier betreft!
morgen pas, alhoewel de r al 2 dagen in deze week zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had je eerder moeten zeggen. Ik vond toen ik net verhuisd was, nog een kwart fles Jenever in de keukenkastquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voorrr morrrgen dan maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
augusturs?
raugustus?
augurstus?
In Den Helder oojk niet hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*mompelt iets over koude kermis, niks zuipen centrum, ja in Beverwijk
schep!quote:
je kippen voeren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:46 schreef knokkels het volgende:
Oh ja ik ging iets doen met eten volgens mij
Get! In! Mah! Bellah!quote:
gisteren was het een driedubbele, dus je hebt ook wat in te halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou èh. Vrijdag de eenendertigste, dubbel r, hij kan hoor.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb trouwens geen zin gehad om nieuwe muziekjes op de duikelen dus jullie zullen het maar met de gebruikelijke dingetjes moeten doen.
Ja , hoezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Paro, jij bent normaal gesproken van den hip hops, toch?
Vroeg het me af, omdat ik je nooit iets anders hoorde draaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja , hoezo?
Ik ben normaal gesproken ook het mexicano type, maar zo nu en dan vind ik een pikanto ook wel lekker.
Uit de fastfoodverpakkingdenker, jijquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja , hoezo?
Ik ben normaal gesproken ook het mexicano type, maar zo nu en dan vind ik een pikanto ook wel lekker.
in jouw woorden valt het niet te vertalen want ik ben oog geen liefhebber van koffie met iets erin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uit de fastfoodverpakkingdenker, jij
Niemand begrijpt mequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in jouw woorden valt het niet te vertalen want ik ben oog geen liefhebber van koffie met iets erin.
BGBquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:27 schreef xBubbles het volgende:
https://www.instagram.com(...)&igshid=lhqtughy6tkz
20:30 - 22:30 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Cute huh?
Wat dacht je van deze: https://www.instagram.com(...)igshid=1pkkzgy3b82rb
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga jij daarna nog draaien, knok?
22:30 - 00:30 DJ Knokkels - Je Dagelijkse Dosis Knokkels
00:30 - 0A:83 DJ Eggs - EggsGOD
quote:
jij... lukt mij echt niet eerderquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wie gaat er tussen 20 en 20:30 draaien? wil toch echt mn pikanto halen.
mij lukt niet later, want dan moet ik me haasten en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij... lukt mij echt niet eerder
quote:
quote:18:00 - 20:00 DJ PaRo - Gekut Met Bietjes
20:00 - 20:30 DJ Lucky - Sandwiches
22:30 - 00:30 DJ Knokkels - Je Dagelijkse Dosis Knokkels
00:30 - 0A:83 DJ Eggs - EggsGOD
Alstuwelbeleefdquote:
Eggs is nog effe afwachtenquote:
koffie werkt niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:14 schreef knokkels het volgende:
wow, nu heb ik dus wél genoeg gegeten blijkbaar
Kwam er een golfje je mond uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:14 schreef knokkels het volgende:
wow, nu heb ik dus wél genoeg gegeten blijkbaar
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kwam er een golfje je mond uit?
heh, ik zag even in mijn hoofd een motorkap van een VW Golf mijn mond uitglijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kwam er een golfje je mond uit?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar moest je wel wat voor doen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |