quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:26 schreef sp3c het volgende:
hoe noem je een camera waar geen rolletje in hoeft nadat je hem in het water hebt gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:39 schreef d4v1d het volgende:
Hoe leg je moeilijke materie zo simpel mogelijk uit aan een vis?En hoe schop je een vissenkom het beste weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe schop je een vissenkom het beste weg?Vervolgens is de vis natuurlijk duizeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vervolgens is de vis natuurlijk duizeligEn dan maar hopen dat de kom heel blijft, anders is het voor de visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de kom heel blijft, anders is het voor de visEn dat zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme beest.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dat zonderJa dat maakt het zo voor dat visje allemaal wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat maakt het zo voor dat visje allemaal wel een beetjeAch, voor het zelfde geld was die gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer een dag, truste![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, voor het zelfde geld was die gewoonMisschien moet die wel in therapie dan, ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:51 schreef d4v1d het volgende:
Maargoed, tijd voor het einde van ditOk tot ziens, hopelijk wordt je morgen weer ontvangen met een vriendelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer een dag, trusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja dat is je eigen schuld dan he, ik heb Yoki gelukkig nog op FB.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Op deze manier komt Yoki dus ook niet meer terug hé. Dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Jij bent net zo hard mede-plichtig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is je eigen schuld dan he, ik heb Yoki gelukkig nog op FB.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Wat moet je doen met je fiets op de A2?https://www.nu.nl/binnenl(...)berg.html?redirect=1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet het FB-topic.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
NWS / Rutte: Geen reden voor vertrek Stef Blok
TT change ivm debat hierover 10.15u - 13.15?
Debat topic?
Welk gras laat mensen schrikken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja. Behalve mijn moeder, die heeft een niet reanimeren penning.quote:Op zaterdag 8 september 2018 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je eigenlijk verplicht iemand te reanimeren? Dan hoop ik jullie moeders nooit tegen te komen.
Oke ik vind hem wel vet eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog gefeliciteerd Speculul!!
Ik weet het niet, jullie?
Mijn moeder mag je ook laten liggen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je eigenlijk verplicht iemand te reanimeren? Dan hoop ik jullie moeders nooit tegen te komen.
Ik mis het stukje waar de muziek zit denk ik.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog gefeliciteerd Speculul!!
Ik weet het niet, jullie?
De beat is best oke.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mis het stukje waar de muziek zit denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
wollah zemmel.quote:Op zondag 9 september 2018 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Kap nou eens met die goede muziek d1v4d, ga gewoon Boef luisteren ofzo.
quote:Op zondag 9 september 2018 14:21 schreef sp3c het volgende:
hoe noem je Boef alstie aan het zwemmen isIk snap hem echt niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
Hij zal de nieuwe preutsheid geen goede ontwikkeling vinden he.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend. Net op powned een jonge hippiebrit die het erg vind dat niet iedereen zo progressief is dat ze topless zonnen.
Alsof het vernieuwend is als dames topless op het strand leggen. Twintig jaar geleden deed men niet anders, lekker regressief dus. Maar daar voelt hippietuig zich niet zo lekker bij dus maken ze maar ff hun eigen definitie
Ik vind de mening ook niet raar, ik verbaas me ero er dat men dat orogressief noemtquote:Op woensdag 12 september 2018 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hij zal de nieuwe preutsheid geen goede ontwikkeling vinden he.
Is wat voor te zeggen...
Ja ach dat woord heeft z'n betekenis verloren. D'66 geldt nog steeds als progressief terwijl ze een al 30 jaar durende status quo verdedigen.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind de mening ook niet raar, ik verbaas me ero er dat men dat orogressief noemt
niks mis meequote:Op woensdag 12 september 2018 08:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet....
Dat is geen photoshop jonguh, dat zijn zigeunerschnitzels van de Dekamarkt. Die roepen ze terug omdat 1 of andere josti niet zo goed in zijn werk was. Geen grap. https://www.dekamarkt.nl/meer-dekamarkt/recallberichtenquote:
Zijn die wel een beetje lekker?quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is geen photoshop jonguh, dat zijn zigeunerschnitzels van de Dekamarkt. Die roepen ze terug omdat 1 of andere josti niet zo goed in zijn werk was. Geen grap. https://www.dekamarkt.nl/meer-dekamarkt/recallberichten
Nee. Sowieso vind ik de schnitzels van de Deka niet zo heel fantastisch en met wat kruiden wordt het er niet beter op. Daarnaast ken ik de toko waar ze het vlees bewerken en verpakken, ik ben er geen fan van. Al haal ik er wel gewoon quarterpounders en de Gelderse Schijven zijn ook goed.quote:
Hmm, das jammer dan, de zigeunerschnitzels van de AH vind ik wel erg lekker.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Sowieso vind ik de schnitzels van de Deka niet zo heel fantastisch en met wat kruiden wordt het er niet beter op. Daarnaast ken ik de toko waar ze het vlees bewerken en verpakken, ik ben er geen fan van. Al haal ik er wel gewoon quarterpounders en de Gelderse Schijven zijn ook goed.
Die vind ik ook niet lekker, maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, das jammer dan, de zigeunerschnitzels van de AH vind ik wel erg lekker.
haramquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:24 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin ook, die wil dan meteen mayo.
Gewoon lekker flink wat paneermeel erbij.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik raak ook altijd opgewonden als het over schnitzels gaat.
Wie is die pedo dan wel vrouwenhandelaar in je UI?quote:
Dus, Yasmin in haar geheel is haram eeeh stofzuiger.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt ook kipschnitzel a bezem.
Selim Isitan niet kennenquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie is die pedo dan wel vrouwenhandelaar in je UI?
Schattig heh?quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij dan, met je lieve Turkenhoofd UI.
Ja ik ga toch geen half uur kijken, doe eens een samenvatting joh lamme zak.quote:
Niet ieder mogelijk moment van Isitan willen genieten.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga toch geen half uur kijken, doe eens een samenvatting joh lamme zak.
Nee want ik moet zo schnitzels bakken.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet ieder mogelijk moment van Isitan willen genieten.
Oke kort samengevat:quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want ik moet zo schnitzels bakken.
Ben je niet ready voor de volgende x?quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ga jij mij homo noemen? NOOIT MEER DOEN HEH!!
Ik ben altijd ready, ik heb saus, alles. Maar ik ben geen fokking homo a zemel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je niet ready voor de volgende x?
Klinkt als een versie van jou met een grotere mond.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke kort samengevat:
IK BEN GEEN STINKTURK
IK HAD GEWOON DIE SCHUUR MOETEN AFBREKEN
MIJN GROND IS MIJN GROND EN BLIJFT MIJN GROND
FUCKING IDIOOT
JE ZULT JEZELF, JE VERLULT JEZELF.
Ik vermoed dat je het voor Elfletterig wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben altijd ready, ik heb saus, alles. Maar ik ben geen fokking homo a zemel.
Ewa je gaat hem niet pesten, dat is gewoon een goeie vent. Laat hem met rust ja, anders ga je zien wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het voor Elfletterig wilt gebruiken.
Wees blij dat ik niet jouw buurman ben.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een versie van jou met een grotere mond.
Elfletterig en ik zijn dikke maatjes hoor. Ik weet nie ofsow.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ewa je gaat hem niet pesten, dat is gewoon een goeie vent. Laat hem met rust ja, anders ga je zien wat er gaat gebeuren.
Ik heb jou altijd wel als een dikkertje ingeschat ja, dus ok.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elfletterig en ik zijn dikke maatjes hoor. Ik weet nie ofsow.
True story?quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd wel als een dikkertje ingeschat ja, dus ok.
Dat zou je wel graag willen he, en dan elke dag schattig proberen te doen met je baklava.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet jouw buurman ben.
Al zou ik je leven kunnen redden met baklava had ik je niks gegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou je wel graag willen he, en dan elke dag schattig proberen te doen met je baklava.
Ah zo lief als je stoer probeert te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al zou ik je leven kunnen redden met baklava had ik je niks gegeven.
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger moet vinden.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef YokiKater het volgende:
Welnee, gewoon zo'n skinny leraartje met niet eens een Mercedes.
ALS JE MIJ NOG EEN X STINKTURK NOEMT, IK WIL DAT WOORD NOOIT MEER HOREN, NOOIT MEER!quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo lief als je stoer probeert te doen.
Je geeft goede lessen a sahbi, jij weet dingen. En talen, dat is nice. 5 reeten.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger moet vinden.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je geeft goede lessen a sahbi, jij weet dingen. En talen, dat is nice. 5 reeten.
Sonraki konu Tarkan şarkıları sadece olacakquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen benim derdimin dermanısın
Başkası olma kendin ol. Böyle çok daha güzelsinquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sonraki konu Tarkan şarkıları sadece olacak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |